Antti Mäkinen

  • 1 391 930
  • 4 505

SkagGully

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Real Atlético Viinijärvi City United
Mäkinen herättää tunteita ja vetää yli, liioittelee ja synnyttää erilaisia mielipiteitä. Mutta miettikää miten paljon se on rikastuttanut meidän änäriskeneä. Mäkisen erottaa muista selostajista aito intohimo NHL:ää kohtaan omalla esimerkillään tuonut paljon lisää keskustelua ja sisältöä suomalaiseen keskusteluun. Värikynistä huolimatta onhan se mahtava kuunnella sisältöä mikä tuo itselle lisäarvoa lajista.

Se on kyllä totta että ilman Antti Mäkistä suomalaisessa NHL-keskustelussa puhuttaisiin vähemmän Antti Mäkisestä. Nähdäkseni kuitenkin keskustelua täälläkin herättää Mäkisen räväköitten mielipiteitten sijaan lähinnä miehen egomania, joka näkyy pahenevan jatkuvasti. Jatkaa siis Tamin viitoittamalla tiellä kohti täyttä sketsihahmoa. Tamikin oli vielä n. 20 vuotta sitten prinsiippeineen lähes uskottava ihminen. Ehkä Anttikin selostajauransa alussa?

Kimanttia oli vielä vuosi sitten ihan jees, näkyy kuitenkin lipeävän näpeistä enempi jakso jaksolta. Vaan pitäähän sitä kuunnella että tietää mistä täälläkin sitten keskustellaan.

Toki itseäni ei haittaa jos Mäkinen jollekin lajia seuraavalla lisäarvoa tuottaa, selostuskopissa tai sen ulkopuolella. Ei sillä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Henkilökohtaisesti en keksi kyllä ensimmäistäkään asiaa millä tapaa Mäkinen olisi rikastuttanut lajin seuraamista omalla kohdallani.
En minäkään. Tosin sama koskee kaikkia muitakin selostajia ihan millä tahansa kanavalla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viimeviikkoinen Kimanttia oli jälleen ihan ok. Toissa viikolla oli ehkä vertailukohtana ollut TNF liikaa, mutta rehellisesti sanottuna ei mulla siitä jäänyt silti mieleen kuin se, ettei Laine todellakaan Columbukseen liiku ja sitten erinäinen aikamääre autoista höpöttelyä. No, virhearvioita tapahtuu kaikille, joskus jopa julkisestikin, ja rennolle läpällekin on sijansa, kunhan focus pysyy NHL:ssä. En tiedä, tuoko TNF sen enempää minulle uutta tietoa tai näkökulmia, mutta se pysyy kuitenkin asiassa, eikä pureudu USA:n politiikkaan tai Suomen autokantaan lätkän sijaan. No, tekijät tekee ja hanhinaamat vittuilee. Harmi vain, kun sapluuna on sinänsä hyvä ja Mäkinen sekä Timonen omilla vahvuuksillaan osaavat hommansa, ja heitä on parhaimmillaan ihan mukava kuunnella. Pahimmillaan taas ei todellakaan ole.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minäkään. Tosin sama koskee kaikkia muitakin selostajia ihan millä tahansa kanavalla.
Tähän sama, siis tuohon selostajahomman paisuttelemiseen.

En ymmärrä selostajan isoa roolia niin ylistettävyydessä kuin vastapäiseen suuntaankaan kaiken pilaajana. Esim. ne täältä varsin usein luetut hommat, ettei voi Viasatia tai Viaplayta tilata tai pelejä katsella ja pitää paketti irtisaoa selostajan vuoksi, ei vaan mene jakeluun. Mä vaan katselen peliä, joo on mulla korvat ja ajatukset ja välillä vituttaa tai huvittaa mitä selostaja latelee tai millä tyylillä, on sitten Innanen futiksessa tai Mäkinen kiekkopeleissä, mutta eipä tulisi ikinä mieleenkään jättää vaikka peliä katsomatta selostajan takia, jos kerran haluan kiekkopeliä sillä hetkellä katsoa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Laitetaas tämä legendaarinen pätkä jossa Mäkinen lyö jauhot suuhun junnuille viiltävillä faktoillaan. Solmu Salminen ja toinen junnuista suorastaan kuset housussa heti kun Antti edes avaa suunsa tai vilkaisee silmiin.
Sanotte mitä sanotte niin tämä jätkä on aivan uskomattoman päälikkö.


 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime viikon jaksossa oli taas tavallaan paljon mielenkiintoisiakin juttuja, mutta jollain jeesuksen ihmeellä Mäkinen saa lähes jokaisen asian käännettyä jollakin tavalla itseensä ja omaan erinomaisuutensa. Mäkisen rasittava uhriutuminen koskien hänen saamaansa negatiivista palautetta Manthan arvostelusta Viasatin lähetyksessä, oli kyllä todella raskasta kuunneltavaa. Timonen siihen sitten puolustelemaan mistään mitään tietämättömänä, että kyllähän välillä pitää arvostellakin eikä kaikki vain voi aina olla pelkkää positiviista. WTF? Eihän siitä kai ole ollut missään vaiheessa edes kysymys, vaan siitä, että selostaja-Mäkinen on tuonut duuniinsa omat henkilökohtaiset näkemyksensä jostain pelaajasta ja se meni tv-katsojilla yli.

Selostaja-Mäkinen ja Kimanttia-Mäkinen ovat yksi ja sama henkilö fyysisesti, mutta heidän duuninsa ovat kaksi täysin eri asiaa. Kyllähän pelaajia sopii kritisoida lähetyksessäkin, jos on aihetta, mutta mun mielestäni selostajan tehtävä on ennen kaikkea selostaa niitä kenttätapahtumia juuri nyt, eikä vetää kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä omien mielipiteidensä tueksi. Ohjelma itsessään ei ole mikään selostajan henkilökohtaisten mieltymysten turinatunti. NHL-lähetyksiä katsotaan ymmärtääkseni juuri niiden pelien takia, ei sen selostajan, vaikka moni jostain selostajasta erityisesti pitäisikin. Itse en ainakaan tiedä yhtään ihmistä, joka katsoo keskellä yötä NHL-lähetyksiä Antti Mäkisen selostusten vuoksi, vaan kyllä he sen pelin vuoksi valvovat. Ehkä Viasat voisi lanseerata jonkun "Antti Mäkinen goes NHL"-tyyppisen ohjelman, missä ohjelman pääpaino on vain ja ainoastaan kuunnella Antti Mäkistä, ei niinkään ottelussa ja kenttätapahtumissa? Tällöin ihmiset tietävät etukäteen, mitä tuleman pitää ja ne joita ei Antti Mäkisen selostaminen kiinnosta, eivät tällöin ohjelmaa katsoisi/kuuntelisi.

Mä olen tykännyt kuunnella Kimanttia siksi, että se on ollut kevyttä kuunneltavaa. Nyt se vain on muuttunut todella raskaaksi. Aihepiirit sinänsä ovat ihan kiinnostavia, mutta Mäkisen yli-itsevarmat ja ehdottomina faktoina asioiden esittämiset häiritsevät mua suunnattoman paljon. Muutamalta viime viikolta löytyy pari esimerkkiä: "Laine ei tule missään nimessä siirtymään Columbukseen, tämä on faktaa" ja "Dallas ei missään nimessä tule hyötymään koronan vuoksi siirtyneestä startista ja alku tulee olemaan todella vaikea". Kumpikin "fakta" meni aivan päin helvettiä, mutta Mäkinen ei tyyliään muuta. Itse olisin jotenkin "ownannut" omat "faktani" lähetyksessä ja todennut, että ehkäpä pitäisi olla jatkossa vähän varovaisempi ja nauranut päälle. Mutta eihän tällaista Mäkiseltä tulla kuulemaan, koska pohjimmiltaan hän on tosikko. Hän suhtautuu itseensä oikeasti aivan liian vakavasti ja hän on epävarma itsestään, siitähän kielii ne kaikki name droppailutkin. Eihän hänen tarvitsisi sellaiseen sortua, sillä ihmiset ovat kuitenkin itse hänen ohjelmansa pariin etsiytyneet. Nyt hän omalla vastenmielisellä egoilullaan karkottaa osan potentiaalisista kuulijoista, jotka kuitenkin ovat aihepiiristä kiinnostuneita. Itse suosittelisin, että Mäkinen ottaisi nyt iisimmin mouhoamisensa kanssa ja oikeasti keskittyisi siihen palautteeseen, mitä hän kuulijoilta ja katsojilta saa ja hioisi kulmia. En usko, että hän menettäisi yhtään katsojaa tai kuulijaa, mutta uusia saattaisi hyvinkin tulla. Nyt tuntuu, että hän ottaa palautteet itseensä ja liian henkilökohtaisesti.

(Mua naurattaa vieläkin muuten se jonkun jakson EP Premium-hehkutus, että hänellä on vähän parempi EP kuin muilla, missä on laajemmin tietoa. Ja Timonen oli ihan, että "mieletöntä, mahtava homma", kun ei hän oikein mistään mitään tiedä. Ei helvetti. Jopa minulla on ollut EP Premium, koska sen saa jokainen tietyllä kk-maksulla. Ei tarvitse tuntea yhtään ketään, kunhan maksaa kympin kuussa)
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Muutamalta viime viikolta löytyy pari esimerkkiä: "Laine ei tule missään nimessä siirtymään Columbukseen, tämä on faktaa" ja "Dallas ei missään nimessä tule hyötymään koronan vuoksi siirtyneestä startista ja alku tulee olemaan todella vaikea". Kumpikin "fakta" meni aivan päin helvettiä, mutta Mäkinen ei tyyliään muuta.

(Mua naurattaa vieläkin muuten se jonkun jakson EP Premium-hehkutus, että hänellä on vähän parempi EP kuin muilla, missä on laajemmin tietoa. Ja Timonen oli ihan, että "mieletöntä, mahtava homma", kun ei hän oikein mistään mitään tiedä. Ei helvetti. Jopa minulla on ollut EP Premium, koska sen saa jokainen tietyllä kk-maksulla. Ei tarvitse tuntea yhtään ketään, kunhan maksaa kympin kuussa)

Mäkisellä on näissä aika "hyvä" track record. Ensin sanoo noin Laineen siirrosta, sitten kun se siirto meneekin 100% päinvastoin mitä hän ennusti, niin toteaakin että tässä siirrossa oli hänellä joku iso rooli, muttei sitten sano sitä. Oukkei...

Samoin tuo eliteprospects-juttu. Tyypillinen autokauppiaan rehostelu, että on kuule pikkaisen erikoisempi mersu kun alla on perus 220cdi, johon joku on liimannut AMG-tarran takakonttiin.

Samoin se, oliko nyt viime kevään Kimanttia-jaksossa heittämä väite, että Mäkinen voisi vaikuttaa Vezina-äänestykseen (jonka siis NHL:n GM:t äänestävät), jota Tuukka Rask hieman naureskeli, että just joo... Ja joskushan se puolusteli näitä valheellisia heittoja että läpällä sanoin, mutta kyllä sen kuulee äänestä sillä hetkellä, että ihan tosissaan nuo sanoo. Siihen kun Kime vielä kysyy vähän epäilevänä, että ai onko tosiaan näin, niin Mäkinen innokkaalla ja itsevarmalla äänenpainolla heittää nopeasti yhteen "onon!". Huikea kaveri.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse odotan mielenkiinnolla sitä että vieläkö Mäkinen käyttää jääkiekon MM-kisoista termiä "Skoda-cup" kun MM-kisat tuossa muutaman vuoden päästä näkyvät Viasatin ja Viaplayn kautta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mäkisestä saa joo sen kuvan, että hän täyttää tuolla pätemisellään jotain tyhjiötä itsessään, kuten @BOL tuossa yllä asiaa avaakin. Mutta nämä on vähän semmoisia juttuja, että kun ihmistä ei ole koskaan oikeasti tavannut, eikä hänen kanssaan face-to-face jutellut, niin aika turha alkaa mitään isompia psykologisia kuvia ihmisestä rakentamaan. Tunnistan kuitenkin ajoittain itsestäni noita samoja piirteitä, että päteminen ja tuollainen kova tarve puhua itsestäni omalla kohdallani tarkoittaa monesti jonkinlaista pakomatkaa omasta epävarmuudestani. Oikeasti se kuitenkin menee niin, että toiset huomioimalla ja mukaan ottamalla keskusteluun kuitenkin saa oikeasti sitä, mitä tuolla pätemisellä yrittää epätoivoisesti tavoitella.

Toistaiseksi tuo kimanttia on ollut ihan kohtalaista ajantappohöpinää minulle. Tuolla samalla tavallahan mekin kavereiden kanssa jutellaan asioista, ja mulle aina nämä kimanttia lähetykset onkin tuoneet sen fiiliksen, että kaverukset olisivat vaikka jossain mökkiterassilla höpisemässä niitä näitä, ja joku nyt vaan on unohtanut mikin päälle sinne. Ei noita juttuja niin haudanvakavasti pidä ottaa, ja kyllä mekin aina se tajutaan, että huumoriahan tämä vaan on, vaikka vähän suolaa ja sokeria juttuihin heittääkin. Työpaikalla esimerkiksi tuollainen leikinlasku keventää kummasti tunnelmaa, kun ei aina tarvitse niin synkkämielisesti suhtautua siihen töissä olemiseen.

Toisekseen tuo kimanttia on täysin ilmainen lähetys, josta kukaan meistä ei maksa senttiäkään, eikä kukaan sitä pakota kuuntelemaan. Teemme sen kuuntelupäätöksen jokainen itse henkilökohtaisesti.

Tuohon case Manthaan ja muutenkin häneen itseensä kohdistuvaan kritiikkiin Mäkinen myös on antanut minun mielestäni ihan asiallisia vastauksia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laitetaas tämä legendaarinen pätkä jossa Mäkinen lyö jauhot suuhun junnuille viiltävillä faktoillaan. Solmu Salminen ja toinen junnuista suorastaan kuset housussa heti kun Antti edes avaa suunsa tai vilkaisee silmiin.
Sanotte mitä sanotte niin tämä jätkä on aivan uskomattoman päälikkö.



Miten mä olen missannut tämän. Kaksi aivan huikeaa hahmoa eli Mäkinen ja Solmu ottavat mittaa toisistaan. Ei siinä, ihan oikeassahan Mäkinen tuon Selänteen suhteen oli mutta olihan "Sassa, laav juu meit" taas sellanen että ei helevetti. On se näköjään aina ollut tuollainen.

Ei siinä, hauska on tuo Solmu Salminenkin kyllä kun ääni väristen ja itku kurkussa "yhyy yhyy Selänne ei oo tehny maalia yhyy".
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nuo Sotshi pätkät olivat kyllä silloin aikanaan todella raskasta kuultavaa, ja kun Mäkinen rupeaa opettamaan muita kuulijoita (tai lähinnä Salmista), että miten jääkiekkomaailma nyt oikeasti makaakaan. Tuossa minun mielestäni tulee juuri se omasta epävarmuudesta kumpuava päteminen ja tosikkomaisuus esiin. Eihän itsestään ja asiastaan varman ihmisen oikeasti tuolla tavalla tarvitse asiaansa esittää, vaan sen pystyy hoitamaan ihan jollain muulla tavalla, kuin toinen ihminen lyttäämällä. Nolouskerrointa lisää vielä se, että Mäkinen on tuolla videollakin varmaan jotain 15 vuotta vanhempi aikuinen mies, kuin vielä tämä aika poikasen iässä oleva Salminen.

Ja toisekseen Seppänen oli noilla videoilla vielä Mäkistäkin raskaampaa kuultavaa. Jos Mäkinen pätee, niin Seppänen on siitäkin vielä pahempaa sorttia.
 

SkagGully

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Real Atlético Viinijärvi City United
Samoin tuo eliteprospects-juttu. Tyypillinen autokauppiaan rehostelu, että on kuule pikkaisen erikoisempi mersu kun alla on perus 220cdi, johon joku on liimannut AMG-tarran takakonttiin.

Oliko tässä kyse siitä että Mäkisellä on maksullinen Elite Prospects -tili, jota kaikille sivustolle rekisteröityneille tyrkytetään uutiskirjeessä viikottain?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mutta jos Mäkisestä mennään vielä vähän sivuun, niin kun katsoo noita heidän ennustamiaan ketjuja Sotshiin (jotka aika pitkälti oikeasti toteutuivat), niin kyllä on 7 vuodessa tultu helvetin pitkälle noista ajoista.

Kyllä tuohon aikaan jo niin laarinpohjia kaiveltiin, kun käytännössä jokainen NHL:ssä tuohon aikaan pelannut pelaaja mahtui tuohon joukkueeseen. Puolustukseen nämä jätkät tarjosivat Jere Karalahtea, joka nyt ei oikeasti sentään kisoissa pelannut, mutta ei se varmaan kaukaakaan käyttänyt.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääsin nauttimaan Antin vetämästä ns. myyntiwebinaarista. Webinaari keskittyi siihen, että Antti kehui itseään koko webinaarin ajan aivan vitusti ja that´s it. Kävi koko oman uransa läpi ja näytti kuvia missä on silmäätekevien kanssa friends! Ei helvetti, että oli raskasta, vaikka kesti vain tunnin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puolustukseen nämä jätkät tarjosivat Jere Karalahtea, joka nyt ei oikeasti sentään kisoissa pelannut, mutta ei se varmaan kaukaakaan käyttänyt.
Ei Karalahti todellakaan kaukana ollut noista kisoista, Jerehän pelasi oikeasti hyvää kiekkoa tuohon aikaan ja oli Venäjän EHT:lläkin mukana vielä ennen olympialaisia, mutta ei ihan riittänyt mukaan. MM-kisoissa Jere sitten puolestaan oli mukana.

Veikkaan että Hietanen, Kukkonen ja Väänänen oli ne keiden kanssa Jere siitä viimeisestä paikasta taisteli.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tuli kuunneltua uusin ”Kimanttia” ja ihan hyvät höpinät oli kundeilla. Tällä kertaa (ja vissiin eka kertaa ikinä?) enemmän tuntui olevan äänessä Phillyn kirjeenvaihtaja ja tämä toi touhuun hyvää kulmaa. Mukavaa ajanvietettähän tuo...
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Oliko tässä kyse siitä että Mäkisellä on maksullinen Elite Prospects -tili, jota kaikille sivustolle rekisteröityneille tyrkytetään uutiskirjeessä viikottain?

Näin ymmärsin.

Ellei sitten ole erikseen joku bilderberg illuminati vapaaselostaja -versio saatavilla limited invitation only -periaatteella.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pääsin nauttimaan Antin vetämästä ns. myyntiwebinaarista. Webinaari keskittyi siihen, että Antti kehui itseään koko webinaarin ajan aivan vitusti ja that´s it. Kävi koko oman uransa läpi ja näytti kuvia missä on silmäätekevien kanssa friends! Ei helvetti, että oli raskasta, vaikka kesti vain tunnin.

Tämähän kuulostaa ihan Tamin touhuilta. Onko Tamminen saamassa vihdoinkin arvoisansa kilpailijan
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli kuunneltua uusin ”Kimanttia” ja ihan hyvät höpinät oli kundeilla. Tällä kertaa (ja vissiin eka kertaa ikinä?) enemmän tuntui olevan äänessä Phillyn kirjeenvaihtaja ja tämä toi touhuun hyvää kulmaa. Mukavaa ajanvietettähän tuo...
Tosin Kime katosi langoilta vähän väliä kun oli lumimyrskyn keskellä enkö ole vieläkään ihan varma johtuiko tuo oikeasti siitä vai onko minun BT kuulokkeissa vikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

SkagGully

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Real Atlético Viinijärvi City United
Tuli kuunneltua uusin ”Kimanttia” ja ihan hyvät höpinät oli kundeilla. Tällä kertaa (ja vissiin eka kertaa ikinä?) enemmän tuntui olevan äänessä Phillyn kirjeenvaihtaja ja tämä toi touhuun hyvää kulmaa. Mukavaa ajanvietettähän tuo...

Tosiaan tämän päivän jakso oli melko asiallinen ja aiheessa pysyttiin, ei jäänyt mieleen mitään varsinaisia ylilyöntejä. Kimmo tuntuu yleisesti ottaen skarpanneen tälle kaudelle, tosin tämä asiantuntijahomma on nyt hänen varsinaista duuniaan (?) niin ehkä vielä vähän kattavammin voisi NHL:ää seurata. Suunta kuitenkin hyvä.

EDIT. No olihan tuossa vähän turhaa spekulaatiota DeAngelosta huhupohjalta sekä Mäkisen yritys mustamaalata miestä mm. koska ilmeisesti kannatti Trumpia vaaleissa, mutta mielestäni Kime oikaisi hienosti ettei nimenomaan tuossa itsessään ole mitään väärää (vapaa demokratia vissiin jne.).
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nuo kaikki Hanskaajat-pätkät ovat kyllä aivan mahtavaa settiä. Sanotaan nyt heti tähän alkuun, että kyllä Mäkinen oli tuolla monessa kohtaa suht oikeassa, mutta silti todella huvittavaa kuinka joissain kohdissa pomminvarmana selittää kuinka hän on oikeassa. Huomaa kuinka Lauri Lehtinen ei uskalla olla dominoivan Mäkisen kanssa eri mieltä. Huomaa myös kuinka paljon Solmua välillä vituttaa tuon Mäkisen dominointi.

Paras kohta varmaan on tuo, kun Mäkinen selittää kuinka Filppulan pitäisi olla keskellä. Suora lainaus: "Te ette saa ainuttakaan asiaa mulle läpi siitä että Valtteri Filppulan pitää pelata laidassa. Valtteri Filppula on Suomen kakkoskentän sentteri piste. Tää on niin helppoo matematiikkaa kun voi vaan olla. Aivan sama mitä tuotte vastaan, tällä nelikolla pelataan." Noh eräs Erkka Westerlund oli Mäkisen kanssa eri mieltä, sillä hän olisi laittanut Filppulan laitaan mikäli hän ja Koivu(t) olisi pelanneet kisoissa. Toinen mahtava uhriutuminen Mäkiseltä on, kun sanoo vahingossa Filppulaa St. Louis Bluesin sentteriksi vaikka hänen piti sanoa että Martin St. Louisin sentteriksi. Tämän jälkeen kun hänelle asia korjattiin, niin Mäkinen vastasi kauniisti "Se (NHL) on sarja mistä mä en tiedä".

Tekisi mieli ottaa ylös kaikki ylimieliset ja väärät arvaukset Mäkiseltä ja kirjoittaa ne tähän. Ville Leinon ottaminen oli kyllä hauskaa, mutta jännä miten Mäkinen pystyi myöntämään että oli väärässä Leinon suhteen.

Kyllähän tossa videossa muutkin vähän kohelsi. Betsi Seppänen kritisoi Olli Jokista siitä että vuoden -97 MM-kisoissa Olli Jokisen piti olla ratkaisija mutta eipä ollut Jokinen sitä. Jokinen oli tuolloin kuitenkin 18-vuotias että todella kovat odotukset Seppäsellä oli 18-vuotiaaseen junnuun. Sama asia olisi se, että Aatu Räty valittaisiin tämän vuoden kisoihin ja hänen pitäisi ratkasta Suomelle MM-kulta. Seppänen tietää näemmä pelaajista jotain mutta Seppäsen ei kannattaisi sanoa mitään pelikirjoista kun niistä ei ymmärrä näemmä yhtään.
 

Marlboro

Jäsen
Miten mä olen missannut tämän. Kaksi aivan huikeaa hahmoa eli Mäkinen ja Solmu ottavat mittaa toisistaan. Ei siinä, ihan oikeassahan Mäkinen tuon Selänteen suhteen oli mutta olihan "Sassa, laav juu meit" taas sellanen että ei helevetti. On se näköjään aina ollut tuollainen.

Ei siinä, hauska on tuo Solmu Salminenkin kyllä kun ääni väristen ja itku kurkussa "yhyy yhyy Selänne ei oo tehny maalia yhyy".
Et sä tuota ole missannut, moneen otteeseen tuokin klippi pyörinyt jo aiemmin tässä ketjussa sinunkin taivastelemana. On muuten melko absurdia miten joku jääkiekkoselostaja herättää 51 sivun edestä keskustelua. Vuodesta toiseen samat klipit, väittelyt ja kinat täällä samoista aiheista. Mutulla veikkaisin, että ei se tuosta tyyliään muuta vaikka täällä päivittäin jauhetaan samat skebelit.
 
Viimeksi muokattu:

Antsku

Jäsen
No olihan tuossa vähän turhaa spekulaatiota DeAngelosta huhupohjalta sekä Mäkisen yritys mustamaalata miestä mm. koska ilmeisesti kannatti Trumpia vaaleissa, mutta mielestäni Kime oikaisi hienosti ettei nimenomaan tuossa itsessään ole mitään väärää (vapaa demokratia vissiin jne.).

Tämä. En tiedä miten tätä tulee viikko toisensa jälkeen kuunneltua, Mäkinen erittäin raskasta kuunneltavaa kun puhuu jostain muusta kuin jääkiekosta. Tai oikeastaan jääkiekonkin osalta ainoastaan pelillisistä asioista puhuu asiaa. Sitä miten hyvä frendi on kenenkin staran kanssa ja "namedroppailu" ei varsinaisesti jaksa kiinnostaa, toisinaan jopa tulee myötähäpeä kun toinen podcast-isäntä omaa oikeasti jonkin näköistä kokemusta lajista nimeltä jääkiekko Mäkiseen verrattuna. Hyvä asia sentään että Antti malttaa nykyisin hieman paremmin olla puhumatta Kimen päälle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Et sä tuota ole missannut, moneen otteeseen tuokin klippi pyörinyt jo aiemmin tässä ketjussa sinunkin taivastelemana
No hitto, tosiaan jo vuonna 2016 olen samalla tavalla ihmetellyt. Silloin tosin oikeasti ensimmäisen kerran tuohon törmäsin. Dementiaa kai pukkaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös