Joo en itsekään ole yhtään johtajatyyppiä. Ehkä se johtuu siitä, että olen ujo juntti metsän keskeltä tai jostain muuta, mutta nyt menen ainakin nukkumaan.Pieniä miehiä, mutta valta on suurtakin suurempi. Noilla kahdella on käsissään enemmän valtaa mitä meillä veikkosilla tulee koskaan olemaan. Tai mistäs sitä tietää, jos toinen meistä esiintyy vielä jonakin päivänä Suomen diktaattorina, mutta se ei riittäisi varjostamaan Venäjän kokoisen alueen hallitsemisen mittavuutta. Enpä minä tosin haluaisikaan olla vaikkapa Kimin kaltainen kansanjohtaja. On mukavaa olla matalamman profiilin ihminen.
Juu, eikä käyttää liukkarina kullinpäässä. Luulisin...Ice Poweria ei kannata hieroa saunassa silmiin
Nuppiin en ole ikinä laittanut, mutta kasseihin kyllä. En suosittele.Juu, eikä käyttää liukkarina kullinpäässä. Luulisin...
Oliko lihaskipuja, vai miksi helvetissä tota paholaisen ainetta joku työntää kiveksiin?Nuppiin en ole ikinä laittanut, mutta kasseihin kyllä. En suosittele.
Oltiin nuoria. Oltiin tyhmiä. Oli tylsää. Oltiin todennäköisesti humalassa.Oliko lihaskipuja, vai miksi helvetissä tota paholaisen ainetta joku työntää kiveksiin?
Oltiin nuoria.
Eipä siinä. Meillä kun oli nuoruudessa tylsää, niin lähettiin pelaamaan kiekkoa. Kaikki tavallaan tietenkin. Viimeisenä ajatuksena kyllä oli, että hieronpas kaverin kiveksiin kylmägeeliä. Mut hei. Ei mitään. Nykyaika on nykyaikaa.Oli tylsää.
No voisin kyllä vannoa, vaikka en kunnolla muistakaan, niin ei me toistemme kiveksiin sitä hierottu, vaan kaikki omiin. Ja kyllä mekin taidettiin kiekkoa pelata pleikalla. Sellaista ihan normaalia settiä.Eipä siinä. Meillä kun oli nuoruudessa tylsää, niin lähettiin pelaamaan kiekkoa. Kaikki tavallaan tietenkin. Viimeisenä ajatuksena kyllä oli, että hieronpas kaverin kiveksiin kylmägeeliä. Mut hei. Ei mitään. Nykyaika on nykyaikaa.
Vielä pahempi. Kunnon Dutch Rider piristää aina kaveriporukan iltamia.No voisin kyllä vannoa, vaikka en kunnolla muistakaan, niin ei me toistemme kiveksiin sitä hierottu, vaan kaikki omiin.
No mitäs helvettiä, ei me nyt mitään homoja olla. Eikä mulla siis mitään homoja vastaan ole, kunhan ei ole ruotsalainen, koska nehän vasta homoja onkin.Vielä pahempi. Kunnon Dutch Rider piristää aina kaveriporukan iltamia.
Aaaaa. Mä luulin, että nykyisin hivelypuhelimien aikaan kaikki on näitä bii seksiaaleja. Ei enää välttämättä kiinnosta naisen limottuminen, kun trendikkäämpää on imea lerssiä.No mitäs helvettiä, ei me nyt mitään homoja olla.
No en mä oo ainakaan imenyt. Asia olisi kyllä toisin, mikäli olisin vähän notkeampi.Aaaaa. Mä luulin, että nykyisin hivelypuhelimien aikaan kaikki on näitä bii seksiaaleja. Ei enää välttämättä kiinnosta naisen limottuminen, kun trendikkäämpää on imea lerssiä.
Suosittelen maitotuotteita enemmän, jos ei luut kestä polvillaan oloa.No en mä oo ainakaan imenyt. Asia olisi kyllä toisin, mikäli olisin vähän notkeampi.
Mä juon vaan energiajuomia ja limsoja. Maito on niin 2010.Suosittelen maitotuotteita enemmän, jos ei luut kestä polvillaan oloa.
Varsinkin jos telkkariin haluat niin ennen kannatti pitää mahdolliset homostelut visusti omana asianaan. Nykyään jos haluat telkkariin niin pitää imee sitä kullia vaikka ei maistusikkaan. Ja kuvata kans. Mutta tosiaan, mikään ei ole trendikkäämpää kun pelata molemmissa jengeissä. Tai siis ei mitään "molemmissa", koska mitään sukupuoliahan ei ole. Tai sitten niitä on yhtä paljon kun maailmassa on uskontoja.Aaaaa. Mä luulin, että nykyisin hivelypuhelimien aikaan kaikki on näitä bii seksiaaleja. Ei enää välttämättä kiinnosta naisen limottuminen, kun trendikkäämpää on imea lerssiä.
Illalla valitaan session kuvaaja. Kais tiätte ketä äänestetään?Mun mielestä voitte molemmat hyvässä hengessä imeä Ice Powerilla kyllästettyä munaa, omaa ja/tai kaverin.
Joo ei. Kuvaamiselle ihan nollatoleranssi. Tälläisen mä en ole suostunut.Illalla valitaan session kuvaaja. Kais tiätte ketä äänestetään?
Joo ei. Kuvaamiselle ihan nollatoleranssi. Tälläisen mä en ole suostunut.
Niin kuten sanoin, niin en ole ikinä imenyt munaa. Mutta kyllä viiskymppiä on aina viiskymppiä.
Nyt siis stuntti seis. Mähän vain olen laittanut poweria kasseihin ja yhtäkkiä te pervot sedät ehdotatte jotain munan naamioimista. Ei tule tapahtumaan illalla, eikä koskaan.Se on seitkytviis ja sillä kätellään.
Illalla valitaan session kuvaaja. Kais tiätte ketä äänestetään?
Toinen tärisee, toinen kuvaa. Mää on nääs hyvä.Sulla ei muka käsi tärise?