Mainos

ACN ilmaiset puhelut

  • 82 119
  • 689

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tunnettujen henkilöiden mukana olo ei tee verkostomarkkinoinnista yhtään parempaa. Faktaa on kuitenkin se, että suurin osa verkostofirmojen tuloista tulee uusien myyjien sijoituksista lisensseihin/koulutukseen/tuotteisiin etc. Vain pieniosa myyntituloista on verkoston ulkopuolisten tahojen tuomaa liikevaihtoa. Näin ollen on automaattisesti päivänselvää, että suurin osa verkostosta häviää rahaa (ei saa sijoittamiaan rahojaan koskaan takaisin). Osa varmasti tienaa hyvin, mutta onko oikein tienata tuttujen kavereiden rahoilla, joilla ei ole samanlaisia mahdollisuuksia tienata rahaa, koska ovat pyramidissa niin alhaalla. Se, että osa menestyy, ei tee tästä mitenkään hyväksyttävää toimintatapaa.

Koko verkostomarkkinointi tulisikin kieltää lailla, sillä valitettavasti aina löytyy hölmöjä hyväuskoisia, jotka rahoittavat näitä "terminaitokeisareita" jne.

Huvittavaa on myös se, että usein verkostomarkkinoijat eivät koskaan hauku omaa työnantajaa. Me muut kun useinkin löydämme työnantajasta huonojakin puolia, ja tuomme niitä jopa esiin. Vaikea kuvitella, ettei verkostofirmoissa todella olisi mítään huonoa, mutta vm-myyjien perusteella heidän firmansa ovat suorastaan taivaita maan päällä. No, aivopesun uhrejahan myyjät ovat, mitä eivät itse tietenkään myönnä.

Toinen huvittava seikka on, että vm-myyjät eivät tunnu koskaan laskevan työnsä todellista tuntipalkkaa. Eikä muutenkaan tunnu huomioivan kulujen (puhelu, sponsorointitilaisuudet jne.) merkitystä tuotoissa, vaan ilmoittavat lähes aina voittoina pelkän myynnin määrän. Kaikista tuollaisista huomaa, että vm-myyjät ovat pääosin todella niitä punttisalien gaymäisissä salihousuissa pörrääviä merkonomi wanna-be-bisnessihmisiä, jotka ahneudun huumassa menettävät kaiken todellisuuden tajun.

Toisaalta onhan se niinkin, että on moraalitonta antaa hölmön pitää rahansa, koska joku ne häneltä kuitenkin vie.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Lisätäänpä nyt tähänkin ketjuun haaste ACN:ssa mukana oleville:

Tulkaahan kaikki vuoden kuluttua yhä tällä bisneksellä porskuttavat kertomaan kuinka olette nostaneet itsenne, sukulaisenne, tuttavanne ja ystävänne suosta suuriin rikkauksiin. Edellä mainittuja kusettamalla menestyneet älkööt vaivautuko.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Lisätäänpä nyt tähänkin ketjuun haaste ACN:ssa mukana oleville:

Tulkaahan kaikki vuoden kuluttua yhä tällä bisneksellä porskuttavat kertomaan kuinka olette nostaneet itsenne, sukulaisenne, tuttavanne ja ystävänne suosta suuriin rikkauksiin. Edellä mainittuja kusettamalla menestyneet älkööt vaivautuko.

Miksi sinäkin puhut vain tuosta verkostomarkkinointipaskasta, kun ketjun otsikkokin on "ACN ilmaiset puhelut"? Käsittääkseni tässä ketjussa pitäisi puhua enemmänkin tästä puhelupuolesta, eikä suinkaan liittymien kauppaamisesta. Jos joku käyttää (käyttääkö joku?) ACN liittymää puhumiseen, ei hän ole välttämättä käsittääkseni tekemisissä verkostomarkkinointipaskan kanssa. Eihän liittymän ostaja ota kovinkaan suurta riskiä (alhainen KK-maksu). Pysytään aiheessa.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Viestin lähetti seisnauraa
Käsittääkseni tässä ketjussa pitäisi puhua enemmänkin tästä puhelupuolesta, eikä suinkaan liittymien kauppaamisesta. Jos joku käyttää (käyttääkö joku?) ACN liittymää puhumiseen, ei hän ole välttämättä käsittääkseni tekemisissä verkostomarkkinointipaskan kanssa. Eihän liittymän ostaja ota kovinkaan suurta riskiä (alhainen KK-maksu). Pysytään aiheessa.

Samaa mieltä. Käyttääkö joku ja ilmaiset puhelut toimivat? Hinnat ovat kohdallaan ja bonuksena jotkut puhelut ovat ilmaisia. Vai? Mitä siinä liittymän vaihdossa oikein menettää? Jos ACN ei toimi, niin eiväthän muiden liittymien puheaikatarjoukset ole mihinkään kadonneet.
 

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on ollut ACN- liittymä käytössä nyt kuukauden ajan. Mitään valittamisen aihetta ei ainakaan minulla ole. Verkko pelittää yhtä hyvin kuin Soneralla, vaikka tämä olikin asia jota ensin hieman pelkäsin. Mikään ei ole vittumaisempaa, kun kuunnella puhelua joka pätkii, ja joka toisen tai kolmannen sanan saa arvata.
DNA:n ja Radiolinjan liittymissä törmäsin tähän ongelmaan jatkuvasti.
Otin ACN:n liittymän, koska muutama kaverikin lähipiirissä otti. Tietääkseni kellään heistä ei ole ollut ongelmia liittymän kanssa. Kieltämättä tuntuu edelleenkin oudolta se, että nyt voin puhua ilmaiseksi näiden tyyppien kanssa. Laskelin, että saan säästettyä noin 50% puhelinkuluissa tämän vuoksi. Niinpä minulle on yhdentekevää se, kuka minusta "hyötyy" ja kuinka paljon. Pääasia on, että säästän tällä tavalla rahaa.

Kaverini joka minulle kauppasi liittymän, toimi kaikinpuolin korrektisti. Otti selvää asioista joista ei tiennyt tai ollut varma. Kyseessä ei todellakaan ollut mikään pakkosyöttö. Taisi frendi jo tietää sen, että meikeläiselle ei kannata väkisin tyrkyttää mitään.

Miinuspuoli tässä ACN:ssä on ainakin toistaiseksi "asiakaspalvelu". Viron tytöt ja pojat ei kuulemma oikein aina ymmärrä siellä luurin toisessa päässä mitä kysytään. No, itse en ole vielä ollut tekemisissä tämän asia kanssa, mutta tiedänpähän varautua sitten kun sinne pitää jostain asiasta soittaa.

Ja lopuksi: en ole ACN:n edustaja. Kaverini yritti kyllä värvätä mukaan, mutta eipä kiinnostanut. Ilmaiset puhelut kyllä kiinnostivat.
Mikäli tässä ACN -systeemissä alkaa ongelmia ilmaantua, niin sittenpähän vaihdan vain operaattoria. Niin yksinkertaista tämäkin asia on, varsinkin kun numeronsa voi nykyisin pitää oli operaattori mikä hyvänsä.
Ja mikäli tämä ACN oikeasti saapuu suomeen sekoittamaan ylihinnoiteltuja sähkömarkkinoita, niin tervetuloa minun puolestani...
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Gellner
Eikös aika monen teleoperaattorin kuluttajapalvelu ole ainakin osittain ulkomailla, halvan työvoiman maissa? Radiolinjalla yöpäivystys on Virossa ja näin on ymmärtääkseni myös Sonerallakin.
Soneran kaikki asiakaspalvelut ovat kotimaassa, Vaasassa on suurin osa, Jyväskylässä vikapalvelu, sitten on pienempiä yksiköitä Helsingissä, Kuusamossa ja Lahdessa. Ulkomailla ei Soneran asiakaspalvelun puheluihin vastaa kukaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Rocco
Ulkomailla ei Soneran asiakaspalvelun puheluihin vastaa kukaan.

Ja kotimaissakin vastaamisen taso on vähän niin ja näin. Sonera on näistä kotimaisista operaattoreista asiakaspalvelunsa osalta niin umpijäässä, että on pitkälti sama missä ne toimipisteet sijaitsevat.
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Salomon
Itselläni on ollut ACN- liittymä käytössä nyt kuukauden ajan. Mitään valittamisen aihetta ei ainakaan minulla ole. Verkko pelittää yhtä hyvin kuin Soneralla, vaikka tämä olikin asia jota ensin hieman pelkäsin. Mikään ei ole vittumaisempaa, kun kuunnella puhelua joka pätkii, ja joka toisen tai kolmannen sanan saa arvata.

Kieltämättä tuntuu edelleenkin oudolta se, että nyt voin puhua ilmaiseksi näiden tyyppien kanssa. .

Mikäli tässä ACN -systeemissä alkaa ongelmia ilmaantua, niin sittenpähän vaihdan vain operaattoria.

Itselläni on sellainen käsitys, että ACN vuokraa aika puhtaasti kaikki teknisetpalvelut TeliaSoneralta, joten ei ole mikään ihme, että verkko pelittää yhtä hyvin kuin Soneralla. Kotimaassa on ainakin käytössä TeliaSoneran radioverkko ja ulkomailla pitäisi toimia jopa Soneran roaming-sopimukset. Numeroavaruuskin taitaa olla sama kuin Soneralla oli alunperin, eli 040-alkuinen.

Saas nähdä kuinka tämän yrittäjän käy. Itse en ennustaisi kovin ruusuista tulevaisuutta. Verkon vuokraaminen TeliaSoneralta ei ole varmaankaan mitään kovin halpaa puuhaa, joten tulojakin on tultava, eikä niitä saa antamalla ilmaisia puheluja. Ehkäpä pyramidi sitten rahoittaa?

Jos ongelmia alkaa ANC:lla ilmaantua, niin TeliaSonera varmaan mielellään ottaa ANC:n asiakkaat hellään huomaansa. Ei vaatine kovin kummoisia järjestelyjä.
 

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja mistä kertoo se, että useimmat tämän ACN:n puolustelijat tuntuvat olevan HIFK:n kannattajia?

Eli onko Pena alkanut myymään liittymiä?
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Viestin lähetti seisnauraa
Miksi sinäkin puhut vain tuosta verkostomarkkinointipaskasta, kun ketjun otsikkokin on "ACN ilmaiset puhelut"?

Verkostomarkkinointipaskaahan tämä on ja siihen juttu heti kääntyi. Rehellisesti ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Minullekin kun tuota liittymää yritettiin koko eilinen päivä kaupata kolmen henkilön voimin.

Ei silti, tottahan tuo etu kannattaa hyödyntää jos siihen on mahdollisuus. Minä vaan en jaksa innostua niin kauan kun tyyli edes viittaa verkostomarkkinointiin.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita tai ilmaisia puheluita. Kai tässä nyt yritetään saada nopeasti jonkinlainen markkinaosuus, jotta sitten myöhemmin voidaan katsoa hinnoittelua uudestaan. Itse ainakin haluaisin tietää miten ACN:llä toimii numeron siirrettävyys sitten, kun liittymistä aletaan laskuttamaan oikeaa hintaa.

Tietääkö muuten joku, minkälaisia kustannuksia tuollainen verkonvuokraus esim. Soneralta aiheuttaa. Laskuttaako Sonera myös verkon sisäisistä puheluista minuuttitaksaa, vai koostuuko verkon vuokra jostain könttäsummasta, joka lasketaan vuokraajan liittymien lukumäärän perusteella?

Loppujen lopuksi tällainen kilpailun lisääntyminen kuitenkin realisoituu kuluttajan hyödyksi alhaisempina hintoina, mikä onkin ihan tervetullutta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Toimiiko tässä ACN:n (eli ilmeisesti Soneran verkossa) liittymässä
nämä Soneran lisäpalvelutkin myös? Esim. kaikki web-ja-wab
säädöt ym. nykypuhelimien hienoudet?

Onko niillä mitään hinnastotaulukkoa, kuten näillä "normaaliliittymillä"?
Vai tietääkö kukaan ylipäätään mitä puheluistaan ja kk-maksusta
maksaa?
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti stiflat
Toimiiko tässä ACN:n (eli ilmeisesti Soneran verkossa) liittymässä
nämä Soneran lisäpalvelutkin myös? Esim. kaikki web-ja-wab
säädöt ym. nykypuhelimien hienoudet?

Vaikka verkko on Soneran, kaikki palvelut ja niiden toimivuudet ja saatavuudet on jokaisen operaattorien oma homma. Näin Saunalahdella ja ACN:llä jotka molemmat toimivat Soneran verkossa. Soneran palvelut vain Soneran asiakkaille, Saunalahden Saunalahden asiakkaille ja ACN:n ACN:n asiakkaille. Jos verkon tarjoaja tukee jotakin verkkoteknistä juttua kuten nopea data tai GPRS, silloin sen saa toimimaan myös verkkovuokraaja-operaattori jos sen systeemit moisia palveluita voivat verkkoon tuottaa.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita tai ilmaisia puheluita. Kai tässä nyt yritetään saada nopeasti jonkinlainen markkinaosuus, jotta sitten myöhemmin voidaan katsoa hinnoittelua uudestaan. Itse ainakin haluaisin tietää miten ACN:llä toimii numeron siirrettävyys sitten, kun liittymistä aletaan laskuttamaan oikeaa hintaa.

Tehdään nyt esimerkki, että jokainen sitten ymmärtää:

- avausmaksu 8,21€ ( voit ottaa uuden numeron tai pitää vanhasi )

ja sitten kun soitat:

- kuukausimaksu 4,75€
- soitat Soneran liittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- soitat Radiolinjan liittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- soitat Dna:n liittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- soitat lankaliittymään 100min/kk ( 0,15€/min ) = 15 €
- lähetät 100 tekstiviestiä ( 0,12€/kpl ) = 12 €
- soitat ACN Friends liittymästä toiseen ACN Friends liittymään 100min/kk = 0 €
(muissa edellä mainituissa liittymissä puhelun hinta olisi ollut 15-16€)

no niin, kuukauden puhelinlaskusi loppusumma veroineen on: 76,75€

Joten kukaan täällä asiasta tietävä EI OLE väittänyt, että tämä olisi ILMAISTA. Vain puhelut ACN Friends liittymästä toiseen ovat 0€/min.

( huom. puheluissa käytetty, myös ACN-liittymässä, samaa minuuttimäärää, jotta olisi mahdollisimman yksinkertainen tämä esimerkki )


Tietääkö muuten joku, minkälaisia kustannuksia tuollainen verkonvuokraus esim. Soneralta aiheuttaa. Laskuttaako Sonera myös verkon sisäisistä puheluista minuuttitaksaa, vai koostuuko verkon vuokra jostain könttäsummasta, joka lasketaan vuokraajan liittymien lukumäärän perusteella?

Minä en tiedä mikä on verkon käyttökustannus. Mutta enään verkonvuokraaja ei voi pyytää siitä voittoa, vaan ainoastaan todellisen verkkokustannuksen. Tämän takiahan me saimme mahdollisuuden vaihtaa operaattoria menettämättä mm. puhelinnumeroamme.
Sama tulee tapahtumaan sähkössäkin.


Loppujen lopuksi tällainen kilpailun lisääntyminen kuitenkin realisoituu kuluttajan hyödyksi alhaisempina hintoina, mikä onkin ihan tervetullutta.

Juuri näin. Tervettä kilpailua sen olla pitää.
Eipä täällä kukaan ole availlut ketjuja siitä kuinka eräät nimeltä mainitsemattomat isot teleoperaattorit varmasti huijaavat asiakkaitaan kun pudottavat puhelujen tai tekstiviestienhintoja. Ennenkuin niitä oli vain kaksi, ni silloin sitä ei tapahtunut. Ei ainakaan tällaista vauhtia.


Stiflat.....sieltä sivuilta löytyy täydelliset hinnastot kaikkine webbineen, wappineen jne jne.


Tästä eteenpäin minua voi häiritä yksityisviestein.


ai niin, yks juttu vielä:
Minullapa on ACN Friends liittymä, joka toimii hemmetin hyvin. Kuuluvuus huomattavasti parempi kuin toisen Radiolinjani liittymän. Muuten Radiolinjan palvelu on ollut hyvää, vaikka sielläkin saa välillä odottaa minuuttikaupalla palvelua kun soittaa.
Miettikääpä sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
oli vahingossa tullut kahdesti...siis viesti.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Muinun mielestäni tällainen homma on säälittävää kusetusta ja kaikkien pitäisi nauraa näille jutuille. Verkostomarkkinointihan on käytettyjen autojen kaupan, kiinteistövälityksen ja pörssimeklaroinnin ohella maailman kunniattomin ja epäluotettavin toimiala. Hyvä luoja.

Sen sijaan esimerkiksi mainonnan suunnittelu, ruokakaupan omistaminen, ohjelmatoimistotoiminta, ravintolatoiminnan harjoittaminen, videovuokraamon pyörittäminen, vedonlyöntitoimiston ylläpito, siivousalan yrittäminen, leipomon omistaminen, jääkiekkovalmentaminen, konsultointi, futisjoukkueen toimitusjohtajuus, markkinointialalla toimiminen, internetsovellutukset, netissä toimivat magazinet ja kauppapaikat......nämä nyt ihan pinnalta raapaisten ovat monien muiden toimialojen ohella kunniallisia ja pesunkestävän briljantteja liike-elämän muotoja. Verkostomarkkinointi - jyrkkä EI tällaiselle kotkotukselle!

Minusta kuluttaja-asiamiehen pitäisi puuttua tämän tyyppisiin huijauksiin. Teliasonera, dna, Radiolinja ovat kaikki taloudelliselta rakenteeltaan ja kannattavuudeltaan ynnä varsinkin ja etenkin liikevaihdoltaan megaluokan yrityksiä tällaisiin epämääräisiin kansainvälisiin kolmen kirjaimen yrityksiin verrattuna. Suosikaa siis näitä kotimaisia suomalaiset! Itsenäisyytemmekin on vaakalaudalla.

Hyviä liittymiä ovat mm. dna Vakio, Sonera One, Radiolinjan kaikki, Saunalahden uusi huippukova, jolla oli tänään kokosivun mainos Iltiksessä ja niillä Saunalahden liittymillä on vielä älyttömän nastoja nimiäkin! Onhan noita vaihtoehtoja! Lukekaa mainoksia suomalaiset! Operaattorit mainostavat nyt enemmän kuin koskaan.

Tunnen henkilökohtaisesti kaverin, joka laittoi ACN:n SIM-kortin Nokia-puhelimeensa. Seuraus; puhelin räjähti, asunnosta meni sähköt, naapurin kissa ja koira kuolivat samanaikaisesti ja paikalla nähtiin punapukuinen lenkkeilijä. Lasku tästä; 1.214 euroa. Missä oli ilmaisuus?

Karpolla on asiaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Entäs Passeli liittymä? Kellään mitään kokemuksia siitä? Onko se passeli?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
epämääräisiin kansainvälisiin kolmen kirjaimen yrityksiin

entäs IFK?
--------------

Hankin muuten just uuden näppiksen, kun entinen ei maidosta tykännyt. Nyt oli lähellä Korakin Maailman oluttesti.

BUAHAHAHAHAAAAAA
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
en yhtään ihmettelisi vaikka Jhag:llakin olisi ACN:n liittymä..jotenkin on outoa että samantien kun hankkii ko. puljun liittymän niin samantien normaali rationaalisuus verkostomarkkinointia kohtaan katoaa ja tilalle astuu tiukka subjektiivisuus. Noh onneksi pelkän liittymän hankkimisen kanssa ei sitoudu mihinkään.
Yksinkertaistaen, rehellistä vm-firmaa ei ole toistaiseksi ollut olemassa joten ACN:n on todisteltava paljon ennenkuin siihen kannattaa suhtautua luottamuksella.

ACN on siinä mielessä ainutlaatuinen vm-firma että se tekee ihan oikeaakin bisnestä mutta tosiasiassa on miltein mahdotonta että noilla hinnoilla voi tehdä voittoa etenkin jos kaveriporukat hankkivat liittymiä primääristi toisilleen soittelemiseen.
En sinänsä ihmettelisi jos ACN olisi "ilmaisten keskinäisten" puheluitten osalta kuopattu jouluun mennessä, tai ehtoja selkeästi heikennetty.
Se mitä mainonnassa säästetään ja kenties osittain saadaan takaisin verkostomarkkinoinnin keinoin ts. myyjämaksut on kuitenkin rajallista, kaikki suomalaiset eivät ryhdy liittymiä myymään ja ennemmin tai myöhemmin tuloksena on laskeva kassavirta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen kerrankin varjon kanssa samoilla linjoilla. Rehellistä verkostomarkkinointiyritystä ei ole olemassakaan. Itse asiassa rehellistä yritystä ei ole olemassakaan, kaikki yritykset haluavat tuottaa voittoa. Siis ei välttämättä verotettavaa voittoa, mutta vähintäänkin tuottoa omistajilleen. Mielestäni tämä on ikävä lähtökohta yrittämiseen, siis voiton tavoittelu. Mielestäni yrittämisenkin tulisi ennenkaikkea kehittää meitä ihmisinä ja yksilöinä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Hei,

ostakaa rehelliseltä goonilta ACN-liittymä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Olen kerrankin varjon kanssa samoilla linjoilla. Rehellistä verkostomarkkinointiyritystä ei ole olemassakaan. Itse asiassa rehellistä yritystä ei ole olemassakaan, kaikki yritykset haluavat tuottaa voittoa. Siis ei välttämättä verotettavaa voittoa, mutta vähintäänkin tuottoa omistajilleen. Mielestäni tämä on ikävä lähtökohta yrittämiseen, siis voiton tavoittelu. Mielestäni yrittämisenkin tulisi ennenkaikkea kehittää meitä ihmisinä ja yksilöinä."

Hehe, äläs nyt yritä kiertää itse asiaa vetoamalla halpaan populismiin. Jos vm-firmojen toiminta on sinulle entuudestaan tuntematonta niin siihen kannattaa tutustua. Mainittakoon kuitenkin että Kipporware taitaa pyörittää suurinpiirtein rehellistä bisnestä lukuunottamatta ylihinnoittelusta ja sosiaalisen paineen törkeästä hyväksikäytöstä, siinä missä ternimaitoporukat yms. tyytyvät ihan vain huijaamaan hyväuskoisia.

Tietty katku nousee ilmaan JHag:n puheista mutta vielä on liian aikaista tehdä johtopäätöksiä...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JHag
Itse asiassa rehellistä yritystä ei ole olemassakaan, kaikki yritykset haluavat tuottaa voittoa. Siis ei välttämättä verotettavaa voittoa, mutta vähintäänkin tuottoa omistajilleen. Mielestäni tämä on ikävä lähtökohta yrittämiseen, siis voiton tavoittelu. Mielestäni yrittämisenkin tulisi ennenkaikkea kehittää meitä ihmisinä ja yksilöinä.

Kiitokset aamun parhaista nauruista:D
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viestin lähetti JHag
Olen kerrankin varjon kanssa samoilla linjoilla. Rehellistä verkostomarkkinointiyritystä ei ole olemassakaan. Itse asiassa rehellistä yritystä ei ole olemassakaan, kaikki yritykset haluavat tuottaa voittoa. Siis ei välttämättä verotettavaa voittoa, mutta vähintäänkin tuottoa omistajilleen. Mielestäni tämä on ikävä lähtökohta yrittämiseen, siis voiton tavoittelu. Mielestäni yrittämisenkin tulisi ennenkaikkea kehittää meitä ihmisinä ja yksilöinä.

Mainiota,näin juuri.Valitettavasti en löydä ACN:n Kultakaivos.net(!) sivuilta mitään perinteisestä ´toteuta unelmasi edustajanamme´-tyyppisestä hehkutuksesta poikkeavaa.Vanha kunnon pyramidi siellä takana seistä jököttää.
Netissä toimintaa on hajautettu monille sivuille.Tai siis google anttaa linkkejä monille samantyyppisille sivuille.Suorahko lainaus eräiltä edustajien sivuilta: ´verkosto on nuori-siksi mahdollisuudet todellisiin ansioihin ovat juuri nyt parhaimmat´

Miksiköhän jaksan näistäkin ärsyyntyä ja toisten asioita vatvoa?
Sorry,en voi mitään.Sama höttö eri paketissa jaksaa vain ihmetyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös