Aho ulos, koitetaan jotain muuta välillä
Ahola ja Rautio ulos ja talous kuntoon?
Aho ulos, koitetaan jotain muuta välillä
Millä rahalla?Valitettavasti en myöskään luota Lehterään. Voisiko vaikka Suikkanen vetää kauden loppuun?
Nyt Aholle kenkää ja samalla avauksella Kaijomaa, Somervuori ja Makkonen (ehkä Liivik) vittuun joukkueesta ja aletaan rakentamaan ensi kautta. .
Bluesin pelaajabudjetti on liigan pienin, joten siellä ollaan mihin loogisesti kuulutaan. Huvittavaa silti, että joku saa itkupotkuraivarit, kun joukkue häviää selkeästi paremmilleen.
Tämä. Tässä organisaatiossa on nähty historian aikana ihan liikaa organisaatiomuutoksia. Pitkäjänteisyyttä kerrankin toimintaan saatana!Homma on nyt niin, että kaksi edellistä peliä eivät ole mitään mittareita. Vastassa oli niin selvästi paremmat joukkueet.
Jos Aho saa jatkaa, voidaan vielä nousta. Jos Aho ei saa jatkaa, ollaan kusessa. Ei tässä vaiheessa tehdyllä valmentajavaihdoksella saada mitään hyvää aikaan. Nyt vaan kausi loppuun ja kunnioitetaan kerrankin sopimuksia.
Tuttuun tapaan median kommentointiosasto täynnä idiootteja.. ei niitä kannata lukea, rupeaa vain vituttamaan ihmisten tyhmyys. Toisin on täällä, eikö niin. ;)Itse ainakin lopetin Bluesin peleissä käymisen sen jälkeen kun kiinnostavin vastustaja Jokerit lähti pois ja kun viimeiset "seura-ikonit" Sallinen ja Laatikainen myytiin pois. Ei mitään perinteitä enää. Vain muutama junnu enää mukana omista kasvateista.
No sitten meillä on hinta-laatu-suhteeltaan hyvä joukkue, ja se ainakin menee osittain valmennuksen piikkiin. Meillä on liigan halvin rosteri, ainakin nyt kun Malmivaara ja Kantola myytiin, ja samalla ne pari muuta saman budjetin joukkuetta ovat vahvistaneet rosteriaan.Kyllä tää menee valmennuksen piikkiin. Ei toi rosteri niin huono ole!
Itse uskon siihen, että tuo yksilöiden taitovaje on puhtaasti se joka syö hyökkäystehoja, eikä valmentaja voi hirveästi siihen hyökkäyskuvioilla vaikuttaa
Palloa/kiekkoa ison osan elämästäni jahdanneena, taitovaje on juuri se asia, miksi kiekko ei pysty liikkumaan nopeammin. Taitavat jäbät, joiden ei tarvitse pitää silmällä kiekkoa kun se on omassa lavassa, pystyvät huomioimaan muiden pelaajien liikkeet paremmin ja nopeammin, kuin puukäsiraatajat (jollainen itsekin olen pelaajana... valitettavasti) joiden rooli ei ole luontaisesti ollut pelinrakentelussa. "Klap-Klap-klap ja silleen"-pelityyli tarvitsee pelaajia, joiden katse on ylhäällä pelikentällä ja kykenevät lukemaan peliä ja muiden liikkeitä paremmin ja nopeammin, ja mun mielestä Bluesilla ei ole rosterissa kovin paljoa tätä pelaajatyyppiä (koska he ovat eri hintaluokassa). Toki olen itsekin yrittänyt vuosien varrella parantaa omaa pelitapaani kiekollisempaan "klap-klap" suuntaan, mutta aina se on johtanut epävarmaan peliin ja lukuisiin harhasyöttöihin. En vaan kykene lukemaan peliä ja vastustajaa yhtä nopeasti kuin peliärakentavat kolleegani. Tämä on vain omakohtainen esimerkki, ja nuo Bluesin pelaajat ovat parempia taidoiltaan, mutta ei se muuta sitä tosiseikkaa, ettei tuolla Hirson (ja muutaman nuoren pakin) lisäksi ole hirveästi luontaisia pelinrakentajia.Ehkä just ton takia kiekon pitäisi liikkua nopeammin. Yhden kosketuksen jatkoja, klap-klap-klap ja silleen.