Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 939
  • 1 652

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Poikkesin töistä tullessa kaupassa, kun muistin, että talouspaperi oli lopussa. Paperihyllyllä huomasin, että sellainen iso paali oli hyvässä tarjouksessa. No otetaas sellainen, kyllähän sitä paperia menee.

Kotiin tultuani sitten mietin, että mihis tämmösen paalin nyt saa tungettua, kun ei hirveesti hukkatilaa ole missään. Keksin, että makkarin yläkaappiin sen vois saada mahtumaan.

Joko arvaat mitä löysin, kun kiipesin sinne makkarin yläkaapille?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Poikkesin töistä tullessa kaupassa, kun muistin, että talouspaperi oli lopussa. Paperihyllyllä huomasin, että sellainen iso paali oli hyvässä tarjouksessa. No otetaas sellainen, kyllähän sitä paperia menee.

Kotiin tultuani sitten mietin, että mihis tämmösen paalin nyt saa tungettua, kun ei hirveesti hukkatilaa ole missään. Keksin, että makkarin yläkaappiin sen vois saada mahtumaan.

Joko arvaat mitä löysin, kun kiipesin sinne makkarin yläkaapille?
No ainakin nyt on tarpeeksi talouspaperia, joten ei tarvitse hetkeen ostaa lisää! (Ellei sitten aivosi taas kerro sinulle, että talouspaperi olisi lopussa, vaikka se ei olekaan)
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos @vastaantulija yhtään lohduttaa, niin minä olen käynyt ostamassa nyt pari viikon ajan yhden leipäpussin, kun olen ajatellut leivän olevan lopussa. Sitten kun olen avannut pakastimeni, niin ahaa, siellähän sitä leipää vielä onkin jäljellä.:)
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tarkoitus oli keittää päiväkahvit ja syödä riisimuroja. Oli aivan hilkulla etten alkanut kaataa maitoa suodatinpussiin :D Käsi oli jo menossa tölkille kunnes tajusin että nyt meni ajatukset solmuun.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Sekoitin just pääni sisällä viestiä kirjoittaessani aprillipäivän ja vapun. Kylläpäs nämä mun univelat aiheuttaakin tänään aivopieruja...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Itellä pelottaa se seuraava aivopieru kun ei mitään ei ole tapahtunut vähään aikaan. On nakattu avaimet roskiin ja vaatteita jääkaappiin kun ovat vierekkäin vaatekaapin kanssa. Seuraavaksi tippuu ite molokkiin?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään aamulla olin laittamassa kahvia. No laitoin vedet ja kahvinporot kahvinkeittimeen. Sen jälkeen menin tietokoneelle ja 15 minuutin jälkeen menin ottamaan kahvia. No ei sieltähän tullut mitään, kun ei ollut sekä töpseli seinässä eikä kahvinkeitin päällä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänään aamulla olin laittamassa kahvia. No laitoin vedet ja kahvinporot kahvinkeittimeen. Sen jälkeen menin tietokoneelle ja 15 minuutin jälkeen menin ottamaan kahvia. No ei sieltähän tullut mitään, kun ei ollut sekä töpseli seinässä eikä kahvinkeitin päällä.
Itse olin eräänä aamuna keittelemässä kahvia ja suoritus meni melkein täydellisesti nappiin. Ainoa juttu mikä ei mennyt ihan putkeen oli se kun laitoin suodatinpussin paikoilleen ja tämän jälkeen otin palasokeri paketin esiin, sieltä sokeripalan ja olin laittamassa sen sinne suodatinpussiin. Hetken katseltuani sokeripalaa sormissani laitoin sen takaisin pakettiin, paketin kaappiin ja otin sen oikean purkin esiin missä kahvi on.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tänään, kun olin töistä lähdössä, niin huomasin ettei oma avainnippu (auto+ ja kotiavain) ole taskussa. Vähän kylmä hiki nousi, kun ei näkynyt työpaikalla missään maahan tippuneenakaan. Lähdin kulkemaan autolle päin ja kattelin maata, että onko johonkin tippunut. Siinä sitten kävellessä jo mietin, että oonko oikeesti jättänyt ne autoon, ja autolle päästyäni totesin, että niinhän se etuovi aukesi kahvasta, ja siellähän ne avaimet killui virtalukossa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kaupoissa menee nykyään kieli ihmeen solmuun. Tänään hain lähikaupastani pari sipulia. Kaupassa oli hyvin hiljainen hetki ja maksoin nuo itsepalvelukassalla. No, tykkään sitten kiittää ja sanoa heipat kassan taakse, kun ulko-ovi siitä vierestä menee. Myyjä sitten tänään toivotteli hyvää viikonloppua vielä perään ja siinä kohtaa aivoni ja kieleni muodostivat jonkun aivan oudon sanasekoilun. Ehkä tuntia aiemmin olin nauranut tuota Kupittaan Cittarilla, josta hain täytetyn patongin (unohdin siellä siis ostaa nuo sipulit). Pekonipatonki oli liian vaikea sanoa, ja tuli jotain senasakoitusta.

Pitäisikö saada puhuttua enemmän.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Eilen tuli taas tehtyä niin klassinen tämän ketjun tapaus, kun tyhjensin kahvipakettia purkkiin. Huomasin kyllä, että kahvimitta oli tyhjässä purkissa, mutta siitä välittämättä aloitin kaatamaan kahvipaketin sisältöä sinne ja kun olin saanut sen tehdyksi, ihmettelin, että mihin helvettiin se kahvimitta oikein katosi ja sitten valot päässä taas syttyivät.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onnistuin tänään nollaamaan urheilukelloni tiedot. En kyllä tajua, miten sen tein. Onneksi sentään lajiharjoitukset ovat tallella kännykässä.
 

444

Jäsen
Aloin vetämään ovea kiinni samalla kun astuin huoneeseen sisään. Törmäsin siis oveen, joka oli alunperinkin auki :D
Mä oon joskus laivalla vetänyt hytin oven kiinni ulkopuolelta niin, että oma peukaloni oli saranapuolella oven välissä. Kyllä, alkoholilla oli osuutta asiaan. Ja kyllä, vasemman käden peukalon kynsi ei vielä 24 vuotta myöhemminkään kasva kunnolla, vaan siinä kasvaa rinnakkain ikään kuin kaksi kynttä.
Mutta hyvä reissu oli. Jorasin diskopallona menemään vasen käsi kohti kattoa koko illan, kun kynnen alle kertynyt veri pisti kovin jomottamaan.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Ja kyllä, vasemman käden peukalon kynsi ei vielä 24 vuotta myöhemminkään kasva kunnolla, vaan siinä kasvaa rinnakkain ikään kuin kaksi kynttä.
Ei liity sinällään tän ketjun aiheeseen, mutta mulla on itse asiassa täsmälleen saman sormen kynnessä täsmälleen sama vika ollut, tosin tästä on mulla vasta muutamisen vuotta, joten elän vielä toivossa et toi kynsi normalisoituisi ajan kanssa. Itellä toi meni salibandypelissä, kun olen maalivahti enkä käytä hanskoja. Ehkä olisi kannattanut käyttää..
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Bussimatkaa ei voi maksaa plussakortilla... Hyvä alku oli kirjastoreissulle, hoho.
Mulla, tai siis mun asiakkaalla kävi tällä viikolla kassalla vähän päinvastainen tilanne. Hän laittoi bussikortin siihen lähimaksukohtaan :D Tajusi kyllä hetken päästä et nyt on väärä kortti.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meillä on keittiössä ensin jääkaappi ja vieressä nurkassa siivous/työkalukaappi. Aina ja joka kerta aukeaa jääkaapin ovi jos on asiaa siivouskaappiin.

Toinen mikä tulee mieleen, on syvä tuijotus jääkaappiin ja ajatus "mitä mun piti tehdä täällä?", siitä siirtyminen takaisin paikkaan missä ajatus sai alkunsa ja taas muistaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä on keittiössä ensin jääkaappi ja vieressä nurkassa siivous/työkalukaappi. Aina ja joka kerta aukeaa jääkaapin ovi jos on asiaa siivouskaappiin.

Toinen mikä tulee mieleen, on syvä tuijotus jääkaappiin ja ajatus "mitä mun piti tehdä täällä?", siitä siirtyminen takaisin paikkaan missä ajatus sai alkunsa ja taas muistaa.
Hyvä hetki nauttia evästä esim. kesken siivouksen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänään on keikka Tampereella jonne olen menossa. Kun on parin päivän reissu edessä, niin autolla liikkeelle, tiekin on tuttua. Noh, liittyminen kehä ykköselle menee ihan hyvin. Ajelen siinä eteenpäin ajatellen niitä näitä ja tottumuksesta Leppävaarassa kehältä pois ja liityn ykköstielle. Siinä sitten ajelen sitä muutaman kilometrin eteenpäin, kunnes alan miettimään, että ei minun pitänyt tänään mennä Turkuun.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tänään on keikka Tampereella jonne olen menossa. Kun on parin päivän reissu edessä, niin autolla liikkeelle, tiekin on tuttua. Noh, liittyminen kehä ykköselle menee ihan hyvin. Ajelen siinä eteenpäin ajatellen niitä näitä ja tottumuksesta Leppävaarassa kehältä pois ja liityn ykköstielle. Siinä sitten ajelen sitä muutaman kilometrin eteenpäin, kunnes alan miettimään, että ei minun pitänyt tänään mennä Turkuun.
Jokaisessa on pieni turkulainen ja vaistot vaan ohjas sua kuten pitääkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös