Ei ole mitään hiekkalaatikkoa ja vanhana partiolaisena, en ota mitään riemua siitä, että "voitan" jonkun nimimerkin. Minulle on selvää, että Hamas perustettiin Fatahille vastavoimaksi, hajottaen palestiinalaisten rivejä. Samoin on selvää, että vaikka järjestö sai resursseja lähi arabivaltioilta, niin se sai resursseja myös Israelilta. On myös selvää, että niin kauan, kuin on Hamas, Israel saa kaiken, mitä se "rauhanneuvotteluiltaan" haluaa. Siirtokuntia, maata yms on aina saatavissa lisää, kun vain saadaan se yksi leiri siellä toisella puolella sekoamaan.
On myös selvää, että yrität epätoivoisesti joko pakittaa tai spämmipeittää omaa eeppistä epäonnistumistasi lässyttäessäsi Hamasista Israelin kulissina. Mutta kaiva vaan syvemmälle, pohja ei ole sulla enää kaukana.
On häjellyttävän hellyyttävää, että suollat täällä epämääräisyyksiä omasta puppugeneraattoristasi ja kuvittelet olevasi joku auktoriteetti vain sanomalla olevasi auktoriteetti. Koita nyt uskoa, kukaan ei ota vakavissaan näitä sinun "olen oikeassa koska olen oikeassa" heittojasi.
Se ero meissä tosiaan on, että sinä kuvittelet olevasi jokin ylin auktoriteetti ja tiedon lähde näillä "tämä on itsestään selvää" -heitoillasi. Huvittavaa sinänsä, että et ole sanonut MITÄÄN joka jollain lailla horjuttaisi ns. virallista totuutta.Voi toki olla, ettei tällaiset asiat ole sinulle selviöitä ja mitäs se minulle edes kuuluu.
Katsele peiliin vaan ja ihmettele, ja kysy siltä kuvalta, miksi sinua ei oteta vakavasti.Toiset uskoo kiiltokuviin ja toiset sitten toisiin kuviin.
Niin, se taidat olla sinä, jolla on ongelmia hahmottaa tätä "keskustelua". Ensin vedät omia ufo-väitteitäsi ja sitten itket kuin 12-vuotias kun sinulta vaaditaan jotain konkreettisempaa kuin "Minä sanon että asia on näin." Jälleen, kerran olet tässä asiassa samanlainen auktoriteetti kuin psychodad on räjähdepuruissa.Kummastuttaa kyllä se, että vaikka sinä jaksat vastailla sivutolkulla loukkauksilla ja latteuksilla, niin lyhyttä vastausta yksinkertaiseen kysymykseen et "jaksa" kirjoittaa.
Ironia on niin paksua että sitä voisi leikata nanotermiitillä - sun salaliittoteoriasi lepää ainoastaan yhden argumentin varassa: "Asia on Tsekille77 selvä ja selkeä." Voisi olla kovaa kamaa jossain väitöstilaisuudessa.Tässä tapauksessa ilmeisesti sivu tolkulla turhuuksia ja paskaa voi olla
vähemmän rasittavaa suoltaa sormista, kuin muutama lause mietittyä asiaa...
muaddib