Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 392 721
  • 1 683

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Aivan alkuun toveri @JKyykka totean, että tämä ei ole naljailua eikä huomauttelua typoista. :) Nuo harvoin häiritsee tätä lukijaa muutenkaan.

Äsken luin Tami-ketjua ja aivoni jämähti tähän pienen pieneen typoon: "kirjapiostaukseen". Hulluinta, että olin ensin lukenut tuon huoletta läpi. Jostain syystä myöhemmin silmäni näki jotain kirjalapio, kirjaoptio tai kirjanpito.

Montakohan kertaa luulen Peliluolan NHL 22 -ketjua Niilo22 -ketjuksi? Ensi vuodesta tulee raskas.

Ehkä saan silmäni hierottua hereille vielä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Menin töiden jälkeen wc:en ja aloin katsella puhelinta. Yhdellä välilehdellä oli auki sähköinen kirja, mutta sivu ilmoitti "Istunto päättynyt".

Tähän totesin ääneen älyluurille sen enempää ajattelematta, että "ei kuule, täs on vasta istunto alkamassa" ja millisekuntia myöhemmin mietin, että mitä helvettiä. :D
 
Minulle on alkanut kasvamaan telkkarin kaukosäädin kiinni käteen. Aikaisemmin olen vienyt sitä milloin vessaan, nukkumaan mennessä yöpöydälle jne. Eilen tuli uusi aluevaltaus tällä saralla. Olin lähdössä ulos ja laitoin kaukosäätimen housun taskuun vetäessäni takin päälleni. Tässä vaiheessa älysin, etten tarvitse kaukosäädintä Lidlissä käydessäni. Mutta joku päivä vielä olen Lidlin kassalla ihmettelemässä kaukosäätimen kanssa, miksei se hyväksy minun bonuksia.
 

Glove

Jäsen
Töissä on semmoinen jääkaappi-pakastin, jossa on se pakastin osa yläosassa ihan omalla ovella varustettuna. Koko komeuden päällä on sitten mikroaaltouuni. Ei ole kerta eikä kaksi kun olen ottanut jääkaapista eväät ja aikonut laittaa ne mikroon, mutta avannut pakastimen oven. Ei tuon nyt noin vaikeata pitäisi olla.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään luin pariin otteeseen tuon "Huoltokatko torstaina 16.12.2021"-ketjun otsikon muodossa "Haluatko torstaina 16.12.2021".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein eilen tonnikala-pastavuokaa. Laitoin veden kiehumaan, mittasin keitettävät pastat astiaan valmiiksi. Kun vesi alkoi kiehumaan, päätin laittaa siihen ensin suolan ja sitten kaataa pastat veteen. Otin suola-astian ja kaadoin sen sisällön veteen... No eipä ollut sitten keitinvesi suolatonta.
No uusiksi meni... Toisella kerralla onnistuin lisäämään pari lusikkaa suolaa veteen ja kaatamaan pastat sitten perään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tein eilen tonnikala-pastavuokaa. Laitoin veden kiehumaan, mittasin keitettävät pastat astiaan valmiiksi. Kun vesi alkoi kiehumaan, päätin laittaa siihen ensin suolan ja sitten kaataa pastat veteen. Otin suola-astian ja kaadoin sen sisällön veteen... No eipä ollut sitten keitinvesi suolatonta.
No uusiksi meni... Toisella kerralla onnistuin lisäämään pari lusikkaa suolaa veteen ja kaatamaan pastat sitten perään.
Pastan keitinvesi pitääkin olla tönkkösuolattua, että pasta maistuu jollekin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pannaan nyt tähän ketjuun. Onks muita, joita vituttaa mennä nukkumaan arkipäivän vastaisena iltana, koska se nukahtaminen saa sen arkipäivän tulemaan nopeammin, enkä haluaisi sitä.

Ei mulla siis mitään nukahtamusvaikeuksia, mutta toi tunne.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pannaan nyt tähän ketjuun. Onks muita, joita vituttaa mennä nukkumaan arkipäivän vastaisena iltana, koska se nukahtaminen saa sen arkipäivän tulemaan nopeammin, enkä haluaisi sitä.

Ei mulla siis mitään nukahtamusvaikeuksia, mutta toi tunne.
Täällä päinvastoin. Mahdollisimman aikaisin arkena nukkumaan koska vituttaa se arki ja nukkuminen on ainut keino unohtaa se hetkeksi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eilen, kun MTV3:en haastattelussa oli vieraana Pekka Ilmivalta, niin kuulin aluksi hänen nimensä Pekka Ilkivallaksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei omat aivot, ihan äsken nähdyn kaverin puolesta kysyn. +4 asteen lämpötilassa ja vesisateessa joku polki fillarilla ilman takkia t-paita päällä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ei omat aivot, ihan äsken nähdyn kaverin puolesta kysyn. +4 asteen lämpötilassa ja vesisateessa joku polki fillarilla ilman takkia t-paita päällä.

Jotenkin pelottaa ajatuskin. Muistan tällaisella kelillä ”nuorena ja hurjana” ajaneeni pyörällä kohdista, joissa päällä oli iso lätäkkö, pohjalla jäätä. Onneksi tilannetta ei häirinnyt epilepsiakohtaus, jonka aikana kykenin varsin normaaliin toimintaan, pää vaan aivan pimennossa kaikesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla on puhelimella etsi eroavaisuudet- peli. Siinä pitää siis etsiä viisi eroavaisuutta kahden kuvan välillä. Mietin tuossa illalla pelaillessa miksi se viides eroavaisuus on se vaikein löytää... Miksi esim. toinen tai kolmas eroavaisuus ei ole niin vaikeaa löytää kuin viides? Niin mitenköhän...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla on puhelimella etsi eroavaisuudet- peli. Siinä pitää siis etsiä viisi eroavaisuutta kahden kuvan välillä. Mietin tuossa illalla pelaillessa miksi se viides eroavaisuus on se vaikein löytää... Miksi esim. toinen tai kolmas eroavaisuus ei ole niin vaikeaa löytää kuin viides? Niin mitenköhän...
Voikohan saada myös kolmannen rokotteen, vaikka ei ole ottanut toista rokotetta? Siitä kolmannesta saa kuulemma paremman suojan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tässä yksiössä on yksi vika: jääkaappi ja vaatekaappi on vierekkäin. Menin tänään ottamaan pyykkejä kuivumasta ja sen jälkeen avasin jääkaapin ja nakkasin vaatteet sinne...
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laittelin reilu viikko takaperin kanoja airfryeriin ja palasin sohvalla. Hetken päästä poika meni keittiöön ja kysyin voisiko hän hieman käännellä kanoja, jottei ne jämähdä kiinni ritilään. Hän teki työtä käskettyään ja palasi omaan huoneeseen.

Siitä sitten aika kului ja lähdin hakemaan juotavaa keittiöstä. Tässä vaiheessa huomasin, etten ollut laittanut koko airfryeriä päälle ja poikakin oli käännellyt kylmiä kanoja.
 

hege

Jäsen
Kolmanteen piikkiin liittyvää aivojen vajaa toimintaan. Eli sain kolmannen piikin vasempaan olkavarteen ja siihen laastari, onnistuin kuitenkin lyömään likihuomaamatta oikean olkavarren aika lailla identtisesti kohdasta päivä tai kaksi ennen piikkiä. No kolmannen piikin jälkeen valittelin sitten kun on olkavarsi kipea ja kosketusarka ja sitten suihkussa huomasin että laastari on vielä kiinni ja toisessa kädessä kuin se kipeä käsi... Hetken mietin mitä hittoa, eihän ne nyt voi väärään käteen laastaria laittaa piikin jälkeen eli oli tosiaan sellaisen 30 sekuntia varsin hämmentynyt fiilis.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Tuossa roskahuoneesta poistuessani havahduin, että pussi, joka putosi muovinkeräys-tuubiin, piti sisällään biojätettä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös