Arvostamasi nimimerkit

• 239 257
  • 874
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
@Thusberg on pakko mainita tässä ketjussa. Vaikka ei b- ja c-maajoukkueet noin muuten kiinnosta, niin Thusbergin viestejä on aiheesta on mukava lueskella.

K

Kiekkokatsoja

Niin vahvat ja kärkkäät mielipiteet kuin danalta löytyykin aiheeseen kuin aiheeseen, niin täytyy tunnustaa että harva nimimerkki täällä osaa tuoda ne julki yhtä tehokkaasti menemättä kuitenkaan yleensä vittuilun tai provoilun puolelle.
Itsellä on päinvastainen havainto, joten on yksi noin kymmenestä, jonka kirjoituksia ei ole tarvetta huomioida. Tosin käytit sanaa yleensä, niin voit toki olla oikeassa. Sama tekstisi, mutta muodossa EI OLLENKAAN, kirjoittajia arvostan enemmän.
Mutta hyvä kun on mielipiteitä, ja kirjoitustyylejä monenlaisia. Kyllä tänne mahtuu kaikki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arvostan kaikkia, jotka toivovat hyvää omalle suosikkiseuralleni, viimeisempänä esimerkkinä veli @Hatchetman . Parabéns amigo!

Muut arvostelen sitten pärstäkertoimen mukaan, kuinka mukava on minulle ollut.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tämänkertainen hatunnosto tulee jo pitkään jatkuneesta kansanvalistustyöstä ja lannistumattomasta perustellun näkemyksen kertomisesta. Sen saa nimimerkki @Cobol. Cobol on tuonut esille Jokereiden ketjuissa ja muuallakin mm. KHL:n poliittisia tarkoitusperiä, Jokereiden rahoituskuvioita, ja muita vähintäänkin kyseenalaisia sivujuonteita liittyen Jokereihin, KHL:n toimintaan, sekä venäläisrahan taustalla oleviin vaikuttimiin jääkiekkoilussa. Tästä Cobolia on useampaan kertaan palkittu Jatkoajan moderaattorien taholta pelikielloilla, nähtävästi siksi, että ”politiikka ja urheilu on syytä pitää erillään”.

Arvostan. Pidä yllä hyvä työ, sanoisi amerikkalainen.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kehuista @vetti ja @Punamusta . Meillä on kaikilla on hyvät hetkemme, näköjään toisinaan myös minulla :).

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Arvostus ja kiitos kaikille, jotka ovat tarjonneet selkeää seurantaa vaaleista. Uutisista ei ole paljoakaan ymmärtänyt, niin sekava on systeemi jenkeissä. Enkä ole jaksanut nähdä vaivaa selvittääkseni paremmin. Onneksi te olette tehneet sen.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
@Proffa_20 tehnyt kyllä vahvan debyytin palstalle ja itse ainakin arvostan ko. käyttäjän ennenkaikkea hienosti perusteltuja viestejä itse pelistä ja jääkiekosta. Well done! Mainittakoon nyt samalla @Huml71 samasta suunnasta, mutta uskon kyllä käyttäjän tietävän minun arvostuksen häntä kohtaan jo ennustaan.
Kiitos tästä arvostuksesta. Hienoa, että edes joku viihtyy!

peksa

Jäsen
Tähän täytyy vuoden 2021 aluks portailla vaikka Tammikuu on kaikkea muuta kuin häävi.

Viime kesänä tapasin @Czescku Ja @nummenkallio joista molemmat mukavia tyyppejä. @Punamusta tavataan ehkä tänä vuonna.

Joulun vaikeita aikoina niin suurimmat kiitokset tsempeistä ja tuesta lähtevät käyttäjille @RäpyläRepe @Sanainen arkku @Kourujärven Ponnistus @macnevis @Lert ja @ultrar jonka lahjakorttiapu tosin ei voi vielä perillä (kiitos Postin nopeuden, kävellen stadista olisi jo perillä) lisäksi @Vanha Len saa maininnan tsempeistä.

No. Tässä on 17 päivää vielä jäljellä ns painetta että miten fyrkat riittää mut Tammikuun vuokra on maksettu ja puhelin auki kuukauden ainakin niin mikäs tässä.

Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vihaan kaikkia ja kaikkea. Arvostan kaikkia ja en ketään.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Olen jo pitkän aikaa ollut aktiivisempi täällä vapaan puolella verrattuna lätkäaiheisiin (vaikka edelleen kaikki Hurricanes-ottelut katson). Syynä yksinkertaisesti se, että tiede, politiikka ja kulttuuri ovat lähellä sydäntäni ja JA:n palsta tarjoaa kaikkia somealustoja paremman väylän järkevälle keskustelulle, jossa on mukana omista mielipiteistäni poikkeavia (mutta perusteltuja) näkemyksiä. Puskista huutelu, perättömät mutuilut ja huhuilut ja vastaavat saavat täällä usein ansaitsemansa kohtelun ja keskustelut ovat parhaimmillaan asiantuntijatasoisia.

Kiitos kaikille, joiden kanssa olen vängännyt - useimmiten ihan hyvässä hengessäkin vielä!

@Cobol @dana77 @Denverin Munasyndi @mjr @BigRedCat @Garantie @msg @Jymäkkä @Snakster @Telaketju @Walrus21 @hammer lynx @Ollakseni @Snakster

...ja moni muu. Arvostan sinuakin, jota en maininnut :)

Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jatkaisin tuohon @olkikuukkeli listaan vielä sen verran, että kiitoksen ansaitsee myös @Moderaattorit

Hiljaista ja anonyymia työtä tekevät taustalla, ja eivät tähänkään varmasti mitenkään reagoi. Mutta keitä ikinä siellä tuon tägin alla palstaa kyttäileekin, niin teille mielestäni kuuluu myös kiitokset siitä, että tämän palstan keskustelun taso on pysynyt Internetin standardeilla harvinaisen korkeana. Turhat länkyttäjät ja paskanjauhajat saavat nopeasti monoa.

Sen takia minä itsekin täällä varmaan niin paljon viihdyn. koska täällä käydään oikeasti tosi hyviä keskusteluja, ja paljon itseäni fiksumpia ihmisiä omien nimimerkkiänsä takaa tänne kirjoittelee. Runsaasti olen oppinut.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Olen jo pitkän aikaa ollut aktiivisempi täällä vapaan puolella verrattuna lätkäaiheisiin (vaikka edelleen kaikki Hurricanes-ottelut katson). Syynä yksinkertaisesti se, että tiede, politiikka ja kulttuuri ovat lähellä sydäntäni ja JA:n palsta tarjoaa kaikkia somealustoja paremman väylän järkevälle keskustelulle, jossa on mukana omista mielipiteistäni poikkeavia (mutta perusteltuja) näkemyksiä. Puskista huutelu, perättömät mutuilut ja huhuilut ja vastaavat saavat täällä usein ansaitsemansa kohtelun ja keskustelut ovat parhaimmillaan asiantuntijatasoisia.

Kiitos kaikille, joiden kanssa olen vängännyt - useimmiten ihan hyvässä hengessäkin vielä!
@Cobol @dana77 @Denverin Munasyndi @mjr @BigRedCat @Garantie @msg @Jymäkkä @Snakster @Telaketju @Walrus21 @hammer lynx @Ollakseni @Snakster
Melkoisen tuttua listaa tuossa. On ollut tosi miellyttävää tavata täällä kaltaisesi nickin, jolle pitkät näköalat, longue durée, on tuttua ja joka on vapaa lyhytnäköisestä liberalistisesta talousajattelusta. Noin ylipäänsä täällä on edelleen hyvää poliittista keskustelua, vaikka varmasti vaimeampaa kuin toissa vuosikymmenellä. Hyvin moderoitu palsta, jossa ei laaja-alainen öyhöttäminen ole mahdollista.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Melkoisen tuttua listaa tuossa. On ollut tosi miellyttävää tavata täällä kaltaisesi nickin, jolle pitkät näköalat, longue durée, on tuttua ja joka on vapaa lyhytnäköisestä liberalistisesta talousajattelusta. Noin ylipäänsä täällä on edelleen hyvää poliittista keskustelua, vaikka varmasti vaimeampaa kuin toissa vuosikymmenellä. Hyvin moderoitu palsta, jossa ei laaja-alainen öyhöttäminen ole mahdollista.

Palautan kohteliaisuuden! Kyllä meistä politiikkaketjujen aktiiveista saisi mukavan porukan johonkin pubi-iltaan, varmasti olisi hyviä vääntöjä pitkälle aamuyöhön!

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
HCH:n tajunnanvirta on kyllä niin poikkeuksellista tällä palstalla ettei oikein tiedä miten suhtautua. Pakko olla hyvä mies, ainakin poikkeaa massasta. Ei niitä tietty montaa sivua kerrallaan pysty lukemaan, mutta pätkä päivässä pitää mielen virkeänä.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
HCH:n tajunnanvirta on kyllä niin poikkeuksellista tällä palstalla ettei oikein tiedä miten suhtautua. Pakko olla hyvä mies, ainakin poikkeaa massasta. Ei niitä tietty montaa sivua kerrallaan pysty lukemaan, mutta pätkä päivässä pitää mielen virkeänä.
Jatkoajan elävä mystinen maagismies. Toivottavasti ei saa ikinä monoa täältä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
@Proffa_20 :lle rutkasti kehuja ja kiitokset futiksen EM-kisaketjujen sivistystason nostamisesta. Huomaan olevani hänen kanssaan usein samaa mieltäkin, joten siksi kyseessä on varmasti hieno mies(oletettu)!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy