WannabeParros
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ducks, RaahenJääkiekkoKlubi
Joo kyllä Gibbyn paluu positiivinen uutinen oli, ja Perryn vois oikeastaan vaikka laittaa vaihdossa johonkin, jos vaan sitä kukaan huolii tai kenenkään katon alle mahtuu. Ei ole enää muutamaan vuoteen ollut palkkansa arvoinen... Itse olen tällä kaudella kiinnittänyt huomiota myös Vermetten mitääntekemättömään rooliin... Alkaako molemmilla jo ikä painamaan. Toisaalta kyllä tarvittaisiin sitä laituria, mutta myös nuorta tulevaisuuden sentteriä. Vermetestä ei enää ole, Kesler on täysi arvoitu eikä Getzykään tuosta enää nuorene.
Itse peli oli kyllä taas niin turhauttavaa puskemista. Viimeisen erän viimeinen puolisko pelattiin jonkun tasoisella intensiteetillä, siihen asti hiihdeltiin ja harrastettiin toivotaantoivotaan kiekkoa. Puolivillaista läpsyttelyä, ja ei laukauksia saada edes kaverin veskalle! Missä on se ilkeä ja jyräävä Ankkalauma, johon olen aikoinani ihastunut?
Itse peli oli kyllä taas niin turhauttavaa puskemista. Viimeisen erän viimeinen puolisko pelattiin jonkun tasoisella intensiteetillä, siihen asti hiihdeltiin ja harrastettiin toivotaantoivotaan kiekkoa. Puolivillaista läpsyttelyä, ja ei laukauksia saada edes kaverin veskalle! Missä on se ilkeä ja jyräävä Ankkalauma, johon olen aikoinani ihastunut?