Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 311
  • 33 934

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon kirjoittanut Naisasiat-ketjuun 69 kertaa. Setämieskommentteja kaikki. Mullahan ei ole naisasioita. Mulla on nainen. Eikä mene vaihtoon ellen minä mene vaihtoon, silloin alkaa uuden akan etsintä. Mullahan on näitä kriteerejä emännälle: ei ole huora, akateeminen koulutus, ei ole huora, niin joo ei muita vaatimuksia ja keskimmäisestä voidaan joustaa. Mutta veljet hyvät! Varokaa niitä ämmiä, joilla on ollut kymmeniä jätkiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen nähnyt myös Länsi-Saksan jalkapallomaajoukkueen stadionilla.
Jumankauta. Ootko ollut samassa tilaisuudessa kuin Rudi Völlerin räkäjarrut? Paljon arvostettavampi saavutus kun jokkut missien kellistelyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mutta veljet hyvät! Varokaa niitä ämmiä, joilla on ollut kymmeniä jätkiä.
Mitäs varottavaa minussa on... "Herttainen" nelikymppinen nainen joka viihtyy kotona ja on ihan hiton tylsä. Tai miten sen nyt kukakin kokee...
Niin ja jos uskomme Noora Rätyä niin
Evoluution mukana pitää kehittyä ja vuonna 2019 naiset ei ole enää ämmiä.
ja sama varmaan koskee vuotta 2020. ;-)
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyä näi o. Aika pieni nassikka olin, mutta Rudi oli jo silloin äijien äijä.

Ja nyt puhuin paskaa. Kävin vähän tarkastelemassa noita kokoonpanoja, mutta ei siellä Völleriä vielä ollut. Mutta! Karl-Heinz Rummenigge oli!

Tuo siis ensimmäisessä matsissa jonka näin 1981. Seuraavassa matsissa vuonna 1988 oli jo Völlerkin mukana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja nyt puhuin paskaa. Kävin vähän tarkastelemassa noita kokoonpanoja, mutta ei siellä Völleriä vielä ollut. Mutta! Karl-Heinz Rummenigge oli!

Tuo siis ensimmäisessä matsissa jonka näin 1981. Seuraavassa matsissa vuonna 1988 oli jo Völlerkin mukana.
Kyllähän Kaltsukin tosin aikamoinen äjjjä on. Menee kyllä muuten niihin veljiin kenen näköseltä hemulilta en ostais käytettyä aitoa. Ei huoku rehellisyys ja luotettavuus tästä sepästä. Vai mitä sanotte, luottaisitteko vaimonne tai tyttärenne tämän matkaan jos Kalle tarjoaisi ilmaista kyytiä?
 

Liitteet

  • kalle.gif
    kalle.gif
    580 KB · kertaa luettu: 228

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä olin 1992 katsomassa olympiastadionilla kun Ruotsi voitti 0-1 Klas Ingessonin tekemällä rankkarilla. Juuri 9 vuotta täyttäneen innolla huusin maalia juhlineelle Klasille piippuhyllyltä: "nussi kulmalippua homo!" Isi sanoi kotimatkalla, että seuraava peli jää Malkkiselta väliin, menee mielummin yksin. Pelikiellon kärsittyäni pääsin taas mukaan ja siitä lähtien olen kannustanut raivoisasti omia ja korrektisti taputtanut pää painuksissa vastustajalle.

Edit. Pakko lisätä tähän, että Suomi-Unkari pelin jälkeen isi antoi luvan kiroilla vielä kotonakin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä olin 1992... söpö sikiö mutsin masussa. Hah!
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ja nyt puhuin paskaa. Kävin vähän tarkastelemassa noita kokoonpanoja, mutta ei siellä Völleriä vielä ollut. Mutta! Karl-Heinz Rummenigge oli!

Tuo siis ensimmäisessä matsissa jonka näin 1981. Seuraavassa matsissa vuonna 1988 oli jo Völlerkin mukana.
Saksan Liittotasavallan jalkapallomaajoukkue majoittui vuonna 1981 Hyvinkään Rantasipi hotellissa ja kävi treenaamassa Keskuskentällä. 14-vuotias Konsta oli sutena paikalla ja koko joukkue sai vuorollaan kunnian kuitata nimmarinsa pieneen vihkoon. Rummeniggella oli aika hauska nimmari: "Rummg".

Joskus on käynyt mielessä mitä joku raharikas sakemanni tuosta nimmarikokoelmasta maksaisi ebayssa. No, vielä en ole laittanut aarrettani myyntiin.

Tuosta joukkueesta on aika moni myöhemmin toiminut valmentajana ja/tai seurapomona. Näin ulkomuistista ainakin Felix Magath valmentajana ja Rummenigge Bayern Münchenin puheenjohtajana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin reilu tunti sitten painajaista ja lähes heti herättyäni tästä painajaisesta tajusin sen avulla erään todella tärkeän asian, huonon käytösmallin itsessäni jonka haitallisuutta muille ympärilläni olin väheksynyt. Silmäni ovat auenneet, kirjaimellisesti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näin reilu tunti sitten painajaista ja lähes heti herättyäni tästä painajaisesta tajusin sen avulla erään todella tärkeän asian, huonon käytösmallin itsessäni jonka haitallisuutta muille ympärilläni olin väheksynyt. Silmäni ovat auenneet, kirjaimellisesti.
Silmät kiinni onkin yleensä vähän hankala navigoida interwebsiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Silmät kiinni onkin yleensä vähän hankala navigoida interwebsiä.
Onko? Kirjoitin nimittäin tuossa kyseisessä painajaisessa juuri ennen heräämistäni Facebookiin siskon frendin seinälle.

En edes kuseta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on krapula? Se täysin hypoteettinen tila, joka kuulemani mukaan saattaa koittaa, jos lopettaa juomisen?
On se koko ajan vaikka juokin, tai siis jonkun viiden päivän jälkeen. Takki märkänä kun kyyneleet valuu talsiessa kapakkaan. Ihminen on matkustaja. Kyydissä vaan. Ei kuskin paikalla. Pitää odottaa että psyyke tai fysiikka pettää. Sielu saa rauhan.
 
K

Kiekkokatsoja

Laittelin autoa ainakin 3h.
Kävin sen jälkeen 3 eri kaupassa. Pääsin kotiin ja katsoin peiliin. Naamassa oli runsaasti autohommissa tulleita roiskeita/likatahroja.
Joo kukaan ei sanonut kaupassa mitään.. ehkä joku tuijotti tavanomaista enemmän.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Laittelin autoa ainakin 3h.
Kävin sen jälkeen 3 eri kaupassa. Pääsin kotiin ja katsoin peiliin. Naamassa oli runsaasti autohommissa tulleita roiskeita/likatahroja.
Joo kukaan ei sanonut kaupassa mitään.. ehkä joku tuijotti tavanomaista enemmän.
Eipä ihmisiä tuo varmaan paljoa kiinnosta. Aika kummallisen näköisiä ihmisiä liikkuu kaupungilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös