Arvostamasi nimimerkit

  • 234 425
  • 883

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen saattanut joskus aiemminkin mainita, mutta @pernaveikko vaikuttaa mukavalta kaverilta. Ei olla välttämättä aina samaa mieltä asioista, mutta asiallisen oloinen keskustelija kyllä kyseessä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan sama minkä ketjun avaat niin kaikkien alojen erikoisasiantuntija on paikalla asiallisten viestiensä kanssa.
Ehkäpä juuri siksi arvostan miestä, mukava kun minun lisäkseni täällä on joku toinenkin ylivertainen tietäjä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jos jotkut niin ainakin Pernaveikon vertaukset ovat ylivertaisia, tai se, että asiaan kuin asiaan löytyy kiinnekohta omasta elämästä. Superasiallinen ja elämään ilmeisen rennosti suhtautuva kaveri kyllä kyseessä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko nostaa framelle nimimerkki @Roku otteluseurantaketjussa. Viesteistä käy hyvin selville, että mitkä joukkueet pelaa ja kuka teki mitä.
Pääsee heti kärryille että mistä pelistä puhutaan ilman, että käy ketjun avausviestin lukemassa. Arvostan kovasti tällaista.

Yleensä kun viestit on tyyliin "BÖRÖÖÖÖ 2-1!!!!!!!!!" tai "voi vitun Mutteri, tosta ois pitäny tehrä", niin saa melkoisen salapoliisityön tehdä ennenkuin tietää, mistä pelistä puhutaan. Ellei sitten ne (mukahauskat) lempinimet ome tuttuja.

Tosiaan otteluseurantaketju olisi kivempi, kun viestit olisi tyyliin "TPS 1-0 johtoon ylivoimalla, Keskinen syöttää Narvanmaalle viivalle, jonka laukauksen Mikko Mäkelä ohjaa maaliin, Jukka Tammi ei voinut tuolle kyllä mitään", mutta liian usein viestit on osastoa "1-0 TSÖBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" tai "IHANAAAAAAAAAAAA SAATANA".
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tosiaan otteluseurantaketju olisi kivempi, kun viestit olisi tyyliin "TPS 1-0 johtoon ylivoimalla, Keskinen syöttää Narvanmaalle viivalle, jonka laukauksen Mikko Mäkelä ohjaa maaliin, Jukka Tammi ei voinut tuolle kyllä mitään"
Mä en ole tajunnut taas tätä ikinä että miksi ihmiset raportoi näitä tapahtumia? Kun minä olen ymmärtänyt niin että otteluseurantaketjut ovat lähinnä keskustelua pelistä niiden välillä jotka katsovat parhaillaan peliä.

Niin miksi joku silloin kirjoittaa että Möttönen tekee 1-0? Olen minä nyt toistaiseksi vielä sen verran hyvän näkökyvyn omannut että näen sen itsekin ja sen verran vielä ällikin pelaa että tajuan tuon tapahtuman itsekin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en ole tajunnut taas tätä ikinä että miksi ihmiset raportoi näitä tapahtumia? Kun minä olen ymmärtänyt niin että otteluseurantaketjut ovat lähinnä keskustelua pelistä niiden välillä jotka katsovat parhaillaan peliä.

Kaikki eivät pysty katsomaan peliä. Kaikki eivät aina pysty edes kuuntelemaan peliä radiosta. Olin itse keväällä 2014 töiden merkeissä seuraamassa teatteriesitystä ja samalla vilkuilin puhelimesta otteluseurantaketjusta ratkaisevan puolivälieräottelun tapahtumia.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki eivät pysty katsomaan peliä. Kaikki eivät aina pysty edes kuuntelemaan peliä radiosta. Olin itse keväällä 2014 töiden merkeissä seuraamassa teatteriesitystä ja samalla vilkuilin puhelimesta otteluseurantaketjusta ratkaisevan puolivälieräottelun tapahtumia.
Todennäköisesti et siis pääse kuolemasi jälkeen taivaaseen. Olisi kenties pitänyt miettiä. Millä tavalla olet ajatellut korjata kyseisen asian?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tosiaan otteluseurantaketju olisi kivempi, kun viestit olisi tyyliin "TPS 1-0 johtoon ylivoimalla, Keskinen syöttää Narvanmaalle viivalle, jonka laukauksen Mikko Mäkelä ohjaa maaliin, Jukka Tammi ei voinut tuolle kyllä mitään", mutta liian usein viestit on osastoa "1-0 TSÖBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" tai "IHANAAAAAAAAAAAA SAATANA".
Mä kyllä pidän jälkimmäistä parempana. Tilastot voi käydä katsomassa s. 221 tai 222.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä kyllä pidän jälkimmäistä parempana. Tilastot voi käydä katsomassa s. 221 tai 222.
Samaa mieltä. Tunnetiloja on saatu harvennettua liigamatseissa jo tehokkaasti. Se ny vielä puuttuisi jos täällä pitäisi sivistyneesti ja asiallisesti kirjoittaa tyyliin "Virtanen laukoi sitten joukkueen 1-0 - johtoon kun peliä on pelaamatta yhdeksän minuuttia kahdeksan sekuntia" samalla kun antaa golfaplodeita.

Ja etenkin tuo 221 on varmempi sivu nähdä tilastoja kuin liiga.fi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa tämäkin ketju valahtanut alas, mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Onko se niin vaikeaa jakaa tunnustusta hyville kirjoittajille, niille joita ilman palsta olisi köyhempi paikka. Nyt heitän itse ensimmäisen kiven, vaikka ei tuo tähän sopinutkaan, ja annan tunnustusta seuraavalle nimimerkille.

@Jesus Shaves

Kaveri jakaa hyviä jalkapallovihjeitä ja tykkään siitä erityisesti siksi, koska futis on joukkuepeleistä itselleni se rakkain. Toisekseen kaverin kirjoituksista ympäri palstaa paistaa hyväntuulisuus ja se on aina arvostettava piirre tänä kyynisenä aikana jota elämme. Ja kolmanneksi on hienoa, että joku muukin sheivaa minun lisäkseni.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olipa tämäkin ketju valahtanut alas, mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Onko se niin vaikeaa jakaa tunnustusta hyville kirjoittajille, niille joita ilman palsta olisi köyhempi paikka. Nyt heitän itse ensimmäisen kiven, vaikka ei tuo tähän sopinutkaan, ja annan tunnustusta seuraavalle nimimerkille.

@Jesus Shaves

Kaveri jakaa hyviä jalkapallovihjeitä ja tykkään siitä erityisesti siksi, koska futis on joukkuepeleistä itselleni se rakkain. Toisekseen kaverin kirjoituksista ympäri palstaa paistaa hyväntuulisuus ja se on aina arvostettava piirre tänä kyynisenä aikana jota elämme. Ja kolmanneksi on hienoa, että joku muukin sheivaa minun lisäkseni.

Oho! Tämäpä olikin positiivinen yllätys. Mitä nöyrimmät kiitokset arvostuksen osoituksesta!

Pitääpä itsekin laittaa mietintämyssy päähän sekä kantaa korret kekoon tähän ketjuun jossain vaiheessa.

Calcio on kyllä minustakin pelien kuningas. Parhaimmillaan aivan utopistisen hienoja otteluita - kuten nyt esimerkiksi nämä pari CL-ottelua. Pahimmillaan jalkapallo on kyllä puuduttavan tylsää - mutta onneksi vain harvoin. (pikku hymiö ja hymähdys tähän)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nimimerkki @Ruuhkis on tehnyt hienon sisääntulon palstalle. Osaa kirjoittaa sekä hassutteluita että vakavia tekstejä, niin omasta suosikistaan Lukosta kuin muistakin joukkueista. Tykkäyksiä yhtä paljon kuin itse viestejä. Arvostan kyllä, että palstamme on saanut tällaisen vahvistuksen.

Hienoa kuulla naapurista, että kirjoitukset miellyttänyt ja jäänyt nimi muistiin! Koitan jatkossakin pitää linjan, että allekirjoittanut muistetaan mieluummin hyvästä kuin pahasta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Minun on vastavuoroisesti tunnustettava, että arvostan isosti sinun @Punamusta kattavia peliennakkoja otteluketjufoorumilla. Teet selvästi mainiota taustatyötä ja oikeasti panostat ketjuavaustesi sisältöön. Niitä on ollut mukava lukea kauden mittaan, jopa sillonkin kun on ollut kyseessä joku muu kuin oman joukkueeni matsi. Hienoa että täältä jatkiksesta löytyy nuoriakin kirjoittajia, joiden kiekkotietämys ja kirjoitustaidot ovat erinomaisella tasolla. Jatka sinäkin samaa rataa!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jatkan toki, syksyllä tai jo elokuussa päästään sopivasti vauhtiin. Sillä välin täytän kirjoittamista vaativaa aukkoa yöketjulla sekä runoilemisella. Kiekkotietämyksestä sen verran, että faktoja osaan kyllä latoa sekä todeta yksinkertaisia pelillisiä asioita, mutta en vielä ole taktiikoiden tai pelaajien analysoimisessa erityisen hyvä. On joka tapauksessa erittäin tyydyttävää, että työni, jonka valitsin tämän kauden projektiksi, sai enemmän suosiota kuin uskalsin edes toivoa. Tietää sitä, että sillä tiellä on hyvä jatkaa myös ensi sesongilla.

Kiitos paljon, Smitty.
Eipä mitään :) Ja ai hitto mäkin tykkään vapaa-ajallani tänne kirjoittamisen lisäksi runoilla mutta viime kuukausina on vaan jotenkin ollut inspis vähän kateissa.. ja kaikkihan tietää että runoilu ilman inspiraatiota on jokseenkin hankalaa. Viime vuonna niitä runoja/lyhyitä kirjoitelmia tuntui välillä satelevan kuin liukuhihnalta. Mistäköhän sais sen inspiraation takasin riimittelyyn? Sitä kun ei oikein voi ostaa, sen on vaan lähdettävä jostain.

Ja joo, en mäkään väitä olevani mikään ässä noissa lätkän taktisissa nyansseissa. Jätän ne yleensä taktiikoista paremmin ymmärtäville ja itse keskityn analysoimaan niitä pelin osa-alueita, joista koen itse paremmin ymmärtäväni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös