Samoin Esko ja Kristo Salminen. Pojasta on tullut ihan ilmetty faijansa.
Näin on tosiaan käynyt. Hieman harmaahapsinen ja ylipainoinen taitaa olla poika-Salminenkin.
Samoin Esko ja Kristo Salminen. Pojasta on tullut ihan ilmetty faijansa.
Harkimot, Joel ja Harry, kuulostavat myös aivan identtisiltä.Santeri Kinnusella on aivan isänsä Heikin ääni ja puhetyyli. En tiedä yhtä matchaavaa isä&poika paria, mitä puheeseen tulee.
Harkimot, Joel ja Harry, kuulostavat myös aivan identtisiltä.
Turkulainen ravivalmentaja Harri Koivunen ja poikansa, raviohjastaja Olli Koivunen ovat myös korvin kuullen sukua toisilleen.Santeri Kinnusella on aivan isänsä Heikin ääni ja puhetyyli. En tiedä yhtä matchaavaa isä&poika paria, mitä puheeseen tulee.
Turkulainen ravivalmentaja Harri Koivunen ja poikansa, raviohjastaja Olli Koivunen ovat myös korvin kuullen sukua toisilleen.
Kumpaan suuntaan?Kimmon poika Jami on selkeästi myös isänsä poika, joskin sosiaalisilta kyvyiltään hieman eri luokkaa.
Kumpaan suuntaan?
No ylläri. Jos Kimmosta vetää vielä pari pykälää jurrikan suuntaan, silloin on jo mykkä.Puheliaampi ja säyseämpi on Jami. Ehkä siksi keihäs ei lennäkkään samoille mitoille kuin isällään. Tai ainakaan vielä.
Teemu Selänteen poika, Eemil Selänne näyttää myös hyvinkin paljon isältään, Paul Kariyalta.Ex-keihäänheittäjä Kimmo Kinnunen on myös kovasti isänsä Jorman näköinen.
Ei, tämä juttu ei vanhene koskaan.
Paitsi kiinalaisessa keittiössä. Joissakin kiinalaisissa ravintoloissa sitä on holvattu niin raskaalla kädellä, että vähän alkaa jo tökkimään. Siitä ilmeisesti voi saada suurissa annoksissa päänsärkyä, jolla on oikein hieno englanninkielinen termi "chinese restaurant syndrome". Itse käytän ennemmin yrttisuolaa (englanninkieliset puhuu sellerisuolasta), jossa samat umamit tulee selleristä. Tavallisissa lihaliemikuutioissakin sitä lihalientä on vähän nimeksi mutta selleriä ja hiivauutetta (glutamiinia) senkin edestä.
Naapurilta sain itse kasvatettua ja kuivattua lipstikkaa ja se on kanssa hyvää tavaraa. Vaikea sitä on silti siitä lopputuloksesta erottaa onko käytetty aromisuolaa vai kuivattua lipstikkaa.
Minä joskus laitoin kaupassa koriin appelsiinimehua purkin ja kun pääsin kotiin se olikin omenamehua. Hämmennyin kovasti.Ostamani valkoviini, oli muuttunut kotona roseviiniksi. Nooh, prosentit on kuitenkin samat, joten väliäkö tuolla, miltä suussa maistuu..
No josko kotimatkalla muuttuvat, niin mielummin niin, että kotona on kalliimpi tuote.Minä joskus laitoin kaupassa koriin appelsiinimehua purkin ja kun pääsin kotiin se olikin omenamehua. Hämmennyin kovasti.
En nyt sanoisi nykyään, kyllä minä Mikko Mallikkaan muistan jo 80-luvulta. Hieman sekava tämä Wikipedian informaatio on, mutta molempia on näköjään käytetty.Pienenä katselin pikku kakkosesta Alfonsia. Nykyään se on suomennettu näköjään Mikko Mallikkaaksi.
En nyt sanoisi nykyään, kyllä minä Mikko Mallikkaan muistan jo 80-luvulta. Hieman sekava tämä Wikipedian informaatio on, mutta molempia on näköjään käytetty.
Mikko Mallikas – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Kyllä Mikko Mallikas oli suomeksi ensin Alfons Jokinen. Minäkin moisen muistan. Mikko se on silti ollut jo tosi pitkään.En nyt sanoisi nykyään, kyllä minä Mikko Mallikkaan muistan jo 80-luvulta. Hieman sekava tämä Wikipedian informaatio on, mutta molempia on näköjään käytetty.
Mikko Mallikas – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Neljä kertaa vanhempi ku uusi muikkeli. Kieltämättä jo aika saavutus. Sama jos oma vaimo ois 8,5 vuotias.Danny on ihan vitun kova edelleen, pakko nostaa hattua ja kunnioittaa miestä, helvetin iso rispekt. 22cm ja pankkitilikin kunnossa.