Tunnettujen henkilöiden mukana olo ei tee verkostomarkkinoinnista yhtään parempaa. Faktaa on kuitenkin se, että suurin osa verkostofirmojen tuloista tulee uusien myyjien sijoituksista lisensseihin/koulutukseen/tuotteisiin etc. Vain pieniosa myyntituloista on verkoston ulkopuolisten tahojen tuomaa liikevaihtoa. Näin ollen on automaattisesti päivänselvää, että suurin osa verkostosta häviää rahaa (ei saa sijoittamiaan rahojaan koskaan takaisin). Osa varmasti tienaa hyvin, mutta onko oikein tienata tuttujen kavereiden rahoilla, joilla ei ole samanlaisia mahdollisuuksia tienata rahaa, koska ovat pyramidissa niin alhaalla. Se, että osa menestyy, ei tee tästä mitenkään hyväksyttävää toimintatapaa.
Koko verkostomarkkinointi tulisikin kieltää lailla, sillä valitettavasti aina löytyy hölmöjä hyväuskoisia, jotka rahoittavat näitä "terminaitokeisareita" jne.
Huvittavaa on myös se, että usein verkostomarkkinoijat eivät koskaan hauku omaa työnantajaa. Me muut kun useinkin löydämme työnantajasta huonojakin puolia, ja tuomme niitä jopa esiin. Vaikea kuvitella, ettei verkostofirmoissa todella olisi mítään huonoa, mutta vm-myyjien perusteella heidän firmansa ovat suorastaan taivaita maan päällä. No, aivopesun uhrejahan myyjät ovat, mitä eivät itse tietenkään myönnä.
Toinen huvittava seikka on, että vm-myyjät eivät tunnu koskaan laskevan työnsä todellista tuntipalkkaa. Eikä muutenkaan tunnu huomioivan kulujen (puhelu, sponsorointitilaisuudet jne.) merkitystä tuotoissa, vaan ilmoittavat lähes aina voittoina pelkän myynnin määrän. Kaikista tuollaisista huomaa, että vm-myyjät ovat pääosin todella niitä punttisalien gaymäisissä salihousuissa pörrääviä merkonomi wanna-be-bisnessihmisiä, jotka ahneudun huumassa menettävät kaiken todellisuuden tajun.
Toisaalta onhan se niinkin, että on moraalitonta antaa hölmön pitää rahansa, koska joku ne häneltä kuitenkin vie.
Koko verkostomarkkinointi tulisikin kieltää lailla, sillä valitettavasti aina löytyy hölmöjä hyväuskoisia, jotka rahoittavat näitä "terminaitokeisareita" jne.
Huvittavaa on myös se, että usein verkostomarkkinoijat eivät koskaan hauku omaa työnantajaa. Me muut kun useinkin löydämme työnantajasta huonojakin puolia, ja tuomme niitä jopa esiin. Vaikea kuvitella, ettei verkostofirmoissa todella olisi mítään huonoa, mutta vm-myyjien perusteella heidän firmansa ovat suorastaan taivaita maan päällä. No, aivopesun uhrejahan myyjät ovat, mitä eivät itse tietenkään myönnä.
Toinen huvittava seikka on, että vm-myyjät eivät tunnu koskaan laskevan työnsä todellista tuntipalkkaa. Eikä muutenkaan tunnu huomioivan kulujen (puhelu, sponsorointitilaisuudet jne.) merkitystä tuotoissa, vaan ilmoittavat lähes aina voittoina pelkän myynnin määrän. Kaikista tuollaisista huomaa, että vm-myyjät ovat pääosin todella niitä punttisalien gaymäisissä salihousuissa pörrääviä merkonomi wanna-be-bisnessihmisiä, jotka ahneudun huumassa menettävät kaiken todellisuuden tajun.
Toisaalta onhan se niinkin, että on moraalitonta antaa hölmön pitää rahansa, koska joku ne häneltä kuitenkin vie.