Ne, jotka hän on antanut sen jälkeen, kun Jäätteenmäki nosti tämän takkuisen kissan pöydälle. Taitaa tulla piristävä vaalikevät.SergeiK kirjoitti:Mitkä Heinäluoman kommentit?
Ne, jotka hän on antanut sen jälkeen, kun Jäätteenmäki nosti tämän takkuisen kissan pöydälle. Taitaa tulla piristävä vaalikevät.SergeiK kirjoitti:Mitkä Heinäluoman kommentit?
Eihän se kompastu niin kuin Anneli, kun sillä on tukenaan toisella puolella SAK ja toisella puolella SDP ja turvatyynynä vielä porvarihallituksen uhatessa yleislakko-kortti takataskussa.Daespoo kirjoitti:Kyllä on Heinäluoma niin vitun vastenmielinen otus että pahaa tekee, umpikiero ay-pikkunilkki. Pitää toivoa että kompastuu pahasti.
Ja ne kommentit olivat...? Edellytätkö, että minun pitäisi olla aina näppäimistön vieressä parin viikon iltapäivälehdet, Hesari ja kaikki maakuntalehdet.Designer kirjoitti:Ne, jotka hän on antanut sen jälkeen, kun Jäätteenmäki nosti tämän takkuisen kissan pöydälle.
E kirjoitti:Heinäluoma ei voi tässä pelkästään vedota nyt "höpöhöpöön". Uskottavuus alkaa kohta olla Annelin luokkaa. Petaammeko tässä nyt SDP:n alamäkeä ja porvarihallitusta "kieroilemalla" vai onko oikeasti SDP mennyt mokaamaan ja todella pahasti? Kaappiin piiloutuminen ei ole ratkaisu Eero hyvä.
SergeiK kirjoitti:Ja ne kommentit olivat...? Edellytätkö, että minun pitäisi olla aina näppäimistön vieressä parin viikon iltapäivälehdet, Hesari ja kaikki maakuntalehdet.
Anna edes vinkki, että mistä lehdestä lähtisin tätä mysteeriä selvittämään.
Olen siinä ymmärryksessä, että SDP onnistui ja nykyään pääministerinä ei ole Anneli Jäätteenmäki, vaan Matti Vanhanen.Daespoo kirjoitti:Anneli sanoi pari päivää sitten että SDP yritti saada Lipposen (tai jonkun muun) pääministeriksi kaatamalla Jäätteenmäen.
Oletin, että olet tietoinen niistä, kun kerran keskusteluun osallistuit. No mutta jos et ole niin voit aloittaa vaikka Aamulehdestä ja Hesarista, eikä kyseessä ole edes mysteeri vaan asiat on ihan selkokielellä kirjoitettuja. Myös ainakin Iltalehti on käsitellyt asiaa, mikäli sentyylinen lehti miellyttää enemmän. Jos haluat jonkinlaisen tiivistyksen niin tässä se tulee: Kaikki muut valehtelevat, vain Eero puhuu totta.SergeiK kirjoitti:Ja ne kommentit olivat...? Edellytätkö, että minun pitäisi olla aina näppäimistön vieressä parin viikon iltapäivälehdet, Hesari ja kaikki maakuntalehdet.
Anna edes vinkki, että mistä lehdestä lähtisin tätä mysteeriä selvittämään.
Iltalehti kirjoittaa myös siitä, että Heinäluoma olisi väittänyt tukeneensa Jäätteenmäkeä silloin aikanaan. Tästä en tiedä sen tarkemmin, sillä en ole noita kyseisiä numeroita (joissa tätä on setvitty tarkemmin) lukenut eikä Aamulehdestäkään asia ole silmiin osunut.Daespoo kirjoitti:Anneli sanoi pari päivää sitten että SDP yritti saada Lipposen (tai jonkun muun) pääministeriksi kaatamalla Jäätteenmäen.
Varmaan lisäpontta olettamiseesi antoi, että kysyin mitkä nuo kommentit ovat. Minullakin on usein tapana kysellä ihmisiltä kysymyksiä, joihin tiedän vastauksen. Minä kun tykkään tuhlata omaa ja muitten aikaa.Designer kirjoitti:Oletin, että olet tietoinen niistä, kun kerran keskusteluun osallistuit. .
Pidetään vaan ne kädet siellä omalla puolella vapaavalintaisissa onkaloissa. Käytetäänpä hyväksi havaitsemaasi kikkaa ja vastataan näin: Edellytätkö, että minun pitäisi olla aina selaimessa auki parin viikon iltapäivälehdet, Hesari ja kaikki maakuntalehdet jotta voin copy-pastettaa kaiken asiaan liittyvän, jotta ne, jotka eivät itse osaa/viitsi puheena olevista asioista ottaa selvää, pääsisivät edes jotenkin kärryille, kun muuten niillä on niin hirmu vaikeaa? Jotenkin nämä asiat tuntuvat kaikille muille keskusteluun osallistuville olevan selvillä.SergeiK kirjoitti:Oletko sinä amputoitu molemmista käsistä ja joudut kirjoittamaan nämä viestit nenälläsi? Muuten en oikein ymmärrä tuo noitten kiistanalaisten väitteiden copy-pastaaminen on niin hirmu vaikeaa.
Pitäisi.Designer kirjoitti:Edellytätkö, että minun pitäisi olla aina selaimessa auki parin viikon iltapäivälehdet, Hesari ja kaikki maakuntalehdet jotta voin copy-pastettaa kaiken asiaan liittyvän, jotta ne, jotka eivät itse osaa/viitsi puheena olevista asioista ottaa selvää, pääsisivät edes jotenkin kärryille, kun muuten niillä on niin hirmu vaikeaa?
SergeiK kirjoitti:Esimerkiksi kun nyt kysyn, että jos Itälän ja Korhosen väitteet ovat tosia, niin pitääkö siis meidän olettaa, että Backmannin lappua ei koskaan ollutkaan?
scholl kirjoitti:Lipponen oli demareille vain hyvä tsägä. Nyt jatkavat samaa fiaskopuheenjohtajien linjaa, jota ovat aiemmin kunnialla edustaneet esim. Pertti Paasio ja Uffe. Jotenkin on sellainen tunne, että jos vaalit eivät heidän kannaltaan pelastu jostain ihmeen kumman syystä (esim. seniilit demarit äänestävät silti heitä) niin kesällä vaihtavat johdon puoluekokouksessa.
Jäätteenmäestä oli iso henkilöjuttu vuodenvaihteen keltaisessa lehdistössä. Jutussa Jäätteenmäki kertoi rakastumisesta mieheensä mm. J.Melleriin ja juttu oli täynnä kuvia nuoresta- Jäätteenmäestä nuoruuden ystäviensä ympäröivä ynnä muuta kuvottavaa paskaa. Designer-omaisesti en muista oliko kyseessä Iltalehti- vai Sanomat. Jommankumman joku Plussa-viikon ja vuodenvaihde-extra.Tykki kirjoitti:Vai oliko juttu kerätty kasaan jonkun vanhan aineiston pohjalta?
SergeiK kirjoitti:Tässä jutussa käsiteltiin muutamalla kysymyksellä myös tuota hänen eroaan. J-Mäen pääpointti oli että koko ero oli salaliitto häntä vastaan, jonka tarkoituksena oli nostaa Paavo Lipponen pääministeriksi.
Major Julli kirjoitti:Demareiden historiasta löytyy semmoisiakin urotekoja kuin Suomen pelastaminen kommunismilta, Tannerin toimet sota-aikana ja Koiviston vastarinta Kekkosen mafiaa vastaan. Nykyään siellä on munattomia miehiä ja naisia tuuliviireinä.
Daespoo kirjoitti:Suomen pelasti kommunismilta sadat tuhannet veteraanit ase kädessä, demareilla ei sen kanssa ollut mitään tekemistä.
Daespoo kirjoitti:Suomen pelasti kommunismilta sadat tuhannet veteraanit ase kädessä, demareilla ei sen kanssa ollut mitään tekemistä.
archieG kirjoitti:No jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin oli siellä varmasti muutama demarikin ase kädessä rintamalla.