Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 631
  • 33 829
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun mielestä voitte molemmat hyvässä hengessä imeä Ice Powerilla kyllästettyä munaa, omaa ja/tai kaverin.
Illalla valitaan session kuvaaja. Kais tiätte ketä äänestetään?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kannattaa pysyä hereillä näiden setämiesten kanssa. Heillä voi olla ties minkälaisia suunnitelmia meidän nuorten pään menoksi. Ryhtyvät vielä yllyttämään meitä johonkin hauskaan. No ei siinä mitään, tuovat vaan väriä palstaelämään ja näyttävät esimerkkiä, niin huonossa kuin pahassa, heh.
Joo oon huomannut sen tässä melkein puolen vuoden aikana. Avautui äsken, kun tarkistin tuota liittymispäivää, että olen ollut täällä jo kohta puoli vuotta. Kamalan nopeaa menee aika.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan kyllä, ja kohta pääset aloittamaan ensimmäisen kokonaisen liigakautesi Jatkoajan keskustelupalstan nimimerkkinä. Viihdy matseissa ja pidä hauskaa täällä. Jälkimmäinen lienee itsestäänselvyys, kun taas toisesta on vielä paha sanoa juuta ynnä jaata. Onko sinulla kausikorttia vai aiotko käydä otteluissa aina silloin tällöin? Meikäläisen punainen seisomakausikortti on asetettu kännykänkuoren suojaan. Kaikki on valmiina täällä Porissa.
Ei ole kausikorttia. Asun, niin kaukana Turusta ja lisäksi toinen puolisko kaudesta tulee katseltua armeijan leivissä. Katsomossa ollaan kuitenkin aina, kun mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Yllättävän vähän tullut loppujen lopuksi kirjoiteltua jatkikseen töiden alettua vrt. loman aikana... No, ehkä hyvä niin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että on olemassa tommoinen äijä ja sen nimellä myydään ihan saatanan kalliita kenkiä. Voi olla, että halpojakin, mutta en jaksanut klikata kuin yhden sivun auki.
Juu sama avautui mulle jokunen vuosi sitten. Eikä mulla mitään tuollaisia kenkiä ole (yllättävää) Cheekki lauloi vaan tuollain.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että omat kivekset ovat kokeneet edellä mainitun kylmägeelin sekä lämpögeelin. Toinen tapahtui yli 10 vuotta sitten ja toinen viime viikonloppuna. Toisella kertaa sitä naureskeli kavereiden kanssa asialle ja kosti kyseisen teon ja toisella kertaa sitä kiereskeli sängyssä parisen tuntia ja pohti miten helvetissä sitä geeliä pääsi nivusiin asti.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taso on laskenut huimasti noissa Liigapörssin "valitse mut" -videoissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen lainannut kirjastosta näköjään ihan huonoja kirjoja. Mikään noista jäljellä olevista ei nappaa. Pitäisiköhän siirtyä oman kirjahyllyn (jo kerran luettuun) antiin vai käydä ajoissa nukkumaan? No siinäpä pulma...
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen lainannut kirjastosta näköjään ihan huonoja kirjoja. Mikään noista jäljellä olevista ei nappaa. Pitäisiköhän siirtyä oman kirjahyllyn (jo kerran luettuun) antiin vai käydä ajoissa nukkumaan? No siinäpä pulma...
Loistava kirja on kuin hyvä ystävä. Vaikka et vuosiin sitä tapaa niin aina yhtä mukava sen kanssa on aikaa viettää...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Veli Thusbergilla on ainutlaatuinen taito kertoa 4-5 sanan lause noin 20:llä sanalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu nyt mä sen keksin! Mä rupean fruittariksi. Äsken ostin kasan Fred Perryn kledjuja. Katajanokalla oli ystävämyynti. Mikä lie outletti. Kyllä nyt kelpaa bostailla kylillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös