Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 392 645
  • 1 683

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tänään kesken työpäivän piti kävellä pari kilometriä tuossa keskusta-alueella paikasta A paikkaan B. Ajattelin, että matka sujuu rattosammin jos ottaa take-away kahvin R-Kioskilta matkaan. Ei muuta kuin reippain askelin kohti ovea ja ovella avaimet taskusta ja sovittamaan lukkoon. Jännä juttu, että ei kotiavaimet passannut Ärrän oveen. Siinä meni yllättävän kauan ennenkuin tajusi tilanteen. Hävetti niin paljon, että jäi kahvit ostamatta.

Et olisikaan tajunnut tilannetta, vaan soittanut isännöitsijälle avaamaan ovea. Sisälle päästyäsi olisit ihmetellyt kun et lainkaan muistanut ostaneesi niin paljon olutta mitä keskeltä lattiaakin löytyi. Käteistäkin ihmeen paljon, kunnes muistat että olit palauttanut pullot eilen.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen pari kertaa etsinyt silmälasejani ympäri kämppää, etsimäni silmälasit päässä (varmasti muillekin käyny tässä ketjussa).

Yksi päivä olin kiireessä lähdössä bussipysäkille ja etsin avaimiani. Eivät olleet oikeassa taskussa ja siirrettyäni avaimet oikeaan käteen pääsin myös toteamaan, etteivät ole myöskään vasemmassa taskussani. Vielä muutaman paikan tutkin asunnosta, ennenkuin huomasin. Häpesin suunnattomasti, vaikkei kukaan ollutkaan näkemässä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Piti mennä posti katsomaan niin kävelin pyykkitupaan. Ei oo häävi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Viime viikolla suihkussa käydessäni unohdin kesken suihkuttelun pesinkö hiukseni jo shampoolla vai en. Varmuuden vuoksi levitin sitten uuden satsin hiuksiin ja kesken tämän muistin sitten tosiaan jo pesseeni hiukset kertaalleen. No tulipahan priimaa.

Eräs toinen päivä suihkun jälkeen nappasin itsevarmalla otteella lavuaarin päällä olevasta wc-raikastimesta kiinni ja juuri kun olin suihkuttamassa sitä kainalooni, havahduin siihen että mitäs vittua nyt tapahtuu.

Suihku on näköjään se paikka, jossa aivotoiminta lakkaa lähes kokonaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Viime viikolla suihkussa käydessäni unohdin kesken suihkuttelun pesinkö hiukseni jo shampoolla vai en. Varmuuden vuoksi levitin sitten uuden satsin hiuksiin ja kesken tämän muistin sitten tosiaan jo pesseeni hiukset kertaalleen. No tulipahan priimaa.

Eräs toinen päivä suihkun jälkeen nappasin itsevarmalla otteella lavuaarin päällä olevasta wc-raikastimesta kiinni ja juuri kun olin suihkuttamassa sitä kainalooni, havahduin siihen että mitäs vittua nyt tapahtuu.

Suihku on näköjään se paikka, jossa aivotoiminta lakkaa lähes kokonaan.

Runkatessa varsinkin. Pieni happihyppely on ihan kiva välillä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kerran ihan selvinpäin istunut pöntölle housut jalassa ja antanut tavaran tulla. Vähän aikaa siinä meni ennenkun älysin mitä tapahtuu. Joojooo, tiiän @pettter , tää on sulle jokapäivästä, eikä kato paikkaa, mutta teeppä selvinpäin.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tuosta @Kemppilukko kirjoituksesta tuli mieleeni jonkun vuoden takainen oma vastaava. Olin tulossa kaupasta kotiin ja kerrostalossa asuessani tottuneesti nousin kolmanteen kerrokseen. Sovitin avainta tuttuun oveen, se ei jostain syystä auennut ja vieras ihminen tuli ihmettelemään miksi avaan heidän oveaan. Olin väärässä rapussa. Ja kyllä, tämä kävi vieläpä kahdesti.

Ja eilen sitten olin lähdössä koiran kanssa kävelylenkille, pihalla sitten tajusin että mulla on pyöräilykypärä päässä. Olin ilmeisesti töihin ollut sitten mielen syövereissä lähdössä ja laittanut kypärän päähän. Onneks kohta loma.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Yksi yö heräsin ihan normaalisti, mutta olo oli ihmeellisen virkeä. Ei siinä muuta kuin ylös ja tietysti suihkuun, kuten joka aamu. Tulin pois suihkusta, harjasin hiukset ja vilkaisin mikron kelloa, joka näytti 4.20 tai jotain siihen suuntaan. Sitten katsoin ulos ja ihmettelin, että onkin pimeä aamu tänään. En vieläkään kyllä ymmärtänyt, että jotain on mennyt hieman väärin. Aloin tekemään aamupalaa, kunnes päässä naksahti, että ei jumalauta. No, ei muuta kuin takaisin nukkumaan ja kolmen tunnin päästä uusi yritys.
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Eräs toinen päivä suihkun jälkeen nappasin itsevarmalla otteella lavuaarin päällä olevasta wc-raikastimesta kiinni ja juuri kun olin suihkuttamassa sitä kainalooni, havahduin siihen että mitäs vittua nyt tapahtuu.
.

Emäntä oli joskus ennen meijän seurustelua baariin lähdössä, hiuslakan sijaan oli wc-raikastinta suihkuttanut hiuksiin. Baarissa joku äijä kysyny mikä tuo hyvä tuoksu siulla? "Air wick" :D
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Tuosta @Kemppilukko kirjoituksesta tuli mieleeni jonkun vuoden takainen oma vastaava. Olin tulossa kaupasta kotiin ja kerrostalossa asuessani tottuneesti nousin kolmanteen kerrokseen. Sovitin avainta tuttuun oveen, se ei jostain syystä auennut ja vieras ihminen tuli ihmettelemään miksi avaan heidän oveaan. Olin väärässä rapussa. Ja kyllä, tämä kävi vieläpä kahdesti.

Tästä vähän vastaava, tosin aivojen toimintaa vaikutti opiskelijabileet ja niissä nautittu alkoholi. Hortoilin jonkun 5km kotia ja varmaan puolisen tuntia yritin rappukäytävän ovesta sisään. Ihmettelin kun ei avain käy. Sit pihaan tulee taksilla pari tyyppiä. "Hei et sie asu tässä!" "Asumpas! Avain ei jostain syystä toimi".. No väärän rapun edessä olin, talo kyllä oikea.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä postilaatikkoon on eri avain kun taloon. Tuossa taannoin lähdin aamulla lehteä hakemaan. No laatikko ei auennut ja ajattelin että lukko on jäässä. Kävin hakemassa lukkosulan ja ruiskutin sitä lukkoon mutta ei auttanut, lukko ei auennut. Toistin lukkosulakäsittelyn mutta lukko ei vaan auennut avaimella. Olin jo menossa hakemaan toista lukkosulaa (jos eka oli huonoa) kun tajusin että olin yrittänyt avata postilaatikkoa talon avaimella. Laatikon avain oli toisessa taskussa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Emäntä oli joskus ennen meijän seurustelua baariin lähdössä, hiuslakan sijaan oli wc-raikastinta suihkuttanut hiuksiin. Baarissa joku äijä kysyny mikä tuo hyvä tuoksu siulla? "Air wick" :D
Nää on kyllä pahoja. Itse olen pessyt hampaani Bepanthenilla. Ei ole sen jälkeen tarvinnut hammaslääkärissä käydä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä kymmenisen vuotta sitten kaverini kävi meillä. Niillä oli uusi auto ja käytiin tietysti koeajamassa se. No, sitten kun kaveri lähti kotiansa, niin soitin sille "hätääntyneenä" perään, että tippuiko minun puhelin sen autoon. Pysäytti autonsa ja vaimonsa kanssa sitä tovin etsivät, kunnes mun pokka petti ja kysyin, että mietipä nyt vähän millä mä sulle soitan.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Tässä kymmenisen vuotta sitten kaverini kävi meillä. Niillä oli uusi auto ja käytiin tietysti koeajamassa se. No, sitten kun kaveri lähti kotiansa, niin soitin sille "hätääntyneenä" perään, että tippuiko minun puhelin sen autoon. Pysäytti autonsa ja vaimonsa kanssa sitä tovin etsivät, kunnes mun pokka petti ja kysyin, että mietipä nyt vähän millä mä sulle soitan.
Heidän puolustuksekseen, ehkä ne luuli että soitat lainaluurista tai että sulla on kaks puhelinta.

Itsellä sellaista että oon etsinyt omis rillejä jotka on ollut päässä. Himpun tuli tyhmä olo kun tajus.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähdin illalla töiden jälkeen kaupan kautta kotia kohti. Kaupan pihassa mukamas lukitsin pyörän ja painelin kauppaan. Kaupasta lähtiessä avasin lukon ja yritin lähteä liikkeelle, mutta ei onnistunut. No, ihmekös tuo jos pyörä on lukossa. Eli en ilmeisesti koskaan laittanut pyörääni lukkoon, vaan lukitsin sen vasta, kun sitä mukamas avasin. Näin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viime viikolla suihkussa käydessäni unohdin kesken suihkuttelun pesinkö hiukseni jo shampoolla vai en. Varmuuden vuoksi levitin sitten uuden satsin hiuksiin ja kesken tämän muistin sitten tosiaan jo pesseeni hiukset kertaalleen. No tulipahan priimaa.
Tästä tuli mieleen se yksi turkulaisvitsi.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Yksi yö heräsin ihan normaalisti, mutta olo oli ihmeellisen virkeä. Ei siinä muuta kuin ylös ja tietysti suihkuun, kuten joka aamu. Tulin pois suihkusta, harjasin hiukset ja vilkaisin mikron kelloa, joka näytti 4.20 tai jotain siihen suuntaan. Sitten katsoin ulos ja ihmettelin, että onkin pimeä aamu tänään. En vieläkään kyllä ymmärtänyt, että jotain on mennyt hieman väärin. Aloin tekemään aamupalaa, kunnes päässä naksahti, että ei jumalauta. No, ei muuta kuin takaisin nukkumaan ja kolmen tunnin päästä uusi yritys.

Joskus tuli tehtyä kolmivuorotyötä. Kerran heräilin sängystä ja vilkuilin kellon olevan jo kuusi samalla ihmetellessä miksei herätyskello ole soinut, kun seitsemältä pitäisi olla töissä. Äkkiä sämpylä ja kaffet naamariin ja kohti töitä. Silloisesta kämpästä näkyi suoraan paikallisen Citymarketin pihalle ja ihmettelin minkä helvetin takia aamupalaa syödessäni asiakkaita on Citymarketissa kello kuusi aamulla ruuhkaksi asti. Hetken tuumittuani muistinkin, että kellohan illalla kuusi ja ettei nyt ihan hetkeen tarvi töihin lähteä. Oli onni, että Citymarket oli vieressä. Olisi voinut hetken kuittia tulla. Tosin eräs silloinen työkaveri pamahti viikkoa liian aikaisin kesälomilta. Sen verran pitkä ränni, että mennyt laskut sekaisin.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ei saatana. Olen aina lukenut @eki likanen -nimimerkin väärin. Eiliseen saakka aivot luki sen niin, että se olisi eki liikanen. Noh, parempi myöhään, eihän tuo ole ollut palstalla kuin vasta 5 vuotta(hymiö).

Toivottavasti nimimerkin TPS-yhteys aukenee tämän myötä paremmin(?).
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tällä viikolla tuli painuttua paskalle työmaalla, koska aina on hyvä käyttää tehokasta työaikaa myös kuonan poistamiseen elimistöstä.

Muuten hyvä mut ovi kiinni ja valot pois päältä. "Heetkonen". Paria päivää myöhemmin sama operaatio mutta uudella twistillä. Toinen kaveri tulee pytylle -> käsienpesun jälkeen valot sammuksiin. Hetki tämän jälkeen "luuletko sä et mä oon joku kissa?" - miten niin? - No sammutit valot just kun istuin pöntölle... tässä vaiheessa tajusin et ei saatana... Vissiin on tullut rutiiniksi se et kun käy niin muita ei ole viereisessä kopissa?

Myös huushollin ovien aukominen sujuisi ehkä paremmin jos ei ottaisi auton avaimia ensimmäisenä kätösiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Tosin eräs silloinen työkaveri pamahti viikkoa liian aikaisin kesälomilta. Sen verran pitkä ränni, että mennyt laskut sekaisin.
Luulisi tuntuvan melkoiselta taivaanlahjalta jos deliriumhorkassa horjut työpaikalle kuulemaan että on viikko vielä lomaa jäljellä. Toki riskinä että viikon kuluttua kunto olisi vielä hurjempi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joskus tuli tehtyä kolmivuorotyötä. Kerran heräilin sängystä ja vilkuilin kellon olevan jo kuusi samalla ihmetellessä miksei herätyskello ole soinut, kun seitsemältä pitäisi olla töissä. Äkkiä sämpylä ja kaffet naamariin ja kohti töitä. Silloisesta kämpästä näkyi suoraan paikallisen Citymarketin pihalle ja ihmettelin minkä helvetin takia aamupalaa syödessäni asiakkaita on Citymarketissa kello kuusi aamulla ruuhkaksi asti. Hetken tuumittuani muistinkin, että kellohan illalla kuusi ja ettei nyt ihan hetkeen tarvi töihin lähteä. Oli onni, että Citymarket oli vieressä. Olisi voinut hetken kuittia tulla. Tosin eräs silloinen työkaveri pamahti viikkoa liian aikaisin kesälomilta. Sen verran pitkä ränni, että mennyt laskut sekaisin.

Joo rännit on pahoja ja varsinkin lomilta palatessa. Itse tein yövuoroa kuutisen vuotta ja painelin sitte muina miehinä töihin sunnuntaina niin kaikki saatanan hälyt alko soimaan ja hyvä ettei kihloja se vartioukko alkanu laittamaan. Kysy että "mitä nää täällä teet?" Vastasin että oon just tullu thaimaasta kolmen viikon lomilta ja aattelin vähän saada leivän päälle voita taas. Vartija vastasi että "asia kunnossa". Muuten hyvä idea mutta oli vaan sinnuntai klo 3. Tekasin sitte tuplavuoron ihan vittuillessaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kun kirjottelin tohon yhteen ketjuun niin muistin erään kommentin jonka Jarmo Kekäläinen on sanonut noin 6 vuotta sitten eräässä haastattelussa. Jäin sitten oikein ihmettelemään että miten tollasta voi loppujen lopuksi muistaa. Sitten hiffasin että en varmaan muista yhtään kommentia jonka mummi vainaa on minulle joskus sanonut, tai minkälaisen puheen isä piti kun sain valkolakin. Sen sijaan muistissa on kaiken maailman lätkä triviaa. Oikeasti veti vähän hiljaseksi kun jäin pohtimaan asiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös