Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 655
  • 34 596

npc

Jäsen
Juuri tällaisten nettisalapoliisien takia pidän Facebookista poistumista viime syksyn parhaimpana päätöksenäni. Sieltä ihan todella löytää about kenet vaan melko vähällä vaivalla jos osaa etsiä oikean henkilön kavereista.

Cheers to online privacy!
En tunne nyt kokonaan mitä kaikkea täällä on tapahtunut mahdollisesti yksityisviestein tai jotain paitsi tuon @Malkkinen viestin tuolta toisesta ketjusta, jossa hän osoitti kuinka helposti mahdollinen jännänpuutteessa elävä ihminen saisi stalkattua tietoja. Siinä ei varmaan nuorisolle ole mitään uutta ja ihmeellistä, mutta jollekin mummolle voi tulla yllätyksenä. Ihan hyvä tuoda asioita esille.

Mutta onnittelut fb jättämisestä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
"Somesukupolvessa" aikuistumisen kynnyksen kasvaneena tiedostan nykyisin varsin hyvin, että pitääkseen henkilökohtaiset asiansa oman lähipiirin tietona tämän sosiaalisen median vallankumouksen aikana, mitään omaan henkilöllisyyteen viittaavaa ei kannata jakaa sellaisille henkilöille, joiden et toivoisi itsestäsi tietävän sen enempää kuin mitä annat itse julki. Simple as that.

Mä en tällä lausunnolla halua tuomita Juhaa tai Valtteria enkä ketään muutakaan, joka on täällä oman etunimensä antanut vapaaasti muiden tietouteen. Puhun vain omasta puolestani, kun sanon että olen siviilissäkin melko privaatti ihminen ja suosin siksi olla tässä yhteisössäkin pelkkä tuntematon ääni.

Arvoitan niin oman kuin lähimmäistenikin yksityisyyden korkealle, joten olen iloisesti jatkossakin vain se Breeze, jonka moni täällä saattaa luulla tuntevan, mutta todellisuudessa tietävät musta tasan sen verran kuin olen itsestäni kertonut.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
joten olen iloisesti jatkossakin vain se Breeze, jonka moni täällä saattaa luulla tuntevan, mutta todellisuudessa tietävät musta tasan sen verran kuin olen itsestäni kertonut.
Ainaskin sen että jätkä vuokraa multa erilaisia nahkavermeitä...

Suosikkijoukkue
Raumako on sun mielestä Suomen Villi Länsi? Hahhaa, et oo sit vissiin kuullu Jatkoajan kierrätyskeskuksesta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minusta ei googlettamalla löydä netistä mitään. Tai ainakaan minun google ei löydä. Ehkä joku fiksu osaa jotain kaivaa jos oikein yrittää mutta ketä kiinnostaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Somesukupolvessa" aikuistumisen kynnyksen kasvaneena tiedostan nykyisin varsin hyvin, että pitääkseen henkilökohtaiset asiansa oman lähipiirin tietona tämän sosiaalisen median vallankumouksen aikana, mitään omaan henkilöllisyyteen viittaavaa ei kannata jakaa sellaisille henkilöille, joiden et toivoisi itsestäsi tietävän sen enempää kuin mitä annat itse julki. Simple as that.

No katohan, poika rupee viestimään fiksusti heti kun vähän läksytin. Perkele. Minun ansiota täysin. not.

Tämä on anonyymi palsta ja juuri siitä syystä omankin nimen esiintuominen, siis täällä palstalla eikä yyveessä, on mielestäni vähän heikohko teko. Siitä sitten kaikkea leviää, minkä veli malkkinen osoitti tässä näin ja minkä veli punamusta ymmärsi niin päin vittua kuin vain teini voi ymmärtää. Luin nääs tuolta toisesta ketjusta.

Tässä muuten avautui äsken, että kauppakeskuksissa on tätänykyä aika aavemainen tunnelma.

Suosikkijoukkue
Tässä muuten avautui äsken, että kauppakeskuksissa on tätänykyä aika aavemainen tunnelma.
Paskapuhetta tämä. Ellet siis ole alkanu puhuttelemaan ihmisiä aaveina, mikä ei sinänsä olisi lainkaan väärin.

Just kävin kauppakeskus Kaaren Prismassa ja täällä oli ihan vitusti lössiä just nyt.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paskapuhetta tämä. Ellet siis ole alkanu puhuttelemaan ihmisiä aaveina, mikä ei sinänsä olisi lainkaan väärin.

Just kävin kauppakeskus Kaaren Prismassa ja täällä oli ihan vitusti lössiä just nyt.

No mä olin... Redissä. Eihän siellä muutenkaan ketään ole. Nyt oli yksi vanh. pariskunta, 2 juopponaista ja 3 nuorta.

Suosikkijoukkue
No mä olin... Redissä. Eihän siellä muutenkaan ketään ole. Nyt oli yksi vanh. pariskunta, 2 juopponaista ja 3 nuorta.
No sehän selittääkin sitten. Eihän Redissä käynyt ihmisiä edes ennen koronavirusta.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Luin pari viikkoa akkapalstaa (faceryhmää), koitin kommentoida aloituksiin ja liian usein minut ymmärrettiin väärin. Totesin, etten tule juttuun liian suurten akkalaumojen kanssa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Luin pari viikkoa akkapalstaa (faceryhmää), koitin kommentoida aloituksiin ja liian usein minut ymmärrettiin väärin. Totesin, etten tule juttuun liian suurten akkalaumojen kanssa.
"Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other."

-Al Bundy

npc

Jäsen
Avautui, että täällä Jatkiksessa on näköjään joku oma dark-web-Jatkis. Jotenkin ymmärtää vielä, että jengi tappelee keskenään "avoimesti", mutta että jotkut jaksaa tapella vielä privana. Tuntemattomien kanssa. Ei ristus.

Nyt pitää mennä kattomaan joku kiva kissavideo. Ei sitä teemun pätkää kuitenkaan.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Avautui, että täällä Jatkiksessa on näköjään joku oma dark-web-Jatkis. Jotenkin ymmärtää vielä, että jengi tappelee keskenään "avoimesti", mutta että jotkut jaksaa tapella vielä privana. Tuntemattomien kanssa. Ei ristus.
Joo, vähän tuli yllätyksenä tämä. Liekö sitten joillekin tullut Jatkiksesta elämää suurempi, eli foorumi vie miestä, eikä päinvastoin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pallokorvamusiikki on parasta ikinä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tunne, mutta laitan varmuuden vuoksi ingoreen. Ja ehkä jonkun vihaisen yksityisviestin.
Kuuklaa. Netflixin Don't fuck with cats -dokkarista tutuksi tullut velikulta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se, joka huutaa koviten, ei välttämättä ole oikessa. Sen olen yrittänyt pitää mielessä...

K

Kiekkokatsoja

Se, joka huutaa koviten, ei välttämättä ole oikessa. Sen olen yrittänyt pitää mielessä...
Niin. On myös sanonta, että "ei tämä ole mikään huutoäänestys". Syystä kai sekin on tullut.

Avautui, että sunnuntaista eteenpäin, voi karvalakin ja pitkät kalsarit jättää kaappiin. Lämpimämpää lupailee, ainakin eteläiseen Suomeen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole tainnut Lambertin poika katsoa Kummelia.

Kysyttäessä kumpaa edustaa, Suomea vai Kanadaa tulevaisuudessa, olisi Kummelin katsojalla ollut vastaus valmiina ennen vastausta. Mutta tämä kaveri meni sitten vastaamaan väärin.

Oikea vastaushan olisi ollut
Känädä
No ei vaiskaan vaan
Michael Jackson

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen elämäni vihannut AS Romaa, koska Lazio ja Nesta, mutta kyllä tämä seuraava dokkari saa aikaan tiettyjä kunnioituksen väreitä:

Tuo yksi pelaaja. Mahtava pelaaja. Inhoan AS Romaa, mutta arvostan Agoa. Upea pelaaja, joka kirjaimellisesti kuoli seuransa takia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy