4
444
Kannattaako sitä hieroa silmiin jossain muualla kuin saunassa? Kaverin puolesta kysyn.Ice Poweria ei kannata hieroa saunassa silmiin
Kannattaako sitä hieroa silmiin jossain muualla kuin saunassa? Kaverin puolesta kysyn.Ice Poweria ei kannata hieroa saunassa silmiin
Tom Fordin kengilläkin voi toisinaan paskaan astuu. Vittu.
Juu sama avautui mulle jokunen vuosi sitten. Eikä mulla mitään tuollaisia kenkiä ole (yllättävää) Cheekki lauloi vaan tuollain.Avautui, että on olemassa tommoinen äijä ja sen nimellä myydään ihan saatanan kalliita kenkiä. Voi olla, että halpojakin, mutta en jaksanut klikata kuin yhden sivun auki.
Kuningasvettä juotuaan vinkuu aivan jokainen, elintasoon katsomatta. Jos siis ehtii ennen äänihuulien katoamista.Odottakaapa, kun (c) kuningasvesi tulee kauppoihin! Siinä on litrahinta kohdillaan ja köyhät saa vinkua. Mitä se sitten on, se on vielä kieltämättä auki.
Loistava kirja on kuin hyvä ystävä. Vaikka et vuosiin sitä tapaa niin aina yhtä mukava sen kanssa on aikaa viettää...Olen lainannut kirjastosta näköjään ihan huonoja kirjoja. Mikään noista jäljellä olevista ei nappaa. Pitäisiköhän siirtyä oman kirjahyllyn (jo kerran luettuun) antiin vai käydä ajoissa nukkumaan? No siinäpä pulma...
Ei vittu nyt mä sen keksin! Mä rupean fruittariksi. Äsken ostin kasan Fred Perryn kledjuja. Katajanokalla oli ystävämyynti. Mikä lie outletti. Kyllä nyt kelpaa bostailla kylillä.
Ja ringissä.Kyllä nyt kelpaa bostailla kylillä.
Joo. Hitto kohta tulee talvi ja pitää hengailla kapakassa tai jonkun kämpillä. Kyllä parit kaljat nyt menee hangessakin ei sen puoleen.Ja ringissä.
No onneksi talven jälkeen tulee kesä. Varovasti sitten siellä hangessa, mutta varmaan mun on turha noin kokenutta kettua varoitella.Joo. Hitto kohta tulee talvi ja pitää hengailla kapakassa tai jonkun kämpillä. Kyllä parit kaljat nyt menee hangessakin ei sen puoleen.
En oo tästä isommin kertonut kellekkään, mutta sammuin kerran lumihankeen. Heräsin sairaalaassa. Kysyin että kuka mut tänne toi? "Ambulanssi", oli vastaus. Kysyin notta joo, mutta kuka sen soitti? "Ei kertonu nimeensä, mutta puoli tuntia niin olis varmaan jouduttu raajoja amputoimaan tai olsit kuollut", oli vastaus. Oon tähän päivään asti halunnu tietää ton samarialaisen nimen että voisin jotenkin kiittää. No, kyllä se tapaus ainakin vähensi mun juomista vaikka viäkin vähennettävää olisi.No onneksi talven jälkeen tulee kesä. Varovasti sitten siellä hangessa, mutta varmaan mun on turha noin kokenutta kettua varoitella.
Happamia ei oo nää kaljat sanoi meitsi. Hitto piti pikku k-kaupasta hakea kallista, mutta duunin jälkeen on hyvä hakea ekasta. Lidliin menis ainakin 10 min pidempään. Messukeskuksessakin voi hyvin imasta vessassa pari.Varovasti sitten siellä hangessa, mutta varmaan mun on turha noin kokenutta kettua varoitella.
Sulla on kova tahto ja yritys, mikä on hyvä, mutta ei viälä riitä. Kyllä susta viä palstapersoona saadaan.Minähän se olin. Ei kestä kiittää.
Juu se on paha paikka suomalaisille tuo lumi hanki. Vähän, kuin veneily juhannuksena.En oo tästä isommin kertonut kellekkään, mutta sammuin kerran lumihankeen. Heräsin sairaalaassa. Kysyin että kuka mut tänne toi? "Ambulanssi", oli vastaus. Kysyin notta joo, mutta kuka sen soitti? "Ei kertonu nimeensä, mutta puoli tuntia niin olis varmaan jouduttu raajoja amputoimaan tai olsit kuollut", oli vastaus. Oon tähän päivään asti halunnu tietää ton samarialaisen nimen että voisin jotenkin kiittää. No, kyllä se tapaus ainakin vähensi mun juomista vaikka viäkin vähennettävää olisi.
Jep. Niihän ne sanoo että kun ne naaraa Juhannuksena hukkuneita ja veneestä pudonneita, niin kaikilla on sepalus auki ja pilke silmäkulmassa.Juu se on paha paikka suomalaisille tuo lumi hanki. Vähän, kuin veneily juhannuksena.
En mä nykyään ryyppää. Tissuttelen vaan, paitsi viikonloppuisin. No kesällä nyt meni puolitoista kuukautta. Mä oon muuttunut mies, lähes löytänyt Jeesuksen. Kohta varmaan suostun seurustelemaankin, mutta en koskaan muuttamaan yhteen!Hei @pettter , kummasta sää fuulaat, siittä että oot duunissa vai siittä että oot 24/7 kännissä? Jos et kummastakaan, niin palkataaks teille just ny porukkaa?
Ooks sää nähny sen? Näyttääkö se yhä semmoselta paskan rokkibändin solistilta?Mä oon muuttunut mies, lähes löytänyt Jeesuksen.