Mitä häh? Mikäs se siinä Norjan vieressä köllöttää ellei Ruotsi. Oli vaikee, myönnetään.Mikä se naapurimaa oli hä?
Ei Norjalla ole naapurimaita. Kukaan ei halua olla niiden leuhkojen naapureita.Mikä se naapurimaa oli hä? On tää perkele kun ei oikeita vastauksia kerrota!
Onks mun vuoro?
Tämä vauhti - ei sovi kyllä muille kuin nuorisolaisille, jotka hikhokkaa tai muuten vain hyperventiloi.No sanotaanko vaikka näin, että saatoin minäkin vastata tahallaan väärin. Tai sitten peli oli vain liian nopeatempoinen meikäläiselle.
PS. Piilosanoja odotellessa.
Karhu! Porilaist Karhuu. Tos noi se o Hallituskarul.Mutta lohdutan sinua, että hanasta löytyy elukka. Tähän pingaan @Patarouva n
Sää sit menit ja paljastit. Toki ei se karhu ole mutta paljastit kuitenkin. Hallituskarul vieläpä.Karhu! Porilaist Karhuu. Tos noi se o Hallituskarul.
Pitääks mun oikeasti tulla alakertaan ja opettaa sulle työntämällä sun Berliininmunkkis naamaan ja näyttää mikä on Piispanmunkki?Norjan ainoan naapurimaan pitäisi olla Atlantis!
KOSKA NORJA PITÄÄ UPOTTAA MEREEN!
Onks nyt mun vai Jari Porttilan vuoro?
Mihin Riitta meni? Mesimarjalikööripulloon jäi vielä jämät, ja ettei tossa olisi puolikas berliininmunkkikin lautasella.
Aina teillä äijillä on munkit mielessä.Pitääks mun oikeasti tulla alakertaan ja opettaa sulle työntämällä sun Berliininmunkkis naamaan ja näyttää mikä on Piispanmunkki?
Sisar @UnenNukkuja Mitäs tolle tehtäis?
Riippuu mitkä munkit, jos olisin munkkiluostarissa niin en haluis munkkeja, mutta tässä siviilissä haluan hipelöidä munkkeja!!Aina teillä äijillä on munkit mielessä.
Eli Creme de la Creme?Katsotaan pystyykö @Kauko Viisas vastaamaan meikäläisen pohjiin (-600). Jännittävää!
@redpecka, kai jonkunlainen jumbofinaalikin on ohjelmassa? Ns. sokerit pohjalla.
Sun vuoro ja @peksa kysymys kuului: Jengin Susipelaaja joka heittää hyvin takaa palloa.Nukahdin noin 10 tunniksi. Mikä oli kysymys ja kenen vuoro vastata? Ei kai taas Fasulin?
Riitta on jo herännyt, mutta lähtenyt tallille katsomaan hevosiaan.Odotetaan kuitenkin ensin, että Riitta herää.
Kuinka sun hevoset voi, Riitta?
@redpecka tietää vastauksen eli seuraavalla mennään..
Jengin Susipelaaja joka heittää hyvin takaa palloa.
Vai arvataanko silmät kiinni milloin puoli minuuttia on kulunut?Joko siirrytään pelaamaan nopeustesti-peliä tai hyppimään hyppynarulla?
Vai arvataanko silmät kiinni milloin puoli minuuttia on kulunut?