Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 997
  • 33 912

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja smurffit/strumfit esiintyivät Suomessa ensimmäisellä kerralla muffeina 1972

katso liitettä 11756
Tätä en ihan muista, mutta 70-luvun lopulla ilmestyi kuusi kappaletta Johannes ja Pirkale -sarjakuva-albumeita, ja niissä strumffit olivat sivuhahmoina. Silloin tuli muitakin hyviä sarjiksia. Attila - hunneista hurjin. Ritari Ardent. Alix. Autopartio 525. Barelli.

Avautui että Eeki Mantere on kasvattanut koiranputkea jo 13 vuotta. Luulin että olis vielä voimissaan.
Kepeät mullat Kari Grandille.

Päinvastoin! Paras pikasafkaketju mikä jenkeistä on tänne rantautunut.

PS. tilasin tunti sitten Woltista Taco Bell-safkat ja juuri sain syödyksi. Ai että kun teki höpöä pitkästä aikaa!
Vähän sama kuin miettisi kuka on paras diktaattori. Hitler, Stalin, Idi Amin vai ne Korean lihavat Kimmot.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kiitos valheellisesta faktasta.
Kai se sitten on valhetta, että pikaruokapaikkojen rasvassa uitetut lisäainemöykyt olisivat huonoa ravintoa. Sovitaan niin. Minä jatkan täällä keittiössä tuoreiden raaka-aineitteni parissa ja jokainen saapi halutessaan hakea sen MacPaskansa, mitä se mulle kuuluu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos valheellisesta faktasta.

Sun kannattaa varmaan jo tässä vaiheessa ihan suosiolla painaa sitä ignore-nappia, kaikkien ajan ja vaivan säästämiseksi, koska siihen tämä kuitenkin vääjäämättömästi tulee ajautumaan.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kai se sitten on valhetta, että pikaruokapaikkojen rasvassa uitetut lisäainemöykyt olisivat huonoa ravintoa. Sovitaan niin. Minä jatkan täällä keittiössä tuoreiden raaka-aineitteni parissa ja jokainen saapi halutessaan hakea sen MacPaskansa, mitä se mulle kuuluu.
Laitoin kaksi provosoivaa one-lineria juurikin siksi että avaisit hieman tuota vertaustasi. En ole kiinnostunut haastamaan riitaa aiheesta. Olin vain kiinnostunut kuulemaan mitä päässäsi liikkuu ja sain haluamani.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sun kannattaa varmaan jo tässä vaiheessa ihan suosiolla painaa sitä ignore-nappia, kaikkien ajan ja vaivan säästämiseksi, koska siihen tämä kuitenkin vääjäämättömästi tulee ajautumaan.

Paljonkohan numeroihin ajosta tällä kertaa annostellaan? Veikkaan kahta viikkoa, kun on ennenkin näin käynyt.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Sun kannattaa varmaan jo tässä vaiheessa ihan suosiolla painaa sitä ignore-nappia, kaikkien ajan ja vaivan säästämiseksi, koska siihen tämä kuitenkin vääjäämättömästi tulee ajautumaan.
Voisit kyllä laittaa sen suolapurkin jo sivuun, tästä ignore episodista kun on kulunut toistaiseksi vain puolisen vuotta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voisit kyllä laittaa sen suolapurkin jo sivuun, tästä ignore episodista kun on kulunut toistaiseksi vain puolisen vuotta.

No nyt kyllä. Ignoroin, lähetän yyveen, raportoin ja tykkään.

Avautui ja "avautui": niin niin tämä meemi oli lähtöisin siitä, kun Smitty, joka on nykyisin kai tämä Breeze, hermostui siitä, kun FASlapsi sanoi suoraan sen mitä kaikki ajattelivat. Sitä itkua sitten.

Edit. Ei helkatti, tähän varmaan tulee jokin vastaus ja huonolla tuurilla vielä yyvee. No, rangaistus kärsittäköön.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laitoin kaksi provosoivaa one-lineria juurikin siksi että avaisit hieman tuota vertaustasi. En ole kiinnostunut haastamaan riitaa aiheesta. Olin vain kiinnostunut kuulemaan mitä päässäsi liikkuu ja sain haluamani.
Päässäni liikkuu tosiaan se, että nautin kokkaamisesta. Lihaa, kalaa, jopa kasviksia. Äyriäisiä ja sieniä. Keittoja, paistoksia, uuniherkkuja. Toki pikaruokazydeemeille on paikkansa ja tilauksensa, en minä sillä. Varsinkin näinä aikoina, kannattaa tilata naapurin ählyltä se päivän pizza niin eipä Abadullah joudu sossun jonoon. Kannustan kuitenkin jokaista kynnelle kykenevää keittiöhommiin. Mikään housut jalassa tehty ei ole niin palkitsevaa kuin se tunne, kun väsää hienon aterian ja tarjoaa sen rakastamilleen ihmisille. Kaikki voi oppia sen, minäkin opin. Tai siis olen oppinut vähän, ruoanlaiton taide on jatkuva prosessi eikä kukaan ole koskaan valmis.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Avautui ja "avautui": niin niin tämä meemi oli lähtöisin siitä, kun Smitty, joka on nykyisin kai tämä Breeze, hermostui siitä, kun FASlapsi sanoi suoraan sen mitä kaikki ajattelivat. Sitä itkua sitten.
Kyllä, hermostuin puoli vuotta sitten.

Tunnustin myös tovi sitten naisasioissa käyttäytyneeni syksyllä useaan otteeseen typerästi ja pyysin jopa julkisesti anteeksi vittumaisuuttani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihminen tarvitsee rasvaa ja suolaa. Niin kuin diktaattoreitakin.
Joo toki. Mullahan elää vahvana tämä pohjoiskarjalaisen keittiön perinne, eli sama mitä se varsinainen ruoka on, kunhan sen paistaa voissa, kierittelee suolassa ja upottaa kermaan. Diktaattoreista sanon vain sen, että olen naimisissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisit kyllä laittaa sen suolapurkin jo sivuun, tästä ignore episodista kun on kulunut toistaiseksi vain puolisen vuotta.

Puoli vuotta on sama kuin eilen. Jomppa Koon rahakuorista on varmaan jo 10 vuotta tai jotain, ja silti nekin yhä muistetaan. Tämä on asia mitä nykynuoret eivät internetissä meuhotessaan monesti ymmärrä: se mitä tänne laittaa, on yhtä ikuista kuin timantit. Tosin internetiin suolletut urpoudet eivät ole tytön parhaista ystäviä, semmonen ero on timanteissa ja internet-ölinässä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Avautui että tämän rahakuoriläpän arkkitehti oli meidän Jomppa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä kävin äsken hakemassa sushia, muuten, tämä on olennaista tietoa. Se oli hyvää. Vieressä olisi ollut myös Taco Bell ja Burger King, kyllä niistäkin välillä on mukava hakea roskaa. Enemmän sitä nyt kuitenkin kotona vääntää ruokaa, nyt kun vieläpä on tämmösiä palveluita mitkä kiikuttaa kotiin kaikki raaka-aineet ja reseptit suoraan kätöseen niin ei tarvitse ajatella yhtään mitään, sen kuin vain katsoo että jaa, leikkaa 4 porkkanaa kuutioiksi, hienonna sipuli, ruskista jauheliha, pilko maitopurkki, hakkaa voipakettia lekalla ja laita kaikki kattilaan, keitä 8 tuntia, lisää 11 kiloa suolaa ja 16 haarukkaa, ripottele päälle kokonaisia vesimeloneita ja juuri ennen tarjoilua oksenna kattilaan. Sen jälkeen pakkosyötä raakaa kanaa kaikille eläville olennoille joita satut näköpiirissäsi näkemään.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
@FASlapsi vesimeloni on aivan paskan makusta. Käyttäsit vaikka ananasta, samaa kokoluokkaa ja sillai.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No nyt kyllä. Ignoroin, lähetän yyveen, raportoin ja tykkään.

Avautui ja "avautui": niin niin tämä meemi oli lähtöisin siitä, kun Smitty, joka on nykyisin kai tämä Breeze, hermostui siitä, kun FASlapsi sanoi suoraan sen mitä kaikki ajattelivat. Sitä itkua sitten.

Edit. Ei helkatti, tähän varmaan tulee jokin vastaus ja huonolla tuurilla vielä yyvee. No, rangaistus kärsittäköön.
Tee @Turha Kaukalo päivän hyvä työ ja kaiva se ketju esiin. Täällä kaivataan viihdettä. Ja mikä sen parempaa viihdettä kuin menneiden muistelu.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kai se sitten on valhetta, että pikaruokapaikkojen rasvassa uitetut lisäainemöykyt olisivat huonoa ravintoa. Sovitaan niin. Minä jatkan täällä keittiössä tuoreiden raaka-aineitteni parissa ja jokainen saapi halutessaan hakea sen MacPaskansa, mitä se mulle kuuluu.
Joo toki. Mullahan elää vahvana tämä pohjoiskarjalaisen keittiön perinne, eli sama mitä se varsinainen ruoka on, kunhan sen paistaa voissa, kierittelee suolassa ja upottaa kermaan.
Tänään opin: rasvassa uittamalla saa hyvää ravintoa jos sen tekee itse eikä ulkoista pikaruokaloille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään opin: rasvassa uittamalla saa hyvää ravintoa jos sen tekee itse eikä ulkoista pikaruokaloille.
Ajattelinkin jo kirjoittaessani, että joku tähän tarttuu. Vastaan, että siinä rasvassa jota minä käytän ei ole uitettu Kolehmaisen perheen ranskanpottuja.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siis onko @Breeze Harbour opetellut jo tekemään ruokaa? Etkös sä jossain vaiheessa sanonut ettet ole viitsinyt edes harjoitella tätä perustaitoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös