Panzerfaust kirjoitti:Hyvin on sulla politiikka hallussa. Taidat olla sekä nainen että demari.
En o demari. Kokoomuksen jäsen olen ollut joskus vuonna miekka ja nakki, mutta sitten tulin järkiini.
Panzerfaust kirjoitti:Hyvin on sulla politiikka hallussa. Taidat olla sekä nainen että demari.
Panzerfaust kirjoitti:Eikä tehnyt edes vaikeaa. Sale käyttäytyy OK, eikä puhu millään turun murteella ainakaan julkisuudessa.
Daespoo kirjoitti:Mua vituttaa vieläkin se SAK/SDP pelleily pressanvaalien yhteydessä, toivon että Heinäluoma jää kiinni jostain kissanpentuihin sekaantumisesta niin päästään siitäkin eroon.
Panzerfaust kirjoitti:Vaikka pitää myös huomata, että tosiasiassahan demarit osoitti osaavansa vaalitaktiikan kokoomusta paremmin. Varsinkin Lipponen oli valehtevine suineen suuri apu Haloselle. Niinistö oli turhan rehellinen NATO-kysymyksessä, vaikka lievensikin sitä euronatoiluillaan. Natojutut olisi pitänyt jättää pois kampanjasta ja Halonen olisi nyt ikävä muisto vain.
Daespoo kirjoitti:Kokoomus yliarvoi Suomen kansan kyvyn arvioida ehdokkaiden ja heidän tukijoiden puheita, se on se ongelma.
Daespoo kirjoitti:Kokoomus yliarvoi Suomen kansan kyvyn arvioida ehdokkaiden ja heidän tukijoiden puheita, se on se ongelma. Kokoomuksen kannattajakunta on huomattavasti sivistyneempää ja paremmin informoitua ja ehkä sen takia tuo virhe tehtiin.
Pari kuukautta vaalien jälkeen SAK ilmoitti kaikessa hiljaisuudessa jatkossa lopettavansa ehdokkaiden tukemisen presidentinvaaleissa. Toivottavasti lupaus myös pitää. Mutta kyllä nuo vaalit olivat kerrassaan ikimuistoiset:Daespoo kirjoitti:Mua vituttaa vieläkin se SAK/SDP pelleily pressanvaalien yhteydessä, toivon että Heinäluoma jää kiinni jostain kissanpentuihin sekaantumisesta niin päästään siitäkin eroon.
Maple Leaf kirjoitti:Riippumatta kenenkään naiseudesta tai demariudesta on pakko kysyä, onko Niinistö helsinkiläinen? Minä olen ainakin tähän asti luullut, että hän on varsinaissuomalainen.
Artsi kirjoitti:Yhtä lailla voisi asettaa kyseenalaiseksi Sanomakonsernin jatkuvan Kokoomus buffauksen.
Artsi kirjoitti:
kiwipilot kirjoitti:Tilaa Artsi Hesari ja vuoden päästä kysyn minkä puolueen aviisi tuo läpyskä on. Ei tarvitse olla kummoinenkaan puusilmä että huomaa Hesaria lukiessaan kuinka demareihin kallellaan se on.
mjr kirjoitti:Monissa politiikan henkilökysymyksiin, ei-taloudellisiin linjanvetoihin ja kulttuurielämään liittyvissä asioissa HS edustaa suht. vasemmistoliberaalia linjaa, mutta esim. AY-liikkeeseen se on suhtautunut järjestelmällisen negatiivisesti. Jos Suomessa olisi perinteistä liberaalia puoluetta, Hesari olisi melko luonteva äänenkannattaja sille.
DAF kirjoitti:Aatos Erkon sukutaustahan on nuorsuomalainen (jos tämä "lehden linja" halutaan nimenomaan Erkon taustoista ammentaa), joten ei kovin yllättävä linjaus. SDP-läisyys tai sen suuntainen avoin toiminta olisi tuosta taustasta yllättävämpää.
Viljuri kirjoitti:Puhumattakaan avoimesta Tarja Halosen (yök, SAK/SDP) presidenttiyden tukemisesta.