2/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

• 10 847
  • 321

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Spede polkee koko ajan tuolla lämpiössä vauhtia "ikiliikkujaansa". Välillä käy röökillä ja kiroaa sitten kun se vekotin ei enää pyörikään. Mutta Spede onneksi rauhoittuu nopeasti voinapilla ja jaksaa polkea seuraavat pari tuntia taas.
Voimariinia oikein! Toivottavasti ei pumppu petä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei jumalauta nää tän kierroksen laatikkoveijot on jotain helvetin runoilijoita, en mä tajua näistä näiden vinkeistä mitään!

Onks nyt mun vuoro?

peksa

Jäsen
Mitä, mitä? Eikö kukaan tiennyt? Ja minä kun luulin että tämä oli liian helppo. Spede se on yrittänyt koko ikänsä tätä keksiä, ja vihje oli tuosta laitteesta kertovasta laulusta.
…siinä on out sekä in,
Se on fixu vekotin…
IKILIIKKUJA se on, IKILIIKKUJA se on!

Paskat, hukkaan meni hyvä kysymys, alan juomaan tuon tänne laatikkoon unohtuneen tyypin kans.

Liian fiksua mulle :/

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tää hektinen kisa, kun ei ehdi kissaa sanomaan ja pitäisi taas jotain vastata.
Toisaalta tämäkin on helppo.

Edelliseen vastasin väärin tahalteen. Nyt pohdin, että vastaisiko taas tahalteen väärin vai vahingossa väärin tai sitten oikein, kun kuitenkin oikean vastauksen tiedän.

Joten vastaukseni on
Günther

Saaks nyt jatkaa päikkäreitä?

(1)
  • Tykkää

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tääl o kyl sekopäisempiä vihjeitä kuin legendaaristen originaalien kanssa (nojoo lada, nappisilma ja veivi)!!
Vasen alakulma ei onneks nuku ku Lapsukainen siellä älämölöää ja Warpuli pomppii tasajalkaa yläkerrassa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Selitäs nyt meille tyhmillekin.
Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.

Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.

Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luonnonilmiö joka tärisyttää tannerta nykyään ilman kuvia, saksaksi etunimen kanssa ohjautuu panohommiin.

Maj Karman Kauniit Kuvat (nyk. Maj Karma / ilman kuvia): ”Ukkonen”-biisi, ”tärisyttää tannerta, mä pakenen”.

Ukkonen = saks. Donner, ohjaaja Jörn Donner, etunimestään johdettu jörniä elikkäs harrastaa yhdyntää.
Samoja aineita satasella mulle mitä sulla on. Eiku pöllin sulta ku olen tässä vieressä!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä Riitta, oliko hyväkin idea sijoittaa kilpailu niin, että kisataan viikonloppuna?

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai mää vai? Kissa! Ehdinpäs sanomaan.

Tämäpä olikin hieroglyfinen kysymys ja kissathan kuuluvat olennaisena osana egyptiläiseen kulttuuriin, joten vastaan kis... No en vastaa vaan sen sijaan
Torni
Arvatkaas nyt vastasinko väärin tahalteen vai vahingossa? Vai oliko sittenkin oikein?

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Joo, okei. Sitten vasempaan alakulmaan @Unkka ? Mitäpä vastaat Arskan kysymykseen.
Hetkinen, unohduin katsomaan snookeria. Siellä pelasi nouseva kyky John Higgins. Oli siellä toinenkin nuori pelaaja, joku Sullivan, mutta näyttää pelaavan niin kiireellä, että hänestä tuskin tulee mitään.
Arska pisti kyllä pahan, kun tähän voi löytää montakin hyvää vastausta. Vastaan:
Torni

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olisipa tämä ohjelma YLE:llä, niin ei olisi välillä paskoja mainoksia.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Veskuhan pelaa Kaisaa lämpiössä juuri.

Ehditään ottaa vielä ennen mainoksia @Ikävänkantaja arvaus tähän. Noin. Nyt loppui Irwin kuulokkeissa ja palaa vihreä valo. Mikä on vastauksesi?
Kuningas eli kunkku

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy