Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 704
  • 33 914

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Max.10min ennen joku pöyristynyt tulee paikalle tärkeilemään että kuka ostaa vaatteita marketista.
Kuka nyt kaupasta ostaa kuin voi tehdä itse... niin minä teen. Tulee parempaa, laadukkaampaa ja paremman makuista kuin kaupan tuotteet. Ai hitsi, nyt ei ollutkaan kyse ruuasta...

No joo, rehellisesti puhuen teen kyllä joitain vaatteita itsekin. Minulla on jonkin verran (hyviä) kaavoja ja myös saumuri. "Perin" myös mummoni kangasvaraston vaikka harvat kankaat siitä on ollut mieleeni. Kaupasta saa tietenkin uutta kangasta mutta kankaiden hinnat on melko kovia... varsinkin kun ei ole ihan varmaa tuleeko tekeleestä aina sellainen kun haluaa. College(tms)-housuja tulee välillä tehtyä kun saa juuri oman mallin mukaan tehtyä, pituus ja vyötärönleveys ovat juuri sopivia. Jotain yksinkertaisia paitoja ja hameita tulee myöskin tehtyä. Mitään kovin monimutkaista (esim. takit, kauluspaidat yms.) en viitsi ryhtyä tekemään kun en jaksa väkrätä, sumplia ja sovitella kohdillaan. Ja epäonnistumisen mahdollisuus kasvaa. Mutta käsityöt on ihan kivoja tehdä vaikken niissä ihan pro olekaan... en sentään ihan kädetönkään.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tällä palstalla on kummallisen paljon mielenterveysongelmaisia.

Sitten ne tyypit kehittelevät kaikenlaista paskaa päässään ja ideoita. Jännä, ettei käy mielessä, kun osa on ihan diagnosoituja mielenterveyspotilaitakin, että olisikohan se vika sitten kuitenkin omassa päässänsä, eikä muissa ilkimyksissä.
No nykyään kun me hullut voimme kerääntyä internetiin huutelemaan kanssaihmisille, niin ei tartte mennä kadulle huutelemaan mitään.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jatkoajassakin pörrää näköjään oma paparazzi joka ei millään malta olla kaivautumatta "palstajulkkisten" elämään ja kaivamaan heistä yksityisiä tietoja esiin. Kippistän itselleni tässä virtuaalista oluttuoppia siitä, että niin paljon kuin mä olen omasta elämästäni täällä avoimesti kertoillut, olen pitänyt koko ajan yksityisyydestäni visusti kiinni ja oikean nimeni tietää vain muutama harva ja valittu palstalainen jotka ovat sitä yksityisesti kysyneet ja joille olen sen luottamuksella paljastanut.

Juuri tällaisten nettisalapoliisien takia pidän Facebookista poistumista viime syksyn parhaimpana päätöksenäni. Sieltä ihan todella löytää about kenet vaan melko vähällä vaivalla jos osaa etsiä oikean henkilön kavereista.

Cheers to online privacy!
 

redpecka

Jäsen
Juuri tällaisten nettisalapoliisien takia pidän Facebookista poistumista viime syksyn parhaimpana päätöksenäni. Sieltä ihan todella löytää about kenet vaan melko vähällä vaivalla jos osaa etsiä oikean henkilön kavereista.

Cheers to online privacy!
En tunne nyt kokonaan mitä kaikkea täällä on tapahtunut mahdollisesti yksityisviestein tai jotain paitsi tuon @Malkkinen viestin tuolta toisesta ketjusta, jossa hän osoitti kuinka helposti mahdollinen jännänpuutteessa elävä ihminen saisi stalkattua tietoja. Siinä ei varmaan nuorisolle ole mitään uutta ja ihmeellistä, mutta jollekin mummolle voi tulla yllätyksenä. Ihan hyvä tuoda asioita esille.

Mutta onnittelut fb jättämisestä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
"Somesukupolvessa" aikuistumisen kynnyksen kasvaneena tiedostan nykyisin varsin hyvin, että pitääkseen henkilökohtaiset asiansa oman lähipiirin tietona tämän sosiaalisen median vallankumouksen aikana, mitään omaan henkilöllisyyteen viittaavaa ei kannata jakaa sellaisille henkilöille, joiden et toivoisi itsestäsi tietävän sen enempää kuin mitä annat itse julki. Simple as that.

Mä en tällä lausunnolla halua tuomita Juhaa tai Valtteria enkä ketään muutakaan, joka on täällä oman etunimensä antanut vapaaasti muiden tietouteen. Puhun vain omasta puolestani, kun sanon että olen siviilissäkin melko privaatti ihminen ja suosin siksi olla tässä yhteisössäkin pelkkä tuntematon ääni.

Arvoitan niin oman kuin lähimmäistenikin yksityisyyden korkealle, joten olen iloisesti jatkossakin vain se Breeze, jonka moni täällä saattaa luulla tuntevan, mutta todellisuudessa tietävät musta tasan sen verran kuin olen itsestäni kertonut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
joten olen iloisesti jatkossakin vain se Breeze, jonka moni täällä saattaa luulla tuntevan, mutta todellisuudessa tietävät musta tasan sen verran kuin olen itsestäni kertonut.
Ainaskin sen että jätkä vuokraa multa erilaisia nahkavermeitä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minusta ei googlettamalla löydä netistä mitään. Tai ainakaan minun google ei löydä. Ehkä joku fiksu osaa jotain kaivaa jos oikein yrittää mutta ketä kiinnostaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Somesukupolvessa" aikuistumisen kynnyksen kasvaneena tiedostan nykyisin varsin hyvin, että pitääkseen henkilökohtaiset asiansa oman lähipiirin tietona tämän sosiaalisen median vallankumouksen aikana, mitään omaan henkilöllisyyteen viittaavaa ei kannata jakaa sellaisille henkilöille, joiden et toivoisi itsestäsi tietävän sen enempää kuin mitä annat itse julki. Simple as that.

No katohan, poika rupee viestimään fiksusti heti kun vähän läksytin. Perkele. Minun ansiota täysin. not.

Tämä on anonyymi palsta ja juuri siitä syystä omankin nimen esiintuominen, siis täällä palstalla eikä yyveessä, on mielestäni vähän heikohko teko. Siitä sitten kaikkea leviää, minkä veli malkkinen osoitti tässä näin ja minkä veli punamusta ymmärsi niin päin vittua kuin vain teini voi ymmärtää. Luin nääs tuolta toisesta ketjusta.

Tässä muuten avautui äsken, että kauppakeskuksissa on tätänykyä aika aavemainen tunnelma.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tässä muuten avautui äsken, että kauppakeskuksissa on tätänykyä aika aavemainen tunnelma.
Paskapuhetta tämä. Ellet siis ole alkanu puhuttelemaan ihmisiä aaveina, mikä ei sinänsä olisi lainkaan väärin.

Just kävin kauppakeskus Kaaren Prismassa ja täällä oli ihan vitusti lössiä just nyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paskapuhetta tämä. Ellet siis ole alkanu puhuttelemaan ihmisiä aaveina, mikä ei sinänsä olisi lainkaan väärin.

Just kävin kauppakeskus Kaaren Prismassa ja täällä oli ihan vitusti lössiä just nyt.

No mä olin... Redissä. Eihän siellä muutenkaan ketään ole. Nyt oli yksi vanh. pariskunta, 2 juopponaista ja 3 nuorta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Luin pari viikkoa akkapalstaa (faceryhmää), koitin kommentoida aloituksiin ja liian usein minut ymmärrettiin väärin. Totesin, etten tule juttuun liian suurten akkalaumojen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Luin pari viikkoa akkapalstaa (faceryhmää), koitin kommentoida aloituksiin ja liian usein minut ymmärrettiin väärin. Totesin, etten tule juttuun liian suurten akkalaumojen kanssa.
"Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other."

-Al Bundy
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Avautui, että täällä Jatkiksessa on näköjään joku oma dark-web-Jatkis. Jotenkin ymmärtää vielä, että jengi tappelee keskenään "avoimesti", mutta että jotkut jaksaa tapella vielä privana. Tuntemattomien kanssa. Ei ristus.
Joo, vähän tuli yllätyksenä tämä. Liekö sitten joillekin tullut Jatkiksesta elämää suurempi, eli foorumi vie miestä, eikä päinvastoin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pallokorvamusiikki on parasta ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tunne, mutta laitan varmuuden vuoksi ingoreen. Ja ehkä jonkun vihaisen yksityisviestin.
Kuuklaa. Netflixin Don't fuck with cats -dokkarista tutuksi tullut velikulta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se, joka huutaa koviten, ei välttämättä ole oikessa. Sen olen yrittänyt pitää mielessä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös