Tää biisi tuntuu olevan aika monella erobiisinä. Tämä avautui nyt viimeistään.@Ikävänkantaja Ohne Dich on yksi pahempia biisejä. Kun eksäni sanoi minulle jättävänsä minut pyysin saavani laittavani yhden kappaleen. Ohne Dich.
Siellä käy nykyään raportointinappi kuumana ignoren sijaan.Sekä se et mikkokuussatkun pelikiellossa kyllä oli jollain linjatuomarilla pilli turhankin herkässä.
Mitä hemmettiä? Saman kokonen kylä kun Nokia, ja siälä on vaan yks. Tosin se on meirän Manselaisten masinoima salajuoni, jotta saadaan ne dorkat ostaan viinansa Tampereelta. Nääs kun nokialainen pääsee Tampereelle, se on Ameriikassa.Savonlinnassa on muuten kolme Alkoa. Luulin että kaksi, toinen Nojamaalla Prismassa ja toinen keskustassa Olavinkadulla. Kolmas Alko onkin sitten Kerimäellä. Tuo kuntahan liitettiin aikoinaan Savonlinnaan.
Hauskintahan tässä on että mä en itse ollut raportoinut noista ensimmäistäkään viestiä. Harvemmin oikeastaan jaksan nykyisin edes reagoida mikon hiillostusyrityksiin.Siellä käy nykyään raportointinappi kuumana ignoren sijaan.
Sun puolesta en ala tietenkään puhumaan mut kyl mä itseäni pidän aika lapsenmielisenä.Olemme ehkä nuoria ja hölmöjä, mutta emme lapsellisia.
Lapsellisuushan ei ole lainkaan sama asia kuin lapsenmielisyys.Sun puolesta en ala tietenkään puhumaan mut kyl mä itseäni pidän aika lapsenmielisenä.
Luin eka, että "muistelmat". Hankkisin kyllä sen opuksen. Tulis varmaan Finlandia, Pohjoismainen ja Pulitserit päälle.Missä mun mustaleimat on? Joo jotkut niitä ostaa kaupastakin, mut kaupan ulkopuolella on paremmat hinnat.
Missä mun mustaleimat on?
Itse luin että mustelmat. Niitähän @pettter välillä laskee ja pohtii mistä niitä on tullut. Ihmettelin kyllä miten mustelmat liittyy kauppaan ja ostamiseen. Mutta minähän olen tylsä maalainen nynny enkä tunne Helsingin juttuja.Luin eka, että "muistelmat".
Pettterin muistelmateoksesta tulisi vaan perin lyhyt, koska niiden kirjoittamiseen pitäisi kai muistaakkin jotain. Ellei sitten vedä hatusta, mikä taas olisi nykypäivää mutta petkuhuiputusta.@pettter in muistelmat olisivat varmaan best seller- luokkaa. Kansiteksteissä luultavasti alaviitteenä, ettei välttämättä sovi lapsille.
Pettterin muistelmateoksesta tulisi vaan perin lyhyt, koska niiden kirjoittamiseen pitäisi kai muistaakkin jotain. Ellei sitten vedä hatusta, mikä taas olisi nykypäivää mutta petkuhuiputusta.
Pettterin muistelmateoksesta tulisi vaan perin lyhyt, koska niiden kirjoittamiseen pitäisi kai muistaakkin jotain. Ellei sitten vedä hatusta, mikä taas olisi nykypäivää mutta petkuhuiputusta.
Juu. Eikös se joku Ozzyn opus alakin toteamuksella (tai jotain tähän tyyliin) että: "Minua on pitkään pyydetty kirjoittamaan muistelmani. Ongelma on siinä etten muista juuri paskaakaan..."Jos Ozzy Osbourne on pystynyt jonkunlaisia muistelmia kirjan verran haperoista aivoistaan tuottamaan niin eiköhän myös @pettter tähän kykene.
Juu. Eikös se joku Ozzyn opus alakin toteamuksella (tai jotain tähän tyyliin) että: "Minua on pitkään pyydetty kirjoittamaan muistelmani. Ongelma on siinä etten muista juuri paskaakaan..."
Kepeät mullat Kari Grandille.
Kiitos tästä. Nyt mulla on taas yksi asia vähemmän ihmeteltäväksi. Aloin miettimään just ihan tässä hiljattain miksi ihmeessä eurooppalaista syntyperää olevakin on usein "Caucasian".Vielä 1800-luvulla luultiin, että ihmisen alkukoti sijaitsi Kaukasiassa. Tästä johtuu valkoisesta ihonväristä käytettävä englanninkielinen termi caucasian.
Samasta syystä myös 1800-luvun kauneusihanteiden mukaan Kaukasiasta tulivat kauneimmat naiset ja heitä rahdattiin Amerikkaan asti sirkuksiin näytteille.Kiitos. Nyt mulla on taas yksi asia vähemmän ihmeteltäväksi. Aloin miettimään just ihan tässä hiljattain miksi ihmeessä eurooppalaista syntyperää olevakin on usein "Caucasian".
Wicked game.No niin nyt löytyi eka koronaa pelkäävä frendi.