Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 392 771
  • 1 683

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Unohdin nettipankin käyttäjätunnukseni...
Minä olen unohtanut käyttäjätunnuksen kolme kertaa ja jokaisella kerroilla se palasi mieleen kun hetkeen asiaa ajatellut. Jos sinullekin vain jostain alitajunnasta tulee oikea vastaus kun lakkaat "puristamasta mailaa".
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä olen unohtanut käyttäjätunnuksen kolme kertaa ja jokaisella kerroilla se palasi mieleen kun hetkeen asiaa ajatellut. Jos sinullekin vain jostain alitajunnasta tulee oikea vastaus kun lakkaat "puristamasta mailaa".
Niinpä...
Helpommin sanottu kuin tehty, kun mulla ryöstäytyi homma vähän käsistä ja juutuin lopulta kombinaatioon, joka ei kuitenkaan ole oikea. Nyt on vitsit sen verta vähissä, että tilasin pankilta kopion käyttäjätunnuksestani ja odottelen sen saapumista - onpahan sitten taas mustaa valkoisella, kun entiset paperit ovat jo aikaa sitten hävitetyt.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kiitän neuvoistasi, mutta kun olen eri pankin asiakas, noi ei näytä menevän ihan yksi-yhteen...
Laita vaikka googleen hakusanaksi, mistä näkee (pankkisi mobiilisovellus) käyttäjätunnuksen. Tuolla ainakin löytyi tieto siitä, miten näkee s-mobiilista s-pankin käyttäjätunnus.
 

hege

Jäsen
Tuli aiheutettua hämmennystä himassa, menin nyt saunan jälkeen ulos mutta ennen oven avausta löin hälyt päälle ja vasta sitten ovi auki... no siinä sitten pyyhe päällä hälyttimen ulvontaa ihmetellen etsimään avainta tai puhelinta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Niinpä...
Helpommin sanottu kuin tehty, kun mulla ryöstäytyi homma vähän käsistä ja juutuin lopulta kombinaatioon, joka ei kuitenkaan ole oikea. Nyt on vitsit sen verta vähissä, että tilasin pankilta kopion käyttäjätunnuksestani ja odottelen sen saapumista - onpahan sitten taas mustaa valkoisella, kun entiset paperit ovat jo aikaa sitten hävitetyt.
Nonnih - eilen saapui lopulta tuo odotettu kirje pankilta - eihän tuohon mennytkään kuin puolitoista viikkoa!
Olin kyllä utelias näkemään unohtamani käyttäjätunnuksen, kun se oikea ei ollut putkahtanut mieleeni missään vaiheessa tässä odotusaikana. Noh, ei siinä mun "parhaassa arvauksessa" ollut lopulta kuin kaksi yksittäistä numeroa silmällä pielessä, toki yksikin olisi riittänyt.
Pikkuisen viiksetti, kun vaimon kanssa tuosta keskusteltiin ja hän totesi, että meillähän on vain kolme viimeistä eri numeroita eli viisi ensimmäistä ihan yksi-yhteen, joissa nuo minun väärät luvut olivat...
Niinpä... veitsi kääntyi vielä kerran hitaasti ja kivuliaasti...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lähdin äsken olohuoneesta keittiöön. Kädessäni lasi, lautanen ja lautasen päällä mun känny. Lasin laitoin ihan oikein tiskikoneeseen kuten pitikin. Lautanen oli sen sijaan lähteä kännykkä päällään mun kanssa yläkertaan. Heti kun sammutin keittiön valot, tajusin "mihin vittuun mä oon kuskaamassa tätä lautasta" :D
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ehkä tän ketjun kamaa tämäkin, mutta kun näen vaikka tällaisia otsikoita jossain, niin ei mulla ekana mieleen tule, että siinä on lainaus jonkun brittiläisen televisioyhtiön uutisesta

BBC: Venäjän poliisi ongelmissa​

 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Ehkä tän ketjun kamaa tämäkin, mutta kun näen vaikka tällaisia otsikoita jossain, niin ei mulla ekana mieleen tule, että siinä on lainaus jonkun brittiläisen televisioyhtiön uutisesta

BBC: Venäjän poliisi ongelmissa​


Freudilla olisi tähän varmaan kommentti/diagnoosi.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ehkä tän ketjun kamaa tämäkin, mutta kun näen vaikka tällaisia otsikoita jossain, niin ei mulla ekana mieleen tule, että siinä on lainaus jonkun brittiläisen televisioyhtiön uutisesta

BBC: Venäjän poliisi ongelmissa​


Itsellä taas aivot jätti pari kertaa lukematta r-kirjaimen otsikosta. Flunssan piikkiin, mutta pari kertaa se piti uudelleen lukea. Arvaatte varmaan mitä r-kirjainta aivoni eivät suostuneet lukemaan?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Koitin tossa äsken kahvilassa maksaa lähimaksulla. Ei vaan laite suostunut lukemaan korttia, mitä siinä ääneen ihmettelin.

Mä luulen, että sillä kassatyöntekijällä oli siinä pelisilmää, kun odotti hymyillen ja antoi mun itse tajuta, että ajokortillahan mä siinä yritin maksaa...
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Koitin tossa äsken kahvilassa maksaa lähimaksulla. Ei vaan laite suostunut lukemaan korttia, mitä siinä ääneen ihmettelin.

Mä luulen, että sillä kassatyöntekijällä oli siinä pelisilmää, kun odotti hymyillen ja antoi mun itse tajuta, että ajokortillahan mä siinä yritin maksaa...
Meikäläinen taas on useammankin kortin yrittänyt bussissa maksaa S-kortilla. No ehkä tuo vielä joskus onnistuukin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koitin tossa äsken kahvilassa maksaa lähimaksulla. Ei vaan laite suostunut lukemaan korttia, mitä siinä ääneen ihmettelin.

Mä luulen, että sillä kassatyöntekijällä oli siinä pelisilmää, kun odotti hymyillen ja antoi mun itse tajuta, että ajokortillahan mä siinä yritin maksaa...
Yritin hallilla lauantaina maksaa kausikortilla oluen. Onneksi kaksi yritystä riitti, että tajusin vaihtaa pankkikorttiin. Ei saisi olla liikaa tunteiden vietävänä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Muutamaa lehteä etsin lipastosta, mutta uppouduin katselemaan 90 luvun valokuvia milloin mistäkin riennoista ja kahteen otteeseen yritin suurentaa kuvaa etu ja keskisormella. Ei onnistunut.
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Ostin pari vuotta sitten Mobile Outfittersiltä (pisteet mm. Triplassa ja Isossa Omenassa) suojakalvon puhelimeeni. Elinikäinen takuu irtoamiseen, naarmuntumiseen ym.

No se alkoi repsottamaan, niin ennen vaihtoa piirtelin kynnellä vähän naarmuja siihen pintaan. Halusin sitten jakaa taiteellisesti korkeatasoisen tuotokseni kavereiden haippirinkiin.

Otin näytöstä screenshotin. Juuri ennen kuin olisin painanut ”lähetä” -nappia tajusin, että eihän se siinä screenshotissa näy.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Kesämökkiä laitettiin talvikuntoon ja vesi tule järvestä pumpulla sisään. Piti sitten letku tyhjentää ettei jäädy ja halkea talvella. Putki irti pumpusta ja keittiöön puhaltamaan hanaan. Naama punaisena puhkun ja meinaa taju lähteä eikä mitään tapahdu. Tulee sitten veli paikalle ja kysyy että kannattaisiko hanan olla auki? Kyllä oli voittajaolo.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulla on ollut jo pitkään tapana selailla nettiä tabletilla ja mm. kirjoitella sen avulla tänne Jatkoaikaan. Tekstien suurentaminen tarvittaessa käy kätevästi kahdella sormella, jos esim. jokin kuvateksti on kirjoitettu minulle liian pienellä.
Noh, tänään lenkiltä aamulla tullessani otin myös eiliset mainokset postilaatikosta ja lueskelin niitä tultuani kotiin. Jonkin Tokmannin lehtisen mainoksen teksti oli niin pienellä, etten oikein erottanut sitä, joten rupesin tomerasti vetelemään kahdella sormella tekstiä isommalle, kunnes huomasin, mitä olin tekemässä.
...
Muutamaa lehteä etsin lipastosta, mutta uppouduin katselemaan 90 luvun valokuvia milloin mistäkin riennoista ja kahteen otteeseen yritin suurentaa kuvaa etu ja keskisormella. Ei onnistunut.
Et ole ainoa... ikävä kyllä...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole näin tyhmää tunnetta ollut pitkään aikaan... Onneksi tapahtuma itsessään oli harmiton ja pisti vain naurattamaan.

Otin jääkaapista juomatölkin ja huomasin tölkin hajonneen sen verran, ettei siitä oikein pysty juomaan. Järkevämpää siis ottaa lasi ja kaataa juoma siihen.

Noh, otin kaapista lasin, joka näyttää käytännössä identtiseltä riippumatta siitä onko pohja ylös vai alas suunnattu. Kämpässä varsin vähän valaistusta, mutta oletan lasin olevan pohja alaspäin, kun lähden juomaa kaatamaan. Arvaattekin varmaan loput?

Ainakin sekunnin ajan ihmettelen, että mitä helvettiä tapahtuu, kun juoma ei mene sinne lasiin vaan valuu ohi. Sitten tajusin.

Harvoin tuollaista sotkua tulee siivottua nauraen, mutta nyt kävi näin.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Vanha juttu jo, mutta tepsin kotipeleissä oli yhdessä vaiheessa aina pelikatkoilla äänessä Aili niminen mimmi. Neidin ollessa äänessä screenillä luki, Ailin pukee ja jonkun vaate firman logo. Jostain syystä aivoni päättivät että neidin nimi on Ailin Pukee. Olisihan tuo ollut aika ranskalainen nimi mutta ei kuitenkaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Vanha juttu jo, mutta tepsin kotipeleissä oli yhdessä vaiheessa aina pelikatkoilla äänessä Aili niminen mimmi. Neidin ollessa äänessä screenillä luki, Ailin pukee ja jonkun vaate firman logo. Jostain syystä aivoni päättivät että neidin nimi on Ailin Pukee. Olisihan tuo ollut aika ranskalainen nimi mutta ei kuitenkaan.
"The Pukee residence, the lady of the house speaking."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös