Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 705 359
  • 33 907

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Avautui miksi kirjastoista on hamstrattu tänään kirjoja. Kaupoista loppui vessapaperi.
Meidän paikallisessa tavaratalossa oli äsken varsin reilusti vessapaperia jäljellä. Väärin hamstrattu siis.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ja Kerho hallitseva Suomen mestari niin ikään ensimmäistä kertaa kaksi vuotta putkeen. Elämme hulluja aikoja!
Emil Larmi #33 korosti tyylillä Kerhon asemaa jo aiemmin. Kukkos-Lasse pisti poikkaria.
 

Liitteet

  • Screenshot 2020-03-14 at 13.35.48 - Edited.png
    Screenshot 2020-03-14 at 13.35.48 - Edited.png
    67,8 KB · kertaa luettu: 280
  • Screenshot 2020-03-14 at 13.35.37 - Edited.png
    Screenshot 2020-03-14 at 13.35.37 - Edited.png
    72 KB · kertaa luettu: 282

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joka kerta kun avaa Ysäri-radion netissä niin tulee LABin mainos. Mainoksessa sanotaan että haluavat paremman työelämän niin tarvitaan parempi ammattikorkea. Nyt olen tajunnut että ei se mainos tule sattumalta vaan se on tarkoitus tulla joka kerta kun avaa Ysäri-kanavan. Mainos kyllä ärsyttää nykyään kun sen kuulee niin usein.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Iso osa suomalaisista tulee olemaan sitä mieltä, että nämä koronaa varten käyttöönotetut keinot olivat turhia, jos tästä ei koidu tarpeeksi sairastumisia ja kuolemia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Iso osa suomalaisista tulee olemaan sitä mieltä, että nämä koronaa varten käyttöönotetut keinot olivat turhia, jos tästä ei koidu tarpeeksi sairastumisia ja kuolemia.
Ja isoimmat lällättelijät tuossa skenaariossa ovat juurikin nämä uusavuttomat, jotka kotona ryömii vessapaperista tehdyssä majassa.

"lol mitä mä sanoin"
 
K

Kiekkokatsoja

Ihan pakko tiedustella, että millä tavalla vääränlaista?
No tää oli jotenkin myös valkaisuun tarkoitettua, eli kai lähinnä valkoisille pyykeille. Sillä oon pessyt ihan kaikkea.
Kävi niin, että yhdessä sinisessä paidassa oli iso valkoinen läiskä, ja niitä läiskiä on ollut toisinaan ennenkin.. ja oon ihmetellyt.
Sitten mulle sanottiin, että lueppa nyt tuosta paketin kyljestä.
Joo, tää olisi junttiketjun kamaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Itku taas pääsi. Joskus kolmekymppisenä opin itkemään. Ne ekat kerrat oli mahtavia. IFK:n matsi ja Rollareiden keikka.

Olen kokenut kaksi Rollareiden keikkaa Helsingissä, ne olivat mielestäni hyviä.
IFKn matsi-itkun pystyn kyllä kuvittelemaan, riippuu toki paljon ekan kerran IFK- vuosiluvusta, joukkueen vuosikerrasta.

Ovat joukkueet kuin viinejä, riippuvat rypäleistä eli vuosikerroista.
Minä en perkeles ymmärrä edes oluiden päivämääriä, mutta olen ylpeä tuosta juuri julkistamastani metaforasta.
Sivistynyt eurooppalainen ihminen juontaa keskustelun aina lopulta viiniin, viineihin.

Muuten vaikuttaisi tyhmältä juntilta hän.

Tunneihmiset, Vihreiden äänestäjät saavat itkeä Rolling Stonesien konserteissa, mikäli ovat sinne jostain syystä ajautuneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös