Poliittisen mielenilmauksen voi kohdistaa valtaapitäviin esim. joka neljäs vuosi käytävillä eduskuntavaaleilla sekä netissäkin allekirjoitettavilla kansalaisaloitteilla. Tietääkseni ne ovat laillisen toiminnan piirissä.
Kummallinen kirjoitelma. Annat ymmärtää suoraan sanomatta, että perjantain mielenilmaus olisi ollut laiton. Sanos nyt suoraan itse kirjoittaen, että oliko? Minä toki tiedän vastauksen, mutta jos ihan itse laitat sen vastauksen, niin tulee ilmi minkä verran fakta informaatioita kykenit poliittiseen paririviseen laittamaan, samalla se paljastaa kivasti että keisari selittää asioita nakuna.
Huvituksella seuraa myös propagandaa, jotta jotta kyseinen mielenilmaus olisi ollut poliittinen vain toisen osapuolen kantilta ja viattomat kärsii niin, ettei pysy tuhkatkaan pesässä.
Asiaa hupaistaa sopivasti se, ettei kukaan oikeasti tästä aktiivimallista vastuussa oleva poliitikko ole kehdannut, eikä kyennyt asiaa julkisesti omalta kohdaltaan tulla turuille ja toreille puolustamaan, vaan ovat heittäneet susille omahyväisen itserakkaan "tietäjä" Vartiaisen sijaiskärsijäksi. Asiasta on maininnut julkisesti jopa itse Vartiainen. Tämmöinen hallitus ja tämmöiset "johtajat".
Vartiainen toki sitten itse paljasti joko tyhmyyksissään tai tahallaan senaatin torin haastiksessaan, mikä on se iso poliittinen kuvio tämän rutto ja kolera ryhmittymän taholta, tämän aktiivimallin ollessa vain savuverho tavallaan. Romuttaa ammattiyhdistysliikkeen vaikutusmahdollisuudet sopijaosapuolena tuhoamalla sen poliittinen vaikuttavuus. Vaarallinen ja tyhmä tie, mutta sopii hyvin tunariarmeijan yhteiskunnalliseksi visioksi idiotismissaan. Vastakkainhan tässä on kaksi koalitiota, joista toinen on kiinteä poliittinen kaverirunkkausryhmä: ek = hallitus ja duunareitten edunvalvontaelimet + demarit. tällä hetkellä ei ole epäilystäkään kumpi on vahvempi, mutta se on varmaa, että tuo polarisaatio vie turmioon väistämättä. Pk yrittäjät menee sitten lastuna laineilla paljolti siksi, ettei siellä tunnu löytyvän riittävää yhteistä analyysiä riittävän joukkovoiman kasaamiseksi vaikuttaakseen, vaan mennään käsikynkässä heihin pedofiilisesti suhtauvan ek:n kanssa (niin se aate hämärtää järjen), sääli kyllä. Asetelma, siis kannattaa tunnustaa, ettei tässä ole pelkkä työläisten poliittinen vaikuttamisen agenda, vaan paljon vahvempi politikointi Sipilän örkkiarmeijan taholta, joka on vittumainen tilanteessa, jossa ne rakenteen tietyt muutokset olisi jo korkea aika saada eteenpäin tolkullisessa muodossa sortumatta moiseen anaalipolitikointiin tämän hallituksen tapaan. Ymmärrettävää on, että ne tahot, joille tästä on etua lyhyellä tähtäimellä sen puolesta pauhaavat, mutta epäilys on, että suurempi joukko on niitä, jotka asemoivat itsensä tuohon joukkoon, ollen kuitenkin vain hyödyllisiä idiootteja ensiksi mainituille, joita varsinkin tällä palstalla saa lukea, koska eivät käsitä hevon halvattua, mihin kansalliseen konkurssiin nämä ääliöt meitä vievät. kaikessa toiminnassaan tämä valtaregiimi huutaa yhtä slogania: periferia on päämäärämme, mutta kansallinen etu se ei ole.
Loppukaneettina lainattuun lienee syytä todeta, että joltisellakin varmuudella seuraavissa eduskuntavaaleissa muutosta väistämättä näkyy. Silti kansalaisilla on laillisesti oikeus muistuttaa idiootteja järjettömyyksistä vaalikauden aikanakin laillisesti monin eri tavoin, perjantai oli yksi niistä ja varjele luoja, ettei asiat eskaloidu siihen,. että kansa pakotetaan laittomaan mielenilmaisuun näiden olmien järjettömyyden juoksun takia.