Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 740
  • 33 934

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikö se pitönytkäön olla rälläkkä? Ilmankos mulla on vaan tyttöjä, väärä työkalu jemmassa sängyn alla.
Ei saa sanoa vaan tyttöjä. Ei tyttö ole vaan, se on ihan yhtä arvokas ihminen kuin poikakin. Tytöistä tulee naisia ja ilman naisia ei ole mitään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olis kyllä komiaa olla jonakin päivänä isä, ei väliä tuleeko lätkäpeliin kuljetettava poika vai laulamiseen tutustutettava tyttö.
Puolentoista minuutin ähkimisestä 18 vuoden vastuu. Mieti tarkkaan.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Olis kyllä komiaa olla jonakin päivänä isä, ei väliä tuleeko lätkäpeliin kuljetettava poika vai laulamiseen tutustutettava tyttö.

Haastan vähän: sulle voi tulla myös lätkää rakastava tyttö ja laulava poika. Puspus, tiedän et tajuut. *sydän*
 

Glove

Jäsen
Olis kyllä komiaa olla jonakin päivänä isä, ei väliä tuleeko lätkäpeliin kuljetettava poika vai laulamiseen tutustutettava tyttö.
Esikoinen lauloi aikanaan kuorossa. Yllättävän aikaa vievää touhua sekin, varsinkin kun konsertit lähestyivät ja reenasivat enemmän. Onneksi eivät meitä vanhempia juuri talkoilla häirinneet, pari kertaa olin laittamassa tuoleja koulun saliin ennen konserttia. Kuoro lienee osasyyllinen siihen, että tyttö opiskelee nyt musiikkia. Saa nähdä mikä siitä loppujen lopuksi tulee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Esikoinen lauloi aikanaan kuorossa. Yllättävän aikaa vievää touhua sekin, varsinkin kun konsertit lähestyivät ja reenasivat enemmän. Onneksi eivät meitä vanhempia juuri talkoilla häirinneet, pari kertaa olin laittamassa tuoleja koulun saliin ennen konserttia. Kuoro lienee osasyyllinen siihen, että tyttö opiskelee nyt musiikkia. Saa nähdä mikä siitä loppujen lopuksi tulee.
Luin että talikoilla häirinneet, ja heti tuli mielikuva. Hitto, mitä yksi i voikaan tehdä. Yo-kirjoituksissa reputtaneet tietänevät myös.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vaasalaisissa ei ole mitään vikaa, luulin että ovat suomen-ruotsalaisia koko sakki. Oltiin työkavereiden kanssa Maltsussa istumassa iltaa (btw. toisen polven uusimaalaisia/Stadilaisia ja kaikki SaiPan kannattajia) ja seuraan lyöttäytyi Sportin mies. Häpeän omaa epäsivistyneisyyttäni, eipä ole koskaan Länsi-Suomessa tullut pyörittyä, veri vetänyt itään. @nummenkallio olisi pitänyt laittaa miehelle viesti, kyllä yksi KooKoon ukko olisi seuraan mahtunut pämppäämään, kävästiin krouvissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä, tuli C-paperit ja ainoaan hylättyynkään en kirjoittanut yhden yhtä vastausta.
Meillä oli yhden Mikkosen (joka soitti siihen aikaan bändissäni kitaraa) kanssa kossupullon veto siitä, kumpi kirjoittaa englannin paremmin. Maksimipinnat oli ainakin vuonna -92 299. Mikkonen sitten jo tuuletteli kun sai tuloksensa, 294. Mulla oli 297. Jumalauta, se kossu maistui taivaalliselta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulle avautui uutisen myötä, että Petri Kontiola pelaa vielä. Luulin, että on jo lopettanut. Kun sitä ei tule oikein seurattua noita Venäjän tapahtumia, niin on mennyt ihan ohi.

Jokerit kyllä kusi ihan täysin brändinsä Suomessa ja paskoi faniensa päälle kun meni ryssiin. 10 vuotta sitten maaseutukaupungit oli ihan täynnä nuoria jokerifaneja, jotka meni katsomaan joukkuetta kun ne pelasi Kuopiossa tai Porissa tai Jyväskylässä. Tilasivat fanituotteita. Jokerit oli silloin koululaisten keskuudessa varmasti maan suosituin seura. Entäs nyt? Keskiverto yksitoistavuotias tietää kyllä Hifkin ja Tapparan ja Kärpät, mutta ei ne ole mistään Jokereista kuulleetkaan. Jos joku on, niin luulee venäläiseksi joukkueeksi. Merkonomithan tämänkin lopulta päättää ja ratkaisee, mutta minusta KHL:ään lähtö oli idioottimainen veto. Ja eikös ne tee miljoonia tappiotakin joka vuosi?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Jokerit kyllä kusi ihan täysin brändinsä Suomessa ja paskoi faniensa päälle kun meni ryssiin. 10 vuotta sitten maaseutukaupungit oli ihan täynnä nuoria jokerifaneja, jotka meni katsomaan joukkuetta kun ne pelasi Kuopiossa tai Porissa tai Jyväskylässä. Tilasivat fanituotteita. Jokerit oli silloin koululaisten keskuudessa varmasti maan suosituin seura.
Porissa ei ole koskaan ollut Jokerifaneja, siitä piti viimeistään isät huolta. Porissa yleisesti ollut varmaan Suomen kovinta Jokerit-vihaa, joka tottakai veti aina hallin täyteen. Niitä TPS-kannattajia muistan Porista omasta lapsuudestani ja varmaan kaikki 90-luvun finaaleissa toivoivat TPS:n, eikä Jokereiden, voittoa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä se vasta kiehtovaa onkin. Kunnes toisin todistetaan, taivun ajatukseen, että vain suuret rakastajat saavat tyttöjä. ^^
Kannatan tätä näkemysta. Olen mielummin suuri rakastaja kuin sellainen, joka vain unohti laittaa kirveen sängyn alle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui että maikkari tiedostaa napanneensa Yleltä lahjana ohjelman eikä edes yritä esittää sitä minään muuna kuin Villi korttina uudella nimellä (Penkinlämmittäjät). Tämän havainnoin tuon ohjelman mainoksesta, missä on hyvin villikorttimainen lätkäpenkkisketsi ja Lindgren sanoo että aina samat tyypit samassa hommassa tms.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Poikia tulee jos on nussiessa kirves sängyn alla.
Eikös se ollut niin että näiden naama kohti pohjoista niin kylmät tuulet saavat aikaan vahvan pojan? Näin minulle on ainakin kerrottu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En uskalla sanoa mitään Bayernista, koska viimeksikin siitä kaikki toi sanomista. Toki uskon, että tukan lähtö ja itku tulevat varmaan samaan aikaan, ehkä ainakin Espoossa. Siihen ei ehkä hevikään auta.

Spämmätään Oasista ketjut täyteen. Ja toivotaan hienoa finaalia!
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paremmassa kädessä yksi sormi paketissa.
Vaikeuttaa elämää yllättävän paljon, vaikkei kipua ole ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös