K
Kiekkokatsoja
Mun kavereina esim aurinko ja olut.Ei mulla oo kavereita.
No joskus myös tuuli, sade, luonto, taajamaluonto ja ennenkaikkea se mitä löytyy ulkoa.
Hyviä kavereita ne on.
Mun kavereina esim aurinko ja olut.Ei mulla oo kavereita.
Ei noi oo oikeita kavereita. Mut hyvä jos jollekulle on. Se tärkeintä.Kantsii muuttaa Malmille niin kesässä tulee 50. Ei tarvii edes tehdä mitään. Istuu vaan alas.
Kuolleita tai vankilassa. Tai no yksi elää ja on vapaana, mutta en mie sitä näe kuin ehkä kerran vuodessa. Ja joskus kännissä soitellaan eikä muisteta mistä on puhuttu.Kolme frendiä missä lie alkoholiparantolassa. Yhdeltä kännissä olkapää murtunut, yhdellä hirveä vekki päässä ja jotain on aseella uhkailtu. Miten teidän frendien kuulumiset? Onks normipäivä.
Rommicolan päivä. Ei kun Agri-.Joku liputuspäivä on, kun Suomenlippja on nostettu ylös.
Vai Afri-colan? Semmoinenkin oli joskus myynnissä. Ei taida olla enää.Rommicolan päivä. Ei kun Agri-.
Rio-colaa kun saisi. Afri-colasta ei ole makumuistikuvia, ainoastaan Rommelin Afrika korps -henkinen logo palmusta aavikolla.Vai Afri-colan? Semmoinenkin oli joskus myynnissä. Ei taida olla enää.
Oliko Rio-cola se mehujää sellasessa pahvi"tuubissa"? Se muuttui iljettäväksi ektoplasmaks aina loppua kohden sitä nautittaessa.Rio-colaa kun saisi. Afri-colasta ei ole makumuistikuvia, ainoastaan Rommelin Afrika korps -henkinen logo palmusta aavikolla.
Postista puheenollen niin laatikkoon oli ilmestynyt kirje, sosiaali ja terveysministeriöstä. Siinä oli korona tiedote. Ihan hyvä, että jotain "kättäpitempää" ohjeistusta löytyy kotoa heti, jos tulee tarve.Ai hitto, tänään ei todellakaan ole lauantai vaan torstai. Tässä nyt on ollut mies kotona ja ollaan siivoiltu niin olin ihan viikonlopussa. Kun mies sanoi että lähtee katsomaan postia niin olin sanoa hänelle ettei kannata kun on lauantai. No onneksi en sanonut kun olisi mies luullut että olen lopullisesti menettänyt järkeni kun edes enää tiedä mikä viikonpäivä on.
Joo pahvituubikolamehujää. Sitä saa kyllä edelleen jollain muulla tuotenimellä ja on muistaakseni saman makuinen, eli melko imelä kola jossa vielä lisäksi kanelia tms. M.A.C. oli lempparimehujää penskana ja kelpaisi edelleen, sitä sai myös välillä muutama vuosi sitten Black orange -nimellä (kerrankin tuotenimi joka kertoo melko liki mistä on kyse, siis kola-appelsiinimehujää). Toinen lähes yhtä hyvä on/oli Pommac mehujää (jossa ei toki M.A.C. hen yhteistä kuin muoto).Oliko Rio-cola se mehujää sellasessa pahvi"tuubissa"? Se muuttui iljettäväksi ektoplasmaks aina loppua kohden sitä nautittaessa.
Muistatteko M.A.C. mehujään?
Oli juu. Sitten niitä tuli samanlaisessa pakkauksessa muitakin makuja. Niitä oli joku punanenkin, jota oli kloppina sitten hillittömän hauska "pumpata" ees taas ninku runkatessa ja huutaa "red rocket, red rocket!"Oliko Rio-cola se mehujää sellasessa pahvi"tuubissa"? Se muuttui iljettäväksi ektoplasmaks aina loppua kohden sitä nautittaessa.
Totta helvatassa. Yksi suosikkeja Pommacin ohella. Eikä maksaneet paljoo.Muistatteko M.A.C. mehujään?
M.A.C. oli itelle kans suosikki kunnes amppari tuli markkinoille, se oli kans halpa, muistaakseni kustannukset oli kaks markkaa ja viiskäät penniä.Oli juu. Sitten niitä tuli samanlaisessa pakkauksessa muitakin makuja. Niitä oli joku punanenkin, jota oli kloppina sitten hillittömän hauska "pumpata" ees taas ninku runkatessa ja huutaa "red rocket, red rocket!"
Totta helvatassa. Yksi suosikkeja Pommacin ohella. Eikä maksaneet paljoo.
Vähän aikaa ihmettelin tätä, mutta sitten snaijasin että jäätelöistä lie kyse.Jos Suklaapilvestä puhutaan niin kyllä. Se oli erinomainen. Vielä enemmän tykkäsin kyllä Wienin tuutista (tjsp.). Se suklaasydän oli mahtavaa.
Meille taisi tulla maanantaina vai oliko se tiistaina... No kuitenkin ennen eilistä... Tuli siis lehden kanssa vaikka postissa odotin sen tulevan.Onkos muutkin saaneet tuon kirjeen?
Pettter ja Vilperi yhteen soppii kohta ne pannaan kakkauskoppiin!Taasko ripulit housussa himaan. Kurkatkaapa eteiseen, ja vessan lattialle. Yllätys. Kakkakepponen. Jekku.