Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 904 265
  • 34 597

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä siinä. Meillä kun oli nuoruudessa tylsää, niin lähettiin pelaamaan kiekkoa. Kaikki tavallaan tietenkin. Viimeisenä ajatuksena kyllä oli, että hieronpas kaverin kiveksiin kylmägeeliä. Mut hei. Ei mitään. Nykyaika on nykyaikaa.
No voisin kyllä vannoa, vaikka en kunnolla muistakaan, niin ei me toistemme kiveksiin sitä hierottu, vaan kaikki omiin. Ja kyllä mekin taidettiin kiekkoa pelata pleikalla. Sellaista ihan normaalia settiä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aaaaa. Mä luulin, että nykyisin hivelypuhelimien aikaan kaikki on näitä bii seksiaaleja. Ei enää välttämättä kiinnosta naisen limottuminen, kun trendikkäämpää on imea lerssiä.
Varsinkin jos telkkariin haluat niin ennen kannatti pitää mahdolliset homostelut visusti omana asianaan. Nykyään jos haluat telkkariin niin pitää imee sitä kullia vaikka ei maistusikkaan. Ja kuvata kans. Mutta tosiaan, mikään ei ole trendikkäämpää kun pelata molemmissa jengeissä. Tai siis ei mitään "molemmissa", koska mitään sukupuoliahan ei ole. Tai sitten niitä on yhtä paljon kun maailmassa on uskontoja.

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Tulipas tässä päivää piristävä sanailubattle @Sämppäri ja @SMT nimimerkkien välillä. Mun mielestä voitte molemmat hyvässä hengessä imeä Ice Powerilla kyllästettyä munaa, omaa ja/tai kaverin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun mielestä voitte molemmat hyvässä hengessä imeä Ice Powerilla kyllästettyä munaa, omaa ja/tai kaverin.
Illalla valitaan session kuvaaja. Kais tiätte ketä äänestetään?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kannattaa pysyä hereillä näiden setämiesten kanssa. Heillä voi olla ties minkälaisia suunnitelmia meidän nuorten pään menoksi. Ryhtyvät vielä yllyttämään meitä johonkin hauskaan. No ei siinä mitään, tuovat vaan väriä palstaelämään ja näyttävät esimerkkiä, niin huonossa kuin pahassa, heh.
Joo oon huomannut sen tässä melkein puolen vuoden aikana. Avautui äsken, kun tarkistin tuota liittymispäivää, että olen ollut täällä jo kohta puoli vuotta. Kamalan nopeaa menee aika.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan kyllä, ja kohta pääset aloittamaan ensimmäisen kokonaisen liigakautesi Jatkoajan keskustelupalstan nimimerkkinä. Viihdy matseissa ja pidä hauskaa täällä. Jälkimmäinen lienee itsestäänselvyys, kun taas toisesta on vielä paha sanoa juuta ynnä jaata. Onko sinulla kausikorttia vai aiotko käydä otteluissa aina silloin tällöin? Meikäläisen punainen seisomakausikortti on asetettu kännykänkuoren suojaan. Kaikki on valmiina täällä Porissa.
Ei ole kausikorttia. Asun, niin kaukana Turusta ja lisäksi toinen puolisko kaudesta tulee katseltua armeijan leivissä. Katsomossa ollaan kuitenkin aina, kun mahdollista.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yllättävän vähän tullut loppujen lopuksi kirjoiteltua jatkikseen töiden alettua vrt. loman aikana... No, ehkä hyvä niin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy