Viime viikolla suihkussa käydessäni unohdin kesken suihkuttelun pesinkö hiukseni jo shampoolla vai en. Varmuuden vuoksi levitin sitten uuden satsin hiuksiin ja kesken tämän muistin sitten tosiaan jo pesseeni hiukset kertaalleen. No tulipahan priimaa.
Eräs toinen päivä suihkun jälkeen nappasin itsevarmalla otteella lavuaarin päällä olevasta wc-raikastimesta kiinni ja juuri kun olin suihkuttamassa sitä kainalooni, havahduin siihen että mitäs vittua nyt tapahtuu.
Suihku on näköjään se paikka, jossa aivotoiminta lakkaa lähes kokonaan.
Eräs toinen päivä suihkun jälkeen nappasin itsevarmalla otteella lavuaarin päällä olevasta wc-raikastimesta kiinni ja juuri kun olin suihkuttamassa sitä kainalooni, havahduin siihen että mitäs vittua nyt tapahtuu.
.
Tuosta @Kemppilukko kirjoituksesta tuli mieleeni jonkun vuoden takainen oma vastaava. Olin tulossa kaupasta kotiin ja kerrostalossa asuessani tottuneesti nousin kolmanteen kerrokseen. Sovitin avainta tuttuun oveen, se ei jostain syystä auennut ja vieras ihminen tuli ihmettelemään miksi avaan heidän oveaan. Olin väärässä rapussa. Ja kyllä, tämä kävi vieläpä kahdesti.
Nää on kyllä pahoja. Itse olen pessyt hampaani Bepanthenilla. Ei ole sen jälkeen tarvinnut hammaslääkärissä käydä.Emäntä oli joskus ennen meijän seurustelua baariin lähdössä, hiuslakan sijaan oli wc-raikastinta suihkuttanut hiuksiin. Baarissa joku äijä kysyny mikä tuo hyvä tuoksu siulla? "Air wick" :D
Nää on kyllä pahoja. Itse olen pessyt hampaani Bepanthenilla. Ei ole sen jälkeen tarvinnut hammaslääkärissä käydä.
Heidän puolustuksekseen, ehkä ne luuli että soitat lainaluurista tai että sulla on kaks puhelinta.Tässä kymmenisen vuotta sitten kaverini kävi meillä. Niillä oli uusi auto ja käytiin tietysti koeajamassa se. No, sitten kun kaveri lähti kotiansa, niin soitin sille "hätääntyneenä" perään, että tippuiko minun puhelin sen autoon. Pysäytti autonsa ja vaimonsa kanssa sitä tovin etsivät, kunnes mun pokka petti ja kysyin, että mietipä nyt vähän millä mä sulle soitan.
Tästä tuli mieleen se yksi turkulaisvitsi.Viime viikolla suihkussa käydessäni unohdin kesken suihkuttelun pesinkö hiukseni jo shampoolla vai en. Varmuuden vuoksi levitin sitten uuden satsin hiuksiin ja kesken tämän muistin sitten tosiaan jo pesseeni hiukset kertaalleen. No tulipahan priimaa.
Yksi yö heräsin ihan normaalisti, mutta olo oli ihmeellisen virkeä. Ei siinä muuta kuin ylös ja tietysti suihkuun, kuten joka aamu. Tulin pois suihkusta, harjasin hiukset ja vilkaisin mikron kelloa, joka näytti 4.20 tai jotain siihen suuntaan. Sitten katsoin ulos ja ihmettelin, että onkin pimeä aamu tänään. En vieläkään kyllä ymmärtänyt, että jotain on mennyt hieman väärin. Aloin tekemään aamupalaa, kunnes päässä naksahti, että ei jumalauta. No, ei muuta kuin takaisin nukkumaan ja kolmen tunnin päästä uusi yritys.
Ei saatana. Olen aina lukenut @eki likanen -nimimerkin väärin. Eiliseen saakka aivot luki sen niin, että se olisi eki liikanen. Noh, parempi myöhään, eihän tuo ole ollut palstalla kuin vasta 5 vuotta(hymiö).
Ei saatana. Olen aina lukenut @eki likanen -nimimerkin väärin. Eiliseen saakka aivot luki sen niin, että se olisi eki liikanen. Noh, parempi myöhään, eihän tuo ole ollut palstalla kuin vasta 5 vuotta(hymiö).
Luulisi tuntuvan melkoiselta taivaanlahjalta jos deliriumhorkassa horjut työpaikalle kuulemaan että on viikko vielä lomaa jäljellä. Toki riskinä että viikon kuluttua kunto olisi vielä hurjempi....
Tosin eräs silloinen työkaveri pamahti viikkoa liian aikaisin kesälomilta. Sen verran pitkä ränni, että mennyt laskut sekaisin.
Joskus tuli tehtyä kolmivuorotyötä. Kerran heräilin sängystä ja vilkuilin kellon olevan jo kuusi samalla ihmetellessä miksei herätyskello ole soinut, kun seitsemältä pitäisi olla töissä. Äkkiä sämpylä ja kaffet naamariin ja kohti töitä. Silloisesta kämpästä näkyi suoraan paikallisen Citymarketin pihalle ja ihmettelin minkä helvetin takia aamupalaa syödessäni asiakkaita on Citymarketissa kello kuusi aamulla ruuhkaksi asti. Hetken tuumittuani muistinkin, että kellohan illalla kuusi ja ettei nyt ihan hetkeen tarvi töihin lähteä. Oli onni, että Citymarket oli vieressä. Olisi voinut hetken kuittia tulla. Tosin eräs silloinen työkaveri pamahti viikkoa liian aikaisin kesälomilta. Sen verran pitkä ränni, että mennyt laskut sekaisin.
Kyllä ne tärkeätkin asiat on siellä muistin syövereissä, niitä ei vain saa pintaan arjen keskellä ja sillälailla pinnistämällä. Muistan minäkin helposti esim. kuka teki tasoitusmaalin Norjaa vastaan -96 (Niinimaa) tai sitten muistista ei poistu jotain turhaa, osaan mm. vieläkin ulkoa ensimmäisen tyttöystäväni puhelinnumeron, joka oli käytössä ainakin vuonna 2000.Kun kirjottelin tohon yhteen ketjuun niin muistin erään kommentin jonka Jarmo Kekäläinen on sanonut noin 6 vuotta sitten eräässä haastattelussa. Jäin sitten oikein ihmettelemään että miten tollasta voi loppujen lopuksi muistaa. Sitten hiffasin että en varmaan muista yhtään kommentia jonka mummi vainaa on minulle joskus sanonut, tai minkälaisen puheen isä piti kun sain valkolakin. Sen sijaan muistissa on kaiken maailman lätkä triviaa. Oikeasti veti vähän hiljaseksi kun jäin pohtimaan asiaa.