Ptyh!!Mutta mitäs jos aivan alkuun on itse tehnyt pullat ja seuraavana päivänä lämmittää niitä mikrossa. @WarWas kerros ny hei.
Ptyh!!Mutta mitäs jos aivan alkuun on itse tehnyt pullat ja seuraavana päivänä lämmittää niitä mikrossa. @WarWas kerros ny hei.
Hellsinki Metal Festivalin viimeiset kiinnitykset ja näiden myötä ohjelma valmis:
Meshuggah, Abbath performs Immortal, Emmure, Soen, Gutalax, Crown Shift, Barathrum, Wolfheart ja Deathchain.
Ei liene ihan sattumaa, että aivot käänsivät tuohon paikalle Taylor Swiftin, vaikka ei minkään järjen mukaan joukkoon kuulukaan. Ainakin uutisissa ollut jälleen kohtalaisen paljon esillä.Ensimmäisellä vilkaisulla luulin, että Taylor Swift on tulossa Hellsinki Metal Festivaleille. Neljännessekunnin kesti ennen kuin aivot totesivat sen aika epätodennäköiseksi kiinnitykseksi. Olikin joku Crown Shift.
Nämä on aina niitä hetkiä, kun jotenkin nolottaa, että ei kai kukaan nähnyt mitä kirjoitin tai tuo toinen esimerkki, että jessus, kun joku olisi tiennyt, miten sekoilin nimien kanssa.Yksi aina silloin tällöin toistuva aivopieru on se, että kirjoitan jonkun sivuston hakukenttään ensimmäiseksi sivuston nimen. Etenkin, jos on mennyt sinne jonkun linkin tai sivuhistorian kautta. Esimerkiksi kun on aikomuksena etsiä Tiketistä jotain lippua, kirjoitan hakukenttään "tiketti".
Asiaan liittymättä (tai tiedä sitten teinkö tuon lippua hankkiessani) eilen Von Hertzen Brothersin keikalla veljekset puhuivat isästään Hassesta, joka oli paikalla yleisössä. Ehdin hetken miettiä, että miten en aiemmin ole tullut ajatelleeksi, että niillä on myös tuollainen linkki Kingston Walliin Sami Kuoppamäen lisäksi. Niin, Hasse von Hertzen ja Hasse Walli eivät taida sittenkään olla sama henkilö.
Sitten kun kirjoittaa oman Jatkoajan nimimerkin työsähköpostinsa käyttäjäkenttään niin saa tosissaan miettiä, että ei kai kukaan nähnyt.
Tästä tuli mieleen, kun mulla kävi samat joskus muistaakseni 6-vuotiaana, kun olin ensimmäisiä kertoja junnujoukkueen harjoituksissa. Ehkä vähän jännitystä pohjilla, ja kun sitten suojien kanssa lähdin jäälle, enkä pysynyt pystyssä, niin itkuhan siinä tuli. Muistan ajatelleeni, että en vain osaa enää luistella, kun en ymmärtänyt miksi en pysynyt pystyssä.Tuli käytyä kundin kanssa ulkojäillä ja täynnä intoa sitten tietenkin jäälle lumelta, no olisi ehkä kannattanut ottaa skrinnareista teräsuojat kuitenkin pois kun niiden kanssa homma ei ihan sulavasti skulannut. Puolustukseksi pitää sanoa, että yleensä ei ole suojia ollut mukana ja sattuu tuota kai ns. paremmissakin piireissä.
Onneksi tuli sulavat lipat vedettyä.
Tästä tuli mieleen, kun mulla kävi samat joskus muistaakseni 6-vuotiaana, kun olin ensimmäisiä kertoja junnujoukkueen harjoituksissa. Ehkä vähän jännitystä pohjilla, ja kun sitten suojien kanssa lähdin jäälle, enkä pysynyt pystyssä, niin itkuhan siinä tuli. Muistan ajatelleeni, että en vain osaa enää luistella, kun en ymmärtänyt miksi en pysynyt pystyssä.
Sen verran ikuiset traumat siitä jäi, että joka kerta siitä lähtien olen tuplavarmistanut, että suojat on otettu pois, ennen kuin astun jäälle.
Tämä on vielä pientä. Mä oon muutaman kerran laittanut väärän levyn päälle ja ihmetellyt kun vesi ei ala kiehumaan. Pahimmillaan olen laittanut pastat kattilaan huomaamatta että vesi on edelleen ihan kylmää.Laitoin tänään päälle hellan, vaikka sen päällä olevassa kattilassa ei ollut vettä.
Ton takia liedellä ei saa olla ikinä mitään palavaa materiaalia. Alakerrassa koko kämppä tuhoutus pari vuotta sitten kun liedellä oli kakkukupu. Mun kämppä täyttys kans savusta aika nopeaan.Tämä on vielä pientä. Mä oon muutaman kerran laittanut väärän levyn päälle ja ihmetellyt kun vesi ei ala kiehumaan. Pahimmillaan olen laittanut pastat kattilaan huomaamatta että vesi on edelleen ihan kylmää.
Joo, itselle on ollut aina päivänselvää, että lieden päälle ei laiteta mitään mikä voi syttyä palamaan. Ihmettelen kovasti, kun kaverit jättävät kaikenlaista tavaraa liedelle ja monet myös polttavat siinä pilalle esimerkiksi muovisia kauhoja yms. ruoanlaittovälineitä.Ton takia liedellä ei saa olla ikinä mitään palavaa materiaalia. Alakerrassa koko kämppä tuhoutus pari vuotta sitten kun liedellä oli kakkukupu. Mun kämppä täyttys kans savusta aika nopeaan.
Länsirannikon miäs ei ees tunnista omaa murretta :DOlen lukenut, että @Kylnäio on KynäIO. Ihmettelin, että mikä tekoälyjuttu. Kunnes hokasin, kyl näi o.
Aivot luki eri tavalla heh.. kyl mää oo kohno mää sano.Länsirannikon miäs ei ees tunnista omaa murretta :D
Oot liikaa leikkiny Rauman giälen kans.Aivot luki eri tavalla heh.. kyl mää oo kohno mää sano.
Sehän olisikin ollut jännä, kun olisit vielä laittanut sen mikron päälle.Ostin coca cola tölkin ja laitoin sen jääkaappiin. No nyt kun koitin etsiä sitä niin eipä löydy mistään.
No mikrossahan se sitten oli eikä jääkaapissa. Mitä helvettiä? Olen aivan varma että laitoin sen jääkaappiin.
No sehän tästä olisi vielä puuttunutkinSehän olisikin ollut jännä, kun olisit vielä laittanut sen mikron päälle.