Arvostamasi nimimerkit

  • 234 657
  • 883

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
@juhis82

Pakko arvostaa. Röllää täällä jo ties monetta vuotta mutta on moderaattoreiden suojelussa. Ei paljon pelikieltoja pauku vaikka mitä kirjoittaa minnekin. Arvostan tuota suorittamista aivan helvetisti.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluan täsmentää hieman tuota highschooldropoutismiani: olen muuten DI-pudokas enkä insinööripudokas. Siinä on vissi ero eli suurempi pudotus. Kai.
No kyllähän mä ton tajusin, mutta termi nyt vaan lipes näppikseltä. There is no teekkari like ikiteekkari.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@arvee. Älykköproletaari ja highschooldropout.
Itsekin olen hiljalleen lämmennyt tälle nimimerkille. Ei varmaan ole juuri mistään samaa mieltä kanssani, mutta ei tarvitsekaan. Palsta kaipaa erilaisia näkökulmia ja persoonia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aktiivisen taustaseurailun jälkeen hain kirjoitusoikeuksia ja nyt kun täällä olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti kuukauden kirjoitellut, arvostukseni tai huomioni on saanut lähes jokaisesta joukkueesta joku nimimerkki.

IFK: @BOL
HPK: @Ikävänkantaja
Ilves: @Baloun
Kärpät: @McTorso
Lukko: @Roku @Kynämestari
Pelicans: @Raúl
SaiPa: @mirasane
Tappara: @Nännimäinen @Virveliä kainaloon
TPS: @Suurmestari
Ässät: @Punamusta @ValkMan

Kunniamaininnan Vegasin jäätävän hienoista otteluraporteista saa @Salming

En lähde perustelemaan jokaista yksitellen, arvostan vain ja se riittäkönee.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
@Kunto Asiantuntevaa, asiallista ja hyvin jäsenneltyä tekstiä naapurin asioista ja yleisemminkin kiekosta. Ainoa asia mikä jää harmittamaan, on se, että ei ole meidän joukkueen miehiä;-)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

Liitteet

  • pileet.gif
    pileet.gif
    27 KB · kertaa luettu: 465
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pitää nostaa hattua nimimerkille @Lert - ja ilman yhtään sarkasmin häivääkään. Liian usein me suomalaiset ollaan liian nyrpeitä ja juroja, otteluseurannassa ollut ote, jossa tykätään kaikesta, oli kovin virkistävää.
Mietin samaa, arvostan.

Tulee mieleeni MTV:n (ja ihan aluksi Tesvision) ennen vanhaan teeveessä esittämä Levyraati. Junnut eivät ole tietenkään koskaan nähneet kyseistä ohjelmaa, paitsi muutamat ehkä sen 2000-luvulla hetken esitettyä eli versiota, joten selitetään vähän. Ohjelmassa raadin jäsenet antoivat erilaisille musiikkikappaleille pisteitä ykkösestä kymppiin, Raadissa oli vuodesta toiseen yleensä kaksi vakiojäsentä ja kolme ohjelmasta toiseen vaihtuvaa jäsentä. Jotkut raatilaiset käyttivät aika tasaisesti koko asteikkoa, ääripäitä käytettiin kuitenkin säästeliäästi. Näin siis yleensä. Kun M.A. Numminen oli kutsuttu vierasraatilaiseksi paikalle, niin sympaattisena ja positiivisena ihmisenä tunnettu Mauri Antero antoi joka esitykselle 10 pistettä, ja kivat perustelut vielä päälle. Niinpä, kuunneltavaksi ja ihmisten tykättäviksi ne kaikki kappaleet oli tietysti alun perin ajateltukin.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kun M.A. Numminen oli kutsuttu vierasraatilaiseksi paikalle, niin sympaattisena ja positiivisena ihmisenä tunnettu Mauri Antero antoi joka esitykselle 10 pistettä, ja kivat perustelut vielä päälle. Niinpä, kuunneltavaksi ja ihmisten tykättäviksi ne kaikki kappaleet oli tietysti alun perin ajateltukin.

Ensimmäisiä lapsuuden muistoja onkin M.A Numminen yhdessä Pedro Hietasen kanssa esittämässä kookospähkinä- biisiä jossakin lastenohjelmassa. Täten olen tiennyt artistin niin kauan kuin ihminen vain voi muistaa. Vasta vuosia myöhemmin nimimerkkini luonnin jälkeen älysin, että taiteilija M.A:n etukirjaimet tarkoittavatkin Mauri-Anteroa! Koko nimeähän harvoin lausutaan missään yhteydessä, mutta jossain radio-ohjelmassa tuo mainittiin. Nyt jos tekisin tunnuksia jatkoaikaan, en käyttäisi tuota nimeä. Minä kun kuvittelin että Mauri-Antero on jotenkin uniikki nimi, jonka kaverini isä minulle väänsi pikku humalapäissään, ja alkoi aina silloin tällöin kutsumaankin tällä nimellä. Voi vittu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ensimmäisiä lapsuuden muistoja onkin M.A Numminen yhdessä Pedro Hietasen kanssa esittämässä kookospähkinä- biisiä jossakin lastenohjelmassa. Täten olen tiennyt artistin niin kauan kuin ihminen vain voi muistaa. Vasta vuosia myöhemmin nimimerkkini luonnin jälkeen älysin, että taiteilija M.A:n etukirjaimet tarkoittavatkin Mauri-Anteroa! Koko nimeähän harvoin lausutaan missään yhteydessä, mutta jossain radio-ohjelmassa tuo mainittiin. Nyt jos tekisin tunnuksia jatkoaikaan, en käyttäisi tuota nimeä. Minä kun kuvittelin että Mauri-Antero on jotenkin uniikki nimi, jonka kaverini isä minulle väänsi pikku humalapäissään, ja alkoi aina silloin tällöin kutsumaankin tällä nimellä. Voi vittu.
Nimi on hyvä, ja varmasti sinulle ansiosta annettu. Kanna sitä ylpeydellä!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nimimerkki @heavy on tolkun ihminen meikäläisen makuun. Ei kiihkoa, mutta puuttuu tarvittaessa asiattomuuksiin.

Nimimerkillä @mikko6000 on tapana kirjoittaa kritiikkiä ilman turhaa provosoimista ja huumoria ilman tyhjänpäiväisyyksiä.

Ottaisin mallia molemmista, jos en olisi vanha jääräpää, joka ei enää opi mitään.
 
K

Kiekkokatsoja

En nosta ketään ylitse muiden. Mielummin kuvailen minkälainen on/ olisi ok.
1.Osaa lähes aina käyttäytyä. Väittelee asiasta, eikä kohdista negatiivistä toiseen henkilöön. Asioista voi olla eri mieltä, ei siitä, että onko toinen "mulkku", kun väittää asiaansa tavallaan.
2.Osaa myös muodostaa mielipiteitä ja tuo niitä julki, ilman että joku muu tai media olisi niitä ensin esittänyt samalla tavalla
3.Osaa sopivasti provosoida, toista loukkaamatta. Mutta siten, että asiasta herää mielipiteitä, tai väittelyä.
4. Kukaan ei oo täydellinen.
Muut voi jatkaa, mitkä muut ominaisuudet on hyvät.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En nosta ketään ylitse muiden. Mielummin kuvailen minkälainen on/ olisi ok.
1.Osaa lähes aina käyttäytyä. Väittelee asiasta, eikä kohdista negatiivistä toiseen henkilöön. Asioista voi olla eri mieltä, ei siitä, että onko toinen "mulkku", kun väittää asiaansa tavallaan.
2.Osaa myös muodostaa mielipiteitä ja tuo niitä julki, ilman että joku muu tai media olisi niitä ensin esittänyt samalla tavalla
3.Osaa sopivasti provosoida, toista loukkaamatta. Mutta siten, että asiasta herää mielipiteitä, tai väittelyä.
4. Kukaan ei oo täydellinen.
Muut voi jatkaa, mitkä muut ominaisuudet on hyvät.
Olis tosi hyvä jos olis Mensan jäsen, mutta se on aika paljon vaadittu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

redpecka

Jäsen
Itselläni on vain yksi: @vlad

Vaikken ole tämän henkilön kanssa montakaan kertaa osunut samaan "pöytään" niin ihailen hänen tyyneyttään ja kykyä olla provosoitumatta.

Asiat tappelee - ei nimimerkit.

Ei taida vladi enää kirjoitella palstalle. Sääli. Tykännyt aina lukea hänen viestejään vaikken osallistukaan itse niihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös