ACN ilmaiset puhelut

  • 81 487
  • 689

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Tuamas
- Iso T on siitä erikoinen VM-yritys, että sillä on jopa laadukkaita tuotteita joita kehitetään sekä siihen ei aktiivisesti värvätä ihmisiä ja luvata kuuta taivaalta. Lisäksi päätulo ja idea koko hommassa on kippojen myynti, ei siitä että värvätään 154 alaista.

Käyppä joskus vm-värväystilaisuudessa tai vaikkapa Seven-nimisen lafkan "Kick-off"-tilaisuuksissa, niin huomaat kuinka lähellä vaikkapa uskonlahkojen toimintaa tämä hihhulointi on.

Jos joku ei usko, niin voin linkittää kun löydän, autenttisen vm-värväystilaisuudesta nauhoitetun pätkän.

Joo, kiitos, ei tarvitse linkittää. Tiedän tuon muutenkin. Näissä nykypäivän vm- jutuissa juuri onkin se nuija puoli, että ihmisiä huijataan heti alusta pitäen. Kutsutaan kokouksiin sillä varjolla että tulet ansaitsemaan rahaa rutkasti kunhan vain tulet tähän kokoukseen. Kertomatta kuitenkaan mistä on kysymys. Normaalille ihmiselle sen jo pitäisi pistää kellot soimaan päässä, kun ei haluta heti kertoa mikä on homman nimi. En minä ainakaan heti äkkiä lähde mihinkään parin tunnin sessioon, ellei joku kerro mistä on kyse. Kyllähän minä etukäteen haluan tietää, millainen on se teatteripätkäkin mihin olen menossa. Säkki päähän ja tänne päin, on vm-systeemi. No thanks.

Tupperi- juttu on mielestäni ihan eri hommaa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tuamas
- Siksi koska 99% verkostomyyntiyritysten menestyksestä tulee siitä kun riistetään alalinjalaisia/työmuurahaisia. Luvataan tyhmille maat ja mannut ja tyhmät menevät ja uskovat ja lyövät viimeiset rahansa kiinni, ja ohhoh ei tullut Ferraria eikä haciendaa epsanjassa...


Siis mitä? Mikäli minä hankin kaverilta ACN:n niin minuako riistetään? Ei minun tarvitse laittaa mitään rahaa mihinkään kiinni, senkun makselen laskuni: Eikä minulle ainakaan kukaan ole luvannut Ferraria ellei halvat puhelinhinnat ja määrätyt ilmaispuhelut ole verrattavissa Ferrariin. Siis miksi ostaminen tällaiselta organisaatiolta on pahasta?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Svante
Siis mitä? Mikäli minä hankin kaverilta ACN:n niin minuako riistetään? Ei minun tarvitse laittaa mitään rahaa mihinkään kiinni, senkun makselen laskuni: Eikä minulle ainakaan kukaan ole luvannut Ferraria ellei halvat puhelinhinnat ja määrätyt ilmaispuhelut ole verrattavissa Ferrariin. Siis miksi ostaminen tällaiselta organisaatiolta on pahasta?

MITÄ?!?!? Sinuahan on kusetettu todella pahasti. Minä tiedän kaverin joka olisi luvannut sulle kaksi Ferraria ja yhden Maseratin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jos, siis jos, tuote on hyvä ja kuluttajansuoja toimii, niin ei kai sillä sitten väliä ole mistä sen ostaa.

Olen minä tavannut ihmisen joka oli sitä mieltä, että Golden-siivoustuotteet ovat oikeasti hyviä ja toisen jonka mielestä Herbalife on oikeasti auttanut laihtumaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Korak
MITÄ?!?!? Sinuahan on kusetettu todella pahasti. Minä tiedän kaverin joka olisi luvannut sulle kaksi Ferraria ja yhden Maseratin.

Helvetti, nyt jäin ilman twin-turbo Maseratia vain koska firmani tj on halunnut ostaa kaikki puhelin- ja nettipalvelut muualta. Aarrgh...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Korak
MITÄ?!?!? Sinuahan on kusetettu todella pahasti. Minä tiedän kaverin joka olisi luvannut sulle kaksi Ferraria ja yhden Maseratin.

Mä arvasin!! Viddu, se johtui siitä, että myyjä puhui ruotsia silleen oudosti ja meikäläinen oli kohtelias eikä viitsinyt korjata sen mokia. Tuo on juuri SE myyntikikka. Nyt hiffasin. :-)
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Siis mitä? Mikäli minä hankin kaverilta ACN:n niin minuako riistetään? Ei minun tarvitse laittaa mitään rahaa mihinkään kiinni, senkun makselen laskuni: Eikä minulle ainakaan kukaan ole luvannut Ferraria ellei halvat puhelinhinnat ja määrätyt ilmaispuhelut ole verrattavissa Ferrariin. Siis miksi ostaminen tällaiselta organisaatiolta on pahasta?

- uuh. Hienosti nappasit ohi aiheen. Kysyit mitä vikaa on markkinoinnissa, vastasin hiukan huolimattomasti miksi markkinoinnissa/myyntitavassa on vikaa.

Elikkä tarkoitin tässä luonnollisesti näitä henkilöitä jotka ovat touhuun mukaan lähteneet myymään tavaraa tai joita on siihen yritetty saada mukaan myymään. Heidän rahat tässä menevät, se että saa edes aloittaa liittymien myymisen maksaa jo kynnysrahan joka on n.500e, 80-90% myyjistä ei ikinä tienaa nettona tuota takaisin. Elikkä puhuin myyjistä, ei asiakkaista.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Voisiko joku nyt ihan oikeasti kertoa että ketä tässä ACN:ssä nyt huijataan ja kusetetaan, kun tuntuu joka viides viesti olevan sisällöltään pelkää sitä. Kyselin sitä jo tuolla aivan ketjun alkupuolella, mutta en ole saanut vieläkään vastausta.

Itse olen ACN-liittymän haltija, ja mitään häikkää missään ei ole ollut. Käyttää Suomen kattavinta ja luotettavinta verkkoa, ja lisää ystäviä liittyy koko ajan, joten myös ilmaisten puhelujen määrän osuus lisääntyy koko ajan.

ACN:ssähän edustajat maksavat lisenssin että voivat myydä liittymiä, mutta sen jälkeen ei mitään pakko-ostoja/myyntejä tarvitse. Tiedän että suurimmalla osalla verkostomarkkinointiyrityksistä niitä on, siis että joka kuukausi pitää myydä jollain tietyllä euromäärällä että saa rahansa, mutta ACN:llä tällaista ei ole. Eli miten pitkätukkaisilta tässä viedään viimeiset rahat ja sitten ollaan taas sossun luukulla?

Joku heitti jopa että normaalityössä voi olla varma että saa rahansa, mutta verkostomarkkinoinnissa ei. Mutta vm:hän on ykstyisyrittäjyyttä. Miten minkään alan oman firman omistaja voi olla varma tuloistaan joka kuukausi, tai etukäteen tietää tarkalleen kuinka paljon sitä tuottoa tulee.

Minullekin on tässä matkan varrella tarjottu tilaisuutta lähteä mukaan mitä erilaisimpiin verkostomarkkinointijuttuihin, mutta en ole lähtenyt syyllä että en itse henkilökohtaisesti halua olla pakotettu joka kuukausi myymään jotain tiettyä määrä, koska aikani ei yksinkertaisesti siihen aina riitä. Lähipiirissä on kuitenkin useampia henkilöitä jotka saavat ihan mukavat tulot erilaisilla verkostomarkkinointisysteemeillä, jotkut jopa hankkivat elantonsa sillä. Mukaanlukien ACN-edustajia Ruotsissa. Tahtoo sanoa että en osaa nähdä itse yritystyypissä sinänsä mitään huonoa. Se että joka alalle (ei pelkästään verkostomarkkinontiin) mahtuu niitä mätiä omenoita ei mielestäni ole syy tuomita koko ideaa.

Puhun nyt siis vain verkostomarkkinoinnista, missä ansion voi tehdä ilman organisaation rakentamista, ja missä raha tulee ulkopuolelta. Pyramidisysteemithän ovat erikseen. Ja laittomia.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti msg
Olen minä tavannut ihmisen joka oli sitä mieltä, että Golden-siivoustuotteet ovat oikeasti hyviä ja toisen jonka mielestä Herbalife on oikeasti auttanut laihtumaan.

Minunkin mielestäni Goldenilla on ihan hyviä tuotteita, mutta siitäkin huolimatta sikamaisen kalliita. Vaikka jos myyjiä uskoo, niin nehän ovat satumaisen halpoja siksi että:

- Logistiikkakustannukset jäävät minimiin, koska ketjun viimeinen lenkki keskusvarastolta kotiin on korvattu armeijalla hyväntahtoisia aropupuja.

- Markkinointiin ei panosteta paljoa

- Tuotteet ovat aivan fantastisen hyviä, ja siksi tietysti kalliita.


Kaikkihan meistä tämän uskovat. Eihän tuotteet tietenkään ole vain sittenkään erittäin halvalla tuotettuja, ja koko iso hinta mene siihen pyramidin pystyttämiseen, ei toki.

En siltikään tällä halua dissata Golden-yrittäjiä, jos joku niitä onnistuu kauppaamaan ja tällä edes "rahoittamaan oman käytön", niin siitä vaan. En vastustele.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Svante
Minulla on Tukholmassa tuttu kaveri, joka otti yhteyttä minuun jo viime syksynä. Kaveri on 100% luotettava ja olen tuntenut jo vuodesta 1984. Tienaa kuussa "tekemättä mitään" SEK 10.000 - 15.000. Toinen tuttuni narri-leiristä kertoo tienaavansa e 2.000+ kuukaudessa. Ehkä ei ihan elääkseen mutta siedettäviä summia kuitenkin.

Eli mä voin käyttää myyntilauseena seuraavaa: "Ai ei näillä muka tienaa?! Tiedän Internetistä erään Svanten, johon oli jo viime syksynä ottanut yhteyttä 100% luotettava ja vuodesta 1984 asti tuttu kaveri, joka tienaa "tekemättä mitään" 10kkr-15kkr. Ja lisäksi tämän saman Svanten kaveri Narri-leiristä oli kertonut tienaavansa yli 2 k€ kuukaudessa."

Ja kauppa käy ku rajuilma!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Cosmo:

Ole hyvä, siitä vaan.
Muista kuitenkin kertoa, että samaista Svantea kuitenkin kusettettiin koska sitä Ferraria ei koskaan luvattu eikä sitä näkynyt.

Samainen kaveri, eli Svante, tunsi myös yhden kaverin Suomessa joka sai "rehellisestä" duunista säännöllisesti joka kuukausi kunnon palkan ja kulki aina ratikalla - kunnes sai fudut ja siirtyi sossun ja kelan luukuille. Lopuksi joutui panttilainaamoon panttaamaan kännykkänsä koska ei ollut fyrkkaa maksaa edes ilmaisia puhelija, joita ei ollut. Häntäkin kusetettiin!!!!



Edit: fatta -> panttilainaamo
(ei kukaan selväjärkinen panttaa mitään sosiaalitantan konttorissa)
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisi ACN GSM-liittymien toimitusehdot suomenkielellä?

Muutamia hajaseikkoja, olen hiukan pettynyt kun kukaan ACN-käyttäjä ei ole kommentoinut kirjoituksiini mitenkään.

- "Ilmaiset" puhelut kaverille. No, joka tapauksessa maksat kk-maksun 4,85 tms. Ilmaiset väärä sana, oikea sana lienee veloituksettomat.

- Muihin liittymiin puhelut 0,15 euroa. Ei edes halpaa. Näin ulkomuistista löydän ainakin halvemmat hinnat muutamista Saunalahden, DNA:n ja Cubion liittymistä. ACN rajusti kusettanut tuon 120 000 asiakasmäärän, lieneekö oikeasti kenelläkään tuota liittymää?

- GPRS helvetin kallis. Yksi siirretty megatavu ACN:n hinnaston mukaan maksaa 10,24 euroa. Esimerkiksi Saunalahdella hinta on 1,50 euroa. Soittoäänet, logot, pelit ja muut palvelut (niin, jotka tosiaan ei toimi ACN:n liittymillä) ladataan nykyään GPRS:llä.

- Asiakaspalvelu. Huvikseni soitin sinne ja virolaistyttöjen palvelu ei kaikkein asiantuntevimmasta päästä ollu. Mutta varmasti jos yli 15 000 liittymää Suomessa saavat auki niin tulee Suomeen oma asiakaspalvelu.

Miksikö tästä avaudun?
Sääliksi käy näiden muutamien puolesta jotka ovat tuohon myyntipuheeseen mennyt että ACN on mullistavan halpa liittymä jota ei aikaisemmin Suomessa ole nähty.

Toki tahdon parasta mahdollista taloudellista tilannetta tutuilleni jotka näitä liittymiä kauppaavat. Mutta tälläinen kusetukset jostain aivan "uudesta liittymästä joka on ylivoimaisesti Suomen halvin ja paras" saisi jättää omaan arvoonsa. Kaupitelkaa niitä liittymiä niille jotka alasta tietävät oikeasti jotain.

Loppuun vielä rankka tornihuhu jonka kuulin.
Eli ACN:n asiakas olisi puhunut kuukaudessa noita "ilmaisia" puheluita yli tuon sallitun rajan, 1000 min / kk tms. Niin automaattisesti kone olisi lyönyt kalliimman liittymätyypin ja siihen päälle vielä liittymätyypin vaihtomaksut.

Mielenkiintoinen aihe. Odotan vastauksia.
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Tommy
Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisi ACN GSM-liittymien toimitusehdot suomenkielellä?

Puhuu mies, joka on vain haukkunut kokoajan kyseistä liittymää.

Katso ACN-kotisivuilta.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tommy
Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisi ACN GSM-liittymien toimitusehdot suomenkielellä?

Ellet löydä niin mä voin kysyy mun 100% luotettavalta svedu-kaverilta, jota olen tuntenut vuodesta 1984 "samma på svenska"?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Mikä tässä nyt on niin vaikeata, että kaskas ACN-liittymien omistajat eivät mitenkään ymmärrä mistä puhutaan.

Siis itse liittymien ostamisessa ei ole, toistaiseksi mitään ihmeellistä mutta kun nyt laitetaan ihan perusfaktoja esiin:
- Ilmaiset puhelut kavereille ei voi olla kannattava bisnes etenkin jos ihmiset hankkivat liittymiä primääristi siihen että soittelevat kavereilleen.
- Tällä hetkellä ACN saa lisätuloja edustajadiileistä
- Jossain vaiheessa tämä kassavirta lakkaa kun kaikki suomalaiset eivät haluakaan olla edustajia ja myydä liittymiä...itselleen, koska kaikki muut suomalaiset ovat jo myös edustajia.

Kun tämä ylimääräinen kassavirta loppuu niin sitten ACN tuskin kykenee positiiviseen tulokseen etenkin kun Saunalahdille, DNA:lle yms. se tuntuu olevan vaikeata, DNA gprs:n käyttöehtojen radikaali muuttaminen _ei tietenkään_ ACN-käyttäjien mukaan liittynyt siihen että entinen sopimus oli DNA:lle pahasti tappiollinen.

Eli vaikka ketään ei varsinaisesti kusetetakaan niin organisaatiossa haiskahtaa perinteinen vm-huijaus ja sen takia jossain vaiheessa tapahtunee markkinoiden kyllästyminen
ja kuluja aletaan karsimaan/johtoporrat kuittaa voitot ja katoaa Bahamalle.

Kuten sanoin, odotetaan jouluun ja katsotaan sitten moniko vielä puhuu ilmaiseksi kavereilleen.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti varjo
Eli vaikka ketään ei varsinaisesti kusetetakaan niin organisaatiossa haiskahtaa perinteinen vm-huijaus ja sen takia jossain vaiheessa tapahtunee markkinoiden kyllästyminen
ja kuluja aletaan karsimaan/johtoporrat kuittaa voitot ja katoaa Bahamalle.

Kuten sanoin, odotetaan jouluun ja katsotaan sitten moniko vielä puhuu ilmaiseksi kavereilleen.

Tämähän se on se tyypillinen vm-kuvio. Miksi uskaltaudun edes jollain tasolla positiivisuuteen on se että ACN on ollut markkinoilla jo yli 10 vuotta, ja itse olen yli kolme vuotta seurannut ystävieni välityksellä toimintaa Ruotsissa. Mutta kyllä, olen kanssasi samaa mieltä, katsellaan. Siihen asti nautin ilmaisten puheluiden soittamisesta, ja jos jotain syytä on, ei vaihtaminen toiseen ole vaikeaa tänä päivänä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Svante
Lopuksi joutui fattaan panttaamaan kännykkänsä koska ei ollut fyrkkaa maksaa edes ilmaisia puhelija, joita ei ollut. Häntäkin kusetettiin!!!!

Siis jätkältä lähti "rehellinen" duuni, kunnon palkka ja ratikkakyydit. Kaiken kurjuuden lisäksi kaverilta huijattiin vielä häntä. Siis ne vie kaiken!
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kysymys ACN:n puolustajille:

Jos kerran tuote on hyvä ja homma ei ole verkostokusetusta (raha tulee suurilta osin sisältä), niin miksei ACN toimi siten, että myy edustajalisenssejä aivan normaalisti ILMAN, että kukaan edustajista saisi provikkaa uusista jäsenistä?

Näin toimittaessa hommassa ei olisi mitään hämärää, ja jos tuote (liittymä) on hyvä ja kilpailukykyinen, olisi tuotteelle varmasti kysyntää.

Olen aivan varma, että näin ei toimita, koska varsinainen liiketoiminta on edelleen vain sivuseikka (puhelinliittymät). Itse tuotteella ei ole tarkoituskaan (eikä edes mahdollisuutta) tehdä voittoa. Voitto haetaankin uusien jänenien lisenssimaksuilla.

Minusta se ei ole todiste firman hyvyydestä, että se on ollut pystyssä jo 10 vuotta. Onhan GNLD:kin edelleen firmana pystyssä, vaikka verkosto pääosin kaatuikin jo vuosia sitten. Ja olihan GNLD:kin aikoinaan aika kova sana vm-piireissä, ja lähes trendimäinen menestystarina (joillekin ylälinjalaisille). GNLD kaatui, kuten kaikki muutkin vm-firmat, siihen, että jäsenmäärä kasvoi liian suureksi, ja uudet jäsenet huomasivat menettäneensä rahansa. Tämän jälkeen verkosto murtui kerros kerrokselta, ja jäljelle jäi vain muutamien kymmenien aktiivien joukko, jotka kauppaavat edelleen tuotteita.

Verkostomarkkinointi ei todellakaan ole edullinen toimintamuoto. Jo pelkästään logistiikkakustannukset ovat aika suuret, kun useita pikkupaketteja lähetellään sadoille (tai tuhansille) jakelijoille sen sijaan, että rekka veisi tavarat liikkeisiin isoissa erissä. Varastointikustannukset on siirretty edustajien huoleksi. Jokainen tuntee varmaan jonkun tutun, jonka kotona kaapit/autotalli on täynnä pesuaineita jne. Myös verkoston jakoportaissa on ottajia monella eri tasolla, ja harva edustaja varmaan edes tietää, kuinka moni ihminen saa bonusta hänen myynnistään.


SVANTE:
"Siis mitä? Mikäli minä hankin kaverilta ACN:n niin minuako riistetään? Ei minun tarvitse laittaa mitään rahaa mihinkään kiinni, senkun makselen laskuni:"

Jos otat vain pelkän liittymän, niin ei sinua kuseteta, eikä kukaan ole näin väittänytkään. Sen sijaan liittymien määrää käytetään hyväksi uusien edustajien hankkimiseksi. Harva vm-edustaja tajuaa, että mitä enemmän liittymiä on jo myyty, sitä vaikeampaa hänen on tienata alalla rahaa. Hänen on vaikeampi myydä itse tuotetta ja vaikeampi hankkia alaverkostoa. Tyypillinen vm-edustaja ajattelee juuri päin vastoin tyyliin: "tämähän on hieno juttu, kun markkina-osuuskin on noin suuri". Kun tähän lisätään lipevän kusettajan mainospuhe isoista rahoista vähällä työllä on koko kuvio valmis. Hyväuskoisilta hölmöiltä kupataan rahaa ylälinjaan itse tuotteen ollessa nollabisnes (tai jopa tappio) firmalle. Näin ollen se, että ihmiset ottavat näitä liittymiä ilmaiseten puhelujen vuoksi juuri mahdollistaa tuon varsinainen kusetuksen.

Eli sinä et varsinaisesti tee mitään väärää eikä sinua kuseteta. Sen sijaan sinun toimiesi ansioista tyhmien kuppaus jatkuu.

Ja se, että joku kaverisi tekee rahaa, ei tee hommasta hyväksyttävää. Tekeehän jotkut rahaa huumekaupallakin, eikä sekään ole hyväksyttävää. Koko vm- kusetus perustuu siihen, että jotkut tekevät rahaa. Kun monet tietävät jonkun tutun tutun, joka on hommalla ansainnut, leviää maine siitä, että hommalla voi tehdä rahaa. Kuitenkin se, että 95 % menettää rahansa tai tekee "nolla"tuloksen, unohtuu mainita.
 

Carlos

Jäsen
Alkaa tämänkin keissin luonne sitten paljastua, eli:

- ACN mainostaa ettei käytä jotain pennosiaan markkinointiin, ja voi siksi myydä näitä ilmaisia puheluita.

- Todellisuudessa mitä ilmeisimmin ilmaiset kaveri-kaveri -puhelut kuitenkin rahoitetaan niillä muilla puheluilla jotka eivät ole ilmaisia, eivätkä edes kovin halpoja.

- Uskoisin että niillä rahoilla mitä uppoaa pyramidiin, saisi aikaan jo aika mukavan markkinointikampanjankin.

Eli lyhyesti sanoen, ihmisille myydään liittymää sillä verukkeella että vain tämän markkinoimattomuuden avulla = pyramidin avulla nämä ilmaiset puhelut ovat mahdollisia, vaikka itse asissa siihen ei tarvittaisi edes mitään pyramidia. Tällä tavalla markkinoiden homma saadaan vaan tuntumaan niin "ihmeelliseltä", että se houkutteekin eri tavalla (ainakin joitain ihmisiä). Tälläkin kertaa voisin vain todeta että satua ei olekaan. Normaali tuote eri kuorissa. Uskon että ACN:n liittymä on ihan yhtä hyvä kuin minkä tahansa muunkin firman liittymä, hinnoittelurakenne on vain hiukan erilainen.

Kyllähän ainakin aikoinaan Sonera ja Radiolinja veloittivat enemmän soitoista muihin liittymiin (en tiedä miten nykyään on), ja sitten tuli näitä kotisoitto- ja kaveripiirejä mitkä olivat vielä halvempia. Ihan sama periaatehan tässäkin toimii, ainoa ero vaan siinä että ACN:llä nämä "kotisoitot" ovat sitten tosi halpoja, ja vastaavasti soitot muihin liittymiin hiukan kalliimpia.b
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Svante
Siis mitä? Mikäli minä hankin kaverilta ACN:n niin minuako riistetään? Ei minun tarvitse laittaa mitään rahaa mihinkään kiinni, senkun makselen laskuni

Ei sinua ole huijattu ja sinä voit oikeasti jopa hyötyä liittymäsi vaihdosta mutta siitä ACN on VM-bisnestä ja verkostomarkkinointi on huijausta jossa kusetetaan hölmöjä ja hyväuskoisia. Ja ottamalla ACN:n liittymän tuet tuota huijausta, vaikka et itse varsinaisesti olekaan se joka huijaa tai jota huijataan.

Ostaisitko sinä varastettua tavaraa? No kaveriltasi varmaan kuitenkin ostaisit, sillä eihän sillä ole väliä että joku tuntematon on matkalla kärsinyt kunhan tuote on vain hyvä.

Edit:
Verkostomarkkinoinnista:
http://koti.mbnet.fi/mantynen/verkostomarkkinointi.htm

TV2 klo 19:15 - 19:45 Kuningaskuluttaja:
- Ruuhkaa kännykkäoperaattorimarkkinoilla. Kuka rikastuu verkostomarkkinoinnissa?
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Tommy
lieneekö oikeasti kenelläkään tuota liittymää?

Tunnen kaksi, mutta onneksi myös vanha numero on voimassa. 8-)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Svante
Toinen tuttuni narri-leiristä kertoo tienaavansa e 2.000+ kuukaudessa.

No kai nyt pulloja keräämällä saa vaikka miljoonan kuussa, jos vaan jaksaa tarpeeksi ahkerasti kerätä.


Viestin lähetti Svante
Miksi täällä paheksutaan ACN:n myyntitapaa (verkostomarkkinointia)?

Koska mieleen tulee myyntimetodi, jota käytettiin kersana kun oli pakko myydä tietty määrä tuotteita, joista tulot sitten menivät esim. luokkaretkirahastoon. Myytiin kaikille naapureille, jotka eivät voineet kieltäytyä, kun naapurin kundi tuli niitä myymään. Ihan sama mitä rihkamaa oli myynnissä. Kun aikuiset ihmiset tuputtavat samoja tuotteita, niin se vain pistää vituttamaan. En halua kuulla toisten uskonnoista, enkä puhelinliittymistä myyntipuheita. Valitettavasti näitä ei voi välttää.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Svante
Miksi täällä paheksutaan ACN:n myyntitapaa (verkostomarkkinointia)?

On inhottavaa huomata, että tuttu ihminen haluaa kaupallistaa ystävyytensä/tuttavuutensa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Cosmo: Todellakin. Veivät hännän ja kaiken.

heki: Huumeiden ja puhelinliittymien vertailusi ontuu pahasti. Tietääkseni puhelinliittymien myynti, tässä tapauksessa ACN, ei ole tämän maan laissa kielletty. Huumet ovat.

Minuakin "kusetettiin" mukaan aikoinaan vaate-bisnekseen. Kas kumma en saanut aikaan omakotitaloa ja kolmea autoa vaikka minua neuvonnut sukulainen näin uskotteli. Minä sain velkaa aikaiseksi, jota maksoin monta vuotta lopetettuani hommat. "Laitonta kusetustako"??

flinstone: kyseessä ei ole varastetusta tavarasta, kuten ehkä tiedät. Ja edelleen: kuka tässä kärsii. Myyjäkö?
Eikö yllättäin lomautettu kaupan myyjä kärsi myös? Pitäisikö minun jättä nyt ostamatta koska hänet on lomautettu tai/ja koska joku on jossain vaiheessa kärsinyt?

Rebel: Juuri näin. Tekemällä rutosti duunia voit aina "rikastua", oli sitten kyseessä käpyjen keräily tai kampojen myymistä torilla.

msq: allekirjoitan tämän osittain. Mutta, jokainenhan voi sanoa kaverille, että "älä myy mulle tuota paskaa". Mikäli kaveri ei tästä huolimatta osaa olla "myymättä" tilataan gooni (Cairns?) paikalle. :-)

Kaikille: Ottakee pojat (ja tytöt) iisisti. Minulla ei ole ACN-liittymää vaikka 100% luotettava svedu-tuttu niitä myykin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös