Jostain Helsingin Alkosta se oli jo loppunut. Näin kaveri sieltä raportoi.Toi Coronahan on oikeesti hyvää. Ei oo vuosiin tullu nautittua niin eipä muistanut.
Jostain Helsingin Alkosta se oli jo loppunut. Näin kaveri sieltä raportoi.Toi Coronahan on oikeesti hyvää. Ei oo vuosiin tullu nautittua niin eipä muistanut.
Ja isoimmat lällättelijät tuossa skenaariossa ovat juurikin nämä uusavuttomat, jotka kotona ryömii vessapaperista tehdyssä majassa.Iso osa suomalaisista tulee olemaan sitä mieltä, että nämä koronaa varten käyttöönotetut keinot olivat turhia, jos tästä ei koidu tarpeeksi sairastumisia ja kuolemia.
Olen käyttänut, ehkäpä kymmenisen vuotta, vääränlaista pyykinpesuainetta.
No tää oli jotenkin myös valkaisuun tarkoitettua, eli kai lähinnä valkoisille pyykeille. Sillä oon pessyt ihan kaikkea.Ihan pakko tiedustella, että millä tavalla vääränlaista?
Näkemättä paskaa ketju tuli juuri mieleen.Ei tarvii käydä kusella kun neljän tuopin välein käy ripuloimassa.
Neljä tuoppia on kuitenkin 20 minuuttia, joten paljon huonomminkin asiat voisi olla.Ei tarvii käydä kusella kun neljän tuopin välein käy ripuloimassa.
Itku taas pääsi. Joskus kolmekymppisenä opin itkemään. Ne ekat kerrat oli mahtavia. IFK:n matsi ja Rollareiden keikka.
Tämä eroaa @pettter normaalista toiminnasta miten?Eli nyt kannattaa vetää ihan täysillä pari päivää.
Joo. Mulla on kohta Roope Setämäinen ympyrä kotona.Tiedätte sen tunteen kun kävelee himassa sitä samaa polkua? Se on 105 askelta. Kun en saa poistua ainakaan kahteen viikkoon.
Tästäkin vaivasta pääsee eroon yksinkertaisella ranneliikkeellä: lopeta Iltalehden lukeminen.Lotta Hintsasta on tullut (ainakin väliaikaisesti) Iltalehdelle uusi Patrik Laine - vähintään yksi uutinen päivässä.
Ja kuulemma baari kiinni ylihuomenna. Ei kait yhteiskunta uskalla.