Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Arvostus @Sämppäriä kohtaan nousi taas asteella luettuani miehen eilisen viestin äsken. Toimisipa useampi ihminen noin epäitsekkäästi. Hattu päästä!
Mulla oli alkuun pieni karsastus näitä @Sämppäri ja @Johnny B. Goode ja vastaavat kohtaan, kunnes aloin oivaltaa niitten huumoria.Arvostus @Sämppäriä kohtaan nousi taas asteella luettuani miehen eilisen viestin äsken. Toimisipa useampi ihminen noin epäitsekkäästi. Hattu päästä!
Ymmärrän mitä tarkoitan ja puollan.Kaikki jotka pystyvät tarvittaessa luomaan oman mielipiteen, ilman että ensin keräävät muiden mielipiteitä itseensä.
Olettaen, että kehaisemasi nimimerkin takana piilee nainen, niin onhan tuo nyt sovinistisinta paskaa ikinä. Ettäkö ymmärrettävää tekstiä sukupuoli huomioonottaen? En minä ainakaan ole huomannut, että lähtökohtaisesti miehet kirjoittaisivat jotenkin ymmärrettävämmin. Tai että yhteiskunnallisista asioista perillä oleminen sujuisi miehiltä paremmin.Tämä nimimerkki kirjoittaa sukupuoli huomioonottaen harvinaisen ymmärrettävää ja moniulotteista tekstiä, ilman turhaa moralisointia. Ja edelleen sukupuoli huomioiden, on myös yllättävän hyvin perillä monista eri asioista yhteiskunnassamme. Voidaankin sanoa, että tämä nimimerkki, ihan vaan olemalla oma itsensä ja esimerkin kautta, ajaa naisasialiikettä eteenpäin enemmän kuin 1000 kiukkuista feministä.
Kiitos kirjautumisestasi palstalle @Patarouva
-Hera80-
tasa-arvon asialla
Se oli sitten huonoa huumoria, koska sinä olet Jumala.Olettaen, että kehaisemasi nimimerkin takana piilee nainen, niin onhan tuo nyt sovinistisinta paskaa ikinä. Ettäkö ymmärrettävää tekstiä sukupuoli huomioonottaen? En minä ainakaan ole huomannut, että lähtökohtaisesti miehet kirjoittaisivat jotenkin ymmärrettävämmin. Tai että yhteiskunnallisista asioista perillä oleminen sujuisi miehiltä paremmin.
En kyllä aikoihin ole törmännyt surkeampaan yritykseen peittää ylenkatsetta naisia kohtaan.
Vai oliko tämä sittenkin huumoria? Jos, niin hyvin huonoa.
En ole. Olen Evil. Ja olen suvaitsevaisempi kuin Jumala. En ole hukuttanut ketään tulviin, heinäsirkkoihin enkä muihin vitsauksiin. Enkä muuttanut kenenkään vaimoa suolapatsaaksi. Omani tosin muutin raivoavaksi harpyiaksi, mutta se on jo toinen tarina...Se oli sitten huonoa huumoria, koska sinä olet Jumala.
-Hera80-
huonon huumorin ystävä
Sinähän tuomitsit huumorini huonompiin ikinä. Et sanonut, että mielestäsi huonompiin, vaan huonompiin ikinä. Silloin asetuit Jumalan asemaan. Luojan kiitos lapseni eivät joutuneet noin jyrkän opettajan opettamaksi, vaan saivat tilaa luoda omat mielipiteet.En ole. Olen Evil. Ja olen suvaitsevaisempi kuin Jumala. En ole hukuttanut ketään tulviin, heinäsirkkoihin enkä muihin vitsauksiin. Enkä muuttanut kenenkään vaimoa suolapatsaaksi. Omani tosin muutin raivoavaksi harpyiaksi, mutta se on jo toinen tarina...
Pöh. Älä jaksa. Sovinisminsa voi yrittää kätkeä huumoriin tai semantiikan hetteikköihin, mutta kyllä se asenne sieltä paistaa läpi. Etenkin siitä, että käy heti vastahyökkäykseen kun narahtaa.Sinähän tuomitsit huumorini huonompiin ikinä. Et sanonut, että mielestäsi huonompiin, vaan huonompiin ikinä. Silloin asetuit Jumalan asemaan. Luojan kiitos lapseni eivät joutuneet noin jyrkän opettajan opettamaksi, vaan saivat tilaa luoda omat mielipiteet.
-Hera80-
tilaa omalle ajattelulle
Niin tai huono opettajuus paistaa läpi, kun omat mielipiteet on ne ainoat oikeat. Kaikkea hyvää.Pöh. Älä jaksa. Sovinisminsa voi yrittää kätkeä huumoriin tai semantiikan hetteikköihin, mutta kyllä se asenne sieltä paistaa läpi. Etenkin siitä, että käy heti vastahyökkäykseen kun narahtaa.
Vittuako mikään opettajuus tähän kuuluu? Siihen, että sinä viskot ilmoille sovinistista paskaa? Kyllä minun mielipiteeni on oikea, koska minun mielipiteeni on se että nainen ei ole miestä tyhmempi. Sinä väitit että on. Että missä se huono opettajuus on tässä tapauksessa?Niin tai huono opettajuus paistaa läpi, kun omat mielipiteet on ne ainoat oikeat. Kaikkea hyvää.
-Hera80-
auktoriteettien kyseenalaistaja
Näin ne opettajat kiihtyy kun kotona on kuiva kausi.Vittuako mikään opettajuus tähän kuuluu? Siihen, että sinä viskot ilmoille sovinistista paskaa? Kyllä minun mielipiteeni on oikea, koska minun mielipiteeni on se että nainen ei ole miestä tyhmempi. Sinä väitit että on. Että missä se huono opettajuus on tässä tapauksessa?
Näin ne väärässä olevat aina kääntää asiat pois epämiellyttävistä faktoista.Näin ne opettajat kiihtyy kun kotona on kuiva kausi.
-Hera80-
aina tulee pillua
Niin minäkin. Myönnän syyllistyneeni tähän joskus, mutta kyllähän lajin kuningas on scholl. Hänelle yksikössä ei paljon muita persoonia ollutkaan kuin kolmas. Ja hän kantoi sen hyvin, johdonmukaisesti.Arvostan aina korkealle nimimerkkejä, jotka Don Tamin tapaan puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa.
Olet väärässä, mutta toki oikeutettu omaan mielipiteeseesi. Tykkäysten määrä ratkaisee, ja tasatilanteessa niiden laatu.Missä ketjussa? Tämän ketjun nikkien välinen meni kyllä Evilille satanolla.
Haha, luin vahingossa että tämän ketjun nilkkien välinen. Eikä olisi ollut huonosti ilmaistu sekään.Missä ketjussa? Tämän ketjun nikkien välinen meni kyllä Evilille satanolla.
No offence. Only defence. Eikä kovia tunteita, no hard feelings. Olet kelpo ihminen, jatka elämää. Pus pus.Evil voitti minut sanailussa tänään aamupäivällä 3-0. Tykkäysten määrät laskin.