Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sokerista tulee tauti, "avautui".
Pippuri on kans hyvä raaka-aine.
Pippuri on kans hyvä raaka-aine.
Kyllä, hermostuin puoli vuotta sitten.Avautui ja "avautui": niin niin tämä meemi oli lähtöisin siitä, kun Smitty, joka on nykyisin kai tämä Breeze, hermostui siitä, kun FASlapsi sanoi suoraan sen mitä kaikki ajattelivat. Sitä itkua sitten.
Joo toki. Mullahan elää vahvana tämä pohjoiskarjalaisen keittiön perinne, eli sama mitä se varsinainen ruoka on, kunhan sen paistaa voissa, kierittelee suolassa ja upottaa kermaan. Diktaattoreista sanon vain sen, että olen naimisissa.Ihminen tarvitsee rasvaa ja suolaa. Niin kuin diktaattoreitakin.
Voisit kyllä laittaa sen suolapurkin jo sivuun, tästä ignore episodista kun on kulunut toistaiseksi vain puolisen vuotta.
@FASlapsi vesimeloni on aivan paskan makusta. Käyttäsit vaikka ananasta, samaa kokoluokkaa ja sillai.
Ignorasin, raportoin, näytin äiskälle, viiltelin, runkkasin, ammuin itteni just ennen orgasmia.Vain vajakit syö ananasta ja banaania. Tämä on fakta.
Tee @Turha Kaukalo päivän hyvä työ ja kaiva se ketju esiin. Täällä kaivataan viihdettä. Ja mikä sen parempaa viihdettä kuin menneiden muistelu.No nyt kyllä. Ignoroin, lähetän yyveen, raportoin ja tykkään.
Avautui ja "avautui": niin niin tämä meemi oli lähtöisin siitä, kun Smitty, joka on nykyisin kai tämä Breeze, hermostui siitä, kun FASlapsi sanoi suoraan sen mitä kaikki ajattelivat. Sitä itkua sitten.
Edit. Ei helkatti, tähän varmaan tulee jokin vastaus ja huonolla tuurilla vielä yyvee. No, rangaistus kärsittäköön.
Kai se sitten on valhetta, että pikaruokapaikkojen rasvassa uitetut lisäainemöykyt olisivat huonoa ravintoa. Sovitaan niin. Minä jatkan täällä keittiössä tuoreiden raaka-aineitteni parissa ja jokainen saapi halutessaan hakea sen MacPaskansa, mitä se mulle kuuluu.
Tänään opin: rasvassa uittamalla saa hyvää ravintoa jos sen tekee itse eikä ulkoista pikaruokaloille.Joo toki. Mullahan elää vahvana tämä pohjoiskarjalaisen keittiön perinne, eli sama mitä se varsinainen ruoka on, kunhan sen paistaa voissa, kierittelee suolassa ja upottaa kermaan.
Ajattelinkin jo kirjoittaessani, että joku tähän tarttuu. Vastaan, että siinä rasvassa jota minä käytän ei ole uitettu Kolehmaisen perheen ranskanpottuja.Tänään opin: rasvassa uittamalla saa hyvää ravintoa jos sen tekee itse eikä ulkoista pikaruokaloille.
Kovimmat heput viljelee banaania.Vain vajakit syö ananasta ja banaania. Tämä on fakta.
Ei ei. Kovimmat heput, eli modet, jakaa banaania.Kovimmat heput viljelee banaania.
Vain vajakit syö ananasta ja banaania. Tämä on fakta.
Jos tuut Manseen, niin pitäsköhän mun kysyä vaimolta että antaskohan tuo sun lipasta? Vähän niinkun "take one for the team."Tuntuu minustakin oudolta olla pian 19. Muutaman kuukauden kuluttua. Vastahan ikää oli kymmenen vuotta ja ala-asteella pelattiin pihapelejä lumisessa maassa. Hyviä aikoja. Voin ampua ajatuksesi alas tässä ja nyt kertomalla, että edellisestä kerrasta on aikaa tuo jotain 15 vuotta. Ei ole tullut vielä uutta. Sitä odotellessa.
Minäkin olen ensimmäisen kerran tehnyt hakemuksen tänne joskus tuohon aikaan. Tai sitten en tehnyt... en varmaan hakemusta koskaan lähettänyt vaikka muistan että sitä aloitin tekemään... ja sitten meni muisti.Avautui että olen liittynyt palstalle vuonna 2005.
Muuten Punis menikö sullakin samaan tyyliin ku allekirjoittaneella, että yläasteelle päästyäsi ikävöit ala-astevuosia ja lukiossa aloit ikävöimään jo yläastevuosia?Tuntuu minustakin oudolta olla pian 19. Muutaman kuukauden kuluttua. Vastahan ikää oli kymmenen vuotta ja ala-asteella pelattiin pihapelejä lumisessa maassa. Hyviä aikoja. Voin ampua ajatuksesi alas tässä ja nyt kertomalla, että edellisestä kerrasta on aikaa tuo jotain 15 vuotta. Ei ole tullut vielä uutta. Sitä odotellessa.
Huono huumori muuttuu vielä huonommaksi jos ei kaveri lähe mukaan... Mutta ilman huumoria; tervetuloa Tampereelle!Njoooooh, jos annat kuitenkin olla. Plus ei vaimosi antaisi kuitenkaan. Yksi lysti.
Avautui, että aikuisetkin ihmiset, joiden itse oletan käyttäytyvän yleensä fiksusti, viitsivät piikitellä toista joistakin puoli vuotta vanhoista riidoista. Ja kaverit käyvät peukuttamassa. Ei millään pahalla, mutta teidän neljän sakki eli sinä plus kolme viestiäsi peukuttanutta ette anna minulle kovin järkevää esimerkkiä. Paha sanoa pitäisikö itkeä vai nauraa.