Ylen uutisissa kyllä arveltiin että Kulmuni olisi vähän niskan päällä. Mutta saa nyt nähdä miten käy...Kaikkonen vienee voiton aivan suvereenisti, rökäleluvuin.
Ylen uutisissa kyllä arveltiin että Kulmuni olisi vähän niskan päällä. Mutta saa nyt nähdä miten käy...Kaikkonen vienee voiton aivan suvereenisti, rökäleluvuin.
Kaikkosen äskeinen, erittäin taitavasti ja tunteisiin vetoavasti rakennettu puhe oli ns. game changer, joka käänsi arvioni mukaan asetelman suvereenisti hänen edukseen.Ylen uutisissa kyllä arveltiin että Kulmuni olisi vähän niskan päällä. Mutta saa nyt nähdä miten käy...
Tietyissä asioissa toi Ikea tosiaan toimii.
Juurikin näissä. Joskus turhan työlästä tuolta hankittua tullut hintaansa nähden.Juu pikkuhimmeleissä loistavasti.
En ole keskustan pj-kisassa kummankaan puolella tai kumpaakaan vastaan, mutta tällä hetkellä Kulmunia käy jotenkin sääliksi. Kaikella hyvällä siis.
Kaikkonen vienee voiton aivan suvereenisti, rökäleluvuin.
Ennenkin jo tiesin, mutta Bauhaus on pirun kallis liike. Ostelin Blum-merkkisiä hidastimia kaappien oviin. Hidastimet maksavat Bauhausissa 7,95€/kpl, kun Ikeasta saa 2kpl 7:llä eurolla, eli 3,50€/kpl. Kappaletta kohden eroa siis 4,45€. Toistakymmenta hidastinta ostin Ikeasta ja rahaa jäi olueen aika kivasti.
Kaikkosen äskeinen, erittäin taitavasti ja tunteisiin vetoavasti rakennettu puhe oli ns. game changer, joka käänsi arvioni mukaan asetelman suvereenisti hänen edukseen.
Eikö Bauhassissa nykyään joudu?Mutta joutuiko nuo itse hakemaan sieltä ja kiertämään sen koko saatanan hallin?
Täsmälleen näin. Retoriikka on kuitenkin nyt - ja on ollut aina - politiikanteon keskeinen elementti.Jotenkin toivoisi, että politiikassa vaikuttaisi enemmän joku muu kuin se kumpi pitää tunteikkaamman puheen jossain tilaisuudessa.
Eikö Bauhassissa nykyään joudu?
Onnekses et.En osaa sanoa, en ole vissiin ikinä käynyt.
Mutta joutuiko nuo itse hakemaan sieltä ja kiertämään sen koko saatanan hallin?
Kolme mustelmaa vaan viikonlopusta. Jossain suviseuroillako mä oon ollut. Toi yks kun on edelliseltä viikonlopulta.
Kaatuilusta enimmäkseen, tai eihän sitä muista.Tuleeko kaatuilusta vai saatko usein turpaan?
Kaatuilusta enimmäkseen, tai eihän sitä muista.
Joo, mikään ei rajoita eikä huolia ole. Pitäisköhän kokeilla.
Sä elät vapaata elämää kuin lintu.
Joo, mikään ei rajoita eikä huolia ole. Pitäisköhän kokeilla.
Minä kokeilin tuota vapaata, nynneilemätöntä elämää ja se oli loppujen lopuksi hyvin rasittavaa. Oli pakko pyytää apua ja hypätä takaisin oravan pyörään. Ei täälläkään aina hauskaa ole nynnyillä mutta mutta muuta vaihtoehtoa ei enää ole.Lähdetäänkö porukalla kaatuilemaan ja ihmettelemään miksi jotkut jaksaa polkea oravanpyörää?
Minä kokeilin tuota vapaata, nynneilemätöntä elämää ja se oli loppujen lopuksi hyvin rasittavaa. Oli pakko pyytää apua ja hypätä takaisin oravan pyörään. Ei täälläkään aina hauskaa ole nynnyillä mutta mutta muuta vaihtoehtoa ei enää ole.
Unohtamatta niitä taideteoksia jotka omalla paskalla voi tehdä asuntonsa seiniin. Se on sitä THE taidetta...Eihän se tietenkään todellista elämää vastaa, jossa pyöritään naama veressä ja kusipaskat housussa pitkin kyliä, mutta kyllä tän kanssa pystyy elämään.
Joo en itsekään ole yhtään johtajatyyppiä. Ehkä se johtuu siitä, että olen ujo juntti metsän keskeltä tai jostain muuta, mutta nyt menen ainakin nukkumaan.Pieniä miehiä, mutta valta on suurtakin suurempi. Noilla kahdella on käsissään enemmän valtaa mitä meillä veikkosilla tulee koskaan olemaan. Tai mistäs sitä tietää, jos toinen meistä esiintyy vielä jonakin päivänä Suomen diktaattorina, mutta se ei riittäisi varjostamaan Venäjän kokoisen alueen hallitsemisen mittavuutta. Enpä minä tosin haluaisikaan olla vaikkapa Kimin kaltainen kansanjohtaja. On mukavaa olla matalamman profiilin ihminen.