Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 347
  • 33 886
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No onneksi talven jälkeen tulee kesä. Varovasti sitten siellä hangessa, mutta varmaan mun on turha noin kokenutta kettua varoitella.
En oo tästä isommin kertonut kellekkään, mutta sammuin kerran lumihankeen. Heräsin sairaalaassa. Kysyin että kuka mut tänne toi? "Ambulanssi", oli vastaus. Kysyin notta joo, mutta kuka sen soitti? "Ei kertonu nimeensä, mutta puoli tuntia niin olis varmaan jouduttu raajoja amputoimaan tai olsit kuollut", oli vastaus. Oon tähän päivään asti halunnu tietää ton samarialaisen nimen että voisin jotenkin kiittää. No, kyllä se tapaus ainakin vähensi mun juomista vaikka viäkin vähennettävää olisi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varovasti sitten siellä hangessa, mutta varmaan mun on turha noin kokenutta kettua varoitella.
Happamia ei oo nää kaljat sanoi meitsi. Hitto piti pikku k-kaupasta hakea kallista, mutta duunin jälkeen on hyvä hakea ekasta. Lidliin menis ainakin 10 min pidempään. Messukeskuksessakin voi hyvin imasta vessassa pari.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei @pettter , kummasta sää fuulaat, siittä että oot duunissa vai siittä että oot 24/7 kännissä? Jos et kummastakaan, niin palkataaks teille just ny porukkaa?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oo tästä isommin kertonut kellekkään, mutta sammuin kerran lumihankeen. Heräsin sairaalaassa. Kysyin että kuka mut tänne toi? "Ambulanssi", oli vastaus. Kysyin notta joo, mutta kuka sen soitti? "Ei kertonu nimeensä, mutta puoli tuntia niin olis varmaan jouduttu raajoja amputoimaan tai olsit kuollut", oli vastaus. Oon tähän päivään asti halunnu tietää ton samarialaisen nimen että voisin jotenkin kiittää. No, kyllä se tapaus ainakin vähensi mun juomista vaikka viäkin vähennettävää olisi.
Juu se on paha paikka suomalaisille tuo lumi hanki. Vähän, kuin veneily juhannuksena.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juu se on paha paikka suomalaisille tuo lumi hanki. Vähän, kuin veneily juhannuksena.
Jep. Niihän ne sanoo että kun ne naaraa Juhannuksena hukkuneita ja veneestä pudonneita, niin kaikilla on sepalus auki ja pilke silmäkulmassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei @pettter , kummasta sää fuulaat, siittä että oot duunissa vai siittä että oot 24/7 kännissä? Jos et kummastakaan, niin palkataaks teille just ny porukkaa?
En mä nykyään ryyppää. Tissuttelen vaan, paitsi viikonloppuisin. No kesällä nyt meni puolitoista kuukautta. Mä oon muuttunut mies, lähes löytänyt Jeesuksen. Kohta varmaan suostun seurustelemaankin, mutta en koskaan muuttamaan yhteen!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt on Anette Olzon elementissään (no pun intended)! Alku kuulosti joltakin halvalta Nightwish-kopiolta, mutta käynnistyttyään kappale jauhaa erinomaisen hienosti, kauniin melodisesti ja voimalla. Kova biisu!

 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto menkää krapulassa musiikkitalon parvelle. Sinne ylös sivulle. Tappopaikka. Kuoleman penkit. Henkensä edestä saa pelätä.

Joo klassinen musiikki on sopivaa vaihtelua spugejengeilyyn. Tykkäätteks tekin saada vähän kontrastia elämään? Huomenna pressanlinnasta räkä poskella klackeniin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hitto menkää krapulassa musiikkitalon parvelle. Sinne ylös sivulle. Tappopaikka. Kuoleman penkit. Henkensä edestä saa pelätä.

Joo klassinen musiikki on sopivaa vaihtelua spugejengeilyyn. Tykkäätteks tekin saada vähän kontrastia elämään? Huomenna pressanlinnasta räkä poskella klackeniin.
Siellä on ole koskaan käynyt. Tuolla olin mestoilla:



Oli paras keikka koskaan..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Loistava kirja on kuin hyvä ystävä. Vaikka et vuosiin sitä tapaa niin aina yhtä mukava sen kanssa on aikaa viettää...
Kyllä tuolta kirjahyllystä löytyy paljon hyvää luettavaa vaikka se on aikoinaan kertaalleen luettu. Aikaa on mennyt ja asiat ovat unohtaneet.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä tuolta kirjahyllystä löytyy paljon hyvää luettavaa vaikka se on aikoinaan kertaalleen luettu. Aikaa on mennyt ja asiat ovat unohtaneet.
Kertaushan on tunnetusti opintojen äiti, ja kirjahylly kannattaa ehdottomasti täyttää niteillä jotka kestävät useamman lukukerran. Kirppiskamaa sellaiset kirjat, joita ei kiinnosta lukea kuin kerran. Tai ei niitä kirppikseltäkään kukaan osta, kierrätykseen vaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Avautui, että kun tämä ketju lasketaan mukaan, Kierrätyskeskuksen 14 viimeisintä viestittäjää ovat minä, @Smitty#41 ja @Redrose. Pelkästään me kolme, 14 uusimmassa viestissä. Heh, aika makeaa.
Heh! Harvassa ollaan me jatkoajan yökyöpelit, mutta pääasia että täällä ei tarvi ihan yksikseenkään vetää jotain monologia ketjusta toiseen eikö vaan :D
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto menkää krapulassa musiikkitalon parvelle. Sinne ylös sivulle. Tappopaikka. Kuoleman penkit. Henkensä edestä saa pelätä.

Joo klassinen musiikki on sopivaa vaihtelua spugejengeilyyn. Tykkäätteks tekin saada vähän kontrastia elämään? Huomenna pressanlinnasta räkä poskella klackeniin.

Mä olin pari kesää pesemässä ikkunoita Helsingissä. Sanotaan että loppu krapulassa töihin meneminen kun ekan kerran kipusin oopperatalon lasikaaren päälle vähän ikkunoita sutimaan. Joutu pestä pariin kertaan muutaman kun tuppas vähän heikottamaan katella sieltä alas ja jalatkaan ei ihan parhaimmassa tukipilarikunnossa olleet. Muuten oli aivan loistava homma kun sattui pari lämmintä ja aurinkoista kesää siihen, ja urakkapalkalla siitä jäi jopa jotain käteenkin. Eikä menny ees kaikki rahat kaljaan kun ei uskaltanu enää hirveesti viikolla ryypiskellä.
 

Tukaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui että aika se vaan vierii. Mäkin olin Helsingissä kesätöissä joskus. Keskustassa oli Postin talo, Mannerheimin patsas, Finlandia talo ja Sokos (sillä puolella katua) ja thäts it. Olin kyllä kymmenen vuotta töissä siellä sitten myöhemmin, silloin oli jo ilmestynyt Kiasma siihen törröttämään...

Olin viisitoista ja asuin puukkobulevardilla. Hyvin alan miehet kohtelivat, kun tajusivat että asuin siinä Tenkan vieressä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja tämä nimimerkki on luonnollisesti @Evil . Kirjoittaa kaikkiin ketjuihin jotain ja katoaa. Välillä pidemmäksi aikaa, kuten nytkin.
Sitä on näemmä oltu historian tunneilla hereillä. Taputapu, hyvä nuoriso.

Evil se tosiaan oli. Sitten tippui meteori, dinot hävisi ja nyt täällä on tällaista. Apinat tuli puusta alas. Dinoja on tosin jossain toimistolla nähty viime aikoina.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Daespoon yöt olivat parhaita. Aamulla oli koko foorumi aina tuon jäljiltä täysin sekaisin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui, että kun tämä ketju lasketaan mukaan, Kierrätyskeskuksen 14 viimeisintä viestittäjää ovat minä, @Smitty#41 ja @Redrose. Pelkästään me kolme, 14 uusimmassa viestissä. Heh, aika makeaa.
Mulla on joskus ollut 6-7 peräkkäistä niin, että olen itse sinne viimeksi kirjoittanut.
 

Undrafted

Jäsen
Maukkaassa vaniljarahkassa onkin 14% sokeria, korvasin maustamattomalla rahkalla missä 4% sokeria. Ettei ihan maku katoa ripaus vaniljajugurttia sekaan. Jugussa 9% sokeria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös