Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 040
  • 1 689
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Piti pyytää asiakasta maksamaan loppusumma kortilla niin olinkin ojentamassa sen summan lippaasta ns. ilmaisena rahana. Onneksi tajusin virheeni heti ja sain juostua kyseisen teinin kiinni ja loppu hyvin kaikki hyvin, mutta mitä vittua nyt taas aivot :D
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Piti pyytää asiakasta maksamaan loppusumma kortilla niin olinkin ojentamassa sen summan lippaasta ns. ilmaisena rahana. Onneksi tajusin virheeni heti ja sain juostua kyseisen teinin kiinni ja loppu hyvin kaikki hyvin, mutta mitä vittua nyt taas aivot :D
Mä haluun sun kassalle!!
 

444

Jäsen
Piti pyytää asiakasta maksamaan loppusumma kortilla niin olinkin ojentamassa sen summan lippaasta ns. ilmaisena rahana. Onneksi tajusin virheeni heti ja sain juostua kyseisen teinin kiinni ja loppu hyvin kaikki hyvin, mutta mitä vittua nyt taas aivot :D
Markka-aikaan kävin mäkkärissä ostoksilla, maksoin viidenkympin setelillä. Sain vaihtorahaa jotain 75 markkaa. Jäin katsomaan haavi auki vaihtorahoja. Kassasetä kysyi, että etkös sä maksanut satasen setelillä. En osannut valehdella. Annoin ylimääräiset pois, mutta sain sentään jätskin kaupan päälle rehellisyydestäni. Huono vaihtokauppa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut eka kerta kun mulle käy näin, niin pohdin, että olenko ainoa?

Käytän puhelimen herätystä usein, jos pitää muistaa jotain. Olipa se sitten muistutus siitä, että joku urheilulähetys alkaa, ruoka pitää ottaa uunista tai sauna on ollut lämpenemässä riittävän kauan.

Herätyskellona toimii Spotifyn soittolistat.

Tämä on vähän ongelma, kun joskus ajatuksissaan ei tajua, että miksi se musiikki lähtee soimaan. Nytkin jammailin tässä koneella musiikin tahtiin, enkä tajunnut yhtään, että se lähti soimaan, koska mun piti muistaa jotain. Vasta musiikin loputtua heräsin pohtimaan, että miksi se soi.

No nyt ei käynyt pahasti, kun otin ruoan pois uunista 10min myöhässä, eikä ollut helposti pilalle menevä ruoka kyseessä. Pisti vain naurattamaan, että miten nämä aivot näissä tilanteissa välillä toimii.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Koitin tossa äsken kahvilassa maksaa lähimaksulla. Ei vaan laite suostunut lukemaan korttia, mitä siinä ääneen ihmettelin.

Mä luulen, että sillä kassatyöntekijällä oli siinä pelisilmää, kun odotti hymyillen ja antoi mun itse tajuta, että ajokortillahan mä siinä yritin maksaa...
Tästä tulikin mieleen kun lampsin töihin ja piti leimata itsensä sisälle niin työnsin pankkikortin siihen. Takana sitten työkaveri totesi että tästä ei voi nostaa eikä tallettaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tästä tulikin mieleen kun lampsin töihin ja piti leimata itsensä sisälle niin työnsin pankkikortin siihen. Takana sitten työkaveri totesi että tästä ei voi nostaa eikä tallettaa.
Mä yritin kerran MasterCardilla hotellihuoneeseen. Hassua siinä oli vielä se, että naureskelin hölmöilylleni ääneen ja otin sen varsinaisen avainkortin kouraan. En meinaan päässyt silläkään sisälle. Saattoi olla priceless-ilme siinä kohtaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mä yritin kerran MasterCardilla hotellihuoneeseen. Hassua siinä oli vielä se, että naureskelin hölmöilylleni ääneen ja otin sen varsinaisen avainkortin kouraan. En meinaan päässyt silläkään sisälle. Saattoi olla priceless-ilme siinä kohtaa.
Oliko väärä kerros? Sitäkin sattuu joskus. Oltiin aikoinaan Virossa käymässä ja huideltiin vähän siellä sun täällä ja en sitten muistanut aamuyöstä että missä majatalossa sitä pitikään yöpyä. Sitten paikallinen polizai ajaa siihen paikalle että "miks sina viskata kahjutsa tervis suitsekajumaterviska kalulleb" tai jotaki vastaavaa.

Aivoni meni oikosulkuun ja pääsin eestiläiseen putkaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oliko väärä kerros?
Ei ollut. Meitä oli kolme matkassa ja oltiin kaikki eri kerroksissa. Kellään ei avain toiminut ekalla yrityksellä. Se nyt olis vielä puuttunut, että olisi mennyt väärään kerrokseen. Tosin olin tuossa vaiheessa mennyt jonkun 27 tuntia samoilla silmillä, huono lentokoneessa nukahtaja kun olen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Herätyskellona toimii Spotifyn soittolistat.

Tämä on vähän ongelma, kun joskus ajatuksissaan ei tajua, että miksi se musiikki lähtee soimaan.

Tämän tiedostan, ettei toimisi itselle. :D Retrompaan aikaan toimi kouluaamuina, että laitoin stereoni herättämään. Sieltä lähti milloin mikäkin CD soimaan, toimi kyllä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän tiedostan, ettei toimisi itselle. :D Retrompaan aikaan toimi kouluaamuina, että laitoin stereoni herättämään. Sieltä lähti milloin mikäkin CD soimaan, toimi kyllä.
Aamuherätyksenä tuo musiikki toimii kyllä, kun siinä on pääasia että herää johonkin ääneen. Muistuttava herätys on sitten ajoittain tuottanut näitä ongelmia :)
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Aamuherätyksenä tuo musiikki toimii kyllä, kun siinä on pääasia että herää johonkin ääneen. Muistuttava herätys on sitten ajoittain tuottanut näitä ongelmia :)

Joo voin kuvitella. Juuri tuo ei varmaan toimisi minulle yhtään, kun muutenkin hyräilen melkein koko ajan jotain. Tilanne jos toinen vaatii musiikkia, muistutus enemmän korvia ärsyttävää piipitystä. :D
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kaupan itsepalvelukassalla olen meinannut aika monta kertaa jo kiittää ääneen, kun se kone sanoo: "ota ostokset ja kuitti, ole hyvä".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään kaupassa, kun kävin ostoksilla:

Kassa: "Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen!"
Minä kassalla tilanteessa: "Kiitos samoin!"

Eipä hävettänyt...
Nämä tulee jotenkin automaattisesti suusta. Et ole varmasti ainoa, joka vastaa noin tuohon kysymykseen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Piti pyytää asiakasta maksamaan loppusumma kortilla niin olinkin ojentamassa sen summan lippaasta ns. ilmaisena rahana. Onneksi tajusin virheeni heti ja sain juostua kyseisen teinin kiinni ja loppu hyvin kaikki hyvin, mutta mitä vittua nyt taas aivot :D

Oot nopee. Itsellä joskus käyny töissä kun hylsyleikkurilla olen saanut niin piti sahaa 1050 cm leveitä niin sahasin 1005 leveitä. Sitten ihmettelin koneella että miks nää on lyhyitä kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Tänään kaupassa, kun kävin ostoksilla:

Kassa: "Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen!"
Minä kassalla tilanteessa: "Kiitos samoin!"

Eipä hävettänyt...
Perjantaina hain nuorimmaista hoidosta niin hoitotäti toivottelen hyvää viikonloppua ja sekä hyvää isänpäivää. Aivot oli jo kehittänyt vastauksen …kiitos samoin mutta onneksi nopea korjausliike ja suusta pääsikin kuitenkin hyvää viikonloppua.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Perjantaina hain nuorimmaista hoidosta niin hoitotäti toivottelen hyvää viikonloppua ja sekä hyvää isänpäivää. Aivot oli jo kehittänyt vastauksen …kiitos samoin mutta onneksi nopea korjausliike ja suusta pääsikin kuitenkin hyvää viikonloppua.
Joo no meitsi ei tässä onnistunut, ei nimittäin käynyt korjausliike edes mielessä :D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tästä on hetken aikaa, mutta kun itsepalvelukassoista on puhuttu niin voisi pari tällaista juttua kertoa missä aivot eivät taas suostuneet toimimaan.

Yksi oli se kun kiroilin S-ryhmän liikkeissä olevia kassoja ja niiden hirvittävää meteliä kun se laite puhuu. Sain kuulla että sen äänen saa pois joten seuraavalla kerralla näpyttelin äänen pois. Lopputuloksena koko ostostapahtuma meni päin helvettiä kun ääni ei ollutkaan kertomassa mitä pitää tehdä. Sen verran usein olen noita kuunnellut että nykyään sitten olen alkanut toistamaan ääneen sitä mitä ne kertovat oikeassa rytmissä.

Toinen tämmöinen oli kun jossain K-Citymarketissa käytin itsepalvelukassaa. Niissähän on portit ja kuittia pitää vilauttaa jos meinaa päästä ulos. Olin siinä onnistunut saamaan ostokset pakattua ja maksettua. Sitten muistan että kuitti pitää ottaa talteen joten käteni nappaa kuitin ja pistää sen samantien roskikseen. Siinä sitten katselin hetken eteeni ja mietin että nyt ei mennyt asiat taas ihan niinkuin piti. Onneksi anova katse paikalla ollutta Keskon työntekijää kohti sai hänet huomaamaan tilanteeni ja uusi kuitti printattiin sitten ja pääsin ulos.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Toinen tämmöinen oli kun jossain K-Citymarketissa käytin itsepalvelukassaa. Niissähän on portit ja kuittia pitää vilauttaa jos meinaa päästä ulos. Olin siinä onnistunut saamaan ostokset pakattua ja maksettua. Sitten muistan että kuitti pitää ottaa talteen joten käteni nappaa kuitin ja pistää sen samantien roskikseen. Siinä sitten katselin hetken eteeni ja mietin että nyt ei mennyt asiat taas ihan niinkuin piti. Onneksi anova katse paikalla ollutta Keskon työntekijää kohti sai hänet huomaamaan tilanteeni ja uusi kuitti printattiin sitten ja pääsin ulos.

Tämä kävi itselle viime kesänä. Keskon kaupoissa ei jostain syystä ole tullut käytettyä itsepalvelukassoja ja turistireissullani Savonlinnassa en tiennyt tällaisesta. Totesin kuitenkin ajan olleen vielä niin hiljainen, että ujutin käteni roskikseen ja mukaani tarttui heti oma kuittini. Kukaan ei (muka) huomannut.

Usein jossain Salessa olen se ulko-ovella hidasteleva, joka haluaa kuitenkin heipat sanoa kaupan työntekijälle, kun en kassalla ole asioinut. :D
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Pudotinpa sitten avaimeni roskalaatikkoon kun roskia olin viemässä. "Onneksi" kyseessä oli kartonginkeräykseen tarkoitettu loota,niin tonkiminen oli siedettävää. Ja miksi näin kävi niin oma varustus oli t-paita, sortsit ilman taskuja ja kengät. Avaimet on tästä lähin taskussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös