Tämä on moneen otteeseen jo tässä ketjussa kerrottu mutta väännetään vielä rautalangasta: Viaplayn telkkarisovellus ei tarjoa tällaista valintaa. No, nyt sinä saatat sanoa, että katso sitten läppäriltä tai puhelimelta. Johon minä vastaan, että vaikka Mäkisen selostukset minua vituttavatkin niin vielä enemmän vituttaa a) nykivä läppärin kuva ja/tai b) pieni puhelimen kuva. Joten valitsen kahdesta pahasta sen pienemmän. Koen tästä huolimatta oikeudekseni näin maksavana asiakkaana valittaa siitä pienemmästäkin (joskaan ei pienestä) pahasta, eli Mäkisen selostuksista.Mä en taas ymmärrä mitä vikaa jengissä on, eikö silmät ja/tai pää toimi? Siellä lukee mulla Viaplayssa ainakin joka jumalan pelin kohdalla "NHL Live pelit katsottavissa myös NHL.TV:ssä" eli saa ihan alkuperäisenä näkyviin/kuuluviin siitä klikkaamalla. Mutta siitä huolimatta tullaan tänne iniseen että Antti sitä ja Antti tätä...
Jahka saan telkkaristani valittua haluamani pelin enkkuselostuksella (tai Kainulaisella/Vihtilällä) niin voin hyvillä mielin unohtaa koko Antti Mäkisen olemassaolon, enkä kirjoita tähän ketjuun koskaan enää sanaakaan.