Arvostamasi nimimerkit

  • 234 418
  • 883
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Arvostus @Sämppäriä kohtaan nousi taas asteella luettuani miehen eilisen viestin äsken. Toimisipa useampi ihminen noin epäitsekkäästi. Hattu päästä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Anu Saukko on ehdottomasti Lukko-osion sekä yksi koko palstan kirkkaimmista tähdistä, jota meikä manne arvostaa hyvin korkealle. Vaikka ei IRL toisiamme tiedetäkään, niin voin varmuudella sanoa, että Saukko on ihan oikeassakin elämässä aivan vitun hyvä jätkä. Cheers mate!
 

redpecka

Jäsen
Jos tuosta sollista saa vielä hekumoida, niin meni ohi valitettavasti itseltäni se prime-aika kun hän täällä kertoi miten asiat on (taisin olla omaehtoisessa pakkopaidassa parhaimpina vuosinaan ja tuli lueskeltua vain offlinesysteeminä pakinoitaan).

Ittelleni tuli siitä aina mieleen ne roskapankin omistajaporrasnousukkaat jotka välillä hihahattomissa paidoissa treenattuna ja ruskettuneina kävi siinä terassin vieressä punaisella avoautolla kääntymässä. Siis tuollaiseksi suomenruotsalaiseksi 2000-luvun jupiksi olen aina kuvitellut sollin. Ja se Kinaporinkadun/Vaasankadun piritorin mesta taisi olla myös heidän juttujaan. Ja oliko Kallion Kaivotorppa myös...

On vain jännää, että harvemmin tulee mietittyä että kukahan tänkin baarin omistaa ja millaisia seppiä ovat, mutta toi porukka jäi jotenkin mieleen. Tietysti olen voinut tehdä ihan vääriä oikeita johtopäätöksiä, mutta tässä kerroinkin millainen mielleyhtymä itselleni on jäänyt beachlife-legenda -schollista.

Ai joo, tämmöinen ketju. No kyllä mä arvostan Schollia sivistyneenä heppuna. Myös huumoriheppuna ja hyvänä kirjoittajana. En vain ikinä tulisi toimeen irl näitten kanssa ja nekin kuuntelis ehkä mun lässytystä 15 sekkaa baaritiskillä ihmetellen että onko tolla nyt joku pointti vai mitä kunnes palaisivat omaan pöytäänsä.
 

redpecka

Jäsen
Arvostus @Sämppäriä kohtaan nousi taas asteella luettuani miehen eilisen viestin äsken. Toimisipa useampi ihminen noin epäitsekkäästi. Hattu päästä!
Mulla oli alkuun pieni karsastus näitä @Sämppäri ja @Johnny B. Goode ja vastaavat kohtaan, kunnes aloin oivaltaa niitten huumoria.

Varsinkin Johnny vetää vertoja jopa suurelle mensaliiton edustajalle lohkaistessaan teräviä ja osuvia kommentteja tai seikkaperäisiä kuvauksia tapahtumista.

Slurps.
 
K

Kiekkokatsoja

Kaikki jotka pystyvät tarvittaessa luomaan oman mielipiteen, ilman että ensin keräävät muiden mielipiteitä itseensä.
Kaikki jotka myös uskaltavat ilmaista mielipiteensä.
Kaikki jotka uskaltavat edes joskus, vitsillä/haasteella kirjoittaa mielipiteensä.

Ja vastakohdat tälle ketjun aihelle: kaikki joiden rooli on pääasiassa provosoida muiden mielipiteet.
Kaikki jotka menevät väittelyssä kirjoittajan moittimiseen, eikä pitäydy asia väittelyssä.
Ja tietty ne jotka aina vittuilevat toisille, kun he ilmaisevat mielipiteensä.
-No joo he ovatkin impotenttejä näkemään eriäviä mielipiteitä, ja heidän kirjoituksensa on helppo poistaa näkyviltä.
 

redpecka

Jäsen
Nyt nythän tässä voisi jakaa arvosanoja enemmänkin kun olen karanteenissa.

Tämän viimeisen vuoden aikana nyt kun taas olen kirjoitellut sen jonkusen vuoden breikin jälkeen niin vasta nyt olen oppinut tuntemaan näitä merkkejä. Varmaan johtuu kun vierailen täällä vapaassa osiossa enemmänkin enkä pelkästään kello 4:30.

No en nyt sitten viitti nimetäkään merkiltä ketään, ei ole tarkoituksen mukaista. 99,9 % saipajanareista on hyviä (virhemarginaali plusmiinus 0,1 prosenntia). HPK-laiset on eri mukavia. Onkohan ne kaikki modeja? Hifkiläisten puolesta olen iloinen, että ne sai sen rajan kiinni eikä sinne tule enää yhtään heinähattua junalla. Onneks ite ehdin sinne tulla aikoinaan (Koiviston aikaan) ennen kuin laittoivat rajat kiinni.

Ja Suur-Edit: Saivat sen oman otteluseurantaketjun!!! Ei hypi tuohitossut siellä ei.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Kaikki jotka pystyvät tarvittaessa luomaan oman mielipiteen, ilman että ensin keräävät muiden mielipiteitä itseensä.
Ymmärrän mitä tarkoitan ja puollan.

Saivartelukingin arvonimen uhallakin näen tuossa ainakin kahdeksan sylinteriä:

1) Luodaan mielipiteitämme elämänkokemuksen kautta...

...jätän saivarteluni tähän, sillä jokainen tietää mitä sinä tarkoitat ja mitä minä olin tuohon kirjoittamassa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä nimimerkki kirjoittaa sukupuoli huomioonottaen harvinaisen ymmärrettävää ja moniulotteista tekstiä, ilman turhaa moralisointia. Ja edelleen sukupuoli huomioiden, on myös yllättävän hyvin perillä monista eri asioista yhteiskunnassamme. Voidaankin sanoa, että tämä nimimerkki, ihan vaan olemalla oma itsensä ja esimerkin kautta, ajaa naisasialiikettä eteenpäin enemmän kuin 1000 kiukkuista feministä.

Kiitos kirjautumisestasi palstalle @Patarouva

-Hera80-
tasa-arvon asialla
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä nimimerkki kirjoittaa sukupuoli huomioonottaen harvinaisen ymmärrettävää ja moniulotteista tekstiä, ilman turhaa moralisointia. Ja edelleen sukupuoli huomioiden, on myös yllättävän hyvin perillä monista eri asioista yhteiskunnassamme. Voidaankin sanoa, että tämä nimimerkki, ihan vaan olemalla oma itsensä ja esimerkin kautta, ajaa naisasialiikettä eteenpäin enemmän kuin 1000 kiukkuista feministä.

Kiitos kirjautumisestasi palstalle @Patarouva

-Hera80-
tasa-arvon asialla
Olettaen, että kehaisemasi nimimerkin takana piilee nainen, niin onhan tuo nyt sovinistisinta paskaa ikinä. Ettäkö ymmärrettävää tekstiä sukupuoli huomioonottaen? En minä ainakaan ole huomannut, että lähtökohtaisesti miehet kirjoittaisivat jotenkin ymmärrettävämmin. Tai että yhteiskunnallisista asioista perillä oleminen sujuisi miehiltä paremmin.

En kyllä aikoihin ole törmännyt surkeampaan yritykseen peittää ylenkatsetta naisia kohtaan.

Vai oliko tämä sittenkin huumoria? Jos, niin hyvin huonoa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olettaen, että kehaisemasi nimimerkin takana piilee nainen, niin onhan tuo nyt sovinistisinta paskaa ikinä. Ettäkö ymmärrettävää tekstiä sukupuoli huomioonottaen? En minä ainakaan ole huomannut, että lähtökohtaisesti miehet kirjoittaisivat jotenkin ymmärrettävämmin. Tai että yhteiskunnallisista asioista perillä oleminen sujuisi miehiltä paremmin.

En kyllä aikoihin ole törmännyt surkeampaan yritykseen peittää ylenkatsetta naisia kohtaan.

Vai oliko tämä sittenkin huumoria? Jos, niin hyvin huonoa.
Se oli sitten huonoa huumoria, koska sinä olet Jumala.

-Hera80-
huonon huumorin ystävä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se oli sitten huonoa huumoria, koska sinä olet Jumala.

-Hera80-
huonon huumorin ystävä
En ole. Olen Evil. Ja olen suvaitsevaisempi kuin Jumala. En ole hukuttanut ketään tulviin, heinäsirkkoihin enkä muihin vitsauksiin. Enkä muuttanut kenenkään vaimoa suolapatsaaksi. Omani tosin muutin raivoavaksi harpyiaksi, mutta se on jo toinen tarina...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole. Olen Evil. Ja olen suvaitsevaisempi kuin Jumala. En ole hukuttanut ketään tulviin, heinäsirkkoihin enkä muihin vitsauksiin. Enkä muuttanut kenenkään vaimoa suolapatsaaksi. Omani tosin muutin raivoavaksi harpyiaksi, mutta se on jo toinen tarina...
Sinähän tuomitsit huumorini huonompiin ikinä. Et sanonut, että mielestäsi huonompiin, vaan huonompiin ikinä. Silloin asetuit Jumalan asemaan. Luojan kiitos lapseni eivät joutuneet noin jyrkän opettajan opettamaksi, vaan saivat tilaa luoda omat mielipiteet.


-Hera80-
tilaa omalle ajattelulle
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sinähän tuomitsit huumorini huonompiin ikinä. Et sanonut, että mielestäsi huonompiin, vaan huonompiin ikinä. Silloin asetuit Jumalan asemaan. Luojan kiitos lapseni eivät joutuneet noin jyrkän opettajan opettamaksi, vaan saivat tilaa luoda omat mielipiteet.


-Hera80-
tilaa omalle ajattelulle
Pöh. Älä jaksa. Sovinisminsa voi yrittää kätkeä huumoriin tai semantiikan hetteikköihin, mutta kyllä se asenne sieltä paistaa läpi. Etenkin siitä, että käy heti vastahyökkäykseen kun narahtaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pöh. Älä jaksa. Sovinisminsa voi yrittää kätkeä huumoriin tai semantiikan hetteikköihin, mutta kyllä se asenne sieltä paistaa läpi. Etenkin siitä, että käy heti vastahyökkäykseen kun narahtaa.
Niin tai huono opettajuus paistaa läpi, kun omat mielipiteet on ne ainoat oikeat. Kaikkea hyvää.

-Hera80-
auktoriteettien kyseenalaistaja
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin tai huono opettajuus paistaa läpi, kun omat mielipiteet on ne ainoat oikeat. Kaikkea hyvää.

-Hera80-
auktoriteettien kyseenalaistaja
Vittuako mikään opettajuus tähän kuuluu? Siihen, että sinä viskot ilmoille sovinistista paskaa? Kyllä minun mielipiteeni on oikea, koska minun mielipiteeni on se että nainen ei ole miestä tyhmempi. Sinä väitit että on. Että missä se huono opettajuus on tässä tapauksessa?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittuako mikään opettajuus tähän kuuluu? Siihen, että sinä viskot ilmoille sovinistista paskaa? Kyllä minun mielipiteeni on oikea, koska minun mielipiteeni on se että nainen ei ole miestä tyhmempi. Sinä väitit että on. Että missä se huono opettajuus on tässä tapauksessa?
Näin ne opettajat kiihtyy kun kotona on kuiva kausi.

-Hera80-
aina tulee pillua
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin ne opettajat kiihtyy kun kotona on kuiva kausi.

-Hera80-
aina tulee pillua
Näin ne väärässä olevat aina kääntää asiat pois epämiellyttävistä faktoista.

Evil
Äärimmäisen epäkiihtynyt, jopa flegmaattisen rento
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Arvostan aina korkealle nimimerkkejä, jotka Don Tamin tapaan puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Arvostan aina korkealle nimimerkkejä, jotka Don Tamin tapaan puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa.
Niin minäkin. Myönnän syyllistyneeni tähän joskus, mutta kyllähän lajin kuningas on scholl. Hänelle yksikössä ei paljon muita persoonia ollutkaan kuin kolmas. Ja hän kantoi sen hyvin, johdonmukaisesti.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
@Hera80 voitti yöllä itse @Evil in sanailussa. Tykkäykset menivät tasan, mutta antamani tykkäys merkittävimpänä ratkaisee. Respektii voittajalle.

Partakus
Raitistunut palstalainen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missä ketjussa? Tämän ketjun nikkien välinen meni kyllä Evilille satanolla.
Haha, luin vahingossa että tämän ketjun nilkkien välinen. Eikä olisi ollut huonosti ilmaistu sekään.

Evil
”Joka itsensä alentaa, se toiselle kuoppaa kaivaa”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös