Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
On, kulkee nimellä Omat runot ja olen sinne muistaakseni kolme runoa jo laittanutkin.Eikös täällä ollut runoketjukin perustettu? Siitä voisi kenties ottaa uuden ykköskohteen palstalla.
On, kulkee nimellä Omat runot ja olen sinne muistaakseni kolme runoa jo laittanutkin.Eikös täällä ollut runoketjukin perustettu? Siitä voisi kenties ottaa uuden ykköskohteen palstalla.
Erinomainen kolminaisuus, ei voi kieltää!Muistaisin tosiaan lukeneeni sinulta joitakin lyriikoita. Mulla on sellainen suuri kolminaisuus tekemisessä näinä päivinä: kirjoittaminen, musiikki ja jääkiekko.
@arvee. Älykköproletaari ja highschooldropout.
No kyllähän mä ton tajusin, mutta termi nyt vaan lipes näppikseltä. There is no teekkari like ikiteekkari.Haluan täsmentää hieman tuota highschooldropoutismiani: olen muuten DI-pudokas enkä insinööripudokas. Siinä on vissi ero eli suurempi pudotus. Kai.
Itsekin olen hiljalleen lämmennyt tälle nimimerkille. Ei varmaan ole juuri mistään samaa mieltä kanssani, mutta ei tarvitsekaan. Palsta kaipaa erilaisia näkökulmia ja persoonia.@arvee. Älykköproletaari ja highschooldropout.
Vain siksi, että kommunisteilla on parhaat bileet.@Bosco @dana77 @BigRedCat @Walrus21 ja @Cobol tulevat mieleen äkkiä. Kaikkien kanssa voisi juoda tuopin tai kaksitoista ja puhua politiikkaa (vaikka taitavatkin kaikki olla kommunisteja).
Ain't no party like the communist party.Vain siksi, että kommunisteilla on parhaat bileet.
Mietin samaa, arvostan.Pitää nostaa hattua nimimerkille @Lert - ja ilman yhtään sarkasmin häivääkään. Liian usein me suomalaiset ollaan liian nyrpeitä ja juroja, otteluseurannassa ollut ote, jossa tykätään kaikesta, oli kovin virkistävää.
Kun M.A. Numminen oli kutsuttu vierasraatilaiseksi paikalle, niin sympaattisena ja positiivisena ihmisenä tunnettu Mauri Antero antoi joka esitykselle 10 pistettä, ja kivat perustelut vielä päälle. Niinpä, kuunneltavaksi ja ihmisten tykättäviksi ne kaikki kappaleet oli tietysti alun perin ajateltukin.
Nimi on hyvä, ja varmasti sinulle ansiosta annettu. Kanna sitä ylpeydellä!Ensimmäisiä lapsuuden muistoja onkin M.A Numminen yhdessä Pedro Hietasen kanssa esittämässä kookospähkinä- biisiä jossakin lastenohjelmassa. Täten olen tiennyt artistin niin kauan kuin ihminen vain voi muistaa. Vasta vuosia myöhemmin nimimerkkini luonnin jälkeen älysin, että taiteilija M.A:n etukirjaimet tarkoittavatkin Mauri-Anteroa! Koko nimeähän harvoin lausutaan missään yhteydessä, mutta jossain radio-ohjelmassa tuo mainittiin. Nyt jos tekisin tunnuksia jatkoaikaan, en käyttäisi tuota nimeä. Minä kun kuvittelin että Mauri-Antero on jotenkin uniikki nimi, jonka kaverini isä minulle väänsi pikku humalapäissään, ja alkoi aina silloin tällöin kutsumaankin tällä nimellä. Voi vittu.
Olis tosi hyvä jos olis Mensan jäsen, mutta se on aika paljon vaadittu.En nosta ketään ylitse muiden. Mielummin kuvailen minkälainen on/ olisi ok.
1.Osaa lähes aina käyttäytyä. Väittelee asiasta, eikä kohdista negatiivistä toiseen henkilöön. Asioista voi olla eri mieltä, ei siitä, että onko toinen "mulkku", kun väittää asiaansa tavallaan.
2.Osaa myös muodostaa mielipiteitä ja tuo niitä julki, ilman että joku muu tai media olisi niitä ensin esittänyt samalla tavalla
3.Osaa sopivasti provosoida, toista loukkaamatta. Mutta siten, että asiasta herää mielipiteitä, tai väittelyä.
4. Kukaan ei oo täydellinen.
Muut voi jatkaa, mitkä muut ominaisuudet on hyvät.
Olis tosi hyvä jos olis Mensan jäsen, mutta se on aika paljon vaadittu.
Näkökulma sekin.Olis tosi hyvä jos olis Mensan jäsen, mutta se on aika paljon vaadittu.