Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 393 960
  • 1 689

redpecka

Jäsen
Tuossa jatkiksen etusivulla on hauska kuva. Kaveri vastaa puhelimeen peukalo-pikkurilli -otteella kun samalla kuvaa oikealla puhelimella pukkarijuhlia.
 

Liitteet

  • aivot mitvit.PNG
    aivot mitvit.PNG
    480,9 KB · kertaa luettu: 375

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuossa jatkiksen etusivulla on hauska kuva. Kaveri vastaa puhelimeen peukalo-pikkurilli -otteella kun samalla kuvaa oikealla puhelimella pukkarijuhlia.
Tai sitten se juttelee esim facetimella ja kertoo samalla kaverille että "soitellaan", kun ei metelin takia voi jutella muuten kuin käsimerkein.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Lähdin kävelemään kohti lähikauppaa ja tein samalla Foodoralla noutotilauksen viereisestä ravintolasta. Ostokset kaupasta ja kohti kotia, kotiovella sain viestin että tilaus valmis noudettavaksi. Ai niin se. Siis uudestaan ulos ja ruokaa hakemaan, ja totta kai juuri silloin alkoi sade.

Eipä tuo montaa minuuttia ekstraa vienyt, mutta vitutti silti.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lidlissä oli halpoja pieniä paistinpannuja, niin mitään ajattelematta nappasin kärryyn. Kotona ihmettelin, kun ei toimi.

Vastahan meillä 10 vuotta on ollut induktioliesi
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Aivot jäi vissiin pihalle. Laitoin lenkin jälkeen kahvin tippumaan ja tiskasin siinä vieressä. Jäi siivilä laittamatta väliin. No eikun uudet vedet. Ja sama homma.
Pitää koittaa napata ne aivot matkaan tuolta pihalta ku lähtee töihin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aivot jäi vissiin pihalle. Laitoin lenkin jälkeen kahvin tippumaan ja tiskasin siinä vieressä. Jäi siivilä laittamatta väliin. No eikun uudet vedet. Ja sama homma.
Pitää koittaa napata ne aivot matkaan tuolta pihalta ku lähtee töihin.

Itse unohdin tuossa viime viikolla laittaa pannun paikoilleen kun laitoin kahvit tippumaan ja menin suihkuun. Kyllä se vähän vitutti pöytiä ja lattioita pyyhkiä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Itse unohdin tuossa viime viikolla laittaa pannun paikoilleen kun laitoin kahvit tippumaan ja menin suihkuun. Kyllä se vähän vitutti pöytiä ja lattioita pyyhkiä.
No tuotahan ei pelkällä naurulla kuitata vaan vitutus hommia.

Olihan tuo margariinirasiakin eilen tullu jääkaapin viereiseen kaappiin laitettua. Kovasti sitä aamusta etsin ku eväsleipiä oli tarkotus tehä. Jäi sitten tekemättä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin tossa muutama päivä sitten uuden shampoo purkin. No menin suihkuun ja shampoota ei sitten mistään löytynyt. Käänsin koko kylpyhuoneen ylösalaisin ja tutkin makuuhuoneen ja vieläpä kauppakassitkin läpi, vaan ei shampoota löytynyt. No kävin tänään ostamassa jälleen uuden pullon shampoota muiden ruokaostoksien ohessa. Ruokaostoksia jääkaappiin laittaessa löytyi se aiempikin purkki. Oli mennyt sitten jääkaappiin maitojen viereen. No on ainakin shampoota hetkeksi aikaa sitten.
 

A Siente

Jäsen
Unohdin kassalla ottaa muovipussin ostoksille. Ihan hirveä tilanne. Tuli mieleen Kivelän sketsi missä käy vastaava ja sit kannetaan käsissä. Ei ihan yli kymmenen irtonaista tölkkiä mennyt käsissä, hetken mietin. Eikä ollut edes eka kerta. Yleensä on reppu mukana, mutta kesäsin en ole sitä käyttänyt. En ymmärrä, miten muistaa ostaa kaikkea turhaa, niin sit ei muista sitä pussia koskaan. Ei tarvi taas omassa lähikaupassa käydä hetkeen. Ihan hirveä se kooma mikä tulee kun joutuu maksamisen jälkeen kyselee pussista, kun siinä on muitakin. Kyllähän ne sen yleensä antaa ilmaseks ottaa. Kiva siinä sit lähtee poukkoilee jonon keskeltä pussia. Ehkä vaan otettava reppu mukaan jatkossa.
 

444

Jäsen
Lähdin eilen mökille. Laittelin aamulla kassin viereen erinäisiä muistettavia asioita. En viitsinyt kassiin laittaa, koska tuplamäärä työtä on aina parempi. Mökillä sitten huomasin, että en viitsinyt ottaa mukaan vaihtovaatteita, hammastahnaa ja insuliinia. Paljon muuta kyllä otin, lähinnä turhia asioita. Mutta näillä mennään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Palautin tossa just pulloja kauppaan ja menin sit ostoksille. Kassalla tajusin, etten mä ottanut sitä pullokuittia.
Tuo on käynyt minulle usein eikä minulla ole lähipiirin silmissä kovin kova luotto pullonpalauttajana. Minulle kompastuskivi on se hetki kun pesäisen käteni tai työnnän likaisen pussin roskiin... Siinä vaiheessa keskittyminen herpaantuu ja tehtävän suoritettuani jatkaan kauppaan ja se pullokuitti roikkuu siellä koneessa. Kerran kävi niin että huomasin pullokuitin unohtuneen koneeseen ja palasin vilkaisemaan joskos se siellä vielä roikkuisi koneessa (joskus olen löytänyt unohtuneen pullokuittini koneesta). No ei ollut mutta Prisman infosta kipitti nainen kysymään että etsinkö pullokuittia. Joku oli tuonut sen infoon... Only in Finland?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti päivällä kauppaan lähtiessä ottaa pussillinen tyhjiä pulloja mukaan. No kaupassa pullonpalautus automaatilla sitten totesin, että tuli roskat tuotua kauppaan. Onneksi oli iso roskis vieressä mihin nuo sai jemmattua.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Piti päivällä kauppaan lähtiessä ottaa pussillinen tyhjiä pulloja mukaan. No kaupassa pullonpalautus automaatilla sitten totesin, että tuli roskat tuotua kauppaan. Onneksi oli iso roskis vieressä mihin nuo sai jemmattua.

Itsehän oon muuten kerran kävellyt aamulla bussipysäkille aika ison biojätepussin kanssa. Ei viitsinyt bussiin mennä sen kanssa, eli takasin kotipihaan roskiksille ja sitten seuraavaa bussia odottamaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Palautin tossa just pulloja kauppaan ja menin sit ostoksille. Kassalla tajusin, etten mä ottanut sitä pullokuittia.

Sinne meni 7 euroa, toivottavasti jollekin tarpeeseen..
Minulla oli vanhempi nainen edessäni kassajonossa eilen paikallisessa Salessa. Hän oli kuulemma unohtanut ottaa 8 euron pullokuitin koneesta edellispäivänä, mutta vaati silti kovalla äänellä nuorelta kassatytöltä alennuksen mikä hänelle kuuluu. Onneksi kassatytöllä oli pelisilmää: hän otti esiin kassan alta vihon, katsoi sitä hetken ja totesi rauhallisesti ettei kukaan asiakas ole eilen tuonut kassalle koneeseen unohtunutta pullokuittia, eli ei voi antaa mitään alennuksia. Oli hieman hankalaa pidätellä naurua siinä vieressä, kun vanhempi rouva närkästyi vastauksesta :)
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Minulla oli vanhempi nainen edessäni kassajonossa eilen paikallisessa Salessa. Hän oli kuulemma unohtanut ottaa 8 euron pullokuitin koneesta edellispäivänä, mutta vaati silti kovalla äänellä nuorelta kassatytöltä alennuksen mikä hänelle kuuluu.

En lakkaa kyllä koskaan ihmettelemästä, että joillain ihmisillä on pokkaa vaatia toisilta hyvitystä omista mokistansa
 

hege

Jäsen
Jos pitäisi miettiä niitä oikeasti vaikeita asioita mitä joutuu tekemään usein ja mitkä tuntuvat epäonnistuvan niin kyllä kahvinkeitto on ihan kärkisijoilla. Nyt tuli aamulla muuten tehtyä kaikki työvaiheet oikein, mutta jostain syystä oli purut sitten laitettu suoraan kuppiin sen suodatin suppilon sijaan ja mietittyä sitten miksi tuo kahvi on ihan veden väristä... Itse olen kerran elvyttänyt sairaskohtauksen saanutta ihmistä ihan menestyksellä mutta kahvin kanssa on pahoja haasteita eli se vaan on paljon kuviteltua vaikeampaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kahvinkeittohommia täälläkin... Vaikka sen keittimen laittaa päälle, niin ei se kahvi taida valmistua jos unohtaa laittaa veden, suodatinpussin ja purut...

Toisella kertaa tämä onnistui jo.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mun bravuuri on mitata huolellisesti vettä säiliöön haluttu määrä. Tämän jälkeen sama määrä vettä myöskin pannuun. Pari kertaa olen ehtinyt keittää loppuun ja ihmetellyt että tulipas keitettyä paljon ja saatanan laihaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Työaikani on liukuva, mutta käytännössä olen aamulla aina töissä 7-8 aikaan. Jatkuva aamuherääminen on välillä aika kidutusta ja aamuisin saakin väkisin kiskoo itseään ylös.

Noh, tänään mulla oli mahdollisuus nukkua pitkään ja päätinkin jo eilen, että nyt menen töihin vasta n. klo 10 ja nukun pitkään.

Ja kuinkas sitten kävi. Heräsin klo 3 ja BING, ei nukuttanu enää pätkääkään. Siitä asti ollu hereillä ja vittuaks mä sit myöhempään meen töihin, eli tässä ollaan aamupuuhissa...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha
Tänään aamupäivällä piti soittaa yhteen paikkaan ja etsin netistä puhelinnumeroa. Löysin numeron ja sen jälkeen kävin etsimään, mihin olin jättänyt puhelimeni, jotta pääsisin soittamaan. Kiersin olohuoneen ja keittiön. Lopulta kännykkä löytyi ja yllätys, yllätys se oli minulla koko ajan kädessä ja olin sillä netistä etsinyt kaipaamani numeron. Alkaa oikeasti pelottamaan aivojen toimintakyky.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Meninpähän täyttämään autoon tuulilasinpesunesäiliötä. Sopivalta näyttävä korkki ja astia näytti löytyvän hyvin. Katselin, että onhan se neste jo alle minimin, ei ihme ettei tule nestettä (tässä kohtaa olisi pitänyt varmaan katsoa vähän tarkemmin sitä ympäröivää tilaa, josko löytyisi parempi paikka nesteelle mutta siksi tässä ketjussa ollaan). Kaadoin sitten sinne ylärajaan saakka nestettä ja laitoin korkin kiinni. Sitten huomasin sen korkin minkä alle tuulilasinpesuneste pitäisi laittaa. Tuli sitten laitettua jäähdytinnesteen sekaan vähän pesunestettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös