Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 862
  • 1 652

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaimo kaiveli veskaansa ja heitti pöydälle kuitin, minkä mukaan oli ostanut "tupsulaventelin". Aivoni halusivat nähdä siinä vain sanan "tupsula" ja yritin kovasti miettiä, että mikäs ihme on "venteli"...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mikä hittokohan siinäkin on, kun melko tasaisin väliajoin tulee pikkusikari sytytettyä väärästä päästä. Luulisi, että pikkuhiljaa oppisi tarkistamaan sen että rössökkä on oikein päin suussa sytyttäessä. Taas äsken tuli vetäistyä sauhut filtteristä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kävin tankkaamassa auton, kun tankki oli lähes tyhjä. Bensansyötön pysähtyessä katsoin kertynyttä hintaa ja ihmettelin, että miten sinne nyt noin vähän meni, kun tankki oli tosiaan lähes tyhjä. Pari kertaa yritin jatkaa ja syöttö pysähtyi heti.

Sitten tajusin, että bensahan on aika edullsta nyt..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hemmetti, on mennyt tämä nimimerkki veriin. Laitoin veljelle Telegram-viestin...
Iisoppi kiittää ja kuittaa!
Onneksi huomasin sen ennenkuin veli luki viestin. Olisi siinä ollut vähän selittämistä... Toisaalta jos veli lukee tätä palstaa niin varmaan jutuista jo tunnistanut minut.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pitääkö olla huolissaan, kun jotain tämänkaltaista tapahtuu oikeastaan viikoittain?

- Kävin ruokakaupassa autolla, tulin kotiin ja kerkesin hetken olla sisällä, kunnes tajusin, että ostoskassit on muuten edelleen autossa.

- Piti hakea yks juttu työpaikalta illalla ja lähdin ajamaan. Työpaikan pihassa tajusin, etten ottanut työpaikan avaimia mukaan.

- Ajelin autolla kotiinpäin ja käännyin matkalla vanhalle kotikadulle, missä ei olla enää pariin vuoteen asuttu.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Menin Motonettiin ostamaan öljyä. Kolme muuta asiaa tarttui matkaan, mut öljy jäi sinne kaupan hyllylle. Vaimo ainakin tuntui tykkäävän naurusta päätellen...
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Menin Motonettiin ostamaan öljyä. Kolme muuta asiaa tarttui matkaan, mut öljy jäi sinne kaupan hyllylle. Vaimo ainakin tuntui tykkäävän naurusta päätellen...
Mulle käy usein niin, että kun menen kauppaan ostamaan maitoa, niin tulen kotiin kaljasäkin ja pakastepitsan kanssa mutta ilman maitoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Menin Motonettiin ostamaan öljyä. Kolme muuta asiaa tarttui matkaan, mut öljy jäi sinne kaupan hyllylle.
Mulle käy usein niin, että kun menen kauppaan ostamaan maitoa, niin tulen kotiin kaljasäkin ja pakastepitsan kanssa mutta ilman maitoa.
Hah, minä tulin kotiin (pari viikkoa sitten) ilman ostoskassia jossa oli juuri ostetut (maksetut) ruuat. On siinä ollut naureskelemista ja ihmettelemistä aika monilla kun ovat kuulleet.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mulle käy usein niin, että kun menen kauppaan ostamaan maitoa, niin tulen kotiin kaljasäkin ja pakastepitsan kanssa mutta ilman maitoa.

Itselle tämä käy aina kahvin, vessapaperin tai levitteen kanssa. Menen lähimpään kauppaan juuri siksi, että tuo yksi asia on helppo hoitaa. Lopulta ostan sipsejä, lisää jogurttia jne.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Tekstiviesti postilta, että paketti noudettavissa automaatista sieltä ja sieltä lokerikko 16. Ei muuta kuin hakemaan ja näpyttelin ensimmäistä mahdollista luukkua ja ihmettelin, miksei aukene? Nopea vilkaisu tekstariin ja koodiin+uusi yritys numerolla 32, joka oli kaupan osoite, eikä aukea. Sitten luin ihan rauhallisesti ja ajatuksella ja kappas, siis luukku 16 se olikin ja tsadaa, auki. Ehkä tämä kuumuus ja koko päivä ulkona alkaa vaikuttamaan.
 
Aamulla kävin paikallisessa marketissa. Keräsin pussiin muutaman tomaatin ja laitoin pussin vaa`alle ja valitsin tomaattien koodin 159. Mitään ei tapahtunut. Odotin hintalappua varmaan kymmenen sekuntia ennen kuin tajusin, että olin valinnut koodinumeroista tomaatin kilohinnan 1,59€ enkä tomaatin koodinumeroa.
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla kävin paikallisessa marketissa. Keräsin pussiin muutaman tomaatin ja laitoin pussin vaa`alle ja valitsini tomaattien koodin 159. Mitään ei tapahtunut. Odotin hintalappua varmaan kymmenen sekuntia ennen kuin tajusin, että olin valinnut koodinumeroista tomaatin kilohinnan 1,59€ enkä tomaatin koodinumeroa.

Heh nää on hauskoja. Itelle pari kertaa käynyt vähän samat, ja sitten tietysti pitää kiroilla ja syyttää kaupan koneita paskuudesta. Tai siis minä ainakin syytän, koska eihän mussa ikinä mitään vikaa ole.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yritin tuossa paistaa valolla makaronilaatikkoa. Ei tuo kyllä oikein kypsynyt... Lämpö oli kyllä asetettu 200° mutta "toimintokytkimestä" olin kääntänyt vain valon päälle enkä laittanut ylä- ja alalämpöä päälle. En edes tiedä mitä uunissa tekee pelkällä valolla... katselee nurkkia kun pesee uunia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yritin tuossa paistaa valolla makaronilaatikkoa. Ei tuo kyllä oikein kypsynyt... Lämpö oli kyllä asetettu 200° mutta "toimintokytkimestä" olin kääntänyt vain valon päälle enkä laittanut ylä- ja alalämpöä päälle. En edes tiedä mitä uunissa tekee pelkällä valolla... katselee nurkkia kun pesee uunia.
Ha. Rouva on mulle sanonu pari kertaa että pistäs uuni päälle x asteeseen, hän pistää sitä ja sitä sinne. No mää oon pistäny. Sen valon päälle. Se ei enää pyydä mua pistään uunia päälle vaikka olis eri huaneessa ja mä köökissä. Mää on kyllä varsinainen maestrosef.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Menin sitten äsken kaatamaan ajatuksissani aamupalamehut kahvikuppiin. No eihän siinä muuten mitään mutta kun kahvitkin oli vielä keittimessä odottamassa.
 

444

Jäsen
Sattuuhan näitä... laitoin toissa aamuna e sin kananmunan kuoret kahvikuppiin ja sitten siihen sumpit päälle, juodessa hieman mitä vit... kun tuli sattumia mukaan
Hyvä, ettei vielä kaataessakaan huomannut. Kunnon koomamoodi päällä. Taannoin mökillä äitini ystävällisesti kaatoi lisää kahvia pyytämättä. Ei toki huomannut, että pohjalla oli vajaa desi vissyä. Oli mielenkiintoinen makuelämys tuo suussa poreileva kahvi. Ja poiskaan ei kehtaa heittää.
 

Glove

Jäsen
Hyvä, ettei vielä kaataessakaan huomannut. Kunnon koomamoodi päällä. Taannoin mökillä äitini ystävällisesti kaatoi lisää kahvia pyytämättä. Ei toki huomannut, että pohjalla oli vajaa desi vissyä. Oli mielenkiintoinen makuelämys tuo suussa poreileva kahvi. Ja poiskaan ei kehtaa heittää.
Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?
 

444

Jäsen
Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?
Meillä oli joskus duunissa ”keittiön” veden putkinousu pois käytöstä, eli ainoa hana josta tuli vettä oli vessassa. Porukka panikoi siinä aikansa, kun ei kuulemma kahvia voi keittää. Varmaan kuvittelivat, että se vedetty vessanpöntön vesi menee seuraavaksi sinne hanaan. Ehdotin, että keittäisivät jääkaapissa olleeseen vissyyn. Kun ei sekään kelvannut, niin keitin itse siihen vessan hanasta tulleeseen veteen, koska samaa vettä se kuitenkin on. Kummasti lopulta kelpasi muillekin.
 

redpecka

Jäsen
Uusi menestystuote, vissykahvi? Ostaiskohan sitä kukaan?
Ei tarvii ostaa kun voi itse duunata. Oli jossain juttu joskus kuinka tehdä oma energiajuoma joka myös tehoaa. Olen väsäillyt aina välillä tällaisia, eli siis:

Vahvaa kahvia, reilusti sokeria sekaan vaikkei normaalisti käyttäiskään, 50/50-suhteessa vissyä ja "yöksi" jääkaappiin. Aamulla sen voi juoda rapuloihinsa tai kaataa juomapulloon (tai termariin) ja ottaa picnikille/treeneihin mukaan myöhemmin käytettäväksi. ES-jonnet ei tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös