Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 696 928
  • 33 882

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sä elät vapaata elämää kuin lintu.

Joo, mikään ei rajoita eikä huolia ole. Pitäisköhän kokeilla.
Lähdetäänkö porukalla kaatuilemaan ja ihmettelemään miksi jotkut jaksaa polkea oravanpyörää?
Minä kokeilin tuota vapaata, nynneilemätöntä elämää ja se oli loppujen lopuksi hyvin rasittavaa. Oli pakko pyytää apua ja hypätä takaisin oravan pyörään. Ei täälläkään aina hauskaa ole nynnyillä mutta mutta muuta vaihtoehtoa ei enää ole.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä kokeilin tuota vapaata, nynneilemätöntä elämää ja se oli loppujen lopuksi hyvin rasittavaa. Oli pakko pyytää apua ja hypätä takaisin oravan pyörään. Ei täälläkään aina hauskaa ole nynnyillä mutta mutta muuta vaihtoehtoa ei enää ole.

Sama juttu. Itse olen tosi tyytyväinen tähän nynnyn elämään ja oravanpyörässä on ihan kivaa, kun valitsee itselleen sopivan pyörän.

Eihän se tietenkään todellista elämää vastaa, jossa pyöritään naama veressä ja kusipaskat housussa pitkin kyliä, mutta kyllä tän kanssa pystyy elämään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eihän se tietenkään todellista elämää vastaa, jossa pyöritään naama veressä ja kusipaskat housussa pitkin kyliä, mutta kyllä tän kanssa pystyy elämään.
Unohtamatta niitä taideteoksia jotka omalla paskalla voi tehdä asuntonsa seiniin. Se on sitä THE taidetta...
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pieniä miehiä, mutta valta on suurtakin suurempi. Noilla kahdella on käsissään enemmän valtaa mitä meillä veikkosilla tulee koskaan olemaan. Tai mistäs sitä tietää, jos toinen meistä esiintyy vielä jonakin päivänä Suomen diktaattorina, mutta se ei riittäisi varjostamaan Venäjän kokoisen alueen hallitsemisen mittavuutta. Enpä minä tosin haluaisikaan olla vaikkapa Kimin kaltainen kansanjohtaja. On mukavaa olla matalamman profiilin ihminen.
Joo en itsekään ole yhtään johtajatyyppiä. Ehkä se johtuu siitä, että olen ujo juntti metsän keskeltä tai jostain muuta, mutta nyt menen ainakin nukkumaan.
 

Baldrick

Jäsen
Keskisormea on näytetty jo Antiikin Kreikassa ja järkeenkäyvästi sen on tarkoitus esittää vartta ja kasseja.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä siinä. Meillä kun oli nuoruudessa tylsää, niin lähettiin pelaamaan kiekkoa. Kaikki tavallaan tietenkin. Viimeisenä ajatuksena kyllä oli, että hieronpas kaverin kiveksiin kylmägeeliä. Mut hei. Ei mitään. Nykyaika on nykyaikaa.
No voisin kyllä vannoa, vaikka en kunnolla muistakaan, niin ei me toistemme kiveksiin sitä hierottu, vaan kaikki omiin. Ja kyllä mekin taidettiin kiekkoa pelata pleikalla. Sellaista ihan normaalia settiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aaaaa. Mä luulin, että nykyisin hivelypuhelimien aikaan kaikki on näitä bii seksiaaleja. Ei enää välttämättä kiinnosta naisen limottuminen, kun trendikkäämpää on imea lerssiä.
Varsinkin jos telkkariin haluat niin ennen kannatti pitää mahdolliset homostelut visusti omana asianaan. Nykyään jos haluat telkkariin niin pitää imee sitä kullia vaikka ei maistusikkaan. Ja kuvata kans. Mutta tosiaan, mikään ei ole trendikkäämpää kun pelata molemmissa jengeissä. Tai siis ei mitään "molemmissa", koska mitään sukupuoliahan ei ole. Tai sitten niitä on yhtä paljon kun maailmassa on uskontoja.
 

Baldrick

Jäsen
Tulipas tässä päivää piristävä sanailubattle @Sämppäri ja @SMT nimimerkkien välillä. Mun mielestä voitte molemmat hyvässä hengessä imeä Ice Powerilla kyllästettyä munaa, omaa ja/tai kaverin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös