@Proffa_20 :lle rutkasti kehuja ja kiitokset futiksen EM-kisaketjujen sivistystason nostamisesta. Huomaan olevani hänen kanssaan usein samaa mieltäkin, joten siksi kyseessä on varmasti hieno mies(oletettu)!
Tähän multa kyllä samat kehut.
@Proffa_20 :lle rutkasti kehuja ja kiitokset futiksen EM-kisaketjujen sivistystason nostamisesta. Huomaan olevani hänen kanssaan usein samaa mieltäkin, joten siksi kyseessä on varmasti hieno mies(oletettu)!
Luin muutamana viime viikkona rästiin jääneitä keskusteluja vähän enemmänkin tänään, ja täytyy sanoa, että nimimerkki @BOL on todella fiksu ja hieno ihminen. Arvostan paljon.
Näh. Ota kehu vastaan kun on aihetta. Ja sinun kohdallasi on todellakin aihetta kehuihin. Jos wanha Narri tulee Nordikselle katsomaan Micoa, niin olisi erittäin mukava vaihtaa pari sanaa.Kiitos hienoista sanoistasi. Olen melko hyvä kirjoittamaan, oikeastihan olen ihan totaalimulkku :D. Lisätietoja vaikka mun perheeltäni, ahahahahaha.
Näh. Ota kehu vastaan kun on aihetta. Ja sinun kohdallasi on todellakin aihetta kehuihin. Jos wanha Narri tulee Nordikselle katsomaan Micoa, niin olisi erittäin mukava vaihtaa pari sanaa.
Nuo Nordiksen tuoksut pitäisi tulla aistimaan. Vaikka eihän ne ole tietenkään samat kuin silloin aikoinaan kun se oli hima.Kiitos sinullekin kehuista :). Varjelen anonymiteettiäni, koska se on ainoa, mitä minulla enää on varjeltavana, mutta tilanteet saattavat toki muuttua. Nordikselle toivotan sinut joka tapauksessa lämpimästi tervetulleeksi. Pelaajia tulee ja menee, mutta tuoksut säilyy. Nautitaan niistä vielä niin kauan kuin voidaan.
Nuo Nordiksen tuoksut pitäisi tulla aistimaan. Vaikka eihän ne ole tietenkään samat kuin silloin aikoinaan kun se oli hima.
Viimeinen niitti tälle postaukselleni oli tämä viesti, jota toki muutama nimimerkki jo tuoreeltaan kiittelikin: Koronavirus – keskustelua rokottamisesta
Jäin nyt pahaan limboon noissa jatkislaisäänestyksissä. Vaivaa. En ajatellut huolella. Laitetaan tähän nyt @Barney jonka olisin muistaessani voinut hyvin laittaa tämän vuoden topkolmoseen kesän EM-skabojen kattavan ennakon vuoksi. Respect.
Se oli kyllä maailman paras paskin visa ikinä. Hopeaa tuli. Vieläkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. (No en nyt sentään)
Minäkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. Häviän niissä aina. Mutta sitten herään, ja leveä hymy valtaa naaman, minä olen voittaja…Se oli kyllä maailman paras paskin visa ikinä. Hopeaa tuli. Vieläkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. (No en nyt sentään)
Mutta @redpecka vaikuttaa kyllä hienolta mieheltä joka tapauksessa.
Hyvä yritys. Kyllähän sen nyt kaikki tietää, että tulit vain vääntämään puukkoa meikäläisen haavassa. Verhoilit sen sopivasti visailukapteenin kehumiseksi. Vanha konna!Minäkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. Häviän niissä aina. Mutta sitten herään, ja leveä hymy valtaa naaman, minä olen voittaja…
No en sitä tullut sanomaan, vaan että yhdyn käsitykseen @redpecka sta.