Alfred E Neuman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Ärrät
@Thusberg on pakko mainita tässä ketjussa. Vaikka ei b- ja c-maajoukkueet noin muuten kiinnosta, niin Thusbergin viestejä on aiheesta on mukava lueskella.
Itsellä on päinvastainen havainto, joten on yksi noin kymmenestä, jonka kirjoituksia ei ole tarvetta huomioida. Tosin käytit sanaa yleensä, niin voit toki olla oikeassa. Sama tekstisi, mutta muodossa EI OLLENKAAN, kirjoittajia arvostan enemmän.Niin vahvat ja kärkkäät mielipiteet kuin danalta löytyykin aiheeseen kuin aiheeseen, niin täytyy tunnustaa että harva nimimerkki täällä osaa tuoda ne julki yhtä tehokkaasti menemättä kuitenkaan yleensä vittuilun tai provoilun puolelle.
Kiitos tästä arvostuksesta. Hienoa, että edes joku viihtyy!@Proffa_20 tehnyt kyllä vahvan debyytin palstalle ja itse ainakin arvostan ko. käyttäjän ennenkaikkea hienosti perusteltuja viestejä itse pelistä ja jääkiekosta. Well done! Mainittakoon nyt samalla @Huml71 samasta suunnasta, mutta uskon kyllä käyttäjän tietävän minun arvostuksen häntä kohtaan jo ennustaan.
Nimimerkki @heketsu88 julkaisee joka päivä kuntakohtaiset tartuntaluvut vapaan puolen koronaketjussa. Kiva lukea sieltä eikä esimerkiksi iltapäivälehdistä. Kiitos!
Melkoisen tuttua listaa tuossa. On ollut tosi miellyttävää tavata täällä kaltaisesi nickin, jolle pitkät näköalat, longue durée, on tuttua ja joka on vapaa lyhytnäköisestä liberalistisesta talousajattelusta. Noin ylipäänsä täällä on edelleen hyvää poliittista keskustelua, vaikka varmasti vaimeampaa kuin toissa vuosikymmenellä. Hyvin moderoitu palsta, jossa ei laaja-alainen öyhöttäminen ole mahdollista.Olen jo pitkän aikaa ollut aktiivisempi täällä vapaan puolella verrattuna lätkäaiheisiin (vaikka edelleen kaikki Hurricanes-ottelut katson). Syynä yksinkertaisesti se, että tiede, politiikka ja kulttuuri ovat lähellä sydäntäni ja JA:n palsta tarjoaa kaikkia somealustoja paremman väylän järkevälle keskustelulle, jossa on mukana omista mielipiteistäni poikkeavia (mutta perusteltuja) näkemyksiä. Puskista huutelu, perättömät mutuilut ja huhuilut ja vastaavat saavat täällä usein ansaitsemansa kohtelun ja keskustelut ovat parhaimmillaan asiantuntijatasoisia.
Kiitos kaikille, joiden kanssa olen vängännyt - useimmiten ihan hyvässä hengessäkin vielä!
@Cobol @dana77 @Denverin Munasyndi @mjr @BigRedCat @Garantie @msg @Jymäkkä @Snakster @Telaketju @Walrus21 @hammer lynx @Ollakseni @Snakster
Melkoisen tuttua listaa tuossa. On ollut tosi miellyttävää tavata täällä kaltaisesi nickin, jolle pitkät näköalat, longue durée, on tuttua ja joka on vapaa lyhytnäköisestä liberalistisesta talousajattelusta. Noin ylipäänsä täällä on edelleen hyvää poliittista keskustelua, vaikka varmasti vaimeampaa kuin toissa vuosikymmenellä. Hyvin moderoitu palsta, jossa ei laaja-alainen öyhöttäminen ole mahdollista.
Arvostan ensisijaisesti itseäni ja sitten satunnaisesti muita hyviä, kuten @CuJo#31 .
Jatkoajan elävä mystinen maagismies. Toivottavasti ei saa ikinä monoa täältä.HCH:n tajunnanvirta on kyllä niin poikkeuksellista tällä palstalla ettei oikein tiedä miten suhtautua. Pakko olla hyvä mies, ainakin poikkeaa massasta. Ei niitä tietty montaa sivua kerrallaan pysty lukemaan, mutta pätkä päivässä pitää mielen virkeänä.