Nonnih - eilen saapui lopulta tuo odotettu kirje pankilta - eihän tuohon mennytkään kuin puolitoista viikkoa!Niinpä...
Helpommin sanottu kuin tehty, kun mulla ryöstäytyi homma vähän käsistä ja juutuin lopulta kombinaatioon, joka ei kuitenkaan ole oikea. Nyt on vitsit sen verta vähissä, että tilasin pankilta kopion käyttäjätunnuksestani ja odottelen sen saapumista - onpahan sitten taas mustaa valkoisella, kun entiset paperit ovat jo aikaa sitten hävitetyt.
Ehkä tän ketjun kamaa tämäkin, mutta kun näen vaikka tällaisia otsikoita jossain, niin ei mulla ekana mieleen tule, että siinä on lainaus jonkun brittiläisen televisioyhtiön uutisesta
BBC: Venäjän poliisi ongelmissa
Ehkä tän ketjun kamaa tämäkin, mutta kun näen vaikka tällaisia otsikoita jossain, niin ei mulla ekana mieleen tule, että siinä on lainaus jonkun brittiläisen televisioyhtiön uutisesta
BBC: Venäjän poliisi ongelmissa
Meikäläinen taas on useammankin kortin yrittänyt bussissa maksaa S-kortilla. No ehkä tuo vielä joskus onnistuukin.Koitin tossa äsken kahvilassa maksaa lähimaksulla. Ei vaan laite suostunut lukemaan korttia, mitä siinä ääneen ihmettelin.
Mä luulen, että sillä kassatyöntekijällä oli siinä pelisilmää, kun odotti hymyillen ja antoi mun itse tajuta, että ajokortillahan mä siinä yritin maksaa...
Yritin hallilla lauantaina maksaa kausikortilla oluen. Onneksi kaksi yritystä riitti, että tajusin vaihtaa pankkikorttiin. Ei saisi olla liikaa tunteiden vietävänä.Koitin tossa äsken kahvilassa maksaa lähimaksulla. Ei vaan laite suostunut lukemaan korttia, mitä siinä ääneen ihmettelin.
Mä luulen, että sillä kassatyöntekijällä oli siinä pelisilmää, kun odotti hymyillen ja antoi mun itse tajuta, että ajokortillahan mä siinä yritin maksaa...
Tuon pitäisi jo ensi vuonna(?) onnistua, ainakin HSL sellaista uhkaili. Siis jos S-kortissasi on siru.Meikäläinen taas on useammankin kortin yrittänyt bussissa maksaa S-kortilla. No ehkä tuo vielä joskus onnistuukin.
Toivottavasti siitä saa bonusta. Matkustajamääräthän siinä tapauksessa räjähtävät kasvuun.Tuon pitäisi jo ensi vuonna(?) onnistua, ainakin HSL sellaista uhkaili. Siis jos S-kortissasi on siru.
Minulla on ollut jo pitkään tapana selailla nettiä tabletilla ja mm. kirjoitella sen avulla tänne Jatkoaikaan. Tekstien suurentaminen tarvittaessa käy kätevästi kahdella sormella, jos esim. jokin kuvateksti on kirjoitettu minulle liian pienellä.
Noh, tänään lenkiltä aamulla tullessani otin myös eiliset mainokset postilaatikosta ja lueskelin niitä tultuani kotiin. Jonkin Tokmannin lehtisen mainoksen teksti oli niin pienellä, etten oikein erottanut sitä, joten rupesin tomerasti vetelemään kahdella sormella tekstiä isommalle, kunnes huomasin, mitä olin tekemässä.
...
Et ole ainoa... ikävä kyllä...Muutamaa lehteä etsin lipastosta, mutta uppouduin katselemaan 90 luvun valokuvia milloin mistäkin riennoista ja kahteen otteeseen yritin suurentaa kuvaa etu ja keskisormella. Ei onnistunut.
"The Pukee residence, the lady of the house speaking."Vanha juttu jo, mutta tepsin kotipeleissä oli yhdessä vaiheessa aina pelikatkoilla äänessä Aili niminen mimmi. Neidin ollessa äänessä screenillä luki, Ailin pukee ja jonkun vaate firman logo. Jostain syystä aivoni päättivät että neidin nimi on Ailin Pukee. Olisihan tuo ollut aika ranskalainen nimi mutta ei kuitenkaan.
Kiitos vaan, nyt se ääni jäi soimaan päähän."The Pukee residence, the lady of the house speaking."
Mä haluun sun kassalle!!Piti pyytää asiakasta maksamaan loppusumma kortilla niin olinkin ojentamassa sen summan lippaasta ns. ilmaisena rahana. Onneksi tajusin virheeni heti ja sain juostua kyseisen teinin kiinni ja loppu hyvin kaikki hyvin, mutta mitä vittua nyt taas aivot :D
Jos tekisin tuon mokan sun kohalla, ottaisit rahat ja juoksisit, i assume!!Mä haluun sun kassalle!!