Suoraan sanoen huikan kyllä vituttaa että täällä koko ajan on ylhäällä ketju jonka otsikko on "Aholle kenkää!" kun ei kai kovin moni muu kuin E täällä sitä ole vaatinut :)
Mutta siis tästä kohusta. Yksi skenaario on että Aho on ollut kiinnostunut nyhtämään isot rahat Tepsiltä ja pitkän sopparin, on kysynyt siihen alustavan luvan Blegiltä, joka rahapulassaan on sanonut että joo, voit yrittää. Ja jos näin olisi käynyt, niin silloinhan roskalehtien tiedot pitävät ihan paikkansa, mutta melkolailla toisella tavalla kuin moni tuntuu ymmärtävän.
Mutta vielä tuosta kommentoimisesta: ei tarvitsekaan kommentoida mitään, että sitten tulee lehteen juttu "Tiedotamme kun on tiedotettavaa", "Blues ei suostu kommentoimaan". Koska kyllä nuo toimittajat itse soittavat ja kysyvät, eli kyse ei ole siitä että Koskinen, Ahole tms. olisi itse noita asioita toimittajille toitottamassa. Ja joo, jokaista juorua ja huhua ei tarvitsekaan kommentoida. Parempi sanoa että tiedotetaan kun on tiedotettavaa tai sanoa että ei kommentteja kuin valehdella, vaikka sitten että "Aho ei ole missään nimessä lähdössä", jos siihen sitten on edes häviävä mahdollisuus. Siihen en kyllä usko, ,että Ahoa oltaisiin oikeasti savustamassa pois, sen verran vakuuttavaa jälkeä on tehnyt kuitenkin. No, ehkä tän illan matsin jkälkeen ollaan taas pikkuisen viisaampia, jos joukkueen esitys on ihan täyttä halutonta velttoa paskaa niin siitä voinee vetää johtopäätöksiä. Mä en kuitenkaan nyt tässä ranteita viiltäisi auki, enkä kyllä aio enää tätä ketjua nostaa ylöskään.
PS. Kyllä Jatkoaikaa muuten lukee aika iso joukko ihmisiä, joilla ei ole kirjoitusoikeuksia. Ja sellaisia joilla on oikeudet mutta eivät aktivisesti kirjoittele. Faktaa mulla ei ole tarjota tämän tueksi, mutta hyvin usein sitä hallillakin kuulee jengin puhuvan että "luin JA:sta että..." ja moni tällainen on kertonut hakeneensa kirjoitusoikeuksia muttei ole saanut. Tai ettei ole jaksanut hakeakaan kun vain lukee.