Tänään aamupäivällä piti soittaa yhteen paikkaan ja etsin netistä puhelinnumeroa. Löysin numeron ja sen jälkeen kävin etsimään, mihin olin jättänyt puhelimeni, jotta pääsisin soittamaan. Kiersin olohuoneen ja keittiön. Lopulta kännykkä löytyi ja yllätys, yllätys se oli minulla koko ajan kädessä ja olin sillä netistä etsinyt kaipaamani numeron. Alkaa oikeasti pelottamaan aivojen toimintakyky.
Tuo oli jo pahempi kun oma puhelin-kadoksissa-keissi.
Kerran kun aamusta olin ajanut pari kilometriä kohti töitä, niin huomasin ettei minulla ollut puhelinta taskussa. Käännyin takaisin hakemaan sitä.
Yllätyin hieman kun se ei ollut keittiönpöydällä, siihen minä aina laitan sen kun sidon kenkiä.
No, se on näköjään sitten jäänyt olohuoneen pöydälle läppärin viereen. Yllätys oli jo aika suuri ettei se ollut edes siellä.
Ilmeisesti olin unohtanut sen jo herätessäni yöpöydälle. Ei ollut sielläkään.
Tässä vaiheessa rupesin jo kiromaan, mihinkään muualle en ole voinut jättää sitä, sillä en ikinä vie sitä aamuisin muualle kun näihin kolmeen paikkaan.
Katsoin kumminkin kylppärin, jos olisin jostain kumman syystä ottanut mukaan kun kävin suihkussa. No ei ollut sielläkään. Pikkuvessassa en aamusta ollut käynytkään, mutta tsekkasin varmuuden vuoksi. Ei ollut tietenkään sielläkään.
Kiirettä töihin pukkasi jo päälle ja päätin että saa olla sitten kotona, etsin lisää töiden jälkeen. Hyppäsin autoon ja huomasin että puhelin olikin apukuskin penkillä.