ACN ilmaiset puhelut

  • 81 488
  • 689

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sinä päivänä, jolloin keskusteluissa verkostomarkkinoinnista saavutetaan konsensus, tapahtuu mm. seuraavat asiat: politiikka muuttuu rehelliseksi, George Bush Tyhmempi ymmärtää yli neljän sanan mittaisen lauseen, helvetti jäätyy, maailmasta loppuvat kaikki sodat, Vladimir Vujtek pelaa tosissaan, TM ja HN halaavat toisiaan, Seppo Mäkelä myöntää tehneensä urallaan yhden pienen virheen, nälänhätä loppuu, lääke AIDSiin löydetään, wc-paperi katkeaa aina arkkien litoskohdasta ja siitepölyallergia häviää maan pinnalta. Sitä odotellessa on ihan viihdyttävää lukea näitä väittelyitä.

Kyllä, on sillä verkostomarkkinoinnilla joku tehnyt rahaa. Joo, läheskään kaikki mukaan lähtevät eivät tee. Juu-u, vaikuttaa se vähän hämärältä touhulta. Ei, en ole koskaan itse kokeillut, enkä kokeile. No tottakai, jos joku touhun omakseen tuntee niin siitä vaan. Ei, en ottanut ACN-liittymää, vaikka sitä minulle tarjottiin, ja syyn kerrottuani kyseinen henkilö ymmärsi tilanteen eikä käsittääkseni pahastunut asiasta.

Montakohan ennakkoluuloa tässä keskustelussa on muuttunut faktaksi? Monikohan ihan oikeasti puhuu oman kokemuksensa perusteella? Ja mikä hauskinta, kuinka moni muuttaa mielipiteensä verkostomarkkinoinnista tämän keskustelun ansiosta?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti varjo
Jos vm-firmojen toiminta on sinulle entuudestaan tuntematonta niin siihen kannattaa tutustua. Mainittakoon kuitenkin että Kipporware taitaa pyörittää suurinpiirtein rehellistä bisnestä lukuunottamatta ylihinnoittelusta ja sosiaalisen paineen törkeästä hyväksikäytöstä, siinä missä ternimaitoporukat yms. tyytyvät ihan vain huijaamaan hyväuskoisia.

Niino, jos jätetään tämän itse ketjun topicci, niin periaatteessahan verkostomarkkinointi toimii hiukan samalla periaatteella kuin esim. lottoaminen. Ihmiset saadaan mukaan kun kerrotaan miten sirkkelissä toisen kätensä menettänyt orpo voitti 16 miljoonaa, ja nyt elämä hymyilee. Se voi hymyillä sinullekin, kun sijoitat niin ja niin paljon joka lauantai... Ainoa vaan että lottoon pääsee mukaan kun menee lähimmälle R-kioskille.

Periaatteessa verkostomarkkinointia on myöskin esim. Suomalaisen kirjakerhon toiminta "hanki kolme kaveria jotka tilaavat kolme kirjaa, niin saat rikkaimurin". Tätä ei ole tainnut kukaan vielä kritisoida.

En silti sanoisi verkostomarkkinoita huijaukseksi, lähinnähän siinä myydään ihmisille kauheita glamour-mielikuvia, joihinkin se puree, joihinkin ei. Jos joku hukkaa verkostotouhuihin 10 000 euroa, eikä saa mitään takaisin, niin se on voivoi. Ei kai kukaan vakuuttanut että tulet pakosti rikkaaksi kun liityt. Eihän vm-työ ole yhtään sen kummallisempaa kuin mikään muukaan työ. Siinä täytyy osata hommansa ja olla ahkeara että menestyy. Ainoa ero ns. normaaliin työhön on siinä, että vm-hommista ei yleensä voi saada potkuja. Sen sijaan "normaaleista" töistä saa potkut jos ei hallitse hommaansa.

Mikä keljuttaa monissa vm-lähettiläissä, on se hyökkäävä käytös, "Sun on ihan pakko tulla mukaan nyt heti!!!" Ja jos ei lähde niin sitten kahden tunnin jankutus siitä miksi pitäisi lähteä. Taannoin minua yritettiin saada mukaan Golden vm-hommeliin, ja siinähän tietysti vain mainostettiin että liittymällä mukaan sinusta tulee isorikas lähes kädenkäänteessä. Oli myyntimiehellä argumentit aika vähissä kun kerroin hänelle että oikeastaan en nyt tarvitse yhtään enempää rahaa, kiitos vaan. :-) Sen lisäksi kun laskettiin sitten tietysti että miten paljon käytän aikaa mihinkäkin päivässä, ja kuinka paljon jäisi aikaa tähän vm-sörsseliin, tulos oli jotain - 5 tunnin luokkaa. Silloin pääsin oikeastaan aika vähällä pälkähästä.


Mitä tulee sitten aiheeseen palatakseni minua lähestyneisiin ACN-kauppiaisiin, niin antaisin heille propsit siitä etteivät ole tyrkyttäneet tuotettaan kuin jotain hihhuli-uskontoa.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Carlos
Ainoa ero ns. normaaliin työhön on siinä, että vm-hommista ei yleensä voi saada potkuja. Sen sijaan "normaaleista" töistä saa potkut jos ei hallitse hommaansa.



Erona on myös se, että normaalitöissä tiedät, että saat kuukaudessa vähintään tietyn korvauksen (ja päälle ehkä jonkun bonusosan). Näin käytännössä kaikissa normaalitöissä. VM-edustajilla näin ei ole. Suuri osa vm-myyjistä käyttää kuukaudessa aika paljon aikaa suhteessa siihen, että nettotulo liikkuu muutaman sadan euron hujakoilla. Tuntipalkka olisi suurimmalla osalla reilusti alle vähimmäispalkan. Vähintään tulon saman saisi mäkkärin kassallakin huomattavasti vähäisimmillä työtunneilla.

VM- firmat eivät koskaan esittele lukuja, joissa kerrotaan esim. se, kuinka moni edustaja yltää sellaisiin tuloihin, että niillä todella elää (eli toiminta on oikeasti vaihtoehto normaalille palkkatyölle). Vielä vähemmän vm- firmat puhuvat niistä, jotka tienaavat normaalia vähimmäispalkkatuloa vähemmän/kk.

Syy on luonnollisesti se, että tämä paljastaisi sen faktan, että suuri osa edustajista tekee käytännössä työtä palkatta jonkun toisen piikkiin. Normaalityössä työntekijä ei voi koskaan myöskään saada negatiivista palkkaa. vm- edustajana voi. Aktivointi/koulutus/sponsorointi yms. vievät edustajilta rahaa, joita he harvoin ottavat huomioon esitellessään kuukausiansioitaan. Palkkatyöstä saa aina edes jonkun korvauksen.

Olen todellakin samaa mieltä Varjon kanssa: rehellistä vm-firmaa ei ole ainakaan toistaiseksi ollut olemassa. Rehellisen vm-firman pitäisi antaa uusille edustajille aidot luvut siitä, kuinka monta ihmistä verkossa on ennen häntä. Tämän jälkeen edustaja voisi tehdä laskelmia siitä, kuinka paljon hänen pitää saada uusia edustajia, ennen kuin toiminta on edes nollatuloksellista. Myös markkinoiden kyllästymisestä pitäisi vastuuntuntoisen vm-firman kertoa rehellisesti. Tosiasia on, edustajia ei voi olla kovin montaa/ 100 potentiaalista asiakasta. Potentiaaliset asiakkaat ei taas ole sama asia kuin väkiluku, tai edes työssäkäyvien osuus.

Lotossa ihmiset tietävät, että palautusprosentti on n. 80 % luokkaa (tarkkaa prosenttia en muista). Tai ko. tieto on ainakin saatavilla, ja se on luotettava. Mm. avoin ja luotettava tiedottaminen erottaa loton vm-firmoista.

Niin kauan, kun suuri osa/ suurin osa vm- firman tuloista tulee verkon sisältä, pidän verkostomarkkinointi vain keinona kupata rahaa ahneilta ja tyhmiltä.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Korak
- avausmaksu 8,21€ ( voit ottaa uuden numeron tai pitää vanhasi )

ja sitten kun soitat:

- kuukausimaksu 4,75€
- soitat Soneran liittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- soitat Radiolinjan liittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- soitat Dna:n liittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- soitat lankaliittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- lähetät 100 tekstiviestiä ( 0,12€/kpl ) = 12 €
- soitat ACN Friends liittymästä toiseen ACN Friends liittymään 100min/kk = 0 €
(muissa edellä mainituissa liittymissä puhelun hinta olisi ollut 15-16€)

no niin, kuukauden puhelinlaskusi loppusumma veroineen on: 76,75€

No, johan on hinnat.
Kuinka monella tosiaan on tuo ACN-liittymä että tuo oikeasti tulee halvaksi?

Ihan vain esimerkkinä Saunalahden Tasahinta+ -liittymä.

- Avausmaksu 0 euroa
- Kuukausimaksu 5,95 euroa
- 100 min Radiolinjaan (12 euroa)
- 100 min Soneraan (12 euroa)
- 100 min DNA:han (12 euroa)
- 100 min lankaliittymiin (12 euroa)
- 100 min ACN-liittymään (12 euroa)
- 100 tekstiviestiä (7 euroa)

YHTEENSÄ 72,95 euroa. Veroineen.
Toimii myös Soneran verkossa ja omaa oikean asiakaspalvelun, paremmat palvelut ja katu-uskottavuuden.
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Korak


Minä en tiedä mikä on verkon käyttökustannus. Mutta enään verkonvuokraaja ei voi pyytää siitä voittoa, vaan ainoastaan todellisen verkkokustannuksen. Tämän takiahan me saimme mahdollisuuden vaihtaa operaattoria menettämättä mm. puhelinnumeroamme.


Ei se nyt ihan noinkaan mene, riippuen tietysti mitä tarkoitat todellisilla verkkokustannuksilla. Eihän siinä ole mitään järkeä, että yritys investoi maankattavaan verkkoon ja sitten tule joku ACN ja maksaa verkosta vain todellisten verkkokustannusten verran.

Käsittääkseni viestintämarkkinointilain mukaan määräävässä markkina-asemassa olevan operaattori on velvoitettu vuokraamaan verkkokapasiteettia kohtuulliseen ja syrjimättömään hintaan, tai jotain sinne päin. Kyllä siinä tuottoa pitää tulla investoinneille, tai hommassa ei olisi mitään järkeä. Markkinoille pääsemistä ei sen avulla enää pitäisi voida estää ja sen, kuten numeronsiirrettänyyden, tarkoitus on lisätä kilpailua.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Jaa että tälläinen ANC-liike on nyt pop tällä verkostomarkkinointi-saralla. Itse en rinnastaisi tätä "liiketoimintaa" lottoon, koska lotossa tosiaankin kerrotaan palautusprosentti, samoin kun vedonlyöntitoimisto antaa sinulle keroimen on sinulla tiedossa palautusprosentti, verkostomarkkinointi taasen perustuu kusetukseen ja siinä uhrille kerrotaan selviä valheita.

Jonkin Valitut palat-mailmassa elävän mielestä tämä voi olla liiketoimintaa samoin kuin kaikki muukin. Saman ajatusmailman mukaan varmaankin myös huumausainekauppa on hyväksyttävää ja se pitäisi laillistaa pikimiten, sehän on yrittäjyyttä puhtaimillaan, vaikeuksiin joutuneelle kuluttajalle voitaisiin todeta: Vittuakos vedit, jos et osaa käyttää.

Itse rinnastaisi tämän ''liiketoiminnan'' ketjukirjeisiin, kirjojen myymiseen väkisin sokeille 90-vuotiaille mummoille, mustalaisten pitsiliinabusinekseen...

Jep jep nykyinen liittymä pelittää hyvin ja laskut on kohdillaan. Itse en ole havainnut kohinaa tai muutakaan, toki uskon että sieltä linjoilta voi kuulua kaikenlaisia ''ääniä'', tässäkin tapauksessa ei liene pahitteeksi muistaa että myöskin lääkäristä voisi olla apua näiden ''äänien'' kanssa.


Juu en aio alkaa postamaan antiverkostomarkkinointi viestejä, kuten en myöskää antipentti viestejä päivittäin, vaikka Jatkoajan residentti niin vaatisikin. Mielenkiinnolla jään odottelemaan kun tämä yritys ryntää Suomen keinutuolimarkkinoille.

-Ai niin, kukas se tän intärnätin omistikaan? Minä kun en enää muista.
 

Maestro_HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Helsinki
Mitä ihmettä täällä naristaan..?
Jos juttu on kusetusta, kai siitä pääsee helposti eroon...

Ja...Kun ne siellä tammipöydän takana on laskenut tavallisen tallaajan keskimääräisen puhe-ajan, eikö ole hyvä että edes sen ajan saa ilmaiseksi..? Jos puhelinlaskusi on nyt 100€ ja saat sen ilmaiseksi, eikö riitä..? Miksi pitäisi pitää linjaa auki 24/7..?

Ettei vaan olis taas se Kotiteollisuuden mainitsema, myös Flonaldon lainaama: Kuka täällä komentaa? Ketä täällä totellaan? Kahta suurta jumalaa: AHNEUTTA ja rahaa..?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhelinliittymillä kikkailu on hyväuskoisten hinaajien hommaa, harrastakaa mieluummin vaikka ru..rusettiluistelua,,
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Maestro_HIFK
Mitä ihmettä täällä naristaan..?
Jos juttu on kusetusta, kai siitä pääsee helposti eroon...

Ja...Kun ne siellä tammipöydän takana on laskenut tavallisen tallaajan keskimääräisen puhe-ajan, eikö ole hyvä että edes sen ajan saa ilmaiseksi..? Jos puhelinlaskusi on nyt 100€ ja saat sen ilmaiseksi, eikö riitä..? Miksi pitäisi pitää linjaa auki 24/7..?

Ettei vaan olis taas se Kotiteollisuuden mainitsema, myös Flonaldon lainaama: Kuka täällä komentaa? Ketä täällä totellaan? Kahta suurta jumalaa: AHNEUTTA ja rahaa..?

Niin kauan, kun "hyvällä" tuotteella peitetään varsinainen rahanansaitsemiskeino (=verkosto), niin mielestäni asiaa voi vastustaa aivan surutta. "Hyvän" tuotteen myyminen ei ole syy olla kritisoimatta asiaa, koska mitä enemmän liittymiä avataan, sitä enemmän saadaan hyväuskoisia hölmöjä liittymään verkostoon, jossa he menettävät vähäisetkin rahansa. Kun rahat ovat menneet, juostaan taas sossun luukulle, joka puolestaan maksaa meille normaalissa töissä oleville. Tässä on yksi lisäsyy vastustaa jo ennestään köyhien kuppausta verkostojen avulla.

Itse tuote voi olla ok, mutta ostaisitko itse vaikkapa hyvän tv:n mafialta? Kärjistetty esimerkki, mutta ei pelkkää tuotetta voi koskaan tarkastella itsenäisenä osana.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jos olen verkostomarkkinoinnin pointteja ymmärtänyt niin:

1. Ajatus on jollain asteella kaupallistaa ihmissuhteensa. Kuinka moni oikeasti on sen K-kauppiaan kaveri ja kutsuu tämän kahville?

2. Kun tuttavapiiri on käyty läpi pitäisi oikeasti löytää ostajia tuotteelle. Kuinkakohan paljon helpompaa on myydä puhelinliittymä siihen perustetussa liikkeessä kuin oman toimen ohella vapaa-aikanaan?

3. Jos tuote oikeasti on hyvä ja kilpailukykyinen on ostajat silti löydettävä jostain. Tupperware taitaa olla hyvä esimerkki siitä kuinka verkosto oikeasti on tuotteiden myyntiä varten eikä itsetarkoituksena ole kasvaa alaspäin.

4. Monessa tapauksessa moni ihminen menettää suhteellisen vähän rahaa. Kukaan ei nosta isoa äläkkää kun rahaakaan ei mennyt paljon. Yläpäässä olevalle moni pieni puro on jo suuri virta.

Itse en pidä siitä, että tuttavuus yritetään muutta liikesuhteeksi. Ostan mielummin tuotteita ja palveluita sellaisilta, joiden homma on tuottaa niitä. Kauppasuhteet pidän kauppasuhteina, joita suojelee kuluttajansuoja. Ystävät ja tuttavat pysyköön pyyteettöminä ihmissuhteina.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Carlos
Mitä tulee sitten aiheeseen palatakseni minua lähestyneisiin ACN-kauppiaisiin, niin antaisin heille propsit siitä etteivät ole tyrkyttäneet tuotettaan kuin jotain hihhuli-uskontoa.

Mielestäni INRI-liittymää tarjonnut kaveri nimeltä Jeesus Kristus on ideoinut koko verkostomarkkinoinnin; tule messiin, jos tulet pääset taivaaseen, jos et joudut helvettiin. Toistan; jos tulet, pääset taivaaseen, jos et joudut helvettiin. Tuleeko nimi paperiin. Jaa ei vai? No haista sinä ääliö vittu...

...kaikkiaanhan Jesse sai messiin loppujen lopuksi palttiarallaa pari miljardia päätä ja tienasi pyramidin huipulla - tai lähellä huippua - sillä ykkösguru, Jumala -niminen tyyppi, perusti koko show´n ja rahasti sen Jessen hommilla. Aikaa meni 2000v ja Jesse kuoli ennenkuin nosti fyrkat.

Täyttä kusetusta. Kenen on vastuu? Karpolla on asiaa.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti heki
Itse tuote voi olla ok, mutta ostaisitko itse vaikkapa hyvän tv:n mafialta? Kärjistetty esimerkki, mutta ei pelkkää tuotetta voi koskaan tarkastella itsenäisenä osana.

Ostaisitko itse vaikkapa hyvät lenkkarit, jotka on valmistettu kehitysvaltiossa lapsityövoimalla, kulujen säästämiseksi? Harva sitä ajattelee lenkkarikaupassakaan, missä ne tossut on valmistettu. Niin siis paitsi tietysti sinä, koska mietit tuotetta kokonaisuutena.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti seisnauraa
Ostaisitko itse vaikkapa hyvät lenkkarit, jotka on valmistettu kehitysvaltiossa lapsityövoimalla, kulujen säästämiseksi?

En ostaisi jos tiedän asian, tietämättömyyttäni voisin ostaa. ACN tiedetään verkostomarkkinoinnin silmänlumeeksi ja ainakaan minä en periaatteesta siihen sotkuun koskisi edes 20m tikulla. Mutta omapa on asianne jos koette sopivaksi tuollaisen hyväuskoisten hölmöjen riistoon perustuvaan VM-bisneksen. Mitä vähemmän kannatusta kyseinen bisnes saa sitä todennäköisemmin se loppuu nopeasti ja sitä vähemmällä höynäytettyjä selvittään. Toisen tyhmyydellä tietoisesti ratsastaminen on perseestä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Ostaisitko itse vaikkapa hyvät lenkkarit, jotka on valmistettu kehitysvaltiossa lapsityövoimalla, kulujen säästämiseksi? Harva sitä ajattelee lenkkarikaupassakaan, missä ne tossut on valmistettu. Niin siis paitsi tietysti sinä, koska mietit tuotetta kokonaisuutena."

Huono analogia koska:

1. aika moni=ei todellakaan vain muutama henkilö nykyään ajattelee noita asioita, tästä todisteena yleensäkin kaikenmaailman reilun kaupan tuotteiden lisääntyminen yms.

2. Lapsityövoiman käyttö ei ole rikollista siinä missä mafian toiminta on. Lapsityövoiman "oikeellisuudesta" on käyty keskustelua jatkiksessakin. Tässä yhteydessä usein on tullut esille se että lapsityövoima ei edes ole automaattisesti _paha_ asia.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viestin lähetti JHag
Mielestäni INRI-liittymää tarjonnut kaveri nimeltä Jeesus Kristus on ideoinut koko verkostomarkkinoinnin; tule messiin, jos tulet pääset taivaaseen, jos et joudut helvettiin. Toistan; jos tulet, pääset taivaaseen, jos et joudut helvettiin. Tuleeko nimi paperiin. Jaa ei vai? No haista sinä ääliö vittu...

...kaikkiaanhan Jesse sai messiin loppujen lopuksi palttiarallaa pari miljardia päätä ja tienasi pyramidin huipulla - tai lähellä huippua - sillä ykkösguru, Jumala -niminen tyyppi, perusti koko show´n ja rahasti sen Jessen hommilla. Aikaa meni 2000v ja Jesse kuoli ennenkuin nosti fyrkat.

Täyttä kusetusta. Kenen on vastuu? Karpolla on asiaa.

Mielenkiintoista,että eräs Jatkoajan profiilikirjoittajista on näin aggressiivisesti liikkeellä.Hauska olisi lukea oikeaakin asiaa aiheesta,koska parempaa tietoa ilmeisesti löytyy.

Valitettavasti meikäkarpo on netin ulottumattomissa suurimman osan aikaa seuraavina parina viikkona.Palaan haaskalle.Paheksuttavaa löytynee.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti seisnauraa
Ostaisitko itse vaikkapa hyvät lenkkarit, jotka on valmistettu kehitysvaltiossa lapsityövoimalla, kulujen säästämiseksi? Harva sitä ajattelee lenkkarikaupassakaan, missä ne tossut on valmistettu. Niin siis paitsi tietysti sinä, koska mietit tuotetta kokonaisuutena.


Tämä kirjoitus vihjaa, että kutakuinkin kaikki lenkkarit ovat lasten tekemiä. Mikäli tietäisin, että lenkkarit ovat lapsityövoimalla tuotettuja, niin en ostaisi ko. lenkkareita. Minulla ei kuitenkaan ole tietoa siitä, että Niket/Adidakset olisivat näin tuotettuja, joten olen kyllä ostanut ko. firmojen lenkkareita. Mikäli käy ilmi, että he tuottavat lapsityövoimalla lenkkareita, niin ehkä jatkossa en enää osta. Todistukseksi lapsityövoiman käytöstä ei kuitenkaan riitä mikään epämääräinen lainaus/huhu jostain anti-globalisaatiosivuilta.

Vm-firmojen suhteen sen sijaan tiedän takuuvarmasti, miten raha kulkee pyramidissa. Tähän asti Suomessa toimivien vm-firmojen toiminta on ollut sellaista, että pääosa liikevaihdosta on peräisin verkoston sisältä, joten tämä riittää minulle todistukseksi siitä, että homma on kuppausta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Voisikos sitten nämä ACN-käyttäjät (tahi jälleenmyyjät) kertoa puolen vuoden päästä oletteko miinuksella vai plussalla ja käytättekö vielä ACN-liittymää?

Kuinka moni näistä jälleenmyyjistä olisi oikeasti vaihtanut liittymäänsä ACN:ään ilman tuota verkostomarkkinointi-sivubisnestä?

Toki, Suomi on vapaa maa. Jokainen saa halutessaan hankkia lisätienestiä. Tuskin tätä elääkseen kukaan tekee.

Miten SIM-korttien toimitus ja numeronsiirrot ovat onnistuneet?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tommy
Tuskin tätä elääkseen kukaan tekee.


Minulla on Tukholmassa tuttu kaveri, joka otti yhteyttä minuun jo viime syksynä. Kaveri on 100% luotettava ja olen tuntenut jo vuodesta 1984. Tienaa kuussa "tekemättä mitään" SEK 10.000 - 15.000. Toinen tuttuni narri-leiristä kertoo tienaavansa e 2.000+ kuukaudessa. Ehkä ei ihan elääkseen mutta siedettäviä summia kuitenkin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Miksi täällä paheksutaan ACN:n myyntitapaa (verkostomarkkinointia)?

Eikö vakuutusyhtiöilläkin ole vastaavia "asiamiehiä"? Pitääkö vieläkin kaikki tapahtua "kaupassa" ennen kuin voi luottaa tuotteeseen? Moni pölynimurikin myydään vain ovelta-ovelle menetelmällä. Ja siinäkin hommassa moni on pärjännyt.
Ei tää mitään uutta ole.
Ostaisitko veljeltäsi/isältäsi/siskoltasi... puhelinliittymän vai pitääkö se tapahtua kaupassa missä lukee Sonera, Telia, DNA tai Stockmann vai Päämies??? Samoja (saman tapaisia) liittymiä nekin myyvät, vain toisilla nimillä ja toisilla ehdoilla.

Muutaman vuosi sitten ei olisi meikäläiselle tullut mieleenkään ostaa mitään Saunalahdelta (vai ...lahdesta?). Edelleen epäröin.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Miksi täällä paheksutaan ACN:n myyntitapaa (verkostomarkkinointia)?

- Siksi koska 99% verkostomyyntiyritysten menestyksestä tulee siitä kun riistetään alalinjalaisia/työmuurahaisia. Luvataan tyhmille maat ja mannut ja tyhmät menevät ja uskovat ja lyövät viimeiset rahansa kiinni, ja ohhoh ei tullut Ferraria eikä haciendaa epsanjassa...

Tietysti jos pitää hyväksyttävänä sitä, että valehdellaan ihmisille, luodaan heille valheellisia kuvia menestymismahdollisuuksista ja sumeilematta riistetään työntekijöitä, niin mikäs siinä sitten, sittenhän tämä homma on ihan okei.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Miksi ylipäätään ihmiset haluavat avata ACN-liittymiä? Halvempia, laadukkaampia ja luotettavampia liittymiä löytyy Suomesta pilvin pimein.
 

Rocco

Jäsen
Ehkä sen takia että saat puhua yhdelle tai kahdelle kaverille ilmaiseksi (ja samalla maksat kohtalaisen kovaa hintaa kun soitat muille tutuille joita kuitenkin on 95% soittojen kohteista ja muodostavat normaalisti samanmoisen osan laskun loppusummasta)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti varjo
[B
- - -
Hehe, äläs nyt yritä kiertää itse asiaa vetoamalla halpaan populismiin. Jos vm-firmojen toiminta on sinulle entuudestaan tuntematonta niin siihen kannattaa tutustua. Mainittakoon kuitenkin että Kipporware taitaa pyörittää suurinpiirtein rehellistä bisnestä lukuunottamatta ylihinnoittelusta ja sosiaalisen paineen törkeästä hyväksikäytöstä, siinä missä ternimaitoporukat yms. tyytyvät ihan vain huijaamaan hyväuskoisia.

Tietty katku nousee ilmaan JHag:n puheista mutta vielä on liian aikaista tehdä johtopäätöksiä... [/B]

Heh, hauska nähdä kun kerrankin varjoa vedätetään...

No, asiahan ei itselleni ole ajankohtainen kun firma päättää minkä puljun liittymillä puhutaan.

Tupperwaresta sen verran, että äitini teki mukavasti lisätuloa niillä jo 60-luvun puolenvälin paikkeilla. Ja edelleenkin tuntuu tuo homma toimivan. Uusia tuotteita ja kehitystyötä tehdään, ja silti myynti tapahtuu kuin silloin ennen. Jotenkin tuntuu että iso T. ei ole ihan nykypäivän verkostomarkkinoinnin mukaista, mene ja tiedä.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti fiftyeight
Tupperwaresta sen verran, että äitini teki mukavasti lisätuloa niillä jo 60-luvun puolenvälin paikkeilla. Ja edelleenkin tuntuu tuo homma toimivan. Uusia tuotteita ja kehitystyötä tehdään, ja silti myynti tapahtuu kuin silloin ennen. Jotenkin tuntuu että iso T. ei ole ihan nykypäivän verkostomarkkinoinnin mukaista, mene ja tiedä.

- Iso T on siitä erikoinen VM-yritys, että sillä on jopa laadukkaita tuotteita joita kehitetään sekä siihen ei aktiivisesti värvätä ihmisiä ja luvata kuuta taivaalta. Lisäksi päätulo ja idea koko hommassa on kippojen myynti, ei siitä että värvätään 154 alaista.

Käyppä joskus vm-värväystilaisuudessa tai vaikkapa Seven-nimisen lafkan "Kick-off"-tilaisuuksissa, niin huomaat kuinka lähellä vaikkapa uskonlahkojen toimintaa tämä hihhulointi on.

Jos joku ei usko, niin voin linkittää kun löydän, autenttisen vm-värväystilaisuudesta nauhoitetun pätkän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös