2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 9 487
  • 419

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mitä, mitä? Eikö kukaan tiennyt? Ja minä kun luulin että tämä oli liian helppo. Spede se on yrittänyt koko ikänsä tätä keksiä, ja vihje oli tuosta laitteesta kertovasta laulusta.
…siinä on out sekä in,
Se on fixu vekotin…
IKILIIKKUJA se on, IKILIIKKUJA se on!

Paskat, hukkaan meni hyvä kysymys, alan juomaan tuon tänne laatikkoon unohtuneen tyypin kans.
 

redpecka

Jäsen
Spede se on yrittänyt koko ikänsä tätä keksiä, ja vihje oli tuosta laitteesta kertovasta laulusta.
Spede polkee koko ajan tuolla lämpiössä vauhtia "ikiliikkujaansa". Välillä käy röökillä ja kiroaa sitten kun se vekotin ei enää pyörikään. Mutta Spede onneksi rauhoittuu nopeasti voinapilla ja jaksaa polkea seuraavat pari tuntia taas.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No niin, hei vaan takaisin kaikki. Seuraavana meillä on kysyjänä @Ikävänkantaja vasemmasta ylälaatikosta.
Kiitos, kiitos!

Aika tiukan laittoi kyllä @Unkka äsken.

No, kokeillaas näin:

Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Spede polkee koko ajan tuolla lämpiössä vauhtia "ikiliikkujaansa". Välillä käy röökillä ja kiroaa sitten kun se vekotin ei enää pyörikään. Mutta Spede onneksi rauhoittuu nopeasti voinapilla ja jaksaa polkea seuraavat pari tuntia taas.
Voimariinia oikein! Toivottavasti ei pumppu petä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei jumalauta nää tän kierroksen laatikkoveijot on jotain helvetin runoilijoita, en mä tajua näistä näiden vinkeistä mitään!

Onks nyt mun vuoro?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mitä, mitä? Eikö kukaan tiennyt? Ja minä kun luulin että tämä oli liian helppo. Spede se on yrittänyt koko ikänsä tätä keksiä, ja vihje oli tuosta laitteesta kertovasta laulusta.
…siinä on out sekä in,
Se on fixu vekotin…
IKILIIKKUJA se on, IKILIIKKUJA se on!

Paskat, hukkaan meni hyvä kysymys, alan juomaan tuon tänne laatikkoon unohtuneen tyypin kans.

Liian fiksua mulle :/
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tää hektinen kisa, kun ei ehdi kissaa sanomaan ja pitäisi taas jotain vastata.
Toisaalta tämäkin on helppo.

Edelliseen vastasin väärin tahalteen. Nyt pohdin, että vastaisiko taas tahalteen väärin vai vahingossa väärin tai sitten oikein, kun kuitenkin oikean vastauksen tiedän.

Joten vastaukseni on
Günther

Saaks nyt jatkaa päikkäreitä?
 

redpecka

Jäsen
Kauko meni jatkamaan "päikkäreitään". Seuraavana sitten taas @peksa

Mitenkäs, tuleeko mitään mieleen tästä Ikävänkannattelijan vihjeestä?

"Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös