Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 304
  • 1 689

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oon ottanu jokusen vähän normia äreemmän kaljan. Rakas vaimoni siamaillu vähän viintä. Ollaan oltu jo pitkään yhressä, 10v. naimisissa. Se kysyy multa että jos olsin sinkku niin mimmosia naisia kattelisin ja mikkä olis ihan nounou. Mää sanoin sille että tykkään lyhyttukkasista blondeista. Ja että en tykkää yhtään tatuoinneista naisilla, mutta hillityt lävistykset on seksikkäitä. Se oli hetken hiljaa ja totes vaan että "mmm, njaaa..."

Se on punapää jolla on pualipitkät hiukset ja varmaan 20 tatskaa. Ei lävistyksiä, jos korviksia ei lasketa.
...
Nyt kyllä kaivoit ihan tahallasi verta nenästä... Sulla on joku perverssi mielihalu kokeilla rajojasi... ja kärsiä sitte seuraukset!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin... Minä en sitten yhtään tykkää että miehillä on pitkä kokoparta....
Mutta kuinka ollakaan miehelläni on ollut kokoparta niin kauan kun ollaan oltu yhdessä. Kai se rakkaus on sitten kumma juttu. Pistää tykkäämään asioista joista ei pidä.
Mutta joo, tsemppiä vaimon kanssa. Kyllä hän varmaan tajuaa että juuri hän punapäänä tatuoituna on sinun naisesi. Nyt ja tulevaisuudessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimo suuttu sitte oikeesti... Se on tää päivä vedettävä parasta Jussia mitä löytyy...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Samoin. Perseraiskattu olo...
Johnny ja kiltteys... Nöööy....
Mie ihan oikeasti olen muuttunut mies. Olen sukeltanut itsetutkiskelun syövereihin ja tajunnut, että mikään määrä vittuilua ei saa idiootteja muuttumaan ei-idiooteiksi. Olen huutanut tuuleen, kussut vastatuuleen, kuvitellut että kärkevillä ja ironisilla kommenteilla saisin tolvanat toipumaan. Vaan ei. Mikäli ihmisessä asuu myötäsyntyinen typeryys, niin ei se siitä eheydy. Otan nyt kaikkien hölmöyden vastaan hyväntahtoisesti hymähtäen. Ajattelen, että tätähän tilasitte.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Aloin tossa ääneen ilakoimaan, et Hoosiannahan on muka joku nainen, mutta siinä laulussahan lauletaankin, että "Hoosianna, Daavidin poika".

Vaimo hirnui aikansa ja valisti sitten, että se Hoosianna on vaan joku uskonnollinen huudahdus, eikä viittaa siihen Daavidin poikaan...

Kai mä sen tiesin, mutta hetken luulin oivaltaneeni jotain käänteentekevää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aloin tossa ääneen ilakoimaan, et Hoosiannahan on muka joku nainen, mutta siinä laulussahan lauletaankin, että "Hoosianna, Daavidin poika".

Vaimo hirnui aikansa ja valisti sitten, että se Hoosianna on vaan joku uskonnollinen huudahdus, eikä viittaa siihen Daavidin poikaan...

Kai mä sen tiesin, mutta hetken luulin oivaltaneeni jotain käänteentekevää.
Huusikohan Daavidin pojan mujja Hoosiannaa sängyssä...?

*Badummmm... Tssshhh*
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Autolla ajelin yhdestä tutusta risteyksestä josta viikottain tulee ajettua. Huomasin itseni vasemmalta puolelta risteystä lähestyvän toisen auton ja ihmettelin miksei se hidasta kun minulla on etuajo-oikeus PRKL!. Ajoin sitten itse myös risteysalueelle lähelle toisen auton ajolinjaa ja annoin torven soida "kun kehtasi kiilata". Käännyin samaan suuntaan kuin tämä auto jatkoi ja heti kun olin kääntynyt, lamppu lopulta syttyi "ei vittu, se kolmiohan oli MINULLE!"

Kyllä hävetti ja piti nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. Ja jäädä himmailemaan alinopeudella niin että toinen auto katosi näköpiiristä. Eipä ole koskaan vastaavaa blackoutia liikenteessä tullut ja toivottavasti ei tulekaan. Ei tuossa nyt onneksi mitään läheltäpiti -tilannetta ollut kun tulee liikennettä seurattua myös silloin kun on (luulee olevansa) etuajo-oikeutettu, mutta muuten huolestuttava ajatuskatkos.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kahvia keittämässä, osa 25. AeroPress on tosi kiva vehje. Simppeli käyttää ja hyvää sumppia saa sillä aikaiseksi. Hiukan siitä tulee näin talvisin hötäleitä ympäristöön, kun ne purut ovat jauhamisen jäljiltä hiukan sähköisiä. Niinpä kaadan ne putkiloon lavuaarin päällä siivouksen helpottamiseksi. Tänään sitä pikkupölyä tuli aavistuksen enemmän lavuaarin pohjalle kuin normaalisti. Hetken asiaa ihmeteltyäni hoksasin, että koko lasti on lavuaarissa putken sijaan. Eka ajatus oli, että olin kaatanut sen apusuppilon ohi syystä tai toisesta. Tarkempi analyysi kuitenkin kertoi, etten muistanut laittaa sitä mäntäosaa kiinni putkiosaan. Kaksi osaa, yksi liikaa mun aivoille tänä aamuna.

Eilisillalla oli tuskin osuutta asiaan. Toisella kertaa onnistuin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Katselen tässä KooKoo-Tappara-matsia vähän jälkijunassa. Pari peliä hyvin yhteen pelannut Davidsson ketju pyöritti peliä pitkään KooKoon päässä, kunnes KooKoo pääsi kiekkoon ja heitti pitkän. Mietin sitten, että nythän on mukava nähdä samaa ketjua heti perään lisää, kun eihän pitkän jälkeen saa vaihtaa. Hetki meni ihmetellessä, kun hyökkäyspään aloitukseen luistelikin kultakypärä Lehterä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Yleensä laitan aina, kun lähden kävelylenkille, niin jo kämpissäni musiikin soimaan SPOTIFY:sta. No tänään, kun kävin kävelylenkillä, niin kerkesin kävellä noin 5 minuuttia ja aloin sitten ihmettelemään, että miksi kuulokkeistani ei kuullu musiikkia. No en ollut laittanut musiikkia soimaan SPOTIFY:sta. Aivoni vissiin liian tottuneet tuohon, että laitan sen musiikin soimaan jo kämpissäni.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Emäntä tekee täällä kotona etätöitä ja pitää ruoka- ja kahvipaussit kanssani, luonnollisesti...
Tänään iltapäivän kahvitauolla hän tuli kanssani hakemaan kahvia, kun minä jotenkin jossain ihmeen mielenhäiriössä meni läppäämään häntä takamukselle ja hönkäisin: "Hyvä perse!"
(Meillä ei normaalisti käytetä tuollaista kieltä, vaikka kirosanoja voikin joskus lipsahdella - lähinnä minulta)

Vaimoni loi minuun sellaisen väsyneen mutta kärsivällisen katseen kuin äiti luo jälkikasvuunsa, kun tämä on pöljyyttään tehnyt taas jotain ihan älytöntä...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Emäntä tekee täällä kotona etätöitä ja pitää ruoka- ja kahvipaussit kanssani, luonnollisesti...
Tänään iltapäivän kahvitauolla hän tuli kanssani hakemaan kahvia, kun minä jotenkin jossain ihmeen mielenhäiriössä meni läppäämään häntä takamukselle ja hönkäisin: "Hyvä perse!"
(Meillä ei normaalisti käytetä tuollaista kieltä, vaikka kirosanoja voikin joskus lipsahdella - lähinnä minulta)

Vaimoni loi minuun sellaisen väsyneen mutta kärsivällisen katseen kuin äiti luo jälkikasvuunsa, kun tämä on pöljyyttään tehnyt taas jotain ihan älytöntä...
Saattoi silti olla hyvillään. Että vielä tuo tykkää, vaikka vähän höpsöjä juttelee kesken työpäivän.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näköjään taas mulla asiaa tähän ketjuun...

Nimittäin, tein tuossa äsken ison kattilallisen Paholaisen hilloa ja panin sinne sitruunan kuorta ja puolikkaan sitruunan mehun. Siinä sitten pilkoin tuon pinnaltaan raastetun ja puristetun sitruunanpuolikkaan kompostiin heitettäväksi - meillä käytetään näin talvisin bokashi-kompostointia, johon on hyvä pilkkoa kaikki biojäte aika pieneksi.
Kun olin saanut pilkottua tuon mainitun puolikkaan, heitin sen sitten tyytyväisenä suoraan kattilaan, en biojäteastiaan, joka oli myös siinä käden ulottuvilla. Noh, eikaitsiinä - asian teki hieman haastavammaksi se, että laitoin tuonne kattilaan juuri ennen sitruunaa pieneksi pilkotun keltaisen paprikan - vähän väriksi, nääs...
Olikin sitten toooosi hauskaa yrittää erottaa ja poimia kattilasta kaikki sitruunanpalaset... tuskin onnistuin, mutta enimmät nyt kuitenkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös