Olis tosi hyvä jos olis Mensan jäsen, mutta se on aika paljon vaadittu.
Käykö kanta-asiakaskortti paikalliseen epäviralliseen porttolaan?
Olis tosi hyvä jos olis Mensan jäsen, mutta se on aika paljon vaadittu.
Tämä. Hienoa artikulointia koskenko... siis @kuningasvesi suunnalta.Niin ikään uusi tuttavuus @kuningasvesi on luonut aktiivisen avauserän palstauralleen. Mies pyörii osiossa kuin osiossa ja kirjoittelee mukavia aiheesta kuin aiheesta. Tulee tekemään positiivisen vaikutuksen vielä moneen muuhunkin käyttäjään. Hyvä vahvistus palstalle, arvostan.
Kuka oli takavuosina se Messias joka julisti arvosteluryöpyn jälkeen että "Minä olen Jatkoaika"? Vieläkö vaikuttaa mestoilla?Ei täällä juuri kehumista ole.
Kuka oli takavuosina se Messias joka julisti arvosteluryöpyn jälkeen että "Minä olen Jatkoaika"? Vieläkö vaikuttaa mestoilla?
Hah, Mr Scarface oli kyseessä.Kuka oli takavuosina se Messias joka julisti arvosteluryöpyn jälkeen että "Minä olen Jatkoaika"? Vieläkö vaikuttaa mestoilla?
FASlapseksi olisin arvioinut.Hah, Mr Scarface oli kyseessä.
Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle
Viestiketjut Eli olisiko mahdollista siirtää jääkiekkoa käsittelevät "kysely"-ketjut oikeaan paikkaan eli esimerkiksi Kuka on sm-joukkueesi heikoin lenkki? kysely voisi olla sm-liiga keskustelu-otsikon alla? Niin ketju löytyisi helpommin kuin vapaasta keskustelusta. Näin on suurin osa...keskustelu.jatkoaika.com
Oli kyllä Tamimainen aura veljellä.Hah, Mr Scarface oli kyseessä.
Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle
Viestiketjut Eli olisiko mahdollista siirtää jääkiekkoa käsittelevät "kysely"-ketjut oikeaan paikkaan eli esimerkiksi Kuka on sm-joukkueesi heikoin lenkki? kysely voisi olla sm-liiga keskustelu-otsikon alla? Niin ketju löytyisi helpommin kuin vapaasta keskustelusta. Näin on suurin osa...keskustelu.jatkoaika.com
Ai hemmetti kuinka schollmaisia piirteitä tuossa postauksessa by Mr. Scarface. Melkeinpä yksi yhteen. :)Hah, Mr Scarface oli kyseessä.
Mä oon luullut, että ne juoksee Afrikassa tiikereitä karkuun ja on sen takia niin nopeita. Sillain se Jameskin laulaa.Ja oikea vastaus oli luonnollisesti kanan syöminen.
Namaste! Kiitoksia kauniista sanoista, tällainen vain kannustaa kirjoittamaan enemmän!Tuore nimimerkki @Työmyyrä58 on aloittanut palstauransa tuottamalla tavaraa tiuhaan tahtiin Ässien osiossa. Hienoa saada leiriin uusi aktiivinen osallistuja kauden alkamisen kynnyksellä. Jatka vaan samaa rataa.
Niin ikään uusi tuttavuus @kuningasvesi on luonut aktiivisen avauserän palstauralleen. Mies pyörii osiossa kuin osiossa ja kirjoittelee mukavia aiheesta kuin aiheesta. Tulee tekemään positiivisen vaikutuksen vielä moneen muuhunkin käyttäjään. Hyvä vahvistus palstalle, arvostan.
Tuota, sallikaa minun esitellä, Solomon suuri, kirjoitti eilen eepoksen, joka on kaikkien Juhani Tammisen ihailijoiden suorastaan pakko nähdä omin silmin. Tämä kääre on nähtävissä täältä:
Jukka Jalosestako uusi Leijonakuningas?
Tämä kirjoitelma pitäisi palkita kiistatta pikimmiten jollain tavalla, ja Solomonille pitäisi saada etuoikeuksia yhteiskunnassamme. Meidän kaikkien on kannettava kortemme kekoon, ja uhrattava Solomonin hyväksi. Solomon kirjoitti itsensä suljettujen kirjojen kirjoihin, ja tulen muistamaan ja palaamaan tähän kirjoitukseen aikojen loppuun asti. Aurinkokuninkaan on nähtävä tämä kaikki itse. Solomon on Aurinkokuninkaasta seuraava.
Juhani, palaathan pian julkisuuteen, ja pidät omat prinsiippisi meidän kulkijoiden kuultavissa ainiaan. Mihin koskaan päädytkään Juhani, turvaan sinuun ja oppeihisi, ammennan niistä inspiraatiota, sillä sinä olet lähteeni. Sinä satakieli, tuhatkieli, jos joskus pääsen edes lähelle tasoasi, silloin maa tärisee, linnut nousevat puista taivaalle, vallitsee Aurinkokuninkaan seuraajien aika. Opastit meitä alusta asti, nyt hallitsemme termit, hallitsemme lajin salat, hallitsemme. Teko, seuraus, teko, seuraus.
Aurinkokuningas saattaa jäädä joskus pakanoiden jalkoihin, mutta hän nousee, nousee kuin Phoenix lintu, kuin kuningas Auringosta, tulesta kuumasta polttavasta, voittajana ja selviytyjänä. Aurinkokuningas häikäisee karismallaan pientä kulkijaa, voi vain yrittää koskettaa tuota polttavaa sädettä, josko siitä jotain tarttuisi itseensä, jotain jolla osoittaa muille kaapin paikka, kärkikarvaajan paikka.
Pitkillä ristiretkilläsi Aurinkokuningas imi oppia, hän kuunteli ja vastaili hämmästelevien kuulijoiden nähden, tämä kuningas oppi eri maiden salat ja kulttuurit, hän tutustui sydämiin, ja jäi sydämiin. Muistoilla kaukaisilla hän elää edelleen noilla kaukaisilla saarilla, ihmiset muistavat, he eivät koskaan unohda. Kunnioitus, karakteri, luonne, sitä Aurinkokuningas omasi enemmän kuin kukaan humaani maan päällä olisi voinut villeissä unissaankaan unelmoida. Ja miten kuningas tämä käyttikään sitä auraa, hänen tiensä oli käyvä vain yhteen suuntaan, jääkiekon suurimpien persoonien joukkoon kautta aikain. Kumarran Aurinkokuningasta, ikuisesti, aikojen loppuun asti, galaksit vaan räjähtelevät, mutta aurinko paistaa, kirkkaimpana tähtenä taivaallamme.
Niin, mikähän siinä on notta kalpeenaamat on pirun hyviä ammuntalajeissa ja nigromaanit taas halvatun kovia juoksemaan...?Mä oon luullut, että ne juoksee Afrikassa tiikereitä karkuun ja on sen takia niin nopeita.
Varmaan koska Afrikassa syödään kanaa niin vitusti ja Amerikoissa opetellaan jo peruskoulussa ampumaan.Niin, mikähän siinä on notta kalpeenaamat on pirun hyviä ammuntalajeissa ja nigromaanit taas halvatun kovia juoksemaan...?
Ei ole tarjolla oikeastaan mitään numeroita jo antamieni lisäksi. Vain kirjaimia ja totuuksia. Tilastointi on typerää ja turhaa toimimista. On järkevämpi analysoida miksi ja miten asiat tapahtuvat. Eräs mielenkiintoinen kommentti usean afroamerikkalaisen suusta, oli musiikin kuuntelemisen vaikutus urheilusuorituksiin. Erittäin useat mustat väittivät RAP-musiikin olevan osasyy heidän menestykseensä elämässä ja myös huippu-urheilijoina. NBA.ssa ja NFL.ssä pelaavat pelaajat kuulemma näiden haasteteltavien mukaan kuuntelevat jatkuvasti vain RAP-musiikkia. Aloin tutkia muita kyselyitä NBA ja NFL pelaajista, ja oikeassa olivat, suosikki artisteja oli vain RAP-genrestä. Ennen ja jälkeen otteluiden otteluiden soi RAP-musiikki. Haastateltavani mainitsivat Rap-musiikin sisältävän sellaisia biittejä ja riimejä, jotka jäävät elämään kroppaasi pidemmäksikin aikaa, he väittivät musiikin auttavan myös urheilusuoritusten aikana. Kysyin: Miten voit kuulla musiikin kesken ottelun tai suorituksen. Useat vastasivat: Se jää sydämeen ja suoniin elämään. Afroamerikkalaiset siis muistavat tietyt kappaleet ilmeisesti huikealla tavalla jopa kesken NFL-NBA otteluiden, heillä on siis oikeasti rytmi veressä. Eräs haastateltava on näemmä sanonut: Valkoisten musiikkivalinnat ovat niin junttimaisia ja typeriä, joten ei heidän voi olettaakaan menestyvän tietyissä lajeissa. Rankasti sanottu, mutta oletan tuossa olevan tiettyä perää ja totuutta, miettikääpä asiaa.
Kieltämättä, tuli yllätyksenä tämä kunnianosoitus em. väittelyiden takia. Mutta arvostan kunnianosoitusta, kiitos.@Knap
Knapin kanssa ei aina ole mennyt keskustelut asiallisesti (k)nappiin, mutta hyvästä kirjoittajasta on kyse. Hymyn nostattaa huulille legendaariset väittelyt 1999-ikäluokan maalivahtien peluutuksesta :D. Myös tämän käyttäjän hyvät kirjoitukset IPK-osiossa ovat pistäneet silmään. Ihan hyvä äijä oot, vaikka joskus riideltiinkin <3.