Eikös ennen vanhaan raksalla ainakin apumiehet ollut vähintään pienissä harva se päivä.Hei @pettter , kummasta sää fuulaat, siittä että oot duunissa vai siittä että oot 24/7 kännissä? Jos et kummastakaan, niin palkataaks teille just ny porukkaa?
Eikös ennen vanhaan raksalla ainakin apumiehet ollut vähintään pienissä harva se päivä.Hei @pettter , kummasta sää fuulaat, siittä että oot duunissa vai siittä että oot 24/7 kännissä? Jos et kummastakaan, niin palkataaks teille just ny porukkaa?
Siellä on ole koskaan käynyt. Tuolla olin mestoilla:Hitto menkää krapulassa musiikkitalon parvelle. Sinne ylös sivulle. Tappopaikka. Kuoleman penkit. Henkensä edestä saa pelätä.
Joo klassinen musiikki on sopivaa vaihtelua spugejengeilyyn. Tykkäätteks tekin saada vähän kontrastia elämään? Huomenna pressanlinnasta räkä poskella klackeniin.
Kyllä tuolta kirjahyllystä löytyy paljon hyvää luettavaa vaikka se on aikoinaan kertaalleen luettu. Aikaa on mennyt ja asiat ovat unohtaneet.Loistava kirja on kuin hyvä ystävä. Vaikka et vuosiin sitä tapaa niin aina yhtä mukava sen kanssa on aikaa viettää...
Kertaushan on tunnetusti opintojen äiti, ja kirjahylly kannattaa ehdottomasti täyttää niteillä jotka kestävät useamman lukukerran. Kirppiskamaa sellaiset kirjat, joita ei kiinnosta lukea kuin kerran. Tai ei niitä kirppikseltäkään kukaan osta, kierrätykseen vaan.Kyllä tuolta kirjahyllystä löytyy paljon hyvää luettavaa vaikka se on aikoinaan kertaalleen luettu. Aikaa on mennyt ja asiat ovat unohtaneet.
Heh! Harvassa ollaan me jatkoajan yökyöpelit, mutta pääasia että täällä ei tarvi ihan yksikseenkään vetää jotain monologia ketjusta toiseen eikö vaan :DAvautui, että kun tämä ketju lasketaan mukaan, Kierrätyskeskuksen 14 viimeisintä viestittäjää ovat minä, @Smitty#41 ja @Redrose. Pelkästään me kolme, 14 uusimmassa viestissä. Heh, aika makeaa.
Hitto menkää krapulassa musiikkitalon parvelle. Sinne ylös sivulle. Tappopaikka. Kuoleman penkit. Henkensä edestä saa pelätä.
Joo klassinen musiikki on sopivaa vaihtelua spugejengeilyyn. Tykkäätteks tekin saada vähän kontrastia elämään? Huomenna pressanlinnasta räkä poskella klackeniin.
Ja tämä nimimerkki on luonnollisesti @Evil . Kirjoittaa kaikkiin ketjuihin jotain ja katoaa. Välillä pidemmäksi aikaa, kuten nytkin.Käytävillä kuiskitaan, että joku kova kaveri olisi joskus täyttänyt yön aikana koko Kierrätyskeskuksen etusivun omalla reviirimerkillä.
Sitä on näemmä oltu historian tunneilla hereillä. Taputapu, hyvä nuoriso.Ja tämä nimimerkki on luonnollisesti @Evil . Kirjoittaa kaikkiin ketjuihin jotain ja katoaa. Välillä pidemmäksi aikaa, kuten nytkin.
Mulla on joskus ollut 6-7 peräkkäistä niin, että olen itse sinne viimeksi kirjoittanut.Avautui, että kun tämä ketju lasketaan mukaan, Kierrätyskeskuksen 14 viimeisintä viestittäjää ovat minä, @Smitty#41 ja @Redrose. Pelkästään me kolme, 14 uusimmassa viestissä. Heh, aika makeaa.
No eikö tossa tilanteessa olis ollut ihan sama syödä sitä maukasta vaniljarahkaa, jossa oli se 14 %. Eihän tuohon jää tekemästäsi sekoituksesta (4%+9%=13%) enää kuin yhden prosentin ero ja sen voi sanoa olevan varsin mitätön ero.Maukkaassa vaniljarahkassa onkin 14% sokeria, korvasin maustamattomalla rahkalla missä 4% sokeria. Ettei ihan maku katoa ripaus vaniljajugurttia sekaan. Jugussa 9% sokeria.
Nykyään ei voi läheskään aina tietää milloin parodioidaan ja milloin ei.No eikö tossa tilanteessa olis ollut ihan sama syödä sitä maukasta vaniljarahkaa, jossa oli se 14 %. Eihän tuohon jää tekemästäsi sekoituksesta (4%+9%=13%) enää kuin yhden prosentin ero ja sen voi sanoa olevan varsin mitätön ero.
Pikakänneihin ei tarvitse kuin neljä olutta. Yhdistät ne vain samaan kannuun, jolloin oluen alkoholipitoisuudeksi tulee 4,5% + 4,5% + 4,5% + 4,5% eli lähes 1,5 litraa 18% oluttaNo eikö tossa tilanteessa olis ollut ihan sama syödä sitä maukasta vaniljarahkaa, jossa oli se 14 %. Eihän tuohon jää tekemästäsi sekoituksesta (4%+9%=13%) enää kuin yhden prosentin ero ja sen voi sanoa olevan varsin mitätön ero.
Pikakänneihin ei tarvitse kuin neljä olutta. Yhdistät ne vain samaan kannuun, jolloin oluen alkoholipitoisuudeksi tulee 4,5% + 4,5% + 4,5% + 4,5% eli lähes 1,5 litraa 18% olutta
Tämä on toki ihan ehdoton taktiikka silloin kun haluaa vetää pitkän kaavan mukaan. Laskin muuten myös äkkiä päässäni että jos vaikka kaveriporukan mökkiviikonloppuna perjantaina paikalla on 4 henkilöä, eli jokainen on sen 25%, ja jokainen juo sen korin ykköstä illassa, ja lauantaina tulee yksi kaveri vielä lisää, joka myös juo sen korin ykköstä, niin kahtena iltana 125% ihmisistä on juonut yhteensä n. 250% kaljaa.Itse joisin kopan ykkösolutta. Kovimmat kaverit vetää kaksi korillista - silloin alkoholiprosentti on jo pikälti päälle 100%.
Jos ei ole varaa kuin yhteen olueen, niin saa siitäkin suorastaan hurjat tumut kun jakaa ensin oluen vaikka kolmeen 1,11dl osaan joista jokainen 4,5% ja yhdistää ne jälleen saadakseen 3,33dl 13,5% olutta. Tämän kun toistaa muutaman kerran niin on äkkiä niin vahvaa juomaa että kannattaa laimentaa jo vaikka hanavedellä ettei ihan kuuhun asti lennetä tai myrkytystila yllätä.Pikakänneihin ei tarvitse kuin neljä olutta. Yhdistät ne vain samaan kannuun, jolloin oluen alkoholipitoisuudeksi tulee 4,5% + 4,5% + 4,5% + 4,5% eli lähes 1,5 litraa 18% olutta
BB-Kadi on nainen.
Kadi ja suuvesi... Legendaarista ehkä.Jos mies olisi nainen, hän olisi Kadi.