Kyllähän (me) jatkoajan bluesfanit tänne kirjoittamisella heitetään vettä myllyyn. Joka kerta kun mediassa on jotain negatiivista bluesista niin täällä panikoidaan sivukaupalla että vittu meillä on paska jengi ja organisaatio. Täälläkin jauhetaan pitkiä keskusteluja siitä miten kaikki on perseellään, mutta positiiviset jutut sivuutetaan kommentilla tai parilla. Itsekin olen siihen syyllistynyt, joskin nyt yritän parantaa tapani ja keskittyä vaihteeksi siihen urheilupuoleen.
Mä en usko, että tänne kirjoittamalla kukaan pystyy pahentamaan asiaa. Toki toimistolla seurataan ainakin joitain ketjuja kuten ollaan tällä kaudella huomattu, kun parannusehdotuksia on poimittu lähes suoraan täältä. Keskustelupalstat ovat sitä varten, että keskustellaan asioista, niin hyvistä kuin pahoistakin. Toki moni ylireagoi näihin negatiivisiin uutisiin, mutta sou what? Meillä faneilla on lupa ylireagoida, kunhan toimistolla pidetään pää kylmänä. Minusta on vaan hyvä asia, että asioista herää keskustelua. Välillä tämä Jatkoajan Blues-osio on kovin hiljainen, ja vain pari nimimerkkiä keskustelee keskenään. Olisi tietty kiva, jos keskusteluaiheena olisi välillä jotain kivempaa kuin talousongelmat ja taustajoukkojen sekoilut, mutta minkäs teet?
Itse olen sitä mieltä, että kommentoimalla "tiedotamme, kun on jotain tiedotettavaa", saadaan aikaseksi aika paljon pahaa. Joko ei vastata mitään, tai sitten laitetaan kortit rehellisesti pöytään. Nimenomaan rehellisesti! Ikosen tapauksessa Ahola oli joka roskalehdessä kommentoimassa, että mies ei ole lähdössä mihinkään, ei ole myynnissä jne ja sitten lopulta lähtikin pois ja tämä tilanne oli varmasti Aholalla tiedossa. Tuolla totuuden vääristämisellä saatiin paljon enemmän tuhoa aikaiseksi, kuin jos hän olisi vastannut suoraan, että Ikoselle etsitään uutta seuraa. Tai sitten ei olisi kommentoinut ollenkaan ennen kuin uusi seura oli tiedossa. Nimenomaan tällaisessa tiedottamisessa Bluesilla on vielä paljon opittavaa ja siihen ei ainakaan auta se, että toimiston väki tuntuu vaihtuvan joka kesä.. On myös totta, että esim. IFK:n tai Jokereiden kokoisessa lafkassa tällainen sekoilu ei tuntuisi niin pahalta. Jos tuhannesta fanista sata putoaa pois, se ei ole niin paha kuin jos 500 fanista sata putoaa pois..
Itse toivoisin, että tilanne saataisiin ratkaistua ainakin Ahon ja Lehterän kesken ja molemmat pystyisivät keskittymään työhönsä loppukauden ajan. Enhän tiedä, vaikka näin olisi jo tapahtunutkin. Illan matsi kertonee paljon ainakin Ahon osalta.