Oho, tuli kyllä ihan puskista tämä, mutta kiitos!Jääkiekkopalstalla on rikkaus nimimerkit, joilla on iso tietämys itse lajista ja pystyvät sen muotoilemaan myös tekstin muodossa rehellisillä kirjoituksilla eteenpäin. Mukavaa ja jopa rehellisesti sanoen miellyttävää lukea kirjoituksia, jotka ovat perusteltu erinomaisesti sekä ennenkaikkea asiantuntevasti. Tuskin ikinä tätä itse henkilölle on tullut kerrottua, mutta kiitos tästä @Nelfor ! Olet ehdottomasti yksi korkeimmalle arvostamistani nimimerkeistä täällä.
Toki olen itsekin noteerannut, että samoissa keskusteluissa on pyöritty, ja arvostus menee näemmä molempiin suuntiin, kun luulin sen olevan lähinnä yksisuuntaista. Viime aikoina en ole jokaisen ketjun jokaista viestiä lukenut tarkasti, mutta jos sinulta on viesti lukemaani ketjuun tullut, niin olen sen varmuudella myös lukenut. Aina ei olla täysin samoilla linjoilla, eikä tarvitsekaan olla, mutta kun pystyy perustelemaan näkemyksensä hyvin ja hyväksymään myös eriävät näkemykset, niin siitä syntyy hedelmällistä keskustelua.
Eli samat kiitokset myös sinne suuntaan! Kuulut ehdottomasti jatkoajan terävimpään kärkeen.