Mikä hittokohan siinäkin on, kun melko tasaisin väliajoin tulee pikkusikari sytytettyä väärästä päästä. Luulisi, että pikkuhiljaa oppisi tarkistamaan sen että rössökkä on oikein päin suussa sytyttäessä. Taas äsken tuli vetäistyä sauhut filtteristä.
Mulla on kaksi tautia. Toinen on dementia ja toista en muista.@mailanmittaaja Eläkeläisiä lainatakseni: dementia mulla on, luuvalos loistakoon...
Mulle käy usein niin, että kun menen kauppaan ostamaan maitoa, niin tulen kotiin kaljasäkin ja pakastepitsan kanssa mutta ilman maitoa.Menin Motonettiin ostamaan öljyä. Kolme muuta asiaa tarttui matkaan, mut öljy jäi sinne kaupan hyllylle. Vaimo ainakin tuntui tykkäävän naurusta päätellen...
Menin Motonettiin ostamaan öljyä. Kolme muuta asiaa tarttui matkaan, mut öljy jäi sinne kaupan hyllylle.
Hah, minä tulin kotiin (pari viikkoa sitten) ilman ostoskassia jossa oli juuri ostetut (maksetut) ruuat. On siinä ollut naureskelemista ja ihmettelemistä aika monilla kun ovat kuulleet.Mulle käy usein niin, että kun menen kauppaan ostamaan maitoa, niin tulen kotiin kaljasäkin ja pakastepitsan kanssa mutta ilman maitoa.
Mulle käy usein niin, että kun menen kauppaan ostamaan maitoa, niin tulen kotiin kaljasäkin ja pakastepitsan kanssa mutta ilman maitoa.
Aamulla kävin paikallisessa marketissa. Keräsin pussiin muutaman tomaatin ja laitoin pussin vaa`alle ja valitsini tomaattien koodin 159. Mitään ei tapahtunut. Odotin hintalappua varmaan kymmenen sekuntia ennen kuin tajusin, että olin valinnut koodinumeroista tomaatin kilohinnan 1,59€ enkä tomaatin koodinumeroa.
Ha. Rouva on mulle sanonu pari kertaa että pistäs uuni päälle x asteeseen, hän pistää sitä ja sitä sinne. No mää oon pistäny. Sen valon päälle. Se ei enää pyydä mua pistään uunia päälle vaikka olis eri huaneessa ja mä köökissä. Mää on kyllä varsinainen maestrosef.Yritin tuossa paistaa valolla makaronilaatikkoa. Ei tuo kyllä oikein kypsynyt... Lämpö oli kyllä asetettu 200° mutta "toimintokytkimestä" olin kääntänyt vain valon päälle enkä laittanut ylä- ja alalämpöä päälle. En edes tiedä mitä uunissa tekee pelkällä valolla... katselee nurkkia kun pesee uunia.
Hyvä, ettei vielä kaataessakaan huomannut. Kunnon koomamoodi päällä. Taannoin mökillä äitini ystävällisesti kaatoi lisää kahvia pyytämättä. Ei toki huomannut, että pohjalla oli vajaa desi vissyä. Oli mielenkiintoinen makuelämys tuo suussa poreileva kahvi. Ja poiskaan ei kehtaa heittää.Sattuuhan näitä... laitoin toissa aamuna e sin kananmunan kuoret kahvikuppiin ja sitten siihen sumpit päälle, juodessa hieman mitä vit... kun tuli sattumia mukaan
Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?Hyvä, ettei vielä kaataessakaan huomannut. Kunnon koomamoodi päällä. Taannoin mökillä äitini ystävällisesti kaatoi lisää kahvia pyytämättä. Ei toki huomannut, että pohjalla oli vajaa desi vissyä. Oli mielenkiintoinen makuelämys tuo suussa poreileva kahvi. Ja poiskaan ei kehtaa heittää.
Meillä oli joskus duunissa ”keittiön” veden putkinousu pois käytöstä, eli ainoa hana josta tuli vettä oli vessassa. Porukka panikoi siinä aikansa, kun ei kuulemma kahvia voi keittää. Varmaan kuvittelivat, että se vedetty vessanpöntön vesi menee seuraavaksi sinne hanaan. Ehdotin, että keittäisivät jääkaapissa olleeseen vissyyn. Kun ei sekään kelvannut, niin keitin itse siihen vessan hanasta tulleeseen veteen, koska samaa vettä se kuitenkin on. Kummasti lopulta kelpasi muillekin.Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?
No ostaahan joku Lidlin sandaalejakin huntilla niin miksipä ei.Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?
Ei tarvii ostaa kun voi itse duunata. Oli jossain juttu joskus kuinka tehdä oma energiajuoma joka myös tehoaa. Olen väsäillyt aina välillä tällaisia, eli siis:Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?
Tai sitten se juttelee esim facetimella ja kertoo samalla kaverille että "soitellaan", kun ei metelin takia voi jutella muuten kuin käsimerkein.Tuossa jatkiksen etusivulla on hauska kuva. Kaveri vastaa puhelimeen peukalo-pikkurilli -otteella kun samalla kuvaa oikealla puhelimella pukkarijuhlia.